Skoči na vsebino

motom

Priporočene objave

Problem Fazerce ni težišče. Problem so prenizke stopalke in ceneno vzmetenje. Vse drugo je čist super kar se mene tiče :)

 

Potem v bistvu nimam takšnega komercialnega "šrota", kot pravijo nekateri tukaj na forumu in se lahko motor tudi (do neke mere)j normalno pelje - zanimivo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne jim vse vrjet :grrr

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem v bistvu nimam takšnega komercialnega "šrota", kot pravijo nekateri tukaj na forumu in se lahko motor tudi (do neke mere)j normalno pelje - zanimivo.

Šrot majo oni v glavi! Vsak motor je na oceni voznika samega. In če mu paše, koji qrac to druge briga, zanj je v redu, dokler se ne spomni nabavit drugega.

No ja, Bmfe pač ne spadajo v to zgodbo!

To zadnje samo zato, da se ne bosta  Kmet pa Papež kej prevzela!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti ne znaš wheeliya naredit to še ne pomeni da ga tvoj motor v rokah sposobnega voznika ni zmožen mah kaj sposobnega (povprečnega)  Če pa motor zapluži imaš lahko narobe nastavljeno vzmetenje ali pa si trd na motorju in se ne presedaš ;)

Se oproscam, mislil sem stoppie in ne wheelie.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se oproscam, mislil sem stoppie in ne wheelie.

vzroki zakaj ne moreš narest stoppi-ja:

1. si pussy in ne upaš

2. se voziš po tako drsečem asfaltu da ne gre

3. maš tko švoh prstke da ne moreš stisnt bremze (al pa si sam pussy)

4. si odšraufal en disk in čeljust dol

5. al pa skos 150 kilsko sopotnico voziš s sabo (sam bi najbrž vseen šlo :D )

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzroki zakaj ne moreš narest stoppi-ja:

1. si pussy in ne upaš

2. se voziš po tako drsečem asfaltu da ne gre

3. maš tko švoh prstke da ne moreš stisnt bremze (al pa si sam pussy)

4. si odšraufal en disk in čeljust dol

5. al pa skos 150 kilsko sopotnico voziš s sabo (sam bi najbrž vseen šlo :D )

 

Komaj čakam tvoj prispevek, ko nam boš pokazal, kako se temu streže :)

 

Pa s kakšnim "resnim" motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7.imaš ABS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7.imaš ABS

a to je opravičilo, zato da ne bo kdo reku da si pussy ker ti ne tako na ridah ustaviš :D :D :D

 

:P :P :P mal heca, itak je pa ta tema zelo zabavna v vseh pogledih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to je opravičilo, zato da ne bo kdo reku da si pussy ker ti ne tako na ridah ustaviš :D :D :D

 

:P :P :P mal heca, itak je pa ta tema zelo zabavna v vseh pogledih. 

pa mi pokaži ti kak z ABS nardiš stoppie? :P

 

p.s. priznam, jst sm pussi, še po zadni se nočm vozit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa mi pokaži ti kak z ABS nardiš stoppie? :P

 

p.s. priznam, jst sm pussi, še po zadni se nočm vozit

hec je, menda še zastopiš kak štos :D

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hec je, menda še zastopiš kak štos :D

itak zastopm, pa zlagal se tut nism :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa mi pokaži ti kak z ABS nardiš stoppie? :P

 

p.s. priznam, jst sm pussi, še po zadni se nočm vozit

 

Z navadnim komot ker pri stopiju kolo ne blokira in ni razloga, da bi se ABS vklopil. Če imaš pa zraven še senzor nagiba potem pa težje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z navadnim komot ker pri stopiju kolo ne blokira in ni razloga, da bi se ABS vklopil. Če imaš pa zraven še senzor nagiba potem pa težje :)

boš enkrat pokazal.........mene do sedaj še ni dvignilo, pa sem že zaviral na mrtvo, očitno abs začne dokaj hitro odpuščati.(jajca od kawe :P) Je pa res, da nism hotu na rezervarju sedet, oziroma se nism nabil na balanco, da bi pomagal mopedu se dvignt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr jez sm biu res en pussy, nimam kej povedat o žajfanju. Tle pa debatirate že pet strani. To neviđeno leti, da se tolk cajta žlajfa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boš enkrat pokazal.........mene do sedaj še ni dvignilo, pa sem že zaviral na mrtvo, očitno abs začne dokaj hitro odpuščati.(jajca od kawe :P) Je pa res, da nism hotu na rezervarju sedet, oziroma se nism nabil na balanco, da bi pomagal mopedu se dvignt

 

Pomoje ima večino sodobnih ABSov na motociklih tudi omenjeni senzor, ki preprečuje kiper.. Zato najbrž ne gre. Tako kot ima večina TCS sistemov ponavadi opcijo, ki preprečuje wheelie.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tehnika zaviranja ... js probam ustaut, da se ne zaletim, ne izletim, ne padem ... skratka .. da preživim ... ajnfok :P

 

5 strani ... groza :krneki:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje ima večino sodobnih ABSov na motociklih tudi omenjeni senzor, ki preprečuje kiper.. Zato najbrž ne gre. Tako kot ima večina TCS sistemov ponavadi opcijo, ki preprečuje wheelie.

aha, pol nism lagauc :D

tehnika zaviranja ... js probam ustaut, da se ne zaletim, ne izletim, ne padem ... skratka .. da preživim ... ajnfok :P

 

5 strani ... groza :krneki:

jah, sam una tehnika ustaulanja po grabnu ali po grmoulu mi všeč in je neb rad več probal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje ima večino sodobnih ABSov na motociklih tudi omenjeni senzor, ki preprečuje kiper.. Zato najbrž ne gre. Tako kot ima večina TCS sistemov ponavadi opcijo, ki preprečuje wheelie.

 

boš enkrat pokazal.........mene do sedaj še ni dvignilo, pa sem že zaviral na mrtvo, očitno abs začne dokaj hitro odpuščati.(jajca od kawe :P) Je pa res, da nism hotu na rezervarju sedet, oziroma se nism nabil na balanco, da bi pomagal mopedu se dvignt

Se vidi zakaj Maus pa Dami34 ZX10R furata, ker brez varnostne bremz opreme bi mela polno škrinjo malin

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakorkoli že, ampak jaz tega da je treba skos met prste na bremzi in sklopki ne bom nikoli razumel..probal in se ne počutim dobro..nekako zategnjeno..

 

Kazalec in sredinec leve roke na ročici sklopke, kazalec in sredinec desne roke na ročici sprednje zavore.

 

Pa to nima kake posebne veze z zaviranjem ....... sploh.

 

Tak je pravilen način vožnje.

 

Moped NI ................ ŠAJTGA, da je treba ročaj držat v dlani, kot pri lopati..............................

 

No, nam so to pokazal že davno nekoč, in od takrat .................. tako furam. Je pa še druga zgodba tega prijema, namreč veliko lažje stabiliziraš in umiriš krmilo. Res pa je, da je reakcijski čas v primeru, da prsti niso na ročicah - precej daljši. Še posebej po dolgotrajni vožnji, ko ti roke mal "otrpnejo" ali pa ko je mokro in hladno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če lahko Vale drži ročaj kot da bi vozil šajtrgo lahko tut jst :P

 

attachicon.gifrossi.png

zarad tega je biu pa drugi :P

 

js tut ne vem od kje mi navada, ampak prstke kr na ročkah držim ... predvsem na sklopki ... tko k Vale :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kazalec in sredinec leve roke na ročici sklopke, kazalec in sredinec desne roke na ročici sprednje zavore.

 

Pa to nima kake posebne veze z zaviranjem ....... sploh.

 

 

...kazalca imam na ročkah.... sredinca pa kažem nasprotivozečim v pozdrav....:P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boš enkrat pokazal.........mene do sedaj še ni dvignilo, pa sem že zaviral na mrtvo, očitno abs začne dokaj hitro odpuščati.(jajca od kawe :P) Je pa res, da nism hotu na rezervarju sedet, oziroma se nism nabil na balanco, da bi pomagal mopedu se dvignt

bolj si se bal da bi zdrsnil po tanku in se odkotalil pred motor k s tok okrogu pa mastn ...

jst mam itak sportno bremz ročko k gresta sam dva prsta gor  ... pa še pr teh dveh mi je sam ene parkrat ABS ukloplo pa zacvililo ...

ABS - AntiBumbarSistem  / uporablja se ko ti nekdo porine s sosednjega pasu vate pa tko...

in ja , če bi imel res ABS bi šel zagarantirano dvakrat po tleh  - enkrat mi je sfalilo 20cm enkrat pa pol metra - kar bi bilo brez blokiranja kolesa enkrat prednja drugič pa zadnja vrata od avta ...

     no to je pač moj osebni občutek zaviranja "v trenutku" ko je verjetno v desetinki ali treh po stisku ročice zablokirala prednja guma ( no cvilila je, vilice pa so bile posedene do konca )- torej je bila maksimalna teža na prednje kolo in s tem tudi največji učinek samega zaviranja...  bil je pa obakrat kvosko k sem se peljal čisto naravnost ...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!