Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mik

Suzuki GSXR 750

Recommended Posts

okramcjab

tu je par strani za pomoč pri barvah

www.gsxr.wz.cz/vyvoj.htm

www.adamanda.org/ bikes/gsxr/evolution/

www.gsxr.no/images/Galleri/wallpaper/1024x768/wall01.jpg

jaz trenutno vozim letnik 99. okvir in plastike so enake.

motor spremenjen, dodan FI

kar se tiče delov je varjanta poklicat tipe, ki prodajo cel motor (salomon).

folk ima veliko delov, ki jim samo ležijo naokrog.

ko sem jaz kupoval mojega sem si ogledal ca. 7 različnih motorjev,

od tega je 1/2 lastnikov imela tudi dele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
okramcjab

jaz bi pa rabil original owner manual za srad

se pravi od letnika '96-'99

lahko je kopija

jaz nisem dobil nic zraven

prvi lastnik je po prodaji motorja vrgel vse stran

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron
155.000,00 SIT za vse plastike?????? :blink: :blink: kaj si mislis s tem x2? se prav vsa plastika z nalepkami vred stane cez cca 300 .000 ? :ph34r:

to je samo stranska plastika za letnik 2001 , torej K1 model. To ni več SRAD, ampak novejši (ne več kupolast zadek ampak "zašiljen").

Pri kolegovem očetu, ki dela na Suzukiju, sem se pozanimal za dele. Bom kar citiral mail:

> Cene v SIT za nadomestne dele Suzuki GSX 750R, model K1.

>

>

> prednja maska, 95.400,00

> > ogledala, 17.760,00 x2

> > prednja lu?, 65.800,00

> > stranski plastiki, 155.000,00 x2

> > hladilnik - kiler, 165.100,00

> > feltna z diski, 121.000,00 (feltna), 80.380,00 x2 (diska)

> > vilice, 374.000,00 x 2 (ali gre za kpl vilice ali samo amortizerja) ???

> > tank. 203.600,00

>

> Cene so maloprodajne in vsebujejo DDV.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aleron

ja, se strinjam. Sej Subject maila je bil kar primeren: "To je pač Suzuki!" :OK:

Za primerjavo: Za kawasaki zx-6r stane hladilnik 115.000sit .

Edited by Aleron

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni
to je samo stranska plastika za letnik 2001 , torej K1 model. To ni več SRAD, ampak novejši (ne več kupolast zadek ampak "zašiljen").

Pri kolegovem očetu, ki dela na Suzukiju, sem se pozanimal za dele. Bom kar citiral mail:

> Cene v SIT za nadomestne dele Suzuki GSX 750R, model K1.

>

>

> prednja maska, 95.400,00

> > ogledala, 17.760,00 x2

> > prednja lu?, 65.800,00

> > stranski plastiki, 155.000,00 x2

> > hladilnik - kiler, 165.100,00

> > feltna z diski, 121.000,00 (feltna), 80.380,00 x2 (diska)

> > vilice, 374.000,00 x 2 (ali gre za kpl vilice ali samo amortizerja) ???

> > tank. 203.600,00

>

> Cene so maloprodajne in vsebujejo DDV.

Kako se rešit ?..enostavno kar se tiče plastik. Lepo poliestercke gor, se jih lepo postriha...Mra sipco, od enga razbitga kupit tank (cel tank, ne sesut)..prestrihat tank ga vrzt gor, Zamenjat Ror, dat "sturz pade" in spegle neoriginalne gor, potem paVse originale na toplo v omaro. Molit da ne sesujes hladilnika..ali pa da se ti na kakrsen koli nacin ne zjebe. Potem mas pa njami K1....uuuuhhhh..ka je lep. :afro1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak
ja fak ane kere cene :o nasvet: ne se razbit z suzukijem :cry:

kaj misliš d honda je kej cenejša :lol1: lih obratno <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
hammer

Zadnjič dobil owners manual. Sem šel en giro, pa sem se ustavil v LJ pri ODARju, zavil na veleprodajo in glej ga zlomka, ena zelo prijazna uslužbenka mi ga je fotokopirala v dveh minutah - zastonj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucky

Tu pa še, kaj je na GSX-R 600 in 750 20th anniversary edition spremenjeno:

-posebna barva 1985 replica

-novi diski spredaj in zadaj

-zaščitne bunke

-zatemnjeno steklo

-modra veriga

-anodizirani deli za nastavljanje napetosti verige

-ključ 20 rojstni dan

-oštevilčen emblem 20 rd.

Francozi dobijo samo 120 600-kubičnih in 197 750-kubičnih. A bo sploh ker pri nas? Stala pa bosta 500 EUR več kot normalna izvedba, torej 11499 EUR za 750 oziroma 9.990 za 600.

Share this post


Link to post
Share on other sites
urqlle

malo pozabljena tema, očitna je ta motor kr redek pri nas, sam se zanimam za letnik 2001 oz. maljši, kakšne so kej vaše izkušnje s tem motorjem??? tko mal za nabijanje v teh deževnih dneh, ki prihajajo :D :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel
malo pozabljena tema, očitna je ta motor kr redek pri nas, sam se zanimam za letnik 2001 oz. maljši, kakšne so kej vaše izkušnje s tem motorjem??? tko mal za nabijanje v teh deževnih dneh, ki prihajajo  :D  :blush:

malo jih je ja....

tudi pri meni je prišel v ožji izbor za naslednjo sezono...

in prav danes sm bral primerjalni test z cbr900 r1 in zx9r....zelo zanimivo konkurira z temi velikani...

ima najvišjo hitrost med temi...

in piše da če ga nateraš v vsaki brzini do rdečega polja, 14000obratov, naj bi se razlaufau 310kmh... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
urqlle
in prav danes sm bral primerjalni test z cbr900 r1 in zx9r....zelo zanimivo konkurira z temi velikani...

ima najvišjo hitrost med temi...

in piše da če ga nateraš v vsaki brzini do rdečega polja, 14000obratov, naj bi se razlaufau 310kmh... :?

zaupaš kje si to bral

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

ja... v tuttomoto...od leta 2000... in so ga res testirali na pisti in cesti.... ne pišejo samo podatkov kot v motoristu.....

je skoraj za vrjet..na tako visoke obrate kot prihaja.... lahko da res tako šiba....

Share this post


Link to post
Share on other sites
urqlle

bodo lastniki najbolj vedli in povedali, če je res tako...upam, da ga ima kdo na tem planetu???

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

ja res bi blo dobro da se kdo kaj oglasi... pa da bi dal za kakšen meter za se popeljat...v zameno za nekaj piv :D

ampak govorim za model 2000+!!!!

post-1823-1117399410.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
bodo lastniki najbolj vedli in povedali, če je res tako...upam, da ga ima kdo na tem planetu???

Jaz sem peljal to čudo (mislim, da je 2001 - morda pa tudi 2002 - s 143 KM) - po števcu 275 km/h max. (pa še rahlo navzdol je šlo).

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel
Jaz sem peljal to čudo (mislim, da je 2001 - morda pa tudi 2002 - s 143 KM) - po števcu 275 km/h max. (pa še rahlo navzdol je šlo).

D.

in kolko obratov je blo??? se mogoče spomniš....

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
in kolko obratov je blo??? se mogoče spomniš....

Ne, se ne spomnim. Pri tej hitrosti sem bil :eek: daleč naprej in le za trenutek sem si drznil pogledati navzdol na hitrost. :lol1:

Je pa tudi že kakšno leto od tega.

D.

PS: Specifikacije.

Edited by danci1973

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi
malo jih je ja....

tudi pri meni je prišel v ožji izbor za naslednjo sezono...

in prav danes sm bral primerjalni test z cbr900 r1 in zx9r....zelo zanimivo konkurira z temi velikani...

ima najvišjo hitrost med temi...

in piše da če ga nateraš v vsaki brzini do rdečega polja, 14000obratov, naj bi se razlaufau 310kmh... :?

Na DSF v Motobike magazinu so ga pelal 299 po digitalnem števcu. Pol je pa že cifer zmanjkalo :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kp-kp

Ga je mel kolega. Probal in bil full pozitivno presenečen. Po njegovih besedah; Izolska obvoznica v smeri proti Kopru 299 km/h na digiše števcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
startrik

Imel sem gsx 750 model 2001 141KM prvo leto 299 brez problema....(jeseni ko je zrak bolj hladen)

Naslednje leto pa sem se prvič peljal na Grobniku :) in ga konec sezone tudi razbil na Grobniku :(

Redno servisiran, še bolj kot redno cca vsakih 3 tisoč kilometrov menjava olja in filtra zraka.....vendar se mi je motor po 10.000 kilometrih utrudil.....ni hotel it več kot 275 :(

Prvo leto ko je imel še malo kilometrov sem motor tudi primerjal s kolegi (2x CBR 954) .....ravnica Dragonja skupen štart in tekoči štart (2 brzina) ....Honda je z mesta pospešila prej tako da je suza ostala par metrov zadaj do hitrosti 250 km/h potem pa je šel Suzuki mimo :?

Ko ima zadeva malo kilometrov se tudi lepše vrti, prej skoči na obrate (kr zbeži na rdeče če ne paziš)

Zdaj imam 1000 k4 in vam povem da na pisti ni neke hude razlike...... o.k. s 1000- ko lahko fališ prestavo in imaš še vedno kr nekaj navora...750-ka pod 9000 obrati pa je napol mrtva.....skoraj kot 600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Dihaj dihaj. Lorenza Savadorija   https://www.gpone.com/it/2020/02/23/motogp/lorenzo-savadori-ha-deciso-tester-aprilia-per-la-nuova-rs-gp.html   Upam de mas prav. Lanski wild cardi niso bli nek briljantni, tud letos, je po defaultu bogato zadnji.... Mozno tud de je zakljucil kariero?
    • thumper
      kaj ???
    • KennyJR
      Jah no... Podpisal kej dosti takrat ni... Kaj pa vem, kaj se smatra pod zares uradno... Kakorkoli Apriliji podpisala Lorenza za testnega voznika, tako da predvidevam, da Bradley ne bo več v penziji... 
    • Fadil
    • Kugelschreiber
      https://www.crash.net/motogp/news/231293/1/johann-zarco-makes-suzuki-motogp-debut   men se zdi to kar uradno. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!