RHonda Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 Je pa valda na K3 lepsi zadek, ne ga unicit!!! halls in sesir 1 1
RHonda Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 Al pa naredis custom zadek, kot ga je kOci v temi kawasaki zx-6r. To ti se najbolj priporocam, ker do zdaj recimo meni vse slike mesancev, ki sem jih videl, niso bile vsec.
Guest GixxerPilot Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 Al pa naredis custom zadek, kot ga je kOci v temi kawasaki zx-6r. To ti se najbolj priporocam, ker do zdaj recimo meni vse slike mesancev, ki sem jih videl, niso bile vsec. Nisem se čisto točno odloču kaj bom, če sploh bom, pač se mi ideje porajajo, ker nikak in nikjer ne dobim tistega pokrova za zadn zic. Ne na ebayu, ne na avto.netu,... nikjer. K4 pa K5 mata preveč drugačno rit od K1-K3 da bi lahko tisti dekl vzel, ne? motogp1999 1
sesir Objavljeno December 20, 2009 Opozori Objavljeno December 20, 2009 ker nikak in nikjer ne dobim tistega pokrova za zadn zic. Ne na ebayu, ne na avto.netu,... nikjer. K4 pa K5 mata preveč drugačno rit od K1-K3 da bi lahko tisti dekl vzel, ne? Jz pa vem za enga...očitno slabo iščeš Mislim siv pa mal črne...kolk daš :evilgrin: Ne paše!
Guest GixxerPilot Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Jz pa vem za enga...očitno slabo iščeš Mislim siv pa mal črne...kolk daš :evilgrin: Ne paše! Super. V kakšnem stanju je pa maš slikco? Je za 750 K1-K3 ne? Upam da cena ni pretirana. Aja, pa iz kod is? motogp1999 1
sesir Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Super. V kakšnem stanju je pa maš slikco? Je za 750 K1-K3 ne? Upam da cena ni pretirana. Aja, pa iz kod is? Je za K1-K3 prodajam pa ga ne jz ampak en hrvat.Sam verjetno ti bi poslal...Če te zanima in boš dal za ti pošljem številko.Cena-za moje pojme zelo ugodna!
Guest GixxerPilot Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Je za K1-K3 prodajam pa ga ne jz ampak en hrvat.Sam verjetno ti bi poslal...Če te zanima in boš dal za ti pošljem številko.Cena-za moje pojme zelo ugodna! Najlepša hvala za pomoč, sesir, samo sem ga danes dobu preko znanca od enega iz Graza za 20 EUR. Spomladi al pa poleti pa se lahko klub temu zmenima da grema z motori pa malo na pijačo . Torej, še enkrat, hvala za pomoč. sesir, darkie in motogp1999 2 1
Guest GixxerPilot Objavljeno Januar 11, 2010 Opozori Objavljeno Januar 11, 2010 Samo eno vprašanje: ma kdo kakšno idejo zakaj sta me že dva človeka vprašala če ma moj gixxer še vedno originalne predne vilce in me potem presenečeno gledala ko sem potrdil da ja? Kaj naj bi bli problemi z orginal vilcami al kaj? Kakšna tovarniška/serijska napaka? Hitra obraba? Slabe performanse? motogp1999 1
Guest GixxerPilot Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Me samo zanima (če si kdo še sploh ogleduje to temo...) kolko vas je z 750-kami iz Štajerske? darkie in motogp1999 1 1
RHonda Objavljeno Februar 7, 2010 Opozori Objavljeno Februar 7, 2010 Nisem se čisto točno odloču kaj bom, če sploh bom, pač se mi ideje porajajo, ker nikak in nikjer ne dobim tistega pokrova za zadn zic. Ne na ebayu, ne na avto.netu,... nikjer. Jaz sem ga zdaj naredil za hondo sam. Ce bi mi ga zrisal (po zelji), sem ga pripravljen narediti ker imam se materiala na zalogi Pride pa to pripravljeno na barvanje. Ce hoces, pm me.
Guest VisualID Objavljeno Februar 11, 2010 Opozori Objavljeno Februar 11, 2010 Jaz sem ga zdaj naredil za hondo sam. Ce bi mi ga zrisal (po zelji), sem ga pripravljen narediti ker imam se materiala na zalogi Pride pa to pripravljeno na barvanje. Ce hoces, pm me. Hvala za ponudbo samo sem ga že davno kupu. nevem če nas je dosti Zgleda da so 750-ke bolj redke... motogp1999 1
MetodT Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 Zgleda da so 750-ke bolj redke...
Aless Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3371947 mogoče nekomu prihranim odvečno pot...zgoraj omenjen motor ni vreden svojega denarja -paden na obe strani -vozen po pisti(se na predni gumi ostanki) -grdo barvan prednji blatnik,kolko se mi zdi pa da tudi obe strani okvirja -vsi šravfi so bli prešravfani,eni so tudi grdo podrsani od padcev -barvan tudi izpuh(vendar še vedno podrsan od padca kromiran del) -zadek čudno visi v desno -1 ključ, brez bilo kakih papirjev(knjigice,servisne) -plastika na tanku ima po skoraj 1cm lufta skozi okol -ročke "visijo" nekam proti tlem(napram mojim na 600ki) -barvane tudi vse ostale plastike(niti o 1 samem kamenčku ni sledi) Kor13 1
biker77 Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 pozabil napisat: napačna prednja feltna.. pa še kaj najbrž.. plus tega je cena visoka da je hudo.. Cufa 1
macak333 Objavljeno Februar 12, 2010 Opozori Objavljeno Februar 12, 2010 (popravljeno) Evo sam se zanimam za 600-tko ampak pride v poštev tudi 750. Pa me zanima samo tako na uč, kaj vam je pri tem motorju sumljivo? Sam edino opazim, da nosilec izpuha ni isti s slik...http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3158559 Pa še to, vem da naj bi pri nekaterih modelih 750, skakal iz 6 v 5, kar me sicer ne moti...no moj point je kaj je običajen problem pri temu motorju, na kaj naj je človek pozoren (to glede zavor, vožnje, gum, zvoka mašine itd. bom že videl ob ogledu) ob konkretno temu modelu, pa če je kdo tok prijazen naj še o njegovem mlajšem bratcu kakšno pove-lahko na PM, da ne bi bilo ? Popravljeno Februar 12, 2010. Popravil macak333
Guest VisualID Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 (popravljeno) Evo sam se zanimam za 600-tko ampak pride v poštev tudi 750. Pa me zanima samo tako na uč, kaj vam je pri tem motorju sumljivo? Sam edino opazim, da nosilec izpuha ni isti s slik...http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3158559 Pa še to, vem da naj bi pri nekaterih modelih 750, skakal iz 6 v 5, kar me sicer ne moti...no moj point je kaj je običajen problem pri temu motorju, na kaj naj je človek pozoren (to glede zavor, vožnje, gum, zvoka mašine itd. bom že videl ob ogledu) ob konkretno temu modelu, pa če je kdo tok prijazen naj še o njegovem mlajšem bratcu kakšno pove-lahko na PM, da ne bi bilo ? Osebno tega motorja ne poznam, zato lahko dam samo mnenje ki sem ga dobil po ogledu teh dveh slikic. Odkrito rečeno so slike dosti preslabe, da bi se kaj bol natančno dalo videt. Desna slika mi je sumljivo izredno slabe kvalitete. Pa še zdi se mi da se na desni sliki motor nekam čudno v desno nagiba, kljub temu da je na dveh štendarjih ki bi ga morala povsem pokončno držat. Osebno bi na tvojem mestu vprašal prodajalca zakaj je zamenjal izpuh (pa če ma originalnega še vedno kje spravljenega), zakaj je zamenjal tačke (pa če jih še ima originalne kje spravljene), isto za smerokaze - vse troje lahko nakazuje dva različna razloga za zamenjavo: a) motor je bil vržen ali b ) original izgled mu ni bil všeč in je enostavno ga priredil po želji. Če je ta zadnje bo gotovo še imel originalne dele kje spravljene in jih bo rade volje pokazal in pa tudi zraven dal če boš kupil. Če jih nima in/ali bo nekaj mutu te veš da jih je zamenjal ker so bili poškodovani od padca pa jih je ali stran vrgel ali pa noče pokazat ker ve da ga bojo izdale. Je pa kot si sam opazil nekaj nosilec izpuha spreminjal pa tačke za potnika dol jemal, itd. - pa cev do izpušnega lonca zgleda na drugi sliki daljša pa tudi tistega ščitnika cevi itd. pred škorni na desni sliki nima, ma pa na levi. Definitivno pa morajo biti izpuhi in žmigavci vpisani v homologacijo ker drugače bo jeba. Če pa že niso je pa tudi mogoče da niso zato ker jih ni mogoče in bo lahko še večja jeba če te bo kak policaj ustavu na kaki kontroli in se odloču da malo pregleda spravnost tvojega motora. Pa zadn zic bi blo fajn dobit od njega... če boš kdaj kako punco prevažal da ne boš rabu še tega dodatno kupovat, vsaj 30 EUR na ebayu (brez ostalih stroškov). Dalje, če se ne motim desni oklep nad napisom GSXR nekam čudno zgleda samo ne morem zaradi slabe slike kaj dobro videt. Dobro si jih oglej saj je lahko poliester ker je mogoče originalne razbil. Sicer ne vem za K4 model, samo moj K3 ima napis Suzuki na tanku, ne pa neke okrogle zadeve ki na teh slikah ni podobna Suzuki S znaku. Tak da možno da je bil tank šprican. Ne me držat za besedo ker kot sem reku se ne spoznam na K4 pa K5. Nadalje, nosilec za tablico... možn razlog, da te bojo policaji zajebavali zaradi tega če ta motor kupiš. Kaže da pa motor tudi dobrih 6 mesecev ni bil registriran, bi me osebno kot potencialnega kupca zanimalo zakaj. Dvomim da zaradi zimske pavze ker se enostavno ne splača odjavit za čez zimo, dobiš premalo denarja nazaj pa preveč zajebancije je. Kot sem rekel, ne poznam tega motora in lastnika, samo je pa šel delat take posege, ki so značilni za cestne divjake in po vsem opaženem močno dvomim, da motor nikoli ni bil poškodovan. Si pa pridržujem pravico spremeniti mnenje, če dobim trdne nasprotne dokaze. Upam, da sem ti lahko kaj pomagal. Popravljeno Februar 13, 2010. Popravil VisualID malakai, macak333 in motogp1999 1 2
MoTo G_P Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 (popravljeno) Napis na tanku je pr sveh K4 sanmo črka S, če tega ne veš lahka preprosto v google napišeš naziv motorja pa zveš...Tko da to je paranoja brez potrebe...Mam tud sam velik takšnih dodatkov, pa motocikl ni bil glih od cestnega divjaka...Pač original so pre grdi za moje pojme. Pa mislim, da noben K4- K5 nima ščitnika pred škorni ker tud moj v originalu ga nima vse to se da zvedt sam če mal pogooglaš rajš po drugi strani poglej še mal predsnosti tega motorja(serijski stabilizator, radialne zavore...itd.) Še vedno pa ostaja možnost da je bil motor na tleh, vse se da zvedt iz klicom kolk bo prodajalc mencov, pa koolk ma tehnte razloge. Drgač pa sam lahka rečem da je supr motor, vsaj iz moje strani. Popravljeno Februar 13, 2010. Popravil MoTo G_P
Guest VisualID Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 (popravljeno) Napis na tanku je pr sveh K4 sanmo črka S, če tega ne veš lahka preprosto v google napišeš naziv motorja pa zveš...Tko da to je paranoja brez potrebe...Mam tud sam velik takšnih dodatkov, pa motocikl ni bil glih od cestnega divjaka...Pač original so pre grdi za moje pojme. Pa mislim, da noben K4- K5 nima ščitnika pred škorni ker tud moj v originalu ga nima vse to se da zvedt sam če mal pogooglaš rajš po drugi strani poglej še mal predsnosti tega motorja(serijski stabilizator, radialne zavore...itd.) Še vedno pa ostaja možnost da je bil motor na tleh, vse se da zvedt iz klicom kolk bo prodajalc mencov, pa koolk ma tehnte razloge. Drgač pa sam lahka rečem da je supr motor, vsaj iz moje strani. Kaj sem ti na žul stopu al kaj (je to tvoj motor?) da si tak jezno reagiral? Kar se tiče ščitnika pred škornji: na levi sliki je, na desni sliki pa ga ni, in obe sliki sta od iste strani motorja... Meni osebno ni logično da bi ta ščitnik kar tak izginil, sam od sebe. Mogoče so ga marsovci prežarčli na svojo ladjo? Popravljeno Februar 13, 2010. Popravil VisualID motogp1999 1
casper7 Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 (popravljeno) Jz že samo zarad slik, motorja ne bi hodu gledat v živo, hočm rečt precej sumljiv mi je....Ampak to je samo moje mnenje... Popravljeno Februar 13, 2010. Popravil casper7
Guest VisualID Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 Jz že samo zarad slik, motorja ne bi hodu gledat v živo, hočm rečt precej sumljiv mi je....Ampak to je samo moje mnenje... Se strinjam, casper. motogp1999 1
macak333 Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 (popravljeno) Ej res sta se potrudila odgovoriti , VisualID cel roman z dveh slik , pol stvari sploh nisem opazil, zato sem se tudi sem obrnil, da vem na kaj paziti. Drgač so slike res slabe in je težko stavri z njih razbrat. Drugače sem se pogovarjal s prodajalcem samo ga nisem vprašal zakaj je menjal stvari, bolj me je zanimalo zakaj je menjal tačke in izpuh, za slednjega je rekel pa, da ni vpisan (ima pa homoligacijski kartonček-če se temu tak reče), ker naj bi se dolgo čakalo za pregled itd....bi ga moral vprašati če ma originalnega. Aja sem prebral še od casper7 objave...ja če tak pravte pol bom pa držal distanco. Sej se sam bolj zanimam za 600, samo se vprašal da zadj vsaj vem kaj gledati na slikah. Popravljeno Februar 13, 2010. Popravil macak333
hilton Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 mene zanima ali pozna kdo tole zadevo , ker mi ze nekaj časa ne da miru. sem ga tudi pogledal in ne vem no.... pač motor ma ogromno opreme se zraven.... iščem pa izključno 750 ... http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3430582 aja in se eno vprasanje suzika gsx r 1000 K8 ima 2 rora al enega, ker ker za K9 vem da ima 2 no kakšnega poznavalca suzukijev prosim za objastniev razlik.....
Guest VisualID Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 Ej res sta se potrudila odgovoriti , VisualID cel roman z dveh slik , pol stvari sploh nisem opazil, zato sem se tudi sem obrnil, da vem na kaj paziti. Drgač so slike res slabe in je težko stavri z njih razbrat. Drugače sem se pogovarjal s prodajalcem samo ga nisem vprašal zakaj je menjal stvari, bolj me je zanimalo zakaj je menjal tačke in izpuh, za slednjega je rekel pa, da ni vpisan (ima pa homoligacijski kartonček-če se temu tak reče), ker naj bi se dolgo čakalo za pregled itd....bi ga moral vprašati če ma originalnega. Predolgo čakalo? Ne bi rad koga označil za kaj, samo se mi zdi to laž. Zakaj tako mislim? Če maš kartonček, pač se najaviš in počakaš da prideš na vrsto, saj motor je pri tebi doma in ne rabiš tam pred vrati homologacijskega centra čakat dan in noč... Pa še potem nimaš problemov od policije... Sem že homologiral 6 motorjev in nikoli nisem rabil čakat dalj kot 3 dni... Za pregled CELOTNEGA motorja... Aja, za homologacijo izpuha moraš imet poleg Certificate of Conformity (verjetno ta kartonček) še potrdilo od servisa da je izpuh pravilno gor namontiran (če si ga sam gor montiral moraš it na pač nek servis da ti dajo potrdilo) in potem greš s tistim na homologacije, se prijaviš, dobiš datum, prideš tja, pregledajo motor, plačaš, čez nekaj ur pa že dobiš papirje (vsaj v mojih primerih vedno, razn enkrat ko se jim je računalniška diretkna povezava z ministrstvom zrušla) in to je to. Enostavno ko keks. Dobra stvar je ta forum ker več oči več opazi kot pa samo dve. motogp1999 1
casper7 Objavljeno Februar 13, 2010 Opozori Objavljeno Februar 13, 2010 (popravljeno) @Hilton... Prvo ti odgovorim za tole K8 = 2 rora... Tale zgleda lep, cena tko tko, bi bla lah še mal nižja(je pa res da je gor neki karbona) ga pa je meu oz. ga ma verjetno kakšn k ga rad tiši, al pa mu je všeč racing izgled...Nima ogledal (se pravi avtomatsko ni prednjih smernikov), zamenjan izpuh, pa dodatki iz karbona...Nism ga pa vidu v živo, samo če bi se odločal za nakup bi ga šel vseen pogledat.... Popravljeno Februar 13, 2010. Popravil casper7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se