Jump to content

Suzuki GSXR 750


mik

Recommended Posts

tu je par strani za pomoč pri barvah

www.gsxr.wz.cz/vyvoj.htm

www.adamanda.org/ bikes/gsxr/evolution/

www.gsxr.no/images/Galleri/wallpaper/1024x768/wall01.jpg

jaz trenutno vozim letnik 99. okvir in plastike so enake.

motor spremenjen, dodan FI

kar se tiče delov je varjanta poklicat tipe, ki prodajo cel motor (salomon).

folk ima veliko delov, ki jim samo ležijo naokrog.

ko sem jaz kupoval mojega sem si ogledal ca. 7 različnih motorjev,

od tega je 1/2 lastnikov imela tudi dele.

Link to comment
Share on other sites

155.000,00 SIT za vse plastike?????? :blink: :blink: kaj si mislis s tem x2? se prav vsa plastika z nalepkami vred stane cez cca 300 .000 ? :ph34r:

to je samo stranska plastika za letnik 2001 , torej K1 model. To ni več SRAD, ampak novejši (ne več kupolast zadek ampak "zašiljen").

Pri kolegovem očetu, ki dela na Suzukiju, sem se pozanimal za dele. Bom kar citiral mail:

> Cene v SIT za nadomestne dele Suzuki GSX 750R, model K1.

>

>

> prednja maska, 95.400,00

> > ogledala, 17.760,00 x2

> > prednja lu?, 65.800,00

> > stranski plastiki, 155.000,00 x2

> > hladilnik - kiler, 165.100,00

> > feltna z diski, 121.000,00 (feltna), 80.380,00 x2 (diska)

> > vilice, 374.000,00 x 2 (ali gre za kpl vilice ali samo amortizerja) ???

> > tank. 203.600,00

>

> Cene so maloprodajne in vsebujejo DDV.

Link to comment
Share on other sites

to je samo stranska plastika za letnik 2001 , torej K1 model. To ni več SRAD, ampak novejši (ne več kupolast zadek ampak "zašiljen").

Pri kolegovem očetu, ki dela na Suzukiju, sem se pozanimal za dele. Bom kar citiral mail:

> Cene v SIT za nadomestne dele Suzuki GSX 750R, model K1.

>

>

> prednja maska, 95.400,00

> > ogledala, 17.760,00 x2

> > prednja lu?, 65.800,00

> > stranski plastiki, 155.000,00 x2

> > hladilnik - kiler, 165.100,00

> > feltna z diski, 121.000,00 (feltna), 80.380,00 x2 (diska)

> > vilice, 374.000,00 x 2 (ali gre za kpl vilice ali samo amortizerja) ???

> > tank. 203.600,00

>

> Cene so maloprodajne in vsebujejo DDV.

Kako se rešit ?..enostavno kar se tiče plastik. Lepo poliestercke gor, se jih lepo postriha...Mra sipco, od enga razbitga kupit tank (cel tank, ne sesut)..prestrihat tank ga vrzt gor, Zamenjat Ror, dat "sturz pade" in spegle neoriginalne gor, potem paVse originale na toplo v omaro. Molit da ne sesujes hladilnika..ali pa da se ti na kakrsen koli nacin ne zjebe. Potem mas pa njami K1....uuuuhhhh..ka je lep. :afro1:

Link to comment
Share on other sites

Zadnjič dobil owners manual. Sem šel en giro, pa sem se ustavil v LJ pri ODARju, zavil na veleprodajo in glej ga zlomka, ena zelo prijazna uslužbenka mi ga je fotokopirala v dveh minutah - zastonj.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Tu pa še, kaj je na GSX-R 600 in 750 20th anniversary edition spremenjeno:

-posebna barva 1985 replica

-novi diski spredaj in zadaj

-zaščitne bunke

-zatemnjeno steklo

-modra veriga

-anodizirani deli za nastavljanje napetosti verige

-ključ 20 rojstni dan

-oštevilčen emblem 20 rd.

Francozi dobijo samo 120 600-kubičnih in 197 750-kubičnih. A bo sploh ker pri nas? Stala pa bosta 500 EUR več kot normalna izvedba, torej 11499 EUR za 750 oziroma 9.990 za 600.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

malo pozabljena tema, očitna je ta motor kr redek pri nas, sam se zanimam za letnik 2001 oz. maljši, kakšne so kej vaše izkušnje s tem motorjem??? tko mal za nabijanje v teh deževnih dneh, ki prihajajo :D :blush:

Link to comment
Share on other sites

malo pozabljena tema, očitna je ta motor kr redek pri nas, sam se zanimam za letnik 2001 oz. maljši, kakšne so kej vaše izkušnje s tem motorjem??? tko mal za nabijanje v teh deževnih dneh, ki prihajajo  :D  :blush:

malo jih je ja....

tudi pri meni je prišel v ožji izbor za naslednjo sezono...

in prav danes sm bral primerjalni test z cbr900 r1 in zx9r....zelo zanimivo konkurira z temi velikani...

ima najvišjo hitrost med temi...

in piše da če ga nateraš v vsaki brzini do rdečega polja, 14000obratov, naj bi se razlaufau 310kmh... :?

Link to comment
Share on other sites

in prav danes sm bral primerjalni test z cbr900 r1 in zx9r....zelo zanimivo konkurira z temi velikani...

ima najvišjo hitrost med temi...

in piše da če ga nateraš v vsaki brzini do rdečega polja, 14000obratov, naj bi se razlaufau 310kmh... :?

zaupaš kje si to bral

Link to comment
Share on other sites

ja... v tuttomoto...od leta 2000... in so ga res testirali na pisti in cesti.... ne pišejo samo podatkov kot v motoristu.....

je skoraj za vrjet..na tako visoke obrate kot prihaja.... lahko da res tako šiba....

Link to comment
Share on other sites

ja res bi blo dobro da se kdo kaj oglasi... pa da bi dal za kakšen meter za se popeljat...v zameno za nekaj piv :D

ampak govorim za model 2000+!!!!

post-1823-1117399410.gif

Link to comment
Share on other sites

bodo lastniki najbolj vedli in povedali, če je res tako...upam, da ga ima kdo na tem planetu???

Jaz sem peljal to čudo (mislim, da je 2001 - morda pa tudi 2002 - s 143 KM) - po števcu 275 km/h max. (pa še rahlo navzdol je šlo).

D.

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem peljal to čudo (mislim, da je 2001 - morda pa tudi 2002 - s 143 KM) - po števcu 275 km/h max. (pa še rahlo navzdol je šlo).

D.

in kolko obratov je blo??? se mogoče spomniš....

Link to comment
Share on other sites

in kolko obratov je blo??? se mogoče spomniš....

Ne, se ne spomnim. Pri tej hitrosti sem bil :eek: daleč naprej in le za trenutek sem si drznil pogledati navzdol na hitrost. :lol1:

Je pa tudi že kakšno leto od tega.

D.

PS: Specifikacije.

Edited by danci1973
Link to comment
Share on other sites

malo jih je ja....

tudi pri meni je prišel v ožji izbor za naslednjo sezono...

in prav danes sm bral primerjalni test z cbr900 r1 in zx9r....zelo zanimivo konkurira z temi velikani...

ima najvišjo hitrost med temi...

in piše da če ga nateraš v vsaki brzini do rdečega polja, 14000obratov, naj bi se razlaufau 310kmh... :?

Na DSF v Motobike magazinu so ga pelal 299 po digitalnem števcu. Pol je pa že cifer zmanjkalo :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ga je mel kolega. Probal in bil full pozitivno presenečen. Po njegovih besedah; Izolska obvoznica v smeri proti Kopru 299 km/h na digiše števcu.

Link to comment
Share on other sites

Imel sem gsx 750 model 2001 141KM prvo leto 299 brez problema....(jeseni ko je zrak bolj hladen)

Naslednje leto pa sem se prvič peljal na Grobniku :) in ga konec sezone tudi razbil na Grobniku :(

Redno servisiran, še bolj kot redno cca vsakih 3 tisoč kilometrov menjava olja in filtra zraka.....vendar se mi je motor po 10.000 kilometrih utrudil.....ni hotel it več kot 275 :(

Prvo leto ko je imel še malo kilometrov sem motor tudi primerjal s kolegi (2x CBR 954) .....ravnica Dragonja skupen štart in tekoči štart (2 brzina) ....Honda je z mesta pospešila prej tako da je suza ostala par metrov zadaj do hitrosti 250 km/h potem pa je šel Suzuki mimo :?

Ko ima zadeva malo kilometrov se tudi lepše vrti, prej skoči na obrate (kr zbeži na rdeče če ne paziš)

Zdaj imam 1000 k4 in vam povem da na pisti ni neke hude razlike...... o.k. s 1000- ko lahko fališ prestavo in imaš še vedno kr nekaj navora...750-ka pod 9000 obrati pa je napol mrtva.....skoraj kot 600

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!