Skoči na vsebino

Padec na makadamu, pesek v ovinku...


Priporočene objave

Objavljeno

Kako ti pa uspe stoje vozit na R1? Jaz sem na mojem Diversion probal, pa ne morem, ker je belacna preprosto prenizko. Na V-Strom in drugih cestnih endurah pa verjamem da gre.

Objavljeno

Saj ne stojim popolnoma zravnano, samo malo se dvignem. Če bi imel iztegnjene noge, bi bil prepognjen, hehe. 

 

 

LP Robert

Objavljeno

Zabaven primer, kako s cestakom po slabi cesti (in predvsem zakaj ne :D)

 

 

Objavljeno

Zabaven primer, kako s cestakom po slabi cesti (in predvsem zakaj ne :D)

 

 

K*** ker debil je ta tip na posnetku, najprej spravlja motor za katerega se ve, da ni za v tak teren, že v štartu govori, da bo naredil bedarijo, pol pa kovne ko leti po tleh...a je blo kej drugega za pričakovat :slap:

Sej zarad mene naj počne s svojim motorjem kar če, sam kar je pa preveč je pa preveč :grim   :blush:   :smoke:  

Objavljeno

Ma ze muska se zacne tok obupno, da sam quit. :lol1:

Objavljeno

Ahem, s cestakom se da tud po snegu...

Objavljeno

Hvala za vse nasvete. Imam pa še eno vprašanje. Glede na to, da je rešitev te težave gas...kako potem v takem recimo zvoziš ovinek? Predpostavimo, da bi bila taka pot dolga 500m in bi vmes imel oster ovinek?

 

V vožnji stoje preneseš težišče na notranjo stopalko.

Objavljeno

Tu ste pa v velikem minusi vsi tisti, ki niste začeli kot mulci na mopedih in potem počasi napredovali gor na male endure in dalje na motorje. Ko si enkrat znal z mopedom vozit po vseh podlagah je bilo naprej samo še easy.

 

Skratka vse se da, samo reflekse in občutek je treba imet. Če vas res toliko muči teren probajte z kakim malim hard enduro ali krosarjem nekje na progi, da se navadite premetavanja in vgrezanja pa drsenja.

 

Z cestnim ali nakedom se da po vsem, dokler gume še držijo za silo. Sneg, hard makedam, blato,... no problem, samo gas, mehko držat belanco pa nič straha ko vse pleše! Sem bil z RSV Mille na Mangartu čisto do konca preden se začne pot v skalo, pa z mojim in drugimi v blatu 100x, pa na makedamu 1000x (ko zemljevid kaže asfalt!), pa ne Elefantih pa....

 

Zato pa pravim da je treba začet motorirat mlad in postopoma!

Objavljeno

Ko res, ampak RES zaglibiš v sranju, blatu snegu, je najboljš met s seboj kako vrv za okrog zadnjega kolesa, potem pa samo v 1. prestavo in lepo popuščaš sklopko, pa mirno, nežno in tako naprej. GAAAS!!

Objavljeno

Ko res, ampak RES zaglibiš v sranju, blatu snegu, je najboljš met s seboj kako vrv za okrog zadnjega kolesa, potem pa samo v 1. prestavo in lepo popuščaš sklopko, pa mirno, nežno in tako naprej. GAAAS!!

 

Al pa zalet in gasa skozi pa bo kar bo :)

Objavljeno

Al pa zalet in gasa skozi pa bo kar bo :)

 

Maaa, počas pa gas do konca, pol pa bo kar bo...?!!

Jst sem na enem ovinku trikrat padu. Pol sem pa pogruntu, zakaj? Vozu sem z neprimerno hitrostjo......... in to, prepočasi! Zato sem pa padu . Enkrat na eno, drugič pa na drugo stran! Ni vztrajnosti! Zato pa gas pa po tazadnjem...

Objavljeno

Tu ste pa v velikem minusi vsi tisti, ki niste začeli kot mulci na mopedih in potem počasi napredovali gor na male endure in dalje na motorje. Ko si enkrat znal z mopedom vozit po vseh podlagah je bilo naprej samo še easy.

 

Skratka vse se da, samo reflekse in občutek je treba imet. Če vas res toliko muči teren probajte z kakim malim hard enduro ali krosarjem nekje na progi, da se navadite premetavanja in vgrezanja pa drsenja.

 

Z cestnim ali nakedom se da po vsem, dokler gume še držijo za silo. Sneg, hard makedam, blato,... no problem, samo gas, mehko držat belanco pa nič straha ko vse pleše! Sem bil z RSV Mille na Mangartu čisto do konca preden se začne pot v skalo, pa z mojim in drugimi v blatu 100x, pa na makedamu 1000x (ko zemljevid kaže asfalt!), pa ne Elefantih pa....

 

Zato pa pravim da je treba začet motorirat mlad in postopoma!

Kenny Roberts starejši je enkrat izjavil, da bi ukinil nižje dirkaške kategorije. Razlog je bil, da dirkači ob prestopu na 500 ccm dvotaktne pizdarije niso znali drset s polnim gasom čez ovinek, ker naj bi se v nižjih kategorijah razvadili z majhnimi močmi...

Objavljeno

ni za se izogibat kolesnicam..

Objavljeno

Kenny Roberts starejši je enkrat izjavil, da bi ukinil nižje dirkaške kategorije. Razlog je bil, da dirkači ob prestopu na 500 ccm dvotaktne pizdarije niso znali drset s polnim gasom čez ovinek, ker naj bi se v nižjih kategorijah razvadili z majhnimi močmi...

 

OK verjetno sem tu zajebal in ne bom znal kot kenny, ampak par drugih stvari pa sem se relativno neboleče naučil. Bi pa seveda tudi bil navdušen če bi pri 14 že lahko začel kar na čem močnejšem, edino živ verjetno ne bi bil :)

Objavljeno

Maaa, počas pa gas do konca, pol pa bo kar bo...?!!

Jst sem na enem ovinku trikrat padu. Pol sem pa pogruntu, zakaj? Vozu sem z neprimerno hitrostjo......... in to, prepočasi! Zato sem pa padu . Enkrat na eno, drugič pa na drugo stran! Ni vztrajnosti! Zato pa gas pa po tazadnjem...

ej a ni prvo pravilo da se moraš naućit čisto počasno vožnjo?

jaz sem se danes peljal na nanos in malo okoli do bukovja : https://maps.google.si/maps?saddr=Nanos&daddr=Neznana+cesta+to:45.8397798,14.0155501+to:45.831906,14.0439638+to:45.8496458,14.0455597+to:Bukovje,+Postojna&hl=sl&ll=45.811452,14.104729&spn=0.071552,0.110378&sll=45.809179,14.019413&sspn=0.071555,0.110378&geocode=FYrMugIdJMzVAA%3BFRB4ugId3l_WAA%3BFaN1uwIdPtzVACkXi6_aDiN7RzHiy3qoyNzknA%3BFeJWuwIdO0vWACk74NnXYiN7RzFDXdaN3RXv2w%3BFS2cuwIdd1HWACkhMy1ghSN7RzGyMTO9WqVk2g%3BFfwsuwIdt8DXACkvhtSioCV7RzFO4G7rynkpPg&oq=bukovje&t=h&mra=dme&mrsp=0&sz=13&via=2,3,4&z=13

 

od peska na makadamu . skal in kamnov na različnih podlagah do vej na ilovici .... iz postojne do postojne sem s postanki porail dobri 2 uri ...lepo počasi pa je šlo..

Objavljeno (popravljeno)

Ko res, ampak RES zaglibiš v sranju, blatu snegu, je najboljš met s seboj kako vrv za okrog zadnjega kolesa, potem pa samo v 1. prestavo in lepo popuščaš sklopko, pa mirno, nežno in tako naprej. GAAAS!!

Če pa to ne greš, pa probaš s "kaunterstjeringom" :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

Ko res ostanes v sranju je cajt da zamenjas motor al pa razmislis kaj isces tam.

Z marsicem se da peljat marsikje, tud jst grem s krampi lohk vozt na raceland, sam ni to to. Zato pa obstajajo namenski stroji in res ne vidm razloga da bi s cestakom rinu na Sneznik, al pa s hard enduro na ride zgat. Ce se znajdes v sranju se pac peljes, da bi se sel pa vozt na tak nacin bi moru bit pa fejst (se bl k sm) bolan.

Moja 2 centa.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Hayči, hayći... :D

4672d1304339064-adventure-touring-is-all

Objavljeno

Ko res ostanes v sranju je cajt da zamenjas motor al pa razmislis kaj isces tam.

Z marsicem se da peljat marsikje, tud jst grem s krampi lohk vozt na raceland, sam ni to to. Zato pa obstajajo namenski stroji in res ne vidm razloga da bi s cestakom rinu na Sneznik, al pa s hard enduro na ride zgat. Ce se znajdes v sranju se pac peljes, da bi se sel pa vozt na tak nacin bi moru bit pa fejst (se bl k sm) bolan.

Moja 2 centa.

 

teb se je problem zgleda preselu iz glave na prebavni trakt tko da zameni  dohtarja ..   :lol:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

No, končno mi je uspelo vso nabrano teorijo sprobat v praksi. Sem ta vikend bil na jadranski magistrali, pa sem vmes skočil še čez prelaz Mali Alan, kjer je kakšnih 18 km makadama... Prevozil brez padca :)

 

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Verjetno uporaba ZKP in defenzivna vožnja (da na rezervo previdnostno upočasniš) ter kanček sreče tisto kar te loči da ne greš po tleh.

Moja dva peska na zadnji vožnji (sicer precej zaprta in nepregledna hribovska cesta - stara litijska od Lj Zaloga do Bogenšperka čez Šmartno pri Litiji..., moje prve samostojne vožnje, všeč mi je ker ni hitra, malo prometa, so pa lepi ovinki)...

daleč na ravnini vidim avto, na sredini razdalje oster levi ovinek in zelo zelo bel asvalt, vem da so tam kamenčki v nasprotni smeri (sedaj vem tudi da so na desnem pasu na zunanji strani), nisem spustil gasa in sva se srečala na sredini ovinka, vzel sem ga bolj na široko - sredi ovinka me je po kamenčkih prestavilo za kakšen centimeter ali dva, samo zadnja - si mislim da je bilo moje ravnanje nespametno...

pesek drugič; oster desni ovinek okoli grebena, rahlo peskano po celi širini, spet me (samo zadaj) prestavi za centimeter ali dva...

Koliko je to nevarno?

Lep pozdra, Peter

P.S. dsedaj sem naredil cca 11 kkm, sedaj so hitrosti nekje okoli omejitev, zaenkrat tudi če mi ovinek ni znesel sem ostal na svojem pasu oziroma z rezervo od desnega roba, 1.5 cm zunanjega roba gume je nedotaknjen, in na zadnjih dveh vožnjah sem ovinke začutil kot da sva z motorjem eno, čisto drugače kot par voženj nazaj...

 

Popravljeno . Popravil twom
Objavljeno (popravljeno)

...glej Peter:

Pesek te lahko preseneti kjerkoli.

Tudi mene..  :P , čeprav tole pišem zdele...  :D in pišem celo znanost..  :P

 

Zdravilo:

Ne vozit po pesku..  :D

Sliši se hecno, toda to ti je edini način, da te ne "odnese".

Kako to dosežeš?

Gledati dovolj daleč naprej in skenirati asfaltno površino, da imaš dovolj časa zmanjšati hitrost in GLEDATI KJE NI PESKA PO CESTIŠČU....in NIKAKOR NE GLEDATI PESKA, ker boš v nasprotnem primeru peljal točno po pesku.

...no... vidim, da ti je DAMI tudi že napisal ...  :P

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno

Kako se spopasti s peskom v ovinku ?

Z bagrom mogoče :blush:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!