Skoči na vsebino

motom

Priporočene objave

Meni ne sede 2 prsta na ročki kot standardno... je utrujajoče. Uporabljam pa ko se grem bolj dinamične vožnje. Večinoma pa lepo u "easy" kjer uživaško sproščeno žulim pot z varnostno razdaljo, da bi se še skoraj s čevlji po kremenčkovo ustavil. Bremzam pa z obema bremzama ampak zadnja le kot dodatek prednji in aktiviram jo po ampak praktično takoj za prednjo. Veliko sem vadil na začetku kako in koliko žlajfat na raznih odsekih parkingih in smet asfaltu ter suho mokro ravnokar mokro in diplomiral brez crasha (čeprav je bilo nekajkrat precej srečnih okoliščin). Zdaj imam dober filing, da v zaj... situaciji ne zgrabim panično  (v zadnjem letu 10.000km+ 2x lepo reagiral) in sem nasplošno zadovoljen. Nažalost so ceste škifo še bolj kot vzemtenje na moji horneti (no saj ni zanič je pač kar je - budget) in nimam najboljšega filinga. Po drugi strani pa je to dobra varovalka da ne deleam preveč p****** po cesti.

 

Viva la chicken strips!

chicken-strips.jpg

 

Bojim se le zasanjanih butcev in svežih voznikov z malo v glavi in še tisto malo kar vedo gre v k ker razmišlajo o vsem drugem medtem ko jih avto pelje okoli.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp baje ga bojo primerjali Versys-GSA......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne Versys1000 :hmm: tank na lite feltne :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav gotovo nimamo vsi enakih tehnik zaviranja in tudi ni le ena tehnika prava.

Nekateri zavirajo le s prednjo, drugi z obema, nekateri zavirajo v ovinku, nekateri se tega izogibajo.

Več ali manj smo vsi samouki in zato verjetno obstanemo na neki točki, ne zavedajujoč se, da marsikaj zamujamo.

 

Sam prakticiram tudi zaviranje v ovinku in šele zdaj sem naključno prebral, da sem pravzaprav celo nazadoval v znanju.

 

Gre za to, da pred FZ1 precej let nisem imel motorja. Prej sem pa zamenjal in izkusil vse od mopeda do težjih motorjev. 

 

Včasih sem obvezno vedno zaviral z obema. Večkrat se je zgodilo, da je zadnje kolo kar pometalo okrog sebe.

 

Zdaj zaviram le s sprednjo in le, če je res kriza noga skoči tudi na zadnjo. K sreči je občutek za zadnjo obstal in nimam težav s predoziranjem.

 

In zakaj sem nazadoval? Prebral sem, da zaviranje v ovinku z zadnjo zavoro motorju pomaga v ovinek, zaviranje s sprednjo ga pa dviguje. Ma logično. Zdaj vem, da sem to tehniko menjavanja in doziranja prednja- zadnja nekoč že nezavedno obvladal.

 

Gre za to, da tudi, če ne prakticiramo zaviranja v ovinku, se nam včasih zgodi, da smo prehitri. Če smo le malo prehitri, nam zadnja zavora lepo pomaga izpeljat ovinek, če smo srednje prehitri, zaviramo na obe, če pa občutno prehitri pa z zaviranjem na prvo, kar nas postavlja pokonci in zato lahko še močneje zaviramo...in izpeljemo saj veste kako... Tako pravi teorija... v praksi je pa lahko tudi graben.

 

Teorija tudi pravi, da na splošno (ne v ovinku) pričnemo zaviranje najprej z zadnjo (da se teža počasi prenaša naprej) in šele kasneje tudi s sprednjo, na koncu, ko se teža popolnoma prenese na prednje kolo pa zadnjo opustimo. Kaj vem, s tem se pa ravno ne strinjam, ker po moje ni časa za te manevre... ali pa... saj gre lahko le za kratek zamik???

Evo s tečaja varne vožnje:

v ovinku se praviloma ne bremza (ok, to smo vedl). Bremza se pred ovinkom (dobr, to smo tud vedl). Če pa slučajn pride do tega, da si prehitr, moraš z občutkom uporabit zadnjo bremzo. Na Vranskem se jo nadrkaš do fula. V ovinku seveda. Priporočam. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne še nooo zaprt temo ... kok prstou morš met na bremzi skoz ... js mam samo prste na sklopki ... gas pa ožemam, tko da nimam prstkou na bremzi .. še to mormo razčistit :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne še nooo zaprt temo ... kok prstou morš met na bremzi skoz ... js mam samo prste na sklopki ... gas pa ožemam, tko da nimam prstkou na bremzi .. še to mormo razčistit :krneki:

En je dost :P 

sprobano se da ožemat, če maš enga na bremzi..  ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaku si pa pol po nosu vrtaš? A tega nč ne povejo na Vranskem? :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaku si pa pol po nosu vrtaš? A tega nč ne povejo na Vranskem? :(

Tist je po moje na nadaljevalnem tečaju  :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ne gre drugače zavirat, pa uporabiš coountersteering...no uno famozno reč :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni prekrsek..sam ne vem v cem je fora da je to tok dobr. Pol bi mogl tut v avtu to ucit..

Sicer sm bil na vranskem z avtom. Te ucijo da stisn sklopko in pol manevriras in bremzas tam okol. Sam v resnicnwm zivljenju se ne vozis okol s stisnjeno sklopko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne bo kej vmes prišlo, ti bom lahko jst povedala v ponedeljek. 

 

 

je pa težko iz tega stavka razbrati kaj si bolj želiš...  al so ti zavore popustile ? :P

 

 

ne ne, mam dva prsta skoz na bremzi :P

 

 

ja saj če bi imela bremzo med dvema prstoma bi spadala nekje med lorenza in drekpumpaša... :D

 

 

 Na Vranskem se jo nadrkaš do fula.  Priporočam. 

 

 

En je dost :P 

sprobano se da ožemat, če maš enga ..  ^_^

ko se izlušči prava potreba zaviranja za doseganje končnega rezultata ... :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi cist razumela kaj sm hotu povedat ampak ni panike. Povej raje....kaj poleg zaviranja so vas se ucili?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!