thumper Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 kolegi in kolegice ... ta tema se bere kot seksualni napotki ... v resnici je pa vse kontra kot pri seksu ... bistvo zaviranja je itak v tem , da si zmeraj prezgoden in zmeraj prekratek... urkoman, Dadi, DAMI34 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Maj 20, 2014 Avtor Deli Objavljeno Maj 20, 2014 ma kej se nisi zastopu da to kar tle pridgas ne velja in se folk dela ze norca iz tega? kolko enostavno bos naredu stoppi je odvisno ne samo od visine tezisca ampak tudi kje je, na sredi motorja, spredaj zadaj itd. ter pod kakšnin kotom so prednje viloce. po tvoji logiki bi mogli potemtakem met v moto gp velike potovalne endure ker ti majo najvisje tezisce pa tezke so in tako je vec trenja za zaviranje. harli ne naredi stopija, ne ker ma nizko tezisce, ampak ker je to blizje zadnji gumi ter kota sprednjih vilic, ki je obcutno vecji kot pri vecini drugih "normalnih motorjih". poleg tega imajo pa glede na svojo težo ss motorji tudi močnejše zavore (to pomeni bolj zavirajo ne pa se ne pregrevajo kot je se ena od tvojih razlag, da clovk pregreje zavore more pa kr neki casa na polno zavirat in razn našim dirkačem ne vem če je že kdaj komu to uspelo). pluži ti pa vse potleh na račun bolj komot pozicije nog, pa japonske varčnosti pri komponentah. Nisi povedala čisto nič novega, kar še ne vem. Ej, pa ne se razburjat,škodi lepoti. Pri vsakem odgovoru ne morem ponavljati od A do Ž in potem si nekateri priredite moje mnenje kot vam paše. Za športnike sem napisal: ''Superšportniki imajo visoko težišče, ker ga enostavno morajo imeti za velik nagib.'' Očitno si si napačno razlagala to trditev. Seveda je vsem konstruktorjem v interesu težišče čimbolj znižat in tudi ga, kolikor jim širina agregata to dovoljuje. Vseeno pa imajo najvišje težišče in velik nagib jim omogočajo le dobre gume. Predtek mi je dobro znan in tudi zato uporabljam zadnjo gumo /55. O zavorah sem pa tudi kar nekaj napisal in se ne mislim ponavljat... Ponovim le še to: Vsake zavore so sposobne blokirat... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Nisi povedala čisto nič novega, kar še ne vem. Ej, pa ne se razburjat,škodi lepoti. Pri vsakem odgovoru ne morem ponavljati od A do Ž in potem si nekateri priredite moje mnenje kot vam paše. Za športnike sem napisal: ''Superšportniki imajo visoko težišče, ker ga enostavno morajo imeti za velik nagib.'' Očitno si si napačno razlagala to trditev. Seveda je vsem konstruktorjem v interesu težišče čimbolj znižat in tudi ga, kolikor jim širina agregata to dovoljuje. Vseeno pa imajo najvišje težišče in velik nagib jim omogočajo le dobre gume. Predtek mi je dobro znan in tudi zato uporabljam zadnjo gumo /55. O zavorah sem pa tudi kar nekaj napisal in se ne mislim ponavljat... Ponovim le še to: Vsake zavore so sposobne blokirat... omg Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Kazalec in sredinec leve roke na ročici sklopke, kazalec in sredinec desne roke na ročici sprednje zavore. Pa to nima kake posebne veze z zaviranjem ....... sploh. Tak je pravilen način vožnje. Moped NI ................ ŠAJTGA, da je treba ročaj držat v dlani, kot pri lopati.............................. No, nam so to pokazal že davno nekoč, in od takrat .................. tako furam. Je pa še druga zgodba tega prijema, namreč veliko lažje stabiliziraš in umiriš krmilo. Res pa je, da je reakcijski čas v primeru, da prsti niso na ročicah - precej daljši. Še posebej po dolgotrajni vožnji, ko ti roke mal "otrpnejo" ali pa ko je mokro in hladno. danes za foro ene tri minute držal kazalec in sredinec na ročkah..da bom stabiliziral motor..kaj za hudiča maš stabilizirat k je motor itak stabiliziran takoj ko odpelješ.. no, rezultat vsega je bil, da sem po tistih treh minutah porabil 5 minut da sem spet mal filinga dobil v prste.. vas so naučili tako, mene malo drugače.. vam paše tako, meni pa po delavsko..vozim pač šajtrgo.. tko da, še zmer ne razumem kaj stabiliziraš, in super da ti tko paše vozit.. aja, sej je že gustl govoru v svojem magisteriju, meni pa to ni jasno, še manj mi to paše.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motozajebant Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 danes za foro ene tri minute držal kazalec in sredinec na ročkah..da bom stabiliziral motor..kaj za hudiča maš stabilizirat k je motor itak stabiliziran takoj ko odpelješ.. no, rezultat vsega je bil, da sem po tistih treh minutah porabil 5 minut da sem spet mal filinga dobil v prste.. vas so naučili tako, mene malo drugače.. vam paše tako, meni pa po delavsko..vozim pač šajtrgo.. tko da, še zmer ne razumem kaj stabiliziraš, in super da ti tko paše vozit.. aja, sej je že gustl govoru v svojem magisteriju, meni pa to ni jasno, še manj mi to paše.. Jaz tudi ne držim prstov na bremzi in sklopki... Sploh pri daljših furah, zna bit to mal nadležno..... ko "kruzam" po centru jih mam gor (ker hitro kdo izsili), izven naselij pa nikoli.... Vsakemu paše drugače, vsak ima po svoje prav, tako da fantje in dekleta, več vozit manj pričat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Ma k leti k sneta skira mors bit skos prpravlen.... :grim Kmet2, gsxf750 in DAMI34 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Tele rokice na ročkah a'la šajtrga in nožice na tačkah navzven sloneče na petah ter posledično sedenje na motorju kot na štokrlu so lep pokazatelj kdo sedi na motorju. Se jih čim bolj ognem, ker s tako držo je nemogoče imeti občutek kaj se z motorjem dogaja. Je pa to posledica tega, ker je motoriranje postalo moderno in posledično se na mopede spravljajo od kmetov, ki imajo potem ko so pokidali po štali še čas se odpeljati v vaško oštarijo na nekaj pirov, do šlosarja, ki se z opilki v očeh prifura na šnopc, da jih splakne in vseh čefurjev, ki mislijo, da so frajerji, ko po stoppieju skipajo moped na lastni hrbet. Jaz se vseh teh "modernih" motoristov ogibam kolikor je le mogoče, jim prepuščam drkarije okoli moto vaških veselic, sedim na motorju s prsti na tačkah, z dvema prstoma na ročicah zavore in sklopke in motor upravljam večinoma s stegni in rahlim odrivanjem krmila. Občasno še s kako dodatno tehniko, ki pa je ni za razlagat karjolarjem! Peesdaaa, prsteki so ga boleli revčeka, ko se je skušal prave tehnike naučiti. A ritka ni pa n'č bolela, ko si se odločil na moped usesti? hajoktejn in Pips 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 vsak ma pravico imet in vozit motor, pa če je še tak kmet, šlosar alpa čefur. dokler mu to paše naj se vozi, pa kakorkoli že (v okvirih predpisov in da ne ogroža drugih). veš kk piše na dresih fuzbalerjev: R E S P E C T. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 sedim na motorju s prsti na tačkah, z dvema prstoma na ročicah zavore in sklopke in motor upravljam večinoma s stegni in rahlim odrivanjem krmila. Kako pa tole pol zgleda na 400 kilski drekpumpi? Men drugega kot countersteering nekako ne potegne? Prsti na zavori in sklopki? Tut ne gre, ker sta ročici zavore in sklopke ogromni, stopalka za bremzo pa tovornjaška... Sicer pa po statistiki sodeč dmo "drekpumparji" najbolj varni? Menda se nas najmanj sesuje... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
papez47 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 In koliko herojev vas v "AVTEKU" pravilno sedi? Koliko herojev drži "VOLAN", kot je treba? In seveda, ja, eni mopedi imajo na ročicah sklopke in sprednje zavore tiste "gumbke", kjer gor piše 1,2,3,4, itak že serijsko in so namenjeni ravno temu, da si lepo naštimaš položaj. Ampak - ker je sam gassssssss, pal pa bo kar JE, seveda vsak po svoje in u "maline". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Tisto je zaradi dolžine rokic, ne zato da si nastaviš ročaje za prežo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gregorjanc Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 In koliko herojev vas v "AVTEKU" pravilno sedi? Koliko herojev drži "VOLAN", kot je treba? Jest :grim , zmer v pravilni raly varianti I30 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 In koliko herojev vas v "AVTEKU" pravilno sedi? Koliko herojev drži "VOLAN", kot je treba? In seveda, ja, eni mopedi imajo na ročicah sklopke in sprednje zavore tiste "gumbke", kjer gor piše 1,2,3,4, itak že serijsko in so namenjeni ravno temu, da si lepo naštimaš položaj. Ampak - ker je sam gassssssss, pal pa bo kar JE, seveda vsak po svoje in u "maline". se pravi, ko daš gas maš še vedno prste na ročkah..to me pa zanima kako narediš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Ma kratek gas :-) da ne rabi ožemat. Kje učijo te hece s prsti na ročkah? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Ma kratek gas :-) da ne rabi ožemat. Kje učijo te hece s prsti na ročkah? To je 'common sense'. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 To bo ja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Kako pa tole pol zgleda na 400 kilski drekpumpi? ... Sicer ne 400kilso, mal lažjo drek pumpo pa sem tudi imel. Ja isto sem prakticiral, ker je tudi tista drek pumpa imela možnost nastavitve ročk in tačk, kar ima nedvomno tudi tvoja. Razlika je bila le v doziranju zadnje zavore in seveda v kvaliteti zavor na sploh, kar še bolj zahteva nenehno pripravljenost. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkoman Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Se en k ma prsteke na rockah Res pa da sem zamenjal rocke za nastavljive in kratke. 100km mi ne predstavlja nobenih tezav, to se kaj hitro navadis (lahko bi tudi treniral in gumo stiskal in ojacal tako zapestja kot prsteke) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Matr jez sm biu res en pussy, nimam kej povedat o žajfanju. Tle pa debatirate že pet strani. To neviđeno leti, da se tolk cajta žlajfa. Bistvo dobrega furanja ni hitro se vozit, to zna vsaka budala, bistvo je, se pravi čas ustavit. Zato pa so žlajfi Ma k leti k sneta skira nimaš kej žlajfat, sam še gasaaa dalje ... :grim se pravi, ko daš gas maš še vedno prste na ročkah..to me pa zanima kako narediš težko, ampak tako zgleda, da mora bit, drgač ne bi vsi malo žlajfali s prstki prstke na zavori držijo paranoiki papez47 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Učeri sm se zapelju do Zbilja in nazaj ... celo pot sem se v roke opazoval ... sem pa ke tut na cesto pogledu... glih tok, da vem kam grem ... lej ga zlomka ... leva roka ... sredinec in kazalec skoz rahlo na ročici sklopke, desna roka pa ožemala gas k samokolnica.... tko, da sm pou pou ... a sm čudn :krneki: DAMI34, Zivnorc in urkoman 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Učeri sm se zapelju do Zbilja in nazaj ... celo pot sem se v roke opazoval ... sem pa ke tut na cesto pogledu... glih tok, da vem kam grem ... lej ga zlomka ... leva roka ... sredinec in kazalec skoz rahlo na ročici sklopke, desna roka pa ožemala gas k samokolnica.... tko, da sm pou pou ... a sm čudn :krneki: tvoja teorija se podere, če boš meu quickshifter...kam boš pa pol prsteke ftaknu? maus 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 tvoja teorija se podere, če boš meu quickshifter...kam boš pa pol prsteke ftaknu? za šaltanje v višje prestave itak ne rabim sklopke ... sm pa skoz prpraulen na dve nižje ... wilija storit in pol takoj preiti v stopija ... temu sledi boki, hrbti, prsko in glavko ... in pol rata tema Zivnorc, thumper, igorkr in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 in pol rata grmoule mi je pa všeč, k so vsi skoz mau prprauleni, to je podobno kot bi meu na tiču vedno nataknen kondom. Čz zihr gani, če kej pade, pade pikolo, urkoman, Zivnorc in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 in pol rata grmoule mi je pa všeč, k so vsi skoz mau prprauleni, to je podobno kot bi meu na tiču vedno nataknen kondom. Čz zihr gani, če kej pade, pade a ga nimaš .. js ga mam skoz ... če pada dž, ga pa za dežkota uporabm Zivnorc, DAMI34 in cikadina 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 a ga nimaš .. js ga mam skoz ... če pada dž, ga pa za dežkota uporabm a greš ceu not? maus in Zivnorc 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se