Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če pogledaš vilice od spodaj, sta na vsaki strani dve gumici. Ena od njih ti manjka, zato ti stoji kolo postrani. :)

ni to 100%

ker ni skos pod istim  kotom kolo.. se ga da nagnit tut v drugo stran, ampak ne ostane tam dolgo.. vedno se nagne v desno ......... pomoje da so ležaji, sej je tut po slikah razvidno kok so v k***, sam ni mi pa logičn kle nič..zato bi rd obrazložitev oziroma potrdilo od nekoga ki ima že izkušnje s tem.

Objavljeno (popravljeno)

Prosim? Trojan ti napiše, da so najverjetneje krivi ležaji, ti pa mu odgovoriš, da s kolesom in osjo ni nič narobe. Sedaj pa pišeš, da so ležaji v K in da se to vidi tudi na sliki. Torej? Zamenjaj ležaje in če ne bo ok raziskuj naprej...

 

Še prej pa preveri gumici, kateri sem omenil v prejšnjem postu.

Popravljeno . Popravil kianalvane
Objavljeno

Prosim? Trojan ti napiše, da so najverjetneje krivi ležaji, ti pa mu odgovoriš, da s kolesom in osjo ni nič narobe. Sedaj pa pišeš, da so ležaji v K in da se to vidi tudi na sliki. Torej? Zamenjaj ležaje in če ne bo ok raziskuj naprej...

 

Še prej pa preveri gumici, kateri sem omenil v prejšnjem postu.

cjoooo človek je rekel za ležaje v kolesu.....!

js govorim o ležajih vzmetja!!! -tisti, ki jih prikazuje slika

Idino če pravte da je to isto?

 

 

ps. najvecji problem mi je kje naj iščem nadomestne ležaje za to?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

 

motor ko ga prizgem dela vse normalno prizge na prvo tudi brez coka vcasih ko se peljem se kar naenkrat ugasne in ne vzge vec po 10 minutah pa se spet prizge in dela normalno enkrat ko sem ga prizgal nekaj casa ni imel moci in je cuden zvok kot da ga dusi in ropota iz motorja (samo enkrat) in po nekaj sekundah je delal normalno.vcasih pa dela cisto normalno in se ne ugasne celo pot ko ga vozim.vse je original nic predelano ocistil sem karburator,zamenjal svecko.svecka je cista bela nevem ce je to dobro?

 

 

hvala!

Objavljeno

Zdravo,

 

zanima me, če se kje dobi kakšen nosilec za kovčke za piaggio ciao? Imam en kovček kao za skuterje in bi ga moral namestiti tako, da bi bil bolj nazaj, stran od sedeža. Videl sem že mopede, ki imajo neki nosilec ...

 

Ali je bolje, da ga sam naredim?

 

Sime

Objavljeno

a bi mogoče kdo vedel kaj je narobe z mojim ciaotom ko sem ga kupil je uzgal na prvo nisem rabil nic gonit zdei se pa ze zgonm da ga przgem in pol k ga vozim mi ne potegne normalno ampak mi ga cuka kot cuka ampak ko pride do koncne hitrosti pa se peljem normalno brez tezav in potem ko se pa ustavim se mi pa ugasne probavu sm statgas stimat pa nc in nevem kaj je narobe

Objavljeno

a bi mogoče kdo vedel kaj je narobe z mojim ciaotom ko sem ga kupil je uzgal na prvo nisem rabil nic gonit zdei se pa ze zgonm da ga przgem in pol k ga vozim mi ne potegne normalno ampak mi ga cuka kot cuka ampak ko pride do koncne hitrosti pa se peljem normalno brez tezav in potem ko se pa ustavim se mi pa ugasne probavu sm statgas stimat pa nc in nevem kaj je narobe

Objavljeno

Verjetno treba očistit uplinjač.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pozdravljeni

 

na motorju sem zamenjal bat in cilinder,svecko ocistil karburator.zdej pa je problem ko se vzge on dela vse normalno na minimumu in se ne ugasne ko ga jaz ugasnem in spet hocem prizgat se noce vec al pa se komaj prizge.tam pod glavo pa piha zrak(kot da zgublja kompresijo) in sem namazal z tesnilno maso ni nic pomagalo se vedno piha.bencin pride do cilindra ko ga poberem dol je cela mokra glava in svecka.mogoce je problem v bencinu ker je star okoli mesec in pol

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

 

Ali kdo ve kje na ciao-tu se nahaja serijska številka oz številka šasije (VIN)?

Hvala, LP

Punky

Objavljeno

pozdravljeni

kako se odtrani ta pokrov da pridem do platin in kondenzatorja

hvala

post-41137-0-97961900-1370621593_thumb.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ziujo nov sem na forumu. Zanima me ce kdo od vas pozna koga ki prodaja piaggio ciaovo ali bravo motorje? Zanima me katerega se mi bolj splaca vzet ciao ali bravo? Kaksne razlike so v mopedih? In ali se jih splaca kakorkoli predelovati?:))

Hvala lp!!

Objavljeno

Vse odvisno od cen.
Bravo je bolj glomazen in težji.

prodajalcev je po ljubljani ogromno...

Objavljeno

Pozdravljeni,

zanima me, kako je z registracijo Cioa-ota. Resno razmišljam o nakupu enega pa ne najdem konkretnih informacij glede registracije.

Ali ga moraš registrirati kot skuter (cca. 50EUR + nova tablica), ali ga moraš registrirati brez tablice (je to sploh mogoče), ker jaz še nikjer 

nisem videl Ciao-ota s tablico?

Nekako so mi znane omejitve glede 25km/h samo zaenkrat še nisem videl originalnega, ki ne bi šel vsaj okoli 40km/h in če bi šel na valje bi

zagotovo presegel tistih 25km/h.

 

Prosim za konkretne informacije.

 

hvala!

Objavljeno

No si bom kar sam odgovoril;

Na registraciji vozil so rekli, da je potrebno registrirati, kot skuter, tablico pa se da zadaj na blatnik.

 

lp

Objavljeno

Itak-moped, skuter ista pesem. Je pa tko da je večina Ciaotov brez papirjev...

Objavljeno

Ali mi lahko kdo pove kaj moramcnarediti da bi sou moj ciao hitreje zdej gre okol 25km/h sam bi rad to spremenu :)

Lp

Objavljeno

Ve kdo kaj morm nrediti da gre moj ciao hitreje ? Zdaj gre okol 25

Lp :)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

mogoče veš če je tisti italjanski zeleni kartonček dovolj za registracijo? Da jaz res ne razumem pol jih govori, da treba registrirat pol, da ne sploh ne vem več kako pa kaj :S

Objavljeno

Ja seveda, da ga moraš registrirat, saj gre več kot 25km/h oz. ni kolo s pomožnim motorjem. Je pa tak, jst nobena ne poznam, da bi to šu registrirat. Vendar pomni, če te policija ustavi, je to vožnja neregistriranega vozila.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

živjo

kupil sem grillota z variomatom. sedaj me pa zanima kako odviti variomat da bi pogledal če je notri podložka za blokado ker ko pogledam notri se vidi neka bakrena podložka??  kako je z vrtanjem cilindra ali je isto kot pri tomosih ?? na koliko se ga lahko vrta?? skratka če ima kdo kako informacijo bi bil zelo vesel. gre pa ene 35, ter koliko mislite da bi šel brez blokad na variomatu ter izpuhu

 

hvala, danes bo dež padal pa bi mal sraufal

Objavljeno

živjo

kupil sem grillota z variomatom. sedaj me pa zanima kako odviti variomat da bi pogledal če je notri podložka za blokado ker ko pogledam notri se vidi neka bakrena podložka??  kako je z vrtanjem cilindra ali je isto kot pri tomosih ?? na koliko se ga lahko vrta?? skratka če ima kdo kako informacijo bi bil zelo vesel. gre pa ene 35, ter koliko mislite da bi šel brez blokad na variomatu ter izpuhu

 

hvala, danes bo dež padal pa bi mal sraufal

Variomat boš odvil samo z  orodjem - udarno mašino za odvijanje  pnevmatsko ali tudi električno !

Jaz sem za mojo Hondo,ki je šla samo 40Km/h, kupil Polini set v setu je bilo: auspuh,elektronika(dodatna),valčki,vsisna cev  cilinder je ostal nespremanjen cena seta je bila ca 170€ Poglej malo kaj ponuja Polini za tvoj mopi ! !

Objavljeno

Zopet jaz :(   včeraj sva se z tamalim normalno vozil z ciaotom-grillo z variomatom, danes je pa težava ko sem ga hotel vžgati ni zalaufal. Problem je da ko vrtim pedala nakar pritisnem ročko za dekompresijo ni nobenga efekta??? kaj bi to bilo??? je pa zajla cela skratka vse sem pogledal in je ok videt.

 

Fantje hvala za odgovore

Objavljeno

eno veliko napako si naredil da si ga sploh kupil :lol1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!