Skoči na vsebino

>190 (motor za tiste nad 190 cm)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Spoštovani,

ker nisem najboljši poznavalec sveta motorjev, bi vas lepo prosil za nasvet;

 

Do preteklega leta sem več let vozil Triumph Tiger 800, letnik 2013, iz druge roke. To je bil tudi moj prvi motor, za katerega pa sem opazil, da je premajhen za mojo višino, saj sem moški visok 198 cm s 105 kg :)

 

Zanima pa me:

kateri motor bi po vašem mnenju bil primeren zame, da ustreza tem stilu (tourer, kot Africa twin, BMW GS...), ki za nameček ni predrag?

Za nas visoke hlode ni prav veliko izbire. P.s. iščem pa vsaj 800 ccm. Bistvo je, da je vozilo visoko (veliko).

 

Vsem hvala vnaprej!

 

 

Popravljeno . Popravil Martin8888
Objavljeno
Ob 30. 8. 2023 ob 10:12, Martin8888 pravi:

Zanima pa me:

kateri motor bi po vašem mnenju bil primeren zame, da ustreza tem stilu (tourer, kot Africa twin, BMW GS...), ki za nameček ni predrag?

Honda VFR 1200 X Crosstourer 100% 👍

Objavljeno
pred eno uro, boki brm pravi:

Honda VFR 1200 X Crosstourer 100% 👍

VFR1200X Crosstourer ima sproščeno ergonomijo vožnje. Višina sedeža je 850 mm, vendar je zahvaljujoč ozkemu profilu motocikel enostaven za sedenje in ima dober doseg do tal....  https://hondanews.eu/eu/sk/media/pressreleases/64077/16ym-honda-vfr1200x-crosstourer

So tudi motocikli z višjimi sedeži, predvsem tisti za bolj izven asfalta...1250 GSA npr - 890 / 910mm - Standard Seat

Objavljeno
On 8/30/2023 at 10:12 AM, Martin8888 said:

Spoštovani,

ker nisem najboljši poznavalec sveta motorjev, bi vas lepo prosil za nasvet;

 

Do preteklega leta sem več let vozil Triumph Tiger 800, letnik 2013, iz druge roke. To je bil tudi moj prvi motor, za katerega pa sem opazil, da je premajhen za mojo višino, saj sem moški visok 198 cm s 105 kg :)

 

Zanima pa me:

kateri motor bi po vašem mnenju bil primeren zame, da ustreza tem stilu (tourer, kot Africa twin, BMW GS...), ki za nameček ni predrag?

Za nas visoke hlode ni prav veliko izbire. P.s. iščem pa vsaj 800 ccm. Bistvo je, da je vozilo visoko (veliko).

 

Vsem hvala vnaprej!

 

 

Sem recimo podobno grajen, samo kaksnih 5cm nizji in posledicno tudi cca 7-8kg manj..

plus rsv mille, fzs600(prvi motor).

 

hocm ti povedat, kupi kar ti je vizualno vsec, sprobas, ce ti ni prodas kupis dalje. Sej ne isces sopotnice za celo zivljenje :) 

IMG_7805.jpeg

IMG_5958.jpeg

IMG_4379.jpeg

IMG_2732.jpeg

IMG_3004.jpeg

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 urami, ukica pravi:

Sem recimo podobno grajen, samo kaksnih 5cm nizji in posledicno tudi cca 7-8kg manj..

plus rsv mille, fzs600(prvi motor).

 

hocm ti povedat, kupi kar ti je vizualno vsec, sprobas, ce ti ni prodas kupis dalje. Sej ne isces sopotnice za celo zivljenje :) 

IMG_7805.jpeg

IMG_5958.jpeg

IMG_4379.jpeg

IMG_2732.jpeg

IMG_3004.jpeg

Najlepša hvala za odgovor tebi in vsem predhodnikom!

 

Če nadaljujem pa - nisem star, morda ne rosno mlad, pa kljub temu sem cel razštelan s križem in, čim sedim na manjšem, trpi križ. Tako, da ne pride v poštev, da kar mi je všeč izprobam in vzamem, če se odločim. Zgolj visoki motorji. Tudi kolesarim, ampak po samo kaki uri, ko vstanem, sem kot pingvin.

P.s. - koliko je "star" motor, pri kolikih prevoženih km je bolje, da se zadeve ne kupuje več?

Varadero mi je tudi všeč in grem enega pogledat. Ima zelo ozek izbor jaz. :)

Popravljeno . Popravil Martin8888
Objavljeno
pred 23 minutami, Martin8888 pravi:

Najlepša hvala za odgovor tebi in vsem predhodnikom!

 

Če nadaljujem pa - nisem star, morda ne rosno mlad, pa kljub temu sem cel razštelan s križem in, čim sedim na manjšem, trpi križ. Tako, da ne pride v poštev, da kar mi je všeč izprobam in vzamem, če se odločim. Zgolj visoki motorji. Tudi kolesarim, ampak po samo kaki uri, ko vstanem, sem kot pingvin.

P.s. - koliko je "star" motor, pri kolikih prevoženih km je bolje, da se zadeve ne kupuje več?

Varadero mi je tudi všeč in grem enega pogledat. Ima zelo ozek izbor jaz. :)

kar se razštelanega križa tiče, bom samo svoj lonček pristavil.

Motorji, kjer sediš komot in pokonci, čeravno sedaj take vozim, bolj nabijajo v križ, kot taki, kjer si malce naprej nagnjen. Vsaj tako sem jaz opazil, ko sem z nejked in sportturing motorjev prešaltal na advenčr motorje. Le ti so blagodejni za kolena (pa zapestja), za križ ravno ne morem trditi. 

Pri tistih motorjih, kjer sem bil nekoliko naprej nagnjen, je hrbtenica ali ledveni del telesa bolj fedriral, kot pa nabijal. Tako, da sedaj, ko me začne "ščipati"v križu pomaknem gornji del telesa naprej, rit pa mal nazaj in je tekoj bolje. Ampak to je moje opažanje. Bistvo je pa da sebe prilagodiš motorju, da ti je "dovolj udoben",nekaj se da pa z nagibom krmila rešit.

Objavljeno
pred 46 minutami, DAMI34 pravi:

kar se razštelanega križa tiče, bom samo svoj lonček pristavil.

Motorji, kjer sediš komot in pokonci, čeravno sedaj take vozim, bolj nabijajo v križ, kot taki, kjer si malce naprej nagnjen. Vsaj tako sem jaz opazil, ko sem z nejked in sportturing motorjev prešaltal na advenčr motorje. Le ti so blagodejni za kolena (pa zapestja), za križ ravno ne morem trditi. 

Pri tistih motorjih, kjer sem bil nekoliko naprej nagnjen, je hrbtenica ali ledveni del telesa bolj fedriral, kot pa nabijal. Tako, da sedaj, ko me začne "ščipati"v križu pomaknem gornji del telesa naprej, rit pa mal nazaj in je tekoj bolje. Ampak to je moje opažanje. Bistvo je pa da sebe prilagodiš motorju, da ti je "dovolj udoben",nekaj se da pa z nagibom krmila rešit.

Štekam, ja.

Kaj pa je tvoje mnenje glede rabljenih motorjev in kilometrine? :)

Objavljeno
pred 2 urami, Martin8888 pravi:

 

P.s. - koliko je "star" motor, pri kolikih prevoženih km je bolje, da se zadeve ne kupuje več?

Varadero mi je tudi všeč in grem enega pogledat. Ima zelo ozek izbor jaz. :)

Varadero glede samega sedenja in križa ni nikakeršen problem. Do sedaj najboljše sedenje, pa sem zamenjal kar nekaj znamk, v glavnem sport turing in turing modeli. Varadero sem vozil 7 sezon, kupil novo (2007) in jo prodal s cirka 80 Kkm. Nikakršnih problemov, okvar. Redni servisi vsako zimo, neglede na število kilometrov, enkrat preveril ventile, vse v toleranci. Povišal sem krmilo za 2 cm in dodal spojler na vetrobran. Kupil jo je zetov brat in jo vozil do letos. Edina okvara -obnova zadnjega amortizerja dve leti nazaj pri več kot 130 Kkm.

Rabljen motor ni nek bav bav, če je bil servisiran in negovan.

 

Objavljeno

sem ti odgovoril v za to namenski temi

 

Objavljeno
pred 32 minutami, raza pravi:

Varadero glede samega sedenja in križa ni nikakeršen problem. Do sedaj najboljše sedenje, pa sem zamenjal kar nekaj znamk, v glavnem sport turing in turing modeli. Varadero sem vozil 7 sezon, kupil novo (2007) in jo prodal s cirka 80 Kkm. Nikakršnih problemov, okvar. Redni servisi vsako zimo, neglede na število kilometrov, enkrat preveril ventile, vse v toleranci. Povišal sem krmilo za 2 cm in dodal spojler na vetrobran. Kupil jo je zetov brat in jo vozil do letos. Edina okvara -obnova zadnjega amortizerja dve leti nazaj pri več kot 130 Kkm.

Rabljen motor ni nek bav bav, če je bil servisiran in negovan.

 

Super, najlepša hvala za pojasnilo!

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

sem ti odgovoril v za to namenski temi

 

Super, hvala ti!

Objavljeno (popravljeno)

Sam sem pri 193cm imel podobne probleme. 10 let sem fural Triumph Tigra 1050 (dosti velik motor ampak se vedno sem zgledal gor k cirkuski medved na triciklu), oziral sem se po Tigru 1200 (zelo udobna zadeva), koncal na KTM 1290 SA. KTM 1190 in 1290 SA so precej  "konjski" motorji in so primerni za visokorasle.

 

Motorjev je vseeno kar nekaj....Aprilia Caponord, Tiger 1200, Honda VFR 1200X, Kawasaki Versys 1000....

 

Drugace za obcutek, priporocam uporabo te spletne strani:

https://cycle-ergo.com/

Popravljeno . Popravil axaQ4
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

tavelki nehite že enkrat jokat, saj za vas obstaja ogromno motorjev .. za tamale je pa večji problem ;) 

Objavljeno
pred 10 urami, maus pravi:

tavelki nehite že enkrat jokat, saj za vas obstaja ogromno motorjev .. za tamale je pa večji problem ;) 

Res je, lažje je pokrčit noge kot pa brcat po zraku.  ☹️

Objavljeno
16 hours ago, maus said:

tavelki nehite že enkrat jokat, saj za vas obstaja ogromno motorjev .. za tamale je pa večji problem ;) 

Nehi jamrat. Saj je zate tudi ogromno izbire...  :lol1:

images.jpg.00d1bfcf4d5e0246be8f23895070f2e2.jpg

images.jpg.9e417a968e8f5a88d5a30a6f2f8f672e.jpg

images.jpg.b957e511d87ec9aae95f0bb237079370.jpg

Objavljeno

Sploh ne razumem te potrebe po izbiri. Saj rabis samo enega? Ajd, morda tri, ma v poprecju je en dovolj….

Objavljeno

zdej ste me spomnili na @pik1in kako je šel z mojim Z900 na obalo. Nadčloveški napori se mi zdi :P

 

49245178_2401779839851269_785911365138120704_n.jpg

Objavljeno

Zame je bil Z750 nevozen nad 100 km, TDM 900 malo bolje ampak tudi neprijetni občutki na malo daljši vožnji...s sedanjim gre kar v redu, bolje, da ga ne omenjam, ker je osovražen 🙂

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 17 urami, maus pravi:

tavelki nehite že enkrat jokat, saj za vas obstaja ogromno motorjev .. za tamale je pa večji problem ;) 

.

... isto k pr babah :lol1::lol1::lol1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!