Skoči na vsebino

>190 (motor za tiste nad 190 cm)


mato295

Priporočene objave

Lej fantje da se peljat tud z avtomatikom sam ne mi govort kok je fajn.......vsi ki smo tam okoli 190 ali več so nagci in razne sportive trplenje ali pa dotični ki pravijo kako je fajn na Z750 pri 2 metrih niso probali še nič drugega in če ne veš je seveda fajn,ko probaš ga boš zapeljal pa v prvi graben......

 

Točno to pomislim, ko preberem od koga, kako se s TDM-ko super vozi  :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 strani, pa nihče ni omenil bistva.  :ninja:

 

Pomemben je INSEAM (dolžina nog), ne pa tvoja cela višina! Izmeri si torej šiv (pojdi h krojaču, če nimaš nikogar ki bi ti držal meter od jajc do pete) in vnesi svoje podatke na http://cycle-ergo.com/.

 

Jaz imam 191 cm in vozim TDM 900, lahko da sem bil med tistimi, ki ti je ta motor svetoval. Se opravičujem, ker sem pozabil omeniti šus vetra v glavo, ampak to je hiba motorja samega (nima veze velikost, tudi precej manjši vozniki se nad tem pritožujejo širom spleta. 

 

Sem pa s svojimi 191 vozil tudi YZF R-125, PRECEJ udobno, če tole bere kakšen mlad a visok začetnik ...

 

Preizkusil in zadovoljen sem bil tudi z R1, ER-6n, daleč najudobnejši pa so ST motorji, kot ti tu že omenjajo (sprobal sem npr. Caponord), je pa problem da so vsi po vrsti ekstremno grdi (osebno mnenje obviously).

 

Meni osebno NAJSLABŠI pa so Kawasaki sportaki (tako stari kot novi) - prav na VSAKEM se s koleni zabijem previsoko v tank. Serijsko dajejo tačke ravno tistih par centimetrov previsoko zame ...

Popravljeno . Popravil nsignific
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moje mnenje...187 cm pa okroglo kil. Prej sem vozil gsr 600 in sem se prav lepo peljal..oziroma tudi v dvoje po Črni gori, po Dolomitih, južna Nemčija... Prav  nobenega občutka, da bi karkoli trpel, da motor ni temu namenjen. Ko pa sem prešaltal na Versys 1000, se šele spoznal, da je bilo tisto prej....mučenje z užitkom, oziroma užitek z mučenjem. Sedaj je samo še užitek.

Preprosto...položaj sedenja, položaj skrčenih nog,...je bil na suzukiju vsekakor doti bolj utrujajoč.

 

Za mene nekako tako, kot začetki 90.ih. Prej sem vseskozi imel neke stoenke in sem mislil, da se dobro peljem. Ko sem tam ene leta 1994 prešaltal na Renault 19, sem imel občutek, kot da sem se preselil iz drvarnice v dnevno sobo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Pomemben je INSEAM (dolžina nog), ne pa tvoja cela višina! Izmeri si torej šiv (pojdi h krojaču, če nimaš nikogar ki bi ti držal meter od jajc do pete) in vnesi svoje podatke na http://cycle-ergo.com/.

 

Od kje do kje točno se meri to?

 

Mi je že googel pomagal:

 

YMMeasurments.gif

Popravljeno . Popravil mato295
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oj če je tema še živa, kateri motor si naj pa potem jaz izberem? visok sem 195 cm in sem ravnokar zbezljal iz avtošole... razmišljam sicer o Kawasakiju ER6  ali Yamahi Fz6 s (sem se uril na njih in jih poznam) za začetek, vendar s ponedeljkastimi nogami izgledam smešno na njih :) Seveda si lahko še premislim :D  iščem pa  predvsem motor za daljša potovanja, pri katerem križ in noge ne bi toliko trpele... hvala za odgovore

 

MotoRazor5,

 

pri tvoji višini, bi jaz ER6 in Fazerco kar pozabil. Ker potem od potovanja ne boš imel prav nič, razen eno samo navadno trpljenje :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MotoRazor5,

 

pri tvoji višini, bi jaz ER6 in Fazerco kar pozabil. Ker potem od potovanja ne boš imel prav nič, razen eno samo navadno trpljenje :)

 

Kolega je par dni nazaj kupil ER6N, in sem šel včeraj, en krog znjo in mi je motor čisto ok glede nog pa sem visok 192.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je par dni nazaj kupil ER6N, in sem šel včeraj, en krog znjo in mi je motor čisto ok glede nog pa sem visok 192.

 

Verjetno je bil ta krog dolg 600 kilometrov?  Ne?  ... verjemi, nekateri imamo izkušnje in vemo o čem govorimo.... peljat se pa da, to je pa res!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je par dni nazaj kupil ER6N, in sem šel včeraj, en krog znjo in mi je motor čisto ok glede nog pa sem visok 192.

 

Glej, pri tej višini bi ti do prve lokalne oštarije tudi avtomatik ustrezal.... KO pa boš na motorju enkrat po 8 ur dnevno, 10-15 dni zapored, potem pa boš čutil razliko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moj malenkostni komentar.... sem pred tem da bi menjal, pa sem preizkisil nekaj motorčkov... GS1150 - premajhen, čevlji in hlače se pražijo. GV 1200 - skoraj "oplaknil" na prvem križišču ker nisem uspel izvleč mojega čevlja izpod plastike. Crossturer - malenkost udobneje kot sedaj, bi potreboval dalšo turco za boljši filing. TT1200 - trenutno najudobnejše sedenje, manjka bolša vetrna zaščita na daljših turah. Še čakam na nekaj drugih. 

Je pa to samo moje mnejnje, ker se večina vozim v dvoje je pomemben tudi zadnji sedež in seveda za moja 2m in čeveljce 49 mora biti tudi nekaj prostora :smoke:  :smoke: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolj zanimivo je to da čim je govora o tem kaj naj en "velik dedc" vozi je vedno odgovor da more bit velika endura, ker ss in nakedi so neudobni na daljše ture. na neudobnost "ne touring" motorjev ne vpliva kolko si velik, ampak to da niso za delat po 600km in več v enem dnevu. na ss boš visel na rokah tudi če maš meter pa pol, zarad tega ne bo kar udoben ratu. na vsakem mopedu s pokončno držo, velikim mehkim zicom se peleje bolj udobno. "razodetje" udobja se ti razodene na prehodu iz er6 na ta velikega versysa a maš 2 metra al pa 170cm. to je isto kot če primerjaš en majhen mesten avto z eno veliko limuzino al pa SUV-om.

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je par dni nazaj kupil ER6N, in sem šel včeraj, en krog znjo in mi je motor čisto ok glede nog pa sem visok 192.

Nemoj er6 pri tej višini, so noge preveč pokrčene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo z največjim motorjem boš "ti" srečen.....tako kot je "ona" zadovoljena samo z največjim kurcem .......vse ostalo je brez veze :grrr

 

je pa tale tema v stilu "sem črnolaska in kaj naj pojem danes za kosilo"

 

lp, andrej

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na ss boš visel na rokah tudi če maš meter pa pol, 

pozabila si še na noge, ki so lahko tako pokrčene, da že ovira krvni pretok. :grim

Za dolgonoge so najudobnejši tisti z najvišjo višino sedeža od tal...npr., KTM lc 640 ima menda okrog 94 cm (govorim na pamet) ali vsaj taki blizu 90 cm.

Za manjše ni problema, zadnjič sem videl eno žensko na TDM-ki, ki je pred semaforjem komaj dosegla s prsti na nogah tla, peljala se je pa verjetno zelo udobno, medtem, ko je nekaterim lahko tudi TDM-ka neudobna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabila si še na noge, ki so lahko tako pokrčene, da že ovira krvni pretok. :grim

Za dolgonoge so najudobnejši tisti z najvišjo višino sedeža od tal...npr., KTM lc 640 ima menda okrog 94 cm (govorim na pamet) ali vsaj taki blizu 90 cm.

Za manjše ni problema, zadnjič sem videl eno žensko na TDM-ki, ki je pred semaforjem komaj dosegla s prsti na nogah tla, peljala se je pa verjetno zelo udobno, medtem, ko je nekaterim lahko tudi TDM-ka neudobna.

moj point je ta, da primerjate razlicne razrede med sabo. lej jst se morem tudi vsako uro ustavt da noge pretegnem ker me zacnejo zaradi pokrcenosti bolet. in po celem dnevu mam ze zelo boleca kolena (tle je tudi kombinezon delno kriv ker mam za kak cm predolge noge). na veliki enduri kjer so noge pod kotom 90 se mi to gotovo ne bi dogajalo. mi pa zaradi tega ni motor premajhen je zgolj ss in neudobnost spada zravn.

ktm ima lahko visino sedeza 90cm ampak si pozabil na to da se konkretno posede ko se nanj usedez.

sej jst se strinjam da so veliki kozolci od motorjev za velike dedce. je pa potovalni motor za vsakega (ok razn unih k pac ne pridejo do tal, ampam so nakedi in ss ravno tako z visinami sedezev okrog 84cm) bolj udbni. tako da je pametno primerjat udobnost v istih razredih mopedov, ne pa mesat sado mazo raket s potovalnimi fotelji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da se zadnji posti nanašajo na post MotoRazorja5,spraševal je kaj si mislimo o 2 dotičnih motorjih katere edino pozna in da je pripravljen sprejet tudi kakšen drug predlog.............to je vsa znanost!

Vsak je podal svoje mnenje o motorju ki ga ima ali ga je imel in če se tu mešajo predlogi za fotelj in za ss motor..........a je to kaj neprebavljivega oz. nima veze s temo ?

Pa še o foteljih o katerih govorijo spet tisti ki ga nikoli niso imeli in se jim ne sanja preveč o v ožnji z njimi............mal off topic sam se mi zdi da se navezuje na zgornji post.............imam fotelj s 150hp in 280 kmh končne brzine ter 230kg je ta motor primerljiv z kakšno ss raketo,? Da kar se mene tiče je zelo primerljiv po agregatu in marsikateri me z ss gleda lohk samo v rit pa še to ne dolgo!!! Kar se pa tiče če se želiš vozit komfortno,ja tukaj pa ni primerjave ,od polaktivnega nastavljivega vzmetenja,ergonomije,avtonomije ...itd...

 

Ker sem imel v 20 letih veliko ali pa da rečem vse segmente motorjev in sem velik blizu 190cm mu seveda svetujem kompromis kar enduro je,lahko potuješ in lahko ga konkretno žgeš!

In še enkrat z vsakim motorjem se da,nekaj časa sem celo vozil BMW F650CS ki je zelooooo majhen motorček pa sem užival na polno,toda užitek je bil večji na potovalno cestnih endurah kjer ostajam!

 

Bi pa zelo rad mešal fotelj in ss motor,toda to je že druga zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam pri 194 cm vozim varadero :). Meni odlično ustreza pa čeprav tud malo piha okrog glave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst pri mojih 186 cm vozim rdečo Yamaho FZ1 Fazer in to še najbolj moti druge.  :whistle:   :bike: (Yamaham se na rdeče)  :P

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz lahko povem za sebe 187cm, 101kg nag, 44let, vredi pavh, 8 zlomljenih kosti, 2 (oba izpahnjena palca-mata luft zaj), krčne žile(enkrat že operirane).

 

RSV4 se mi najlepše pelje, brez bolečin v križu (pri Z750 pred leti me je mučilo) do 150 km v enem šusu pol pa je itak treba tankat pa na čik pa si tačke pretegneš.

Teža se raztala malo na podplateke, malo na ritko, malo na kolena, malo na rokice pa pol nič ne boli. Ko dormeo-če zastopiš ka pravi jurček.

Piha skoraj nič, ker ti glavo pri 150 al pa več možgani potisnejo naprej, ko pa gre bolj hitro je pa sploh dvigneš težko zato ker je nad tabo močni zračni tok.

Do 120km se pa da na bilo katerem motorju peljat brez panike za turbolence, je treba malo spremenit lego pa je OK.

Je pa jeba če se po mestu driblaš za kar so pa tako ali tako skuterji in ne verjamem, da je velika endura tu v prednosti.

 

Odvisno kakšne so tvoje želje po motorizmu. če misliš enkrat na teden do Dubrovnika to ni motor za tebe.

Če pa greš na dolgo turo recimo 500-800km na dan parkrat na leto se pa zna zgodit, da boš na SS super užival.

Je za probat. Jaz pred leti ne bi verjel sam sebi, da bom kaj takega napisal (in bi se popljuval).

So mi pravli strici, da je treba plastičarja probat, pa sn skozi pametoval naj ne serjejo, da je to za mladiče.

Pa sn si ga kupo za 40letnico, da te vidim, kaj je črna magija. Zdaj mam 2 komada plastičarjev. Mel bi jih pa ene 7-10 (plastičarjev) če bi bil gnar, pa kako krosko mogoče.

Za druge jehače pa ne morem komentirat, ker so po mojem vsi motorji dobri in nekomu najboljši. Tak pač je.

 

Kak za koga?

 

Da preprečim neko nabijanje znalcev;

Vozil;

-Z750 2modela

-velki štrom

-varadero

-rt 1200

-pegaso

-mali gs

-velki gs

-rsv4

-rsv4 aprc

-gsxr 1000 k7

-gsxr 750 k6

več pa ne vem, pol je že to vse

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@3ninja.... višine si enake... sam imam 15 kil manj :) kakšni so tvoji občutki na gsxr 750 k6?

vozil sem 750 k4 pa je bil fajn motorček, edino "zbudil" se je šele pri 9k rpm.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlična tema za nas dolgine.Sam mam 205 cm in verjemite težko je najt motor ka bi pasu na rit oz noge,vrat...Lahko je bit pameten pa govorit,če nimaš nad 2 metra,pa poznam kolega pa unga ka ma 195cm... 1.motor je bil pri meni tudi TDM ki mi ni in ni odgovarjal-žulilo v rit ker so bile noge preveč pokrčene vrat me je bolel že po 50km ker sem bil v nekem čudnem sključenem položaju,da o turbulencah ne govorim. Ogreval sem se za GS-a pa je bil mal preveč dinarčkov-BMWpa to .Sosed ma FJR-zgleda že velik ko pa se usede nanj 205cm ni najbolj udoben. Kupu letos Varadero in sem zelo zadovoljen,čeprav sem se je prej ogibal.Zdej bom montiru še povišan vizir da vidim kako paše in gasa.Vožnja je napram TDMu carska,sedež večji in lepša drža. Sej pravim,odvisno je tudi od stanja v denarnici,jst bi tud BMW 1600 GTja 

 

Lep pozdrav vsem dolginom in vsem ostalim na motorjih :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!