c00L3r Objavljeno Marec 28, 2014 Opozori Objavljeno Marec 28, 2014 Kako ti pa uspe stoje vozit na R1? Jaz sem na mojem Diversion probal, pa ne morem, ker je belacna preprosto prenizko. Na V-Strom in drugih cestnih endurah pa verjamem da gre.
trebor Objavljeno Marec 29, 2014 Opozori Objavljeno Marec 29, 2014 Saj ne stojim popolnoma zravnano, samo malo se dvignem. Če bi imel iztegnjene noge, bi bil prepognjen, hehe. LP Robert
yan Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Zabaven primer, kako s cestakom po slabi cesti (in predvsem zakaj ne )
HyperJack Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Zabaven primer, kako s cestakom po slabi cesti (in predvsem zakaj ne ) K*** ker debil je ta tip na posnetku, najprej spravlja motor za katerega se ve, da ni za v tak teren, že v štartu govori, da bo naredil bedarijo, pol pa kovne ko leti po tleh...a je blo kej drugega za pričakovat Sej zarad mene naj počne s svojim motorjem kar če, sam kar je pa preveč je pa preveč :grim
TakeALookAround Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Ma ze muska se zacne tok obupno, da sam quit.
Dr_Jakob Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Ahem, s cestakom se da tud po snegu...
Whiskey Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 Hvala za vse nasvete. Imam pa še eno vprašanje. Glede na to, da je rešitev te težave gas...kako potem v takem recimo zvoziš ovinek? Predpostavimo, da bi bila taka pot dolga 500m in bi vmes imel oster ovinek? V vožnji stoje preneseš težišče na notranjo stopalko. Scarlett 1
Pervy Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 Tu ste pa v velikem minusi vsi tisti, ki niste začeli kot mulci na mopedih in potem počasi napredovali gor na male endure in dalje na motorje. Ko si enkrat znal z mopedom vozit po vseh podlagah je bilo naprej samo še easy. Skratka vse se da, samo reflekse in občutek je treba imet. Če vas res toliko muči teren probajte z kakim malim hard enduro ali krosarjem nekje na progi, da se navadite premetavanja in vgrezanja pa drsenja. Z cestnim ali nakedom se da po vsem, dokler gume še držijo za silo. Sneg, hard makedam, blato,... no problem, samo gas, mehko držat belanco pa nič straha ko vse pleše! Sem bil z RSV Mille na Mangartu čisto do konca preden se začne pot v skalo, pa z mojim in drugimi v blatu 100x, pa na makedamu 1000x (ko zemljevid kaže asfalt!), pa ne Elefantih pa.... Zato pa pravim da je treba začet motorirat mlad in postopoma! vidmar j, jany, maus in 1 other 4
Dr_Jakob Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 Ko res, ampak RES zaglibiš v sranju, blatu snegu, je najboljš met s seboj kako vrv za okrog zadnjega kolesa, potem pa samo v 1. prestavo in lepo popuščaš sklopko, pa mirno, nežno in tako naprej. GAAAS!!
Pervy Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 Ko res, ampak RES zaglibiš v sranju, blatu snegu, je najboljš met s seboj kako vrv za okrog zadnjega kolesa, potem pa samo v 1. prestavo in lepo popuščaš sklopko, pa mirno, nežno in tako naprej. GAAAS!! Al pa zalet in gasa skozi pa bo kar bo
moto rider Objavljeno April 5, 2014 Opozori Objavljeno April 5, 2014 Al pa zalet in gasa skozi pa bo kar bo Maaa, počas pa gas do konca, pol pa bo kar bo...?!! Jst sem na enem ovinku trikrat padu. Pol sem pa pogruntu, zakaj? Vozu sem z neprimerno hitrostjo......... in to, prepočasi! Zato sem pa padu . Enkrat na eno, drugič pa na drugo stran! Ni vztrajnosti! Zato pa gas pa po tazadnjem... thumper 1
SF Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Tu ste pa v velikem minusi vsi tisti, ki niste začeli kot mulci na mopedih in potem počasi napredovali gor na male endure in dalje na motorje. Ko si enkrat znal z mopedom vozit po vseh podlagah je bilo naprej samo še easy. Skratka vse se da, samo reflekse in občutek je treba imet. Če vas res toliko muči teren probajte z kakim malim hard enduro ali krosarjem nekje na progi, da se navadite premetavanja in vgrezanja pa drsenja. Z cestnim ali nakedom se da po vsem, dokler gume še držijo za silo. Sneg, hard makedam, blato,... no problem, samo gas, mehko držat belanco pa nič straha ko vse pleše! Sem bil z RSV Mille na Mangartu čisto do konca preden se začne pot v skalo, pa z mojim in drugimi v blatu 100x, pa na makedamu 1000x (ko zemljevid kaže asfalt!), pa ne Elefantih pa.... Zato pa pravim da je treba začet motorirat mlad in postopoma! Kenny Roberts starejši je enkrat izjavil, da bi ukinil nižje dirkaške kategorije. Razlog je bil, da dirkači ob prestopu na 500 ccm dvotaktne pizdarije niso znali drset s polnim gasom čez ovinek, ker naj bi se v nižjih kategorijah razvadili z majhnimi močmi...
Pervy Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Kenny Roberts starejši je enkrat izjavil, da bi ukinil nižje dirkaške kategorije. Razlog je bil, da dirkači ob prestopu na 500 ccm dvotaktne pizdarije niso znali drset s polnim gasom čez ovinek, ker naj bi se v nižjih kategorijah razvadili z majhnimi močmi... OK verjetno sem tu zajebal in ne bom znal kot kenny, ampak par drugih stvari pa sem se relativno neboleče naučil. Bi pa seveda tudi bil navdušen če bi pri 14 že lahko začel kar na čem močnejšem, edino živ verjetno ne bi bil
thumper Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Maaa, počas pa gas do konca, pol pa bo kar bo...?!! Jst sem na enem ovinku trikrat padu. Pol sem pa pogruntu, zakaj? Vozu sem z neprimerno hitrostjo......... in to, prepočasi! Zato sem pa padu . Enkrat na eno, drugič pa na drugo stran! Ni vztrajnosti! Zato pa gas pa po tazadnjem... ej a ni prvo pravilo da se moraš naućit čisto počasno vožnjo? jaz sem se danes peljal na nanos in malo okoli do bukovja : https://maps.google.si/maps?saddr=Nanos&daddr=Neznana+cesta+to:45.8397798,14.0155501+to:45.831906,14.0439638+to:45.8496458,14.0455597+to:Bukovje,+Postojna&hl=sl&ll=45.811452,14.104729&spn=0.071552,0.110378&sll=45.809179,14.019413&sspn=0.071555,0.110378&geocode=FYrMugIdJMzVAA%3BFRB4ugId3l_WAA%3BFaN1uwIdPtzVACkXi6_aDiN7RzHiy3qoyNzknA%3BFeJWuwIdO0vWACk74NnXYiN7RzFDXdaN3RXv2w%3BFS2cuwIdd1HWACkhMy1ghSN7RzGyMTO9WqVk2g%3BFfwsuwIdt8DXACkvhtSioCV7RzFO4G7rynkpPg&oq=bukovje&t=h&mra=dme&mrsp=0&sz=13&via=2,3,4&z=13 od peska na makadamu . skal in kamnov na različnih podlagah do vej na ilovici .... iz postojne do postojne sem s postanki porail dobri 2 uri ...lepo počasi pa je šlo..
DAMI34 Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 (popravljeno) Ko res, ampak RES zaglibiš v sranju, blatu snegu, je najboljš met s seboj kako vrv za okrog zadnjega kolesa, potem pa samo v 1. prestavo in lepo popuščaš sklopko, pa mirno, nežno in tako naprej. GAAAS!! Če pa to ne greš, pa probaš s "kaunterstjeringom" Popravljeno April 7, 2014. Popravil DAMI34 Dr_Jakob 1
hajoktejn Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 (popravljeno) Ko res ostanes v sranju je cajt da zamenjas motor al pa razmislis kaj isces tam. Z marsicem se da peljat marsikje, tud jst grem s krampi lohk vozt na raceland, sam ni to to. Zato pa obstajajo namenski stroji in res ne vidm razloga da bi s cestakom rinu na Sneznik, al pa s hard enduro na ride zgat. Ce se znajdes v sranju se pac peljes, da bi se sel pa vozt na tak nacin bi moru bit pa fejst (se bl k sm) bolan. Moja 2 centa. Popravljeno April 7, 2014. Popravil hajoktejn thumper 1
thumper Objavljeno April 8, 2014 Opozori Objavljeno April 8, 2014 Ko res ostanes v sranju je cajt da zamenjas motor al pa razmislis kaj isces tam. Z marsicem se da peljat marsikje, tud jst grem s krampi lohk vozt na raceland, sam ni to to. Zato pa obstajajo namenski stroji in res ne vidm razloga da bi s cestakom rinu na Sneznik, al pa s hard enduro na ride zgat. Ce se znajdes v sranju se pac peljes, da bi se sel pa vozt na tak nacin bi moru bit pa fejst (se bl k sm) bolan. Moja 2 centa. teb se je problem zgleda preselu iz glave na prebavni trakt tko da zameni dohtarja .. :lol: hajoktejn 1
Kiri Objavljeno Julij 6, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Julij 6, 2014 No, končno mi je uspelo vso nabrano teorijo sprobat v praksi. Sem ta vikend bil na jadranski magistrali, pa sem vmes skočil še čez prelaz Mali Alan, kjer je kakšnih 18 km makadama... Prevozil brez padca Schultz, igc1, MiNa in 2 others 5
Gost Objavljeno Maj 9, 2016 Opozori Objavljeno Maj 9, 2016 (popravljeno) Verjetno uporaba ZKP in defenzivna vožnja (da na rezervo previdnostno upočasniš) ter kanček sreče tisto kar te loči da ne greš po tleh. Moja dva peska na zadnji vožnji (sicer precej zaprta in nepregledna hribovska cesta - stara litijska od Lj Zaloga do Bogenšperka čez Šmartno pri Litiji..., moje prve samostojne vožnje, všeč mi je ker ni hitra, malo prometa, so pa lepi ovinki)... daleč na ravnini vidim avto, na sredini razdalje oster levi ovinek in zelo zelo bel asvalt, vem da so tam kamenčki v nasprotni smeri (sedaj vem tudi da so na desnem pasu na zunanji strani), nisem spustil gasa in sva se srečala na sredini ovinka, vzel sem ga bolj na široko - sredi ovinka me je po kamenčkih prestavilo za kakšen centimeter ali dva, samo zadnja - si mislim da je bilo moje ravnanje nespametno... pesek drugič; oster desni ovinek okoli grebena, rahlo peskano po celi širini, spet me (samo zadaj) prestavi za centimeter ali dva... Koliko je to nevarno? Lep pozdra, Peter P.S. dsedaj sem naredil cca 11 kkm, sedaj so hitrosti nekje okoli omejitev, zaenkrat tudi če mi ovinek ni znesel sem ostal na svojem pasu oziroma z rezervo od desnega roba, 1.5 cm zunanjega roba gume je nedotaknjen, in na zadnjih dveh vožnjah sem ovinke začutil kot da sva z motorjem eno, čisto drugače kot par voženj nazaj... Popravljeno Maj 9, 2016. Popravil twom
Popularna objava DAMI34 Objavljeno Maj 9, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 9, 2016 Če pesek pravočasno opazim, se da tudi ustaviti. Če ga prepozno, pred njim silovito zabremzam (če imaš ABS) to ni problem, na pesku moped poravnam (če je moped pokonci lahko brez ABS nežno zaviraš na obe gumi, z ABS pa močneje), ko pridem dol s peska, pa moped spet zlomim. Na kratko pa: pesek je prasica in če se le da se mu izognem, ponavadi je na cesti vsaj kak del, ki je relativno čist. ps. enako te lahko odnese na talnih označbah, sploh če je vlaga v zraku. ciciban, malakai, Bmflar in 7 others 10
Zivnorc Objavljeno Maj 9, 2016 Opozori Objavljeno Maj 9, 2016 (popravljeno) ...glej Peter: Pesek te lahko preseneti kjerkoli. Tudi mene.. , čeprav tole pišem zdele... in pišem celo znanost.. Zdravilo: Ne vozit po pesku.. Sliši se hecno, toda to ti je edini način, da te ne "odnese". Kako to dosežeš? Gledati dovolj daleč naprej in skenirati asfaltno površino, da imaš dovolj časa zmanjšati hitrost in GLEDATI KJE NI PESKA PO CESTIŠČU....in NIKAKOR NE GLEDATI PESKA, ker boš v nasprotnem primeru peljal točno po pesku. ...no... vidim, da ti je DAMI tudi že napisal ... Popravljeno Maj 9, 2016. Popravil Zivnorc Yoghurt, daneb, Bmflar in 4 others 7
Popularna objava maus Objavljeno Maj 9, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 9, 2016 skratka .. jeba, če opaziš pesek sred ovinka, medtem ko si na kolenu ... zamižiš, zmolš MOTORIIIII ... in če molš doug časa, pol si spelu, če pa nisi, tut žegnanje ne pomaga, če maš srečo nabiraš maline, frcaš mraule iz obraza in čakaš na rešilca. TakeALookAround, Bmflar, daneb in 8 others 11
Bmflar Objavljeno Maj 9, 2016 Opozori Objavljeno Maj 9, 2016 Kako se spopasti s peskom v ovinku ? Z bagrom mogoče maus, Zivnorc, daneb in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se