Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če te policija vstavi s takim ciaotom, kot je na sliki (po možnosti še na radar ujeme), potem ne samo da boš dobil enormno kazen, še zaprli te bodo - malo šale.

Res bi bilo bolje kakega flexerja kupit, predvsem veliko cenejša predelava in varnejša.

Ne govorim na pamet, imel sem ciaota in ne predstavljam si 20KM pod ritjo. Zamenjal sem ga za ponyexpresa. Razlika je občutna, predvsem v togosti okvirja.

Razmisli.

To sm tut mal razmišlu kako bi blo s policaji. A če bi imel kak omejevalec obratov gor a bi kej pomagal? Sej divjal bi samo tko pa kki vasi k že 10let niso vidl polcajov za po mestu bi si pa naštimu da bi šou tko kot original seveda če je to sploh možno. Kupil bi flexerja samo rad bi da bi sam restavriral cel motor. Flexerji na netu so pa usi kt novi :D

Objavljeno

Hja če kupuješ in si pripravljen dati 1000e kupi simonini mašino, to je res top kar boš iz 50cc skuterja oz mopeda dobil. končna 130 in več

Objavljeno

Sem tudi razmišlal ja sam sej nebi nikol ponucal njene moči :) edin za važt bi jo lahk meu. Pomoje kk 80cc al pa 75cc bo čist dost :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene zanima če kdo ve kam bi lahk odpelu piaggota ciaota?

al pa če kdo ve kaj morm zamenat tako k se peljem motor cuka in ne vem zakaj ... -_-

pa k bremzam na spredno se mi guma nagne na desno .

hvala ! =)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me kateri izpuh bi priporočali za motor piaggio ciao?

Rad bi pridobil tako na pospeških kot na končni.

Ali je vredu polini For race?

NI važna cena, samo zanima me top3 lestvica izpuhov za ta motor.

Imam pa karburator dellorto 12,5/12,5

Bom pa poslal na piljenje(brušenje) kanalov v ljubljano in potem bo karburator 13,5/14

Špruc(diza) je 52. Mislim jo zamenjati na tam okoli 60.

Ali bo motor enako peljal z starim in predelanim karburatorjem?

Lep pozdrav

Hvala za odgovore že vnaprej

Objavljeno

Zanima me kateri izpuh bi priporočali za motor piaggio ciao?

Rad bi pridobil tako na pospeških kot na končni.

Ali je vredu polini For race?

NI važna cena, samo zanima me top3 lestvica izpuhov za ta motor.

Imam pa karburator dellorto 12,5/12,5

Bom pa poslal na piljenje(brušenje) kanalov v ljubljano in potem bo karburator 13,5/14

Špruc(diza) je 52. Mislim jo zamenjati na tam okoli 60.

Ali bo motor enako peljal z starim in predelanim karburatorjem?

Lep pozdrav

Hvala za odgovore že vnaprej

Objavljeno

Zanima me kateri izpuh bi priporočali za motor piaggio ciao?

Rad bi pridobil tako na pospeških kot na končni.

Ali je vredu polini For race?

NI važna cena, samo zanima me top3 lestvica izpuhov za ta motor.

Imam pa karburator dellorto 12,5/12,5

Bom pa poslal na piljenje(brušenje) kanalov v ljubljano in potem bo karburator 13,5/14

Špruc(diza) je 52. Mislim jo zamenjati na tam okoli 60.

Ali bo motor enako peljal z starim in predelanim karburatorjem?

Lep pozdrav

Hvala za odgovore že vnaprej

Pa si siguren da je Piaggio ciao motor?

Objavljeno

Pa si siguren da je Piaggio ciao motor?

moped

Objavljeno

Top 3 predlogi:

1) preberi

2) navodila

3) foruma.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Prodej ta jajca italjanska pa si tomosa kup :yea2:

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Danes zjutraj ko sem šel prižgat ciaota. Medtem ko sem ga vžigal so take železne kroglice zelo majhe padle tam nekje iz magneta?

Znamima me če je to kje iz motorja ali kaj?

Lep pozdrav

Objavljeno

Danes zjutraj ko sem šel prižgat ciaota. Medtem ko sem ga vžigal so take železne kroglice zelo majhe padle tam nekje iz magneta?

Znamima me če je to kje iz motorja ali kaj?

Lep pozdrav

Če motor se obotavlja, ležaj na gredi se poslavlja

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ni bil ležaj

Kajlo od magneta je zdrobilo

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ko sem obnavljal mašino od Ciaota sem ugotovil da ima magnet "luft"

Nato sem ga menjal. Menjal sem ga za približno 450g težjega. Prej sem imel 745g zdaj imam nekaj čez 1320g.

Zanima me če zaradi tega težko speljuje ker je magnet težji in se težje zavrti?

Setup motorja:

38L bat (piljeni in polirani izpušni)

Sito izpuh

Dellorto 12/12 z original filtrom....Probal sem tudi z Malossi športnim in je bilo isto. (špruc/diza 45)

Probal sem tudi 43, 51, 55 pa je še vedno slabo s

Znižana glava skoraj do konca.

Prosim za odgovore.

Lep pozdrav

Objavljeno

Ko sem obnavljal mašino od Ciaota sem ugotovil da ima magnet "luft"

Nato sem ga menjal. Menjal sem ga za približno 450g težjega. Prej sem imel 745g zdaj imam nekaj čez 1320g.

Zanima me če zaradi tega težko speljuje ker je magnet težji in se težje zavrti?

Setup motorja:

38L bat (piljeni in polirani izpušni)

Sito izpuh

Dellorto 12/12 z original filtrom....Probal sem tudi z Malossi športnim in je bilo isto. (špruc/diza 45)

Probal sem tudi 43, 51, 55 pa je še vedno slabo s

Znižana glava skoraj do konca.

Prosim za odgovore.

Lep pozdrav

Objavljeno

Ko sem obnavljal mašino od Ciaota sem ugotovil da ima magnet "luft"

Nato sem ga menjal. Menjal sem ga za približno 450g težjega. Prej sem imel 745g zdaj imam nekaj čez 1320g.

Zanima me če zaradi tega težko speljuje ker je magnet težji in se težje zavrti?

Setup motorja:

38L bat (piljeni in polirani izpušni)

Sito izpuh

Dellorto 12/12 z original filtrom....Probal sem tudi z Malossi športnim in je bilo isto. (špruc/diza 45)

Probal sem tudi 43, 51, 55 pa je še vedno slabo s

Znižana glava skoraj do konca.

Prosim za odgovore.

Lep pozdrav

Aja pa končna hitrost je 58-59kmh z 1320g magnetom

Objavljeno

Ko sem obnavljal mašino od Ciaota sem ugotovil da ima magnet "luft"

Nato sem ga menjal. Menjal sem ga za približno 450g težjega. Prej sem imel 745g zdaj imam nekaj čez 1320g.

Zanima me če zaradi tega težko speljuje ker je magnet težji in se težje zavrti?

Setup motorja:

38L bat (piljeni in polirani izpušni)

Sito izpuh

Dellorto 12/12 z original filtrom....Probal sem tudi z Malossi športnim in je bilo isto. (špruc/diza 45)

Probal sem tudi 43, 51, 55 pa je še vedno slabo s

Znižana glava skoraj do konca.

Prosim za odgovore.

Lep pozdrav

Aja pa končna hitrost je 58-59kmh z 1320g magnetom

Objavljeno

js mam pa orgnalnega ciaota in problem je da ne vžge...

nekaj je med vožnjo zaškrtalo in nič več, gonim lahko...

hvala za pomoč ,lp dino

Objavljeno

Zdaj sem dal lažji magnet in pospeški so boljši samo v hrib pelje slabo. Predvidevam da zato ker lamele drgnejo ob šalco.

Potreboval bi nove fedre samo nevem kakšne.

Ali so boljši mehkejši ali trši. Ter kakšna je razlika med njimi?

In katere znamke fedre priporočate?

Hvala za odgovore!

LP

Objavljeno

Zdaj sem dal lažji magnet in pospeški so boljši samo v hrib pelje slabo. Predvidevam da zato ker lamele drgnejo ob šalco.

Potreboval bi nove fedre samo nevem kakšne.

Ali so boljši mehkejši ali trši. Ter kakšna je razlika med njimi?

In katere znamke fedre priporočate?

Hvala za odgovore!

LP

Objavljeno

Živjo!

Mene pa zanima kaj se na ciaotu izboljša če zamenjaš dizo.

Hvala

Objavljeno

Živjo!

Mene pa zanima kaj se na ciaotu izboljša če zamenjaš dizo.

Hvala

Če je ostalo orginal, nič.

Objavljeno

Če je ostalo orginal, nič.

Hvala kaj pa se da narediti da se izboljšajo samo pospeški?

Objavljeno

na zadnji gumi daj večjo jermenico pa bodo boljši pospeški - ampak tudi manjša končna hitrost

+ zamenjaj fedre v sklopki za trše

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!