Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mik

Suzuki GSXR 750

Recommended Posts

mik

mene zanima zaenkrat samo ena stvar. Kakšno olje naj vlijem v agregat. Zdaj sem imel shell advance in imam težave s sklopko. Sklopka ko je mrzel zelo slabo prijema, motor se pelje naprej čeprav je sklopka stisnjena.

Kaj je original olje od suzukija. A je to olje MOTUL 300V 5w-40w??

Olja ne menjavam pri serviserjih ker imam slabe iskušnje z njimi. Imel sem že primer da sem si oljni filter označil s prasko in sem dobil nazaj isti filter!! Vprašanje če je bilo tudi menjano olje??

Zato si takšne servise delam kar doma..ker pa sem kupil suzukija ne vem kakšno olje je nejprimernejše..

Mik

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
Imel sem že primer da sem si oljni filter označil s prasko in sem dobil nazaj isti filter!! Vprašanje če je bilo tudi menjano olje??

Mik

:2gunfire: :vamp:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Tukaj pa olje v motorju pri tvojem primeru ne bo dosti imelo pomena. Najverjetneje bi moral zamenjati olje v posodici na ročici sklopke ali samo odzračiti ker je mogoče malo zraka ali pa razdret spodaj in pogledat kako je s tisto potisno palčko, katera pritiska na sklopko. A drugače sklopka ne drsi, če hitro pospešuješ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza
mene zanima zaenkrat samo ena stvar. Kakšno olje naj vlijem v agregat. Zdaj sem imel shell advance in imam težave s sklopko. Sklopka ko je mrzel zelo slabo prijema, motor se pelje naprej čeprav je sklopka stisnjena.  

Kaj je original olje od suzukija. A je to olje MOTUL 300V 5w-40w??

Olja ne menjavam pri serviserjih ker imam slabe iskušnje z njimi. Imel sem že primer da sem si oljni filter označil s prasko in sem dobil nazaj isti filter!! Vprašanje če je bilo tudi menjano olje??

Zato si takšne servise delam kar doma..ker pa sem kupil suzukija ne vem kakšno olje je nejprimernejše..

Mik

Jas sem mel podobne probleme z MOTUL 300V! Ko sem ga vžgal, stisnil sklopko in dal v prvo, je škrtalo, pa motor je skoču naprej! Če je dlje časa stal, sem ga v prvi s stisnjeno sklopko komaj (ali pa sploh ne) premaknu! Kot, da bi se sklopka zlepla! Po nekaj sekundah laufanja (v prestavi!!) je spustila in pol je blo vse OK! Pa čist vseeno je blo, kako sem jo nastavu (kako sem zajlo našponu)!

Pol sem not natoču eno polsintetiko (SILKOLEN), pa nisem mel več problemov!

Bil je to SUZUKI GS500E!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

nekatere suzukijeve sklopke se ne ujemajo z sinteticnimi olji; odvisno iz kaksnega materiala so lamele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mik

ko se motor segreje je kao vse ok. Pri pospesevanju nic ne drsi. Zelo podoben primer kot ga je opisal premza. Sklopka je na zajlo. tudi to sem za zategnil in vse zivo. Ampak se cseeno mislim da je olje.. motor ima okrog 20.000 km tako da lamele ne bi smele biti. pa ce bi bile lamele bi pri visjih obratih sklopka drsela, kot sem ze imel primer na kawasakiju..

Share this post


Link to post
Share on other sites
premza

Jaz sem skor siguren, da je olje!

Vsekakor najprej olje zameni, pol boš pa vidu!

Sam pazi, jez sem mel glih z MOTUL300 probleme!

Za nasvet okol olja pa MOTO MARIO v Velenje poklič!

Z razliko od večine drugih serviserjev ti ne bo prodal naj_super_ni_da_ni olja, ampak primernega, ki je praviloma tud cenejši! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
dave the wave

A ob nakupu nisi dobil nobene servisne knjige ali pa prirocnika za vzdrzevanje????? Nekje ja mora biti opidsano kaksno olje je najprimernejse??

lp DTW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Če ni prvi lastnik pol sigurno nima knjižice zraven motorja. Možno bi bilo, da bi blo olje krivo, nisem imel še takega primera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
igralec

hmm, a je možno, da je olje krivo, če ti potem, ko motor vžgeš in prestaviš v prvo, prestavi v drugo in pri tem poči, kot da se je nekaj zlomilo? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mik

Pri prestavi v prvo gres res malo bolj težko oz. malo zaropota potem tudi v drugo.. vendar ne glih tako kot bi se kaj zlomilo.. sem navajen še od kawasakija.. Je pa res da ga včasih zelo težko dobim v ler (neutral), skoraj da ne gre. Kot da sklopka nebi zadosti prijela. In to je sigurno da sklopka ne prime zadosti, kot bi bilo treba. Ko je motor vroč pa je stvar boljša.

Pri motorju pa nisem dobil priročnika zraven, ker je rabljeni in pač...

Aja tisti servis z nezamenjanim filtrom je panigaz pri kranju..

Bomo videli. bom poskusil motul 5w-40w pa gremo za kakšen mesec že v kombinzone.. :lol:

čao

Share this post


Link to post
Share on other sites
greenninja

:D , edino, kar ti lahko povem o tvojem primeru, je to: nebi smel prodati kawasakija- nikoli ti ni povzročal težav... :D

LP greenninja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Jutro!

Tale problem ima po moje itakj skoraj polovica motoristov ki jih poznam!Tud jst sem ga imel!Ugasnjen motor v prestavi in s stisnjeno sklopko skor ne mores pelat(edino ce je segret).Pa ko das v prvo pa sklopko drzis kar naprej rine ...To je se najbolj znacilno za cros in hard enduro(jst sem mel hard enduro).Po moje je olje :(

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki
Jaz sem skor siguren, da je olje!

Vsekakor najprej olje zameni, pol boš pa vidu!

Sam pazi, jez sem mel glih z MOTUL300 probleme!

Za nasvet okol olja pa MOTO MARIO v Velenje poklič!

Z razliko od večine drugih serviserjev ti ne bo prodal naj_super_ni_da_ni olja, ampak primernega, ki je praviloma tud cenejši! :D

njegova stran na netu: http://www.motomario-sp.si/

Share this post


Link to post
Share on other sites
mik

ma ne vem.. olje sem menjal pa je isto... mogoče sem posral da sem dal isto olje, vendar imajo vsi kolegi to enako olje in nimajo problemov..bom videl če se ne bo več za pelat ga bom nekam peljal...

Čao

Share this post


Link to post
Share on other sites
JOŽEŠIMURA

Zanima me vaše mnenje o novem GSX R 750. Bi ga kupili, če bi imeli denar? Kateri motor se vam zdi konkurenčen? :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni
Zanima me vaše mnenje o novem GSX R 750. Bi ga kupili, če bi imeli denar? Kateri motor se vam zdi konkurenčen? :ph34r:

Suzuki GSXR-750, od letnika 2000 naprej.....za moj okus, najlepši športak, sploh kombinacija v črno-belo-rdeči barvi, je pravi mali mišičnjak, 141 konjev pri mislim da cca 12.500 obratih in dobrih 170 kil polna teža!!! (podatki za model od 2000 do 2002 letnika), pospeški enaki kot R1 ali CBR 900 RR...le malo manj navora (v primerjavi z ducatijem 748 ga ima več, le da je ta pri višjih obratih) in kar je zlo pomembno-za en komplet gum cenejša registracija....gre za čisti izstrelek na dveh kolesih, ki se enakovredno kosa z R1 in CBRo v tem obdobju (2000 do 2003),....na dirkališču je baje "tata mata" (suzuki owns the race track), njegova cena je temu primerno zasoljena, med lastniki je malo "šminkerjev", ker za tak denar si vsak raje kupi R1 ali CBR-ko, tisti, ki pa ga imajo so bolj navdušenci dirkanja in poznavalci športnih motorjev. Motor je redek, sploh v Sloveniji in tudi med motosvetovci je malo navdušencev nad tem motorjem (model 2000 do 2003) in mislim, da zaenkrat še nobenega lastnika. Kakšne so zmogljivosti novega modela, ne bi vedel, po vsej verjetnosti je še bolj napilen. Najresnejši kandidat za moj drugi motorčk. V klasi 750 nima konkurenta....v primerjavi z športno litrsko klaso, na papirju zaostaja, na pisti z lahkoto prehiteva, seveda odvisno od voznika.

Edited by Gianni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Če se ti je to začelo dogajati takoj po menjavi olja je sigorno krivo olje. Verjetno si imel prej v motorju mineralno ali pa polsintetično olje. Na nekem nemškem forumu sem prebral kar nekaj na to temo. Prehod iz mineralnega oz. pollsintetičnega olja na sintetično ima velikokrat take stranske učinke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi
med lastniki je malo "šminkerjev", ker za tak denar si vsak raje kupi R1 ali CBR-ko, tisti, ki pa ga imajo so bolj navdušenci dirkanja in poznavalci športnih motorjev. Motor je redek, sploh v Sloveniji in tudi med motosvetovci je malo navdušencev nad tem motorjem (model 2000 do 2003) in mislim, da zaenkrat še nobenega lastnika.

Motiš se: mogoče trenutno res ni nikogar je pa bil lani naš IKE lastnik omenjenega motorja. On že ve zakaj, kajne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!