Jump to content

Suzuki GSXR 750


mik

Recommended Posts

to je to ja, zakaj pa ga ni več pa ne bi vedu mi ni nič prišlo na ušesa,pa me tudi ne zanima kaj preveč recimo. Ike vem da se sedaj vozi z drugim motorjem tako da vsaj njemu se zagotovo ni kaj zgodilo če se je že motorju. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Draga druščina imate narobe podatke oziroma ste napačno obveščeni....Ike je bil lastnik GSXR-ja 750 letnik 2000 model 2001....na sliki pa dirka z GSXR-jem..CORONA barve, ki pa je le 600 kubov in starejši model....jst govorim o novejšem modelu, ki je neprimerljivo lepši kot ta star model. Imel je potem GSX-rja 750 novejši model..rumene, črne barve..s katerim se je pa novejši lastnik, kar kmalu razleto. In mislim, da trenutno ni nobenega lastnika 750-tke...novejšega modela na forumu..motor je redek, kot sem rekel...starejših modelov, kot ta na sliki (600-tka), pa je kar nekaj in tut 750-tk.

Link to comment
Share on other sites

No končno eden....osamljeni jezdec...ki ve kaj je vrhunski race motor.

Mal povej....maš modro belo kombinacijo?...kej si ga kupil?...kak si zadovoljen z njim?...no tisto od 260..ddd,mal nakladaš..al je res?...res je da je glih tok divji kot CBR-ka rr 02-03 letnik....si bil kej na pisti z njim?...poznaš še koga da ga ma?..kdaj boš prodajal?..mal primerjaj dobre in slabe strani motocikla na osnovi tvojih izkušenj, v primerjavi s kakšnim drugim sportakom.

ajde fajn bud...sjerbuusss.

Link to comment
Share on other sites

A ste vedli da Honda CBR 2002-2003 od 260 km/h naprej zaostane za GSX 750 :yea2:

To je izjemno pomembna informacija. Če moj motor nebi keriga drugega spizdil pri hitrosti nad 260km/h ga tudi nebi kupil, pa še soldat mi zvečer nebi hotel salutirat :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Mal povej....maš modro belo kombinacijo?...kej si ga kupil?...kak si zadovoljen z njim?...no tisto od 260..ddd,mal nakladaš..al je res?...res je da je glih tok divji kot CBR-ka rr 02-03 letnik....si bil kej na pisti z njim?...poznaš še koga da ga ma?..kdaj boš prodajal?

Saj se boš še razpočil od navdušenja, da ima dečko Gixxserja 750.

Link to comment
Share on other sites

Suzukija sem kupil letos julija od znanca ki ga je prodal zaradi zdravstvenih tezav....on ga je kupil 2002 model 2001 in z njim nardil 1500km. Imam tudi FZR 1000 eXup in priblizno vem kaj pomeni 1000ka.... ampak da so danes 750ke tako zmogljive si nisem predstavljal. O.K. res nima navora kot CBR ampak enkrat ko se zavrti nad 9000.......

Zato sem dal primerjavo z Hondo..... da o koncni hitrosti niti ne govorimo....

Link to comment
Share on other sites

CBR ima bistveno boljse zavore...

In v tej stvari lezi klec (ce se lahko tako izrazim) :P

BTW: Sej govoris o cbr 600, ne? Potem me niti ne presenca, da ima motor s 150 kubiki vec vecji navor in moc.

Link to comment
Share on other sites

Govorim za CBR 900 ... CBR 600 sploh se ozu nisem :huh:

Aha, potem ti pa ze malo manj verjamem. Res je tudi to, da nisem nikoli vozil GSX-R.

Kje ste pa testirali oba motorja? Ste menjali voznika na motorjih?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm..Dave..mislim, da ti ni vse jasno !!

Govorimo o GSX-Rju 750..letnik 2001...., startrik..ima FZRo1000 in tega suzukija..vozu je pa tut CBR900rr...in mislim, da govori o 2000+ letniku cbr-ke....suzuki res da nima takšnega navora kot CBR-ka..ampak na vrhu...od 9000 obr..naprej je to TOTALNO...beri še enkrat TOTALNO...nor motor...ima 750 kubikov in na vrhu rukne vsaj tko kokr CBR-ka, če ne bolj. Kot je že startrik napisu...ni verjel, da je ta nova 750-tka tko zmogljiv motor.

Link to comment
Share on other sites

Suzukija sem kupil letos julija od znanca ki ga je prodal zaradi zdravstvenih tezav....on ga je kupil 2002 model 2001 in z njim nardil 1500km. Imam tudi FZR 1000 eXup in priblizno vem kaj pomeni 1000ka.... ampak da so danes 750ke tako zmogljive si nisem predstavljal. O.K. res nima navora kot CBR ampak enkrat ko se zavrti nad 9000.......

Zato sem dal primerjavo z Hondo..... da o koncni hitrosti niti ne govorimo....

Kako se pa kej pelje v primerjavi s CBRko?...a maš modro belga ?...misleš kej prodajat ?

Link to comment
Share on other sites

GSX R 750 .... dve ura zjutraj hitra cesta Koper Bivje po števcu 299km/h verjameš ali ne.....

Primerjali smo dvakrat .... prvič Honda CBR 2003 .... drugič CBR 2002.

Obe Hondi z končnikom Akrapovič.

Rezultat v obeh primerih enak.

Z mesta Honda malo zbeži pri 260 pa je Suzuki že ob boku..... kaj se zgodi naprej pa sem že povedal.

Pravijo da Honda na mizi pokaže kar nekaj manj konjev (7, 8) kot R1 čeprav imata deklarirano oba cca 150KM.

Link to comment
Share on other sites

Najbolj mi je bilo zanimivo prvi teden ko si mi je zdelo da GSX ne gre .... feeling je čuden ko si navajen da se začne že pri 3000 ( FZR ) 750ko pa moraš nažigat nad 8000 da se dogaja ....

Pri Yamahi se konča vse že nekje pri 11000 Suza pa se veselo vrti do 14000 .... in enkrat ko si na 14000 prestav kar zmanjkuje :grim

Link to comment
Share on other sites

Boš kej prodajal?....a maš modro belga...Kaj pa kej ovinki?...kako je kej v primerjavi s hondo ?...pozicija sedenja..je baje bolj športna...honda ima višjo krmilo ?

Link to comment
Share on other sites

Barva belo modra .... pozicija bolj športna kot na CBR ... honda ima res višje in ožje krmilo je bolj komot ima več navora in zavore so dosti boljše .... suza je bolj dirkalna zadeva .... utruja če se voziš počasi :devil:

Mislim da je adut suze teža ... po ovinkih ga prekladaš kot APN4 .... po zadnjem kolesu :ph34r: kolkor imaš jajc :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

GSX-R 750 (Modell 2004)

Typ, Zylinderzahl, Kühlsystem : 4-Zylinder, 4-Takt, wassergekühlt

Abgasreinigung : U-Kat + SUZUKI PAIR-System

Hubraum effektiv : 749 cm³

Nennleistung : 109 kW / 12.750 min-1

Max. Drehmoment : 84,3 Nm / 10.500 min-1

Gassteuerung / Ventile : DOHC / 4 (Titan)

Gemischaufbereitung : Suzuki Dual Throttle Valve Benzin-Einspritzung ø 42 mm mit Auto-Choke

Getriebe : 6 - Gang

Höchstgeschwindigkeit : über 200 km/h

Sitzhöhe : 825 mm

Trockengewicht : 163 kg

Tankinhalt inkl. Reserve : 17 Liter (Super bleifrei)

STYD_LR5.jpg

STYD_AGN.jpg

STYD_AGR.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hola!

Ja, tanova 750ka je huda, ZELO huda :OK:

Morda je zanimivo še to, da ima ventile iz titana (zaradi manjše teže omogočajo še višje obrate :blink: :P )

Mimogrede: 109 kW pomeni 148 konjičkov - take črede so bile dosedaj domena tisočakov. Da jih lahko umirimo pa nam pomagajo zavore z radialnimi čeljustmi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!