DAMI34 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 zavijanja.......................auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Kmet2 in maus 2
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 ko se izlušči prava potreba zaviranja za doseganje končnega rezultata ... :xx: :grrr
Kmet2 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 A po zadnjem kolesu te tud naučijo,k to bi pa rad znal..... KLOVN 1
Snečer Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Se dobr da ko se z avtom vozis mas tut eno nogo skos na bremzi. Pa eno na sklopki. Pa s kurcom gas ozemas.. Kaj pa roko na ročni? če je ovinek, da rešiš zadevo. Serpentine brez ročne ne moreš zvozit.
hajoktejn Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Tele rokice na ročkah a'la šajtrga in nožice na tačkah navzven sloneče na petah ter posledično sedenje na motorju kot na štokrlu so lep pokazatelj kdo sedi na motorju. Se jih čim bolj ognem, ker s tako držo je nemogoče imeti občutek kaj se z motorjem dogaja. Je pa to posledica tega, ker je motoriranje postalo moderno in posledično se na mopede spravljajo od kmetov, ki imajo potem ko so pokidali po štali še čas se odpeljati v vaško oštarijo na nekaj pirov, do šlosarja, ki se z opilki v očeh prifura na šnopc, da jih splakne in vseh čefurjev, ki mislijo, da so frajerji, ko po stoppieju skipajo moped na lastni hrbet. Jaz se vseh teh "modernih" motoristov ogibam kolikor je le mogoče, jim prepuščam drkarije okoli moto vaških veselic, sedim na motorju s prsti na tačkah, z dvema prstoma na ročicah zavore in sklopke in motor upravljam večinoma s stegni in rahlim odrivanjem krmila. Občasno še s kako dodatno tehniko, ki pa je ni za razlagat karjolarjem! Peesdaaa, prsteki so ga boleli revčeka, ko se je skušal prave tehnike naučiti. A ritka ni pa n'č bolela, ko si se odločil na moped usesti? Krohotom se smijem thumper, trebor in maus 3
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Nisi cist razumela kaj sm hotu povedat ampak ni panike. Povej raje....kaj poleg zaviranja so vas se ucili? uh.. velik za pisat, pa na šiht sm.. probam na kratk: Gre za osnovni intenzivni tečaj varne vožnje za motoriste. Poudarek je na potisni tehniki vožnje v ovinek, stabiliziranju motorja v ovinkih z zadnjo bremzo, zaviranje v sili, izogib oviri. Na poligonu smo naredili dobrih 70 km, eno samo vijuganje, ovinki, ostri ovinki, hitri ovinki, dolgi ovinki, zaprti ovinki, odprti ovinki, ni da ni.. Vse na potisk, pa reguliranje hitrosti v ovinku z zadnjo bremzo. To ni namenjeno temu, da bi VEDNO tako vozili, ampak da se navadimo občutka, koliko dozirat zadnjo bremzo, ČE pride do situacije. Raje stestiraš na poligonu kot na cesti. Aja, do tačke sem prišla na poligonu, pa imam šele od avgusta izpit in cca 2500 km za sabo, nič več. maus, KLOVN, Fantocci in 4 others 7
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 A po zadnjem kolesu te tud naučijo,k to bi pa rad znal..... mhm, maš eno uro trial bike-a.. ko mi ga je tam ene 15 al pa 10 min pred koncem uspel na ravnem postavt na zadnje kolo (kar bojda ni v programu :grrr ), sem se zahvalila za sodelovanje... :glare: maus, Kmet2, Zivnorc in 1 other 4
thumper Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 zavijanja.......................auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu mal si zgrešil ... to je pr seksualni vzgoji ... Krohotom se smijem še dobr da ti prostata zavira i ... hajoktejn in maus 2
Snečer Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 uh.. velik za pisat, pa na šiht sm.. probam na kratk: Gre za osnovni intenzivni tečaj varne vožnje za motoriste. Poudarek je na potisni tehniki vožnje v ovinek, stabiliziranju motorja v ovinkih z zadnjo bremzo, zaviranje v sili, izogib oviri. Na poligonu smo naredili dobrih 70 km, eno samo vijuganje, ovinki, ostri ovinki, hitri ovinki, dolgi ovinki, zaprti ovinki, odprti ovinki, ni da ni.. Vse na potisk, pa reguliranje hitrosti v ovinku z zadnjo bremzo. To ni namenjeno temu, da bi VEDNO tako vozili, ampak da se navadimo občutka, koliko dozirat zadnjo bremzo, ČE pride do situacije. Raje stestiraš na poligonu kot na cesti. Aja, do tačke sem prišla na poligonu, pa imam šele od avgusta izpit in cca 2500 km za sabo, nič več. Pesek pa luknje se tudi vadijo?
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Pesek pa luknje se tudi vadijo? Smo imeli tudi makadam pa travo, ja.. V nadaljevalnem vadiš tudi akvaplaning, pa tisto ploščo, ko ti rit spodnese.. thumper, KLOVN, I30 in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 upam, da oni dajo moped, k z mojo ninđico že ne grem na Vransko. thumper in maus 2
maus Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 u jark se pa niste učil vozt .. to sm js že natreniru do potankosti na kratko povedano ... menim, da ni neumn it na Vransko mal potrenirat in se kj novega naučit ... lp maus :krneki: DAMI34, KLOVN, trebor in 2 others 5
I30 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 ... V nadaljevalnem vadiš tudi akvaplaning, pa tisto ploščo, ko ti rit spodnese.. No, sej smo mi to pred auuuuuuu leti tud s platam delal. Z vinilkami, pa še kakšno vodko, pa je rit spodnesla. A de to zdaj na Vranskem celo učijo. Jebemtiš, viš kolk svet napreduje. Mi ta star pa samouki... Scarlett in maus 2
thumper Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Pesek pa luknje se tudi vadijo? ja to je un dalmatinski instruktor k je diplomiral na italijanskih milfarcah ... stare kastrole se z mivko ribajo .... resno pa - ja se mi zdi logično trenirat na poligonu tudi razne podlage poleg asfalta kajne ? kajti velikokrat se pri izogibanju znajdeš na peščeni bankini in potem v travi .... pa to da ne siliš motorja nazan na asfalt čez rob pa take fintice ... pa zaviranje na travi je tudi pestro če si na cestnih gumah ... Scarlett 1
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 upam, da oni dajo moped, k z mojo ninđico že ne grem na Vransko. mhm, tudi njihovega si lahko sposodiš, samo plačaš ene 70 eur za najem... u jark se pa niste učil vozt .. to sm js že natreniru do potankosti na kratko povedano ... menim, da ni neumn it na Vransko mal potrenirat in se kj novega naučit ... lp maus :krneki: s trialom greš v jarek, pa tud s svojim lahk potreniraš, če ti je želja DAMI34 1
urkoman Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Sedaj ko si pridobila to znanje, ne pozabi tega trenirat na parkiriščih, vsaj na začetku sezone obvezno... Scarlett 1
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 ja to je un dalmatinski instruktor k je diplomiral na italijanskih milfarcah ... stare kastrole se z mivko ribajo .... resno pa - ja se mi zdi logično trenirat na poligonu tudi razne podlage poleg asfalta kajne ? kajti velikokrat se pri izogibanju znajdeš na peščeni bankini in potem v travi .... pa to da ne siliš motorja nazan na asfalt čez rob pa take fintice ... pa zaviranje na travi je tudi pestro če si na cestnih gumah ... sej pesek pa trava nista glih v (osnovnem) programu (razen s trialom), ampak se baje na vsakem tečaju komu zgodi vsaj kaj od tega Sedaj ko si pridobila to znanje, ne pozabi tega trenirat na parkiriščih, vsaj na začetku sezone obvezno... glede na to, kolk pogosto mam jst priliko za furat, mi je skor vsaka fura kot začetek sezone ampak ja.. thumper in urkoman 2
DAMI34 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 u jark se pa niste učil vozt .. to sm js že natreniru do potankosti na kratko povedano ... menim, da ni neumn it na Vransko mal potrenirat in se kj novega naučit ... lp maus :krneki: ja vem, sam kam nej dam prstke ne vem mhm, tudi njihovega si lahko sposodiš, samo plačaš ene 70 eur za najem... sj tut oni bodo plačali, ko ga bom razbou KLOVN, Kmet2 in thumper 3
Scarlett Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 sj tut oni bodo plačali, ko ga bom razbou ne bodo, ker brez podpisa, da jih ne boš terjal za povrnitev morebitne škode na tvojem, te ne spustijo na poligon :grrr če upoštevaš navodila, ga ne boš razbil KLOVN 1
DAMI34 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 če ti direkt povem, me bodo brisal če ti posredno odgovorim, nared tako, pa oblizni jih pol Ja ke mu bi tud jaz svetoval :grim zase se brigi ne bodo, ker brez podpisa, da jih ne boš terjal za povrnitev morebitne škode na tvojem, te ne spustijo na poligon :grrr če upoštevaš navodila, ga ne boš razbil pol bom pa njihouga razbou.....pa kar hočejo jim podpišem KLOVN, Kmet2 in Scarlett 3
Žan96 Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 Dva prsta na bremzi in kuplngi. ABS me je že vsaj 2x rešu. Učasih v ovniku prtisnem zadno ampak na tem mlinčku večinoma ni potrebe, ker ne dosega takih hitrosti.
motom Objavljeno Junij 15, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Evo še ena tehnika zaviranja, ki jo nihče ni omenil, ampak verjamem, da ni samo moj izum: ZAVIRANJE IN GAS OBENEM! Zadeva je uporabna v več primerih, opisal bom pa le meni najbolj smiselnega. Vozimo po zavitih serpentinah in stalno šaltamo 1,2,1,2,1.... in se trudimo ne cukat pa še kaj... Saj, če vozim sam in sem pri volji ga itak držim v obratih, s prvo, tud 100+. Da nadaljujem... vozimo skoz z drugo in z gasom, pred ovinkom in v ovinku pa z zadnjo bremzo manjšamo in vzdržujemo hitrost in tako držimo mašino v navoru. Ko na 2/3 spustimo bremzo, motor lepo pospeši, zavoj pa je bil izpeljan brezhibno. igorkr in Scarlett 2
biker77 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 s prvo, tud 100+. Da nadaljujem... vozimo skoz z drugo in z gasom, pred ovinkom in v ovinku pa z zadnjo bremzo manjšamo in vzdržujemo hitrost in tako držimo mašino v navoru. Ko na 2/3 spustimo bremzo, motor lepo pospeši, zavoj pa je bil izpeljan brezhibno. Sej nisi resen no..reč da nisi resen!!! DAMI34 1
Scarlett Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Točn to učijo, motom: serpentine s konstantnim gasom, brzino pa prilagajaš z zadnjo bremzo.. u iber smooooooth zvoziš. igorkr 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se