Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


mik

Priporočene objave

sem videl motul 5100 10W40, 10W50 in 15W50

ampak 5W40 5100 pa še ne..

Lol zamešal z Aral 5/40 katerega uporabljam pri drugem stroju (1.8T), mislil sem 10/40.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če je novi lastnik SUZUKIJA 750 k4 v tej temi kaj aktiven. Govorim o modrem suzukiju o katerem se je govorilo 2 strani nazaj. Ta motor sem imel preden je prišel v tako barvo kot je. Motor je bil extremno razbit, počil oz skoraj odtrgal se je prvi del okvirja, prve vilce so ble u pizdi,hladilnik in komplet prve plastike. Prodal sem ga za 1400€. Če koga zanimajo podrobnejše informacije lahko pokliče na tel.št. 051330862. Imam tudi slike motorja pred PADCEM po njem in slike motorja v novem stanju iz avto.net-a. Slike bom objavil še danes.LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar objavi..

Sam osebno nimam ničesar proti popravljenim motorjem, tudi če so bili še tako oreng razbiti, dokler je stvar porihtana tako kot mora bit in predvsem, dokler je prodajalec pošten in lepo jn pošteno pove kaj je z motorjem bilo, oziroma kaj je na stvari..

Da se pa prodaja tako sesut motor kot samo podrsan oz nepoškodovan je pa svinjarija!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodam regler za suzuki 600, 750 k4, k5, in zadnji sedež. to mi je ostalo od motorja ki ga vidite na zgornjih slikah...

regler je biu menjan zaradi neumnega serviserja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko nekak ja.. Ampak sem ga dal že dol, sem se odločil, da se mi ne da še iskat drugega motorja zaenkrat, glede na to, da je ta brezhiben in mi odlično služi :) Sem pa v roku 1 ure po oddaji oglasa prejel 2 klica :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve kaj pomeni F1 na števcu pa rdeča lučka gori?

Pojavla se pa vsake par sekund tam kjer je tem. vode.

Preden sem dal gor poliestr je blo vse ok, zdej pa štala

Če kdo ve naj mi prosi čimprej sporoči ker bi jutri rabu motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se je zgodilo,da mi je posvetila lucka. Potem pa ko sem motor ugasnu in cez neki casa nazaj prizgal lucka ni vec svetila in problem je bil resen :D Hehe,k sreci se mi je to zgodilo ko sem sel na servis. Sam glede na to,da mi lucka ni vec svetila itak ni mogu ugotovit napake. Je reku,da je mozno da je bila samo trenutno prevelika napetost na katermu od senzorjev. Ne vem no,men se po tistem lucka ni vec prizgala,pa sm kr neki kilometrov prevozu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upras Jureta,on ti bo najbrz vedu kej bolj podrobno razlozit.

V eni drugi temi je napisu tole...

2. Števc ima poleg rednih funkcij (kilometrov, trip1, trip2, ure in temperature motorja še funkcijo prikazovanja morebitnih napak na elektroniki, oziroma na sistemu vbrizga goriva in raznih senzorjih. Zadaj pod sedežem imaš en konektor preko katerega v primeru napake/okvare, ki pride na števcu označena z napisom FI, motor spraviš v service mode in potem ti na števcu pride izpisana koda, ki ti pove kje je okvara. Npr C28, če je šel ta pa ta senzor.. Seznam kod in okvar imaš v service manualu, prav tako opise napak in postopke za odpravo le teh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve kaj pomeni F1 na števcu pa rdeča lučka gori?

Pojavla se pa vsake par sekund tam kjer je tem. vode.

Preden sem dal gor poliestr je blo vse ok, zdej pa štala

Če kdo ve naj mi prosi čimprej sporoči ker bi jutri rabu motor

keri letnik imas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsem hvala, predvsem pa Marčelotu szi Kromberka:))

Napaka pa je bila na zajlah od izpušnih loput. Pod prvim sedežom sm jih mal prefu..., mogoče pa je tudi poliester šponau plastiko tam kjer so pritrjene zajle

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoce kdo ve ce se da mogoce nastavljat tista lucka BELE barve k naj bi na visokih obratih utripala, vceraj sem ga pohodil v 2 prestavi do blokade pa ni nic zmigalo :) alije to mogoce da ne zmiga v 2 prestavi al ??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lučko moraš nastavit na željene obrate in vklopit, potem pa žmiga :) Po defaultu je sklopljena. Kako se nastavi se pa ne spomnim, bo kdo drug napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lučko moraš nastavit na željene obrate in vklopit, potem pa žmiga :) Po defaultu je sklopljena. Kako se nastavi se pa ne spomnim, bo kdo drug napisal.

Držiš mode gumbek 15-20 sekund potem pa dodaš komaj kontakt, pa boš notri dalje se več nespomnim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mogoce kdo ve ce se da mogoce nastavljat tista lucka BELE barve k naj bi na visokih obratih utripala, vceraj sem ga pohodil v 2 prestavi do blokade pa ni nic zmigalo :) alije to mogoce da ne zmiga v 2 prestavi al ??

lp

sam sem imel na yamahi isto težavo, potem sem ugotovil, da lahko nastaviš obrate pri katerih se lučka prižge, in potem nastaviš še obrate, pri katerih lučka ugasne (npr pri 13.000 o/min se prižge, pri 15.000 nazaj ugasne). lučka ni prižgala zato, ker je bilo nastavljeno v obeh primerih na isto vrednost.

možno da je pri suzukiju isto.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Viška imam en set sintiranih zavornih ploščic NISSIN za Gsxr 600/750, ki pridejo v poštev za vse od letnika 2004 dalje.

Te ploščice so original Suzuki nadomestni del in pridejo tudi kot prva vgradnja pri teh motorjih. Ugodno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Da popizdiš..

Lani proti koncu sezone, mi je en teleskop pri prvih vilicah spustil olje.. In to samo po dobrem letu, ko je bilo vse pretesnjeno zatradi montaže WP kita.

Čez zimo sem dal zato vse skupaj ponovno pretesnit, včeraj se pa ozrem k prvim vilicam. In je en teleskop spet čisto masten!! Za popizdit! Pol leta in le 2500km prevoženih v tem času, pa spet pušča!

Zdaj ne vem, ali so tisti WP semeringi čist totalno sranje, ali je bil pa ob sestavljanju semering poškodovan. Ker to ni normalno, ne more v 2500km spustit.

No kakorkoli že, odločil sem se, da bom to rundo lepo pretesnil sam, da vidim kaj je na stvari :glare:

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da popizdiš..

Lani proti koncu sezone, mi je en teleskop pri prvih vilicah spustil olje.. In to samo po dobrem letu, ko je bilo vse pretesnjeno zatradi montaže WP kita.

Čez zimo sem dal zato vse skupaj ponovno pretesnit, včeraj se pa ozrem k prvim vilicam. In je en teleskop spet čisto masten!! Za popizdit! Pol leta in le 2500km prevoženih v tem času, pa spet pušča!

Zdaj ne vem, ali so tisti WP semeringi čist totalno sranje, ali je bil pa ob sestavljanju semering poškodovan. Ker to ni normalno, ne more v 2500km spustit.

No kakorkoli že, odločil sem se, da bom to rundo lepo pretesnil sam, da vidim kaj je na stvari :glare:

to se dogaja kar na veliko drugač...dost je že to, da maš eno minimalistično minimalno rajsico na vilci pri kolenu in predrsa semering....tko, da...ornk spucat in spolirat tist gladki del pa ornk obrisat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!