StaraFeltna Objavljeno Maj 23, 2014 Opozori Objavljeno Maj 23, 2014 (popravljeno) Meni ne sede 2 prsta na ročki kot standardno... je utrujajoče. Uporabljam pa ko se grem bolj dinamične vožnje. Večinoma pa lepo u "easy" kjer uživaško sproščeno žulim pot z varnostno razdaljo, da bi se še skoraj s čevlji po kremenčkovo ustavil. Bremzam pa z obema bremzama ampak zadnja le kot dodatek prednji in aktiviram jo po ampak praktično takoj za prednjo. Veliko sem vadil na začetku kako in koliko žlajfat na raznih odsekih parkingih in smet asfaltu ter suho mokro ravnokar mokro in diplomiral brez crasha (čeprav je bilo nekajkrat precej srečnih okoliščin). Zdaj imam dober filing, da v zaj... situaciji ne zgrabim panično (v zadnjem letu 10.000km+ 2x lepo reagiral) in sem nasplošno zadovoljen. Nažalost so ceste škifo še bolj kot vzemtenje na moji horneti (no saj ni zanič je pač kar je - budget) in nimam najboljšega filinga. Po drugi strani pa je to dobra varovalka da ne deleam preveč p****** po cesti. Viva la chicken strips! Bojim se le zasanjanih butcev in svežih voznikov z malo v glavi in še tisto malo kar vedo gre v k ker razmišlajo o vsem drugem medtem ko jih avto pelje okoli. Popravljeno Maj 23, 2014. Popravil Horny-et
biker77 Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 No..res ni problem na prvo kolo kravo postavt..pa tut ce ne znas cist.. KLOVN 1
Snečer Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Napaka na sprednji zavori. To je tvoj "izdelek"?
biker77 Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Ni napaka ampak samo izkljucen abs..moj ja.
Snečer Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Ni napaka ampak samo izkljucen abs..moj ja. To je novi adventure? p.s. lepo, še po zadnji nam pokaži
biker77 Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 To pa naj kdo ki obvlada. 20.000 evrov ne bi rad skipal v kake maline :-D Port Folio, trebor in DAMI34 3
Snečer Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 No,saj je blo dovolj. Zgleda da bomo kmalu brali test?
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Jp baje ga bojo primerjali Versys-GSA......
Snečer Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Versys-GS je čisto normalna primerjava. Za GSA pa so kakšne yamahe super tenere, tigri, skratka tanki na špice.
Kmet2 Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Zakaj pa ne Versys1000 tank na lite feltne
Snečer Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Raketa, saj bmw že načrtuje konkurenčni izdelek, voda 4 valji, tisto bo pa stroj.
Scarlett Objavljeno Maj 25, 2014 Opozori Objavljeno Maj 25, 2014 Prav gotovo nimamo vsi enakih tehnik zaviranja in tudi ni le ena tehnika prava. Nekateri zavirajo le s prednjo, drugi z obema, nekateri zavirajo v ovinku, nekateri se tega izogibajo. Več ali manj smo vsi samouki in zato verjetno obstanemo na neki točki, ne zavedajujoč se, da marsikaj zamujamo. Sam prakticiram tudi zaviranje v ovinku in šele zdaj sem naključno prebral, da sem pravzaprav celo nazadoval v znanju. Gre za to, da pred FZ1 precej let nisem imel motorja. Prej sem pa zamenjal in izkusil vse od mopeda do težjih motorjev. Včasih sem obvezno vedno zaviral z obema. Večkrat se je zgodilo, da je zadnje kolo kar pometalo okrog sebe. Zdaj zaviram le s sprednjo in le, če je res kriza noga skoči tudi na zadnjo. K sreči je občutek za zadnjo obstal in nimam težav s predoziranjem. In zakaj sem nazadoval? Prebral sem, da zaviranje v ovinku z zadnjo zavoro motorju pomaga v ovinek, zaviranje s sprednjo ga pa dviguje. Ma logično. Zdaj vem, da sem to tehniko menjavanja in doziranja prednja- zadnja nekoč že nezavedno obvladal. Gre za to, da tudi, če ne prakticiramo zaviranja v ovinku, se nam včasih zgodi, da smo prehitri. Če smo le malo prehitri, nam zadnja zavora lepo pomaga izpeljat ovinek, če smo srednje prehitri, zaviramo na obe, če pa občutno prehitri pa z zaviranjem na prvo, kar nas postavlja pokonci in zato lahko še močneje zaviramo...in izpeljemo saj veste kako... Tako pravi teorija... v praksi je pa lahko tudi graben. Teorija tudi pravi, da na splošno (ne v ovinku) pričnemo zaviranje najprej z zadnjo (da se teža počasi prenaša naprej) in šele kasneje tudi s sprednjo, na koncu, ko se teža popolnoma prenese na prednje kolo pa zadnjo opustimo. Kaj vem, s tem se pa ravno ne strinjam, ker po moje ni časa za te manevre... ali pa... saj gre lahko le za kratek zamik??? Evo s tečaja varne vožnje: v ovinku se praviloma ne bremza (ok, to smo vedl). Bremza se pred ovinkom (dobr, to smo tud vedl). Če pa slučajn pride do tega, da si prehitr, moraš z občutkom uporabit zadnjo bremzo. Na Vranskem se jo nadrkaš do fula. V ovinku seveda. Priporočam. maus in Zivnorc 2
biker77 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Evo..problem rešen..zdej lahka zapremo temo.. Scarlett, lajbn, Zivnorc in 3 others 6
maus Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 ne še nooo zaprt temo ... kok prstou morš met na bremzi skoz ... js mam samo prste na sklopki ... gas pa ožemam, tko da nimam prstkou na bremzi .. še to mormo razčistit :krneki: DAMI34, Kmet2, Scarlett in 3 others 6
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 ne še nooo zaprt temo ... kok prstou morš met na bremzi skoz ... js mam samo prste na sklopki ... gas pa ožemam, tko da nimam prstkou na bremzi .. še to mormo razčistit :krneki: En je dost sprobano se da ožemat, če maš enga na bremzi.. ^_^ urkoman 1
DAMI34 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 kaku si pa pol po nosu vrtaš? A tega nč ne povejo na Vranskem? trebor 1
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 kaku si pa pol po nosu vrtaš? A tega nč ne povejo na Vranskem? Tist je po moje na nadaljevalnem tečaju :grim lajbn, maus in DAMI34 3
biker77 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Se dobr da ko se z avtom vozis mas tut eno nogo skos na bremzi. Pa eno na sklopki. Pa s kurcom gas ozemas.. pikolo, AJ, KLOVN in 2 others 5
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Sej ti ni treba tko vozt, če nočš. Zaenkrat to še ni prekršek
DAMI34 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 če ne gre drugače zavirat, pa uporabiš coountersteering...no uno famozno reč trebor in gsxf750 2
biker77 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Ni prekrsek..sam ne vem v cem je fora da je to tok dobr. Pol bi mogl tut v avtu to ucit.. Sicer sm bil na vranskem z avtom. Te ucijo da stisn sklopko in pol manevriras in bremzas tam okol. Sam v resnicnwm zivljenju se ne vozis okol s stisnjeno sklopko
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Najbrž ti tudi niso rekli, da se ves čas vozi okoli s stisnjeno sklopko, ali pač?
thumper Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Če ne bo kej vmes prišlo, ti bom lahko jst povedala v ponedeljek. je pa težko iz tega stavka razbrati kaj si bolj želiš... al so ti zavore popustile ? ne ne, mam dva prsta skoz na bremzi ja saj če bi imela bremzo med dvema prstoma bi spadala nekje med lorenza in drekpumpaša... Na Vranskem se jo nadrkaš do fula. Priporočam. En je dost sprobano se da ožemat, če maš enga .. ^_^ ko se izlušči prava potreba zaviranja za doseganje končnega rezultata ... :xx:
biker77 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Nisi cist razumela kaj sm hotu povedat ampak ni panike. Povej raje....kaj poleg zaviranja so vas se ucili?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se