Skoči na vsebino

motom

Priporočene objave

na tehnicnem so mi ta mesec rekli, da zadnja slabo prime. bo ze res...  :mellow:

 

za tem sem jo sprobal se na cesti in kolo zablokira. -> "close enough"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@motom; Jaz imam podobno izkušnjo kot andi1. Vransko toplo priporočam. Pri meni se je iskazalo, da zaviram sicer zelo OK, delam pa napako, da ne držim dveh prstov skozi na zavori. Pa lani sem imel pri Portorožu priložnost v praksi ponucat tisto vajo, ko ti na plošči rit odnese (ponoči zapeljal na olje).

 

Sam zaviram z obema. V ovinek pa slow in fast out. Se pa nebi branil motorja z ABS sistemom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakorkoli že, ampak jaz tega da je treba skos met prste na bremzi in sklopki ne bom nikoli razumel..probal in se ne počutim dobro..nekako zategnjeno..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je mišljeno za vožnjo, ko si nonstop na preži, vožnja za ritjo, ko je vsaka ms važna.

 

Jaz tudi tega ne prakticiram, razen če si v neki gužvi, mestu, hitri koloni, ko si bolj na preži.

 

Verjetno pač na tečaju, če je vse v redu, nekaj morajo pametovati, da upravičijo vplačilo. Pol pa padejo take fore, da narobe sediš, voziš brez podkape in še kaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tubi je kr nekaj videov o pravilnem zaviranju. 

 

Moje iskušnje so pa naslednje:

dober asvalt, solo vožnja, razen v krizi ne uporabljam zadnje zavore

vožnja pa makedamu:, kr precej uporabljam zadnjo

vožnja v dvoje in natovorjen. obvezno tudi zadnja zavora, se motor veliko lepše obnaša

zaviranje v ovinku, da po pameti, za kako malo korekcijo, drugače pa načeloma čimmanj 

 

mam pa ABS, ki odpušča napake premočnega zaviranja, tako da se po mokrem in spolzkem ne sekiram, kadar je potrebno bolj močno pritisniti

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj za "odpiralca" novih tem, kakršna je ta in podobne. Motom, pojdi na tečaj varne vožnje. Izprsi se in plačaj vsaj en dan treninga na Vranskem. Pa ne pozabi jih vprašati vse, kar ti leži na duši, kar nisi nikjer zvedel, kar si vprašal tukaj, ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ne bom samo enega pošiljal na tečaj varne vožnje; ti treningi so dobri za vse nas in tudi marsikomu odprejo oči. 

 

Če se pa navežem na naslov teme; vsako vozilo se ustavi, vprašanje je samo kako, kdaj in kje. Če je kdo od tukaj beročih bil 11.05. v Postojni, potem je lahko preizkusil zaviranje tako s prednjo, zadnjo ali obema zavorama. Razdalje so bile zelo različne. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vabilu če se ne motim je pisalo da bo dogodek v Postojni do 17h,bil tam okrog 14h nikjer nobenga so bli vsi mal naprej v bufetu! :kava:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakorkoli že, ampak jaz tega da je treba skos met prste na bremzi in sklopki ne bom nikoli razumel..probal in se ne počutim dobro..nekako zategnjeno..

 

Tudi jaz ne...bratranec pa pravi, da brez dveh prstov na bremzi sploh ne more vozit...go figure  :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud jaz sem se navadil z prsti na sklopki in bremzi. Pa ne zaradi tega kar je naš forumski vseved Snecer ugotovil :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz ne...bratranec pa pravi, da brez dveh prstov na bremzi sploh ne more vozit...go figure  :huh: 

Tudi jaz večinoma vozim s prstoma na bremzi.

Na sklopki nikoli in tudi v krizi ne zmorem sklopke stisnit, zato mi ob (če sploh pride do tega) blokadi kolesa tudi crkne.

 

Če voziš s prstoma na bremzi, se tvoj reakcijski čas lahko spusti tudi do 0,6 sekunde in imaš občutno prednost pred avtomobili, kjer je okrog 1 sekunda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ne bom samo enega pošiljal na tečaj varne vožnje; ti treningi so dobri za vse nas in tudi marsikomu odprejo oči. 

 

Če se pa navežem na naslov teme; vsako vozilo se ustavi, vprašanje je samo kako, kdaj in kje. Če je kdo od tukaj beročih bil 11.05. v Postojni, potem je lahko preizkusil zaviranje tako s prednjo, zadnjo ali obema zavorama. Razdalje so bile zelo različne. 

Prednja vs. prednja+zadnja je razlika zelo mala.

Sam sem tudi prej samo na prednjo zaviral, zdej pa prakticiram kr obe, ker je motor veliko bolj miren in prednja guma pri zaviranju manj obremenjena...če normalno zaviraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz večinoma vozim s prstoma na bremzi.

Na sklopki nikoli in tudi v krizi ne zmorem sklopke stisnit, zato mi ob (če sploh pride do tega) blokadi kolesa tudi crkne.

 

Če voziš s prstoma na bremzi, se tvoj reakcijski čas lahko spusti tudi do 0,6 sekunde in imaš občutno prednost pred avtomobili, kjer je okrog 1 sekunda.

v bistvu, ti več časovnega dobička prinese pravilno predvidevanje (branje prometa) in pravilno reagiranje kot kaka desetinka na hitrejšem stisku zavore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud jaz sem se navadil z prsti na sklopki in bremzi. Pa ne zaradi tega kar je naš forumski vseved Snecer ugotovil :P

Nekih pravih rezultatov ti to ne daje :-)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba se je zavedat, da je razmerje 90:10 le pri športakih, pri motorjih z nižjim težiščem pa vpliv zadnje narašča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer preberi si malo o noviteti MSC na KTM pa boš videl kje so naprednejši kot na tvojem super duper motorju,ki ma že zastarel integralni sistem zavor :grim

Nevem a ne razumeš ! jaz sem te prosil da mi ti to obrazložiš in da neboš mešal na super duper motorju kot ga ti imenuješ je "samo" delno integriran zavorni sistem narejen pred ca 9timi + leti, KTM je takrat mogoče naredil šele prvi motor z ABS-om ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba se je zavedat, da je razmerje 90:10 le pri športakih, pri motorjih z nižjim težiščem pa vpliv zadnje narašča.

Ja sej nižje težišče pa imajo zgolj kakšni chopperji, teli pa niso lih narejeni za mal bolj dinamično vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer tema KTM 1190 ADV pa si poglej napredni sisitem proti svojemu tanku,zakaj bi ti razlagal ko 5 letnemu otroku,preber si boš bolje razumel kot da ti jaz razlagam.

 

:oops:zdej sm pa že ko sneci postal.............no sam men je še vedno všeč R ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej nižje težišče pa imajo zgolj kakšni chopperji, teli pa niso lih narejeni za mal bolj dinamično vožnjo.

pa se ne morem glih strinjat. Že pri FZ1 se pozna, da ni taprav športnik, ker ne zna wheeliya naredit, pa nagib se mu prehitro konča, ker zapluži... vse to ker ima prenizko težišče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti ne znaš wheeliya naredit to še ne pomeni da ga tvoj motor v rokah sposobnega voznika ni zmožen mah kaj sposobnega (povprečnega)  Če pa motor zapluži imaš lahko narobe nastavljeno vzmetenje ali pa si trd na motorju in se ne presedaš ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kej se nisi zastopu da to kar tle pridgas ne velja in se folk dela ze norca iz tega?

kolko enostavno bos naredu stoppi je odvisno ne samo od visine tezisca ampak tudi kje je, na sredi motorja, spredaj zadaj itd. ter pod kakšnin kotom so prednje viloce. po tvoji logiki bi mogli potemtakem met v moto gp velike potovalne endure ker ti majo najvisje tezisce pa tezke so in tako je vec trenja za zaviranje.

harli ne naredi stopija, ne ker ma nizko tezisce, ampak ker je to blizje zadnji gumi ter kota sprednjih vilic, ki je obcutno vecji kot pri vecini drugih "normalnih motorjih". poleg tega imajo pa glede na svojo težo ss motorji tudi močnejše zavore (to pomeni bolj zavirajo ne pa se ne pregrevajo kot je se ena od tvojih razlag, da clovk pregreje zavore more pa kr neki casa na polno zavirat in razn našim dirkačem ne vem če je že kdaj komu to uspelo).

pluži ti pa vse potleh na račun bolj komot pozicije nog, pa japonske varčnosti pri komponentah.

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa se ne morem glih strinjat. Že pri FZ1 se pozna, da ni taprav športnik, ker ne zna wheeliya naredit, pa nagib se mu prehitro konča, ker zapluži... vse to ker ima prenizko težišče

 

 

pluži ti pa vse potleh na račun bolj komot pozicije nog, pa japonske varčnosti pri komponentah.

 

FZ1 gre brez najmanjšega problema na tazadnjo samo z gasom :)

 

Glede pluženja se pa pridružujem zgornjemu komentarju. Glavni problem je šparamnje japoncev na stopalkah in vzmetenju. Nasploh ne vem zakaj ne rata japoncem zgruntat, da bi šlo super v promet, če bi ponudili enega konkretnega nakega, tako kot to počnejo evropejci - vzamejo SS osnovo, dajo gor klasično balanco, poberejo plastike dol in je to to..

 

Problem Fazerce ni težišče. Problem so prenizke stopalke in ceneno vzmetenje. Vse drugo je čist super kar se mene tiče :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!