Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno
Sam neki bi prašal, mal je off tko da brez zamere, pravte da se pr 750cm3 gsxr-u hitro uniči 6 prestava, a to tudi velja za 600-tko :hmm:

Hvala :rolleyes:

baje da ne..in tudi pri 750-ki je to redko..se pač zgodi..

Objavljeno
baje da ne..in tudi pri 750-ki je to redko..se pač zgodi..

Aha, kul pol.

Drgač pa hvala, ane. :)

Objavljeno
Zanimivo - hvala obema za odgovor.

No dejansko sem gledal jsp, ker obdrži gear position indikator - mi je pač všač da vem kje sem.

To vse skupaj sicer res zakomplicira - rabiš več konektorjev in kablov. Ampak učinek TRE-ja ne upraviči 150€ stroškov...

Homemade pa je res poceni varianta:)

Drugače kako se to pozna, a motor ful podivja potem v prvi, drugi tretji? Že tako se mi zdi problem trakcija kakor je.

No, pri mojem SV1000S se prav strašno ne pozna.

Kako se potem ta zadeva razume z K8, ki ima mode selector moči?

Verjetno moti. Jaz si nekako predstavljam, da 'mode C' v 1. prestavi bolj zmanjša moč kot v višjih prestavah. In če namestiš TRE, računalnik ne bo več vedel, v kateri prestavi je.

-Kako je potem če recimo vgradiš powercommander oz. v mojem primeru bazzaz?

-Se zadeve potem "tepejo" med sabo?

Power Commander in TRE se med sabo ne tepeta. Za Bazzaz ne vem točno, kako dela in kam vse se priklopi - a če se priklopi -tako kot Power Commander- samo na injekotrje in TPS, potem tudi ta ne bi smel imeti težav s TRE.

Sicer ne vem kako je pr GSX Rih, ampak pr mojem je bla razlika očitna. Morm zdej kr mirkat kaj delam z ročko za gas kadar mam u nižji prestav. Kukr je danci napisu se glih ne strinjam, kr cena ni taka, pa tut če kupš SMART TRE ti zazna kdaj je v leru in ni nobenih problemu, saj nebi jih smel bit.

Smart TRE v samogradnji:

post-2208-1225056120_thumb.jpg

Da bi obdržal prikaz prestave, moraš dodat par kablov...

D.

Objavljeno

hEHE - kuL hvala za vse odgovore; bomo sprobali zadevo ;)

Objavljeno

Hvala za mnenja.

Sem šel danes si enega ogledat pa ko sem ga "zafaufal" je najprej 2x ugasnil in mu nato z gasom malo pomagal da se je segrel potem je šele čez čas "normalno" delal.

OK pač mrzlo vreme. Motil me je zame nenavaden zvok motorja. Do sedaj imam izkušnje samo z Hondami in takega zvoka nisem bil vajen. Prodajalec je rekel, da to pač ni Honda, da je treba to vzeti v zakup, ker vsi Suzukiji oddajajo tak "nenavaden"zvok (v prostem teku).

Mogoče kak komentar :rolleyes:

Drugače s položajem na motorju zelo zadovoljen. Zaloga moči impresivna.

P.S.

Na Hondi bil vajen, da ko je bil mrzel so obrati avtomatsko se dvignili in ko se je segrel so padli v prostem teku na 1000, na tem motorju pa že na samem začetku samo na 1000 obratov. Ne vem ali mogoče da avtomatski "zaug" nebi pravilno delal ali pač to tako je. :unsure:

Objavljeno
Hvala za mnenja.

Sem šel danes si enega ogledat pa ko sem ga "zafaufal" je najprej 2x ugasnil in mu nato z gasom malo pomagal da se je segrel potem je šele čez čas "normalno" delal.

OK pač mrzlo vreme. Motil me je zame nenavaden zvok motorja. Do sedaj imam izkušnje samo z Hondami in takega zvoka nisem bil vajen. Prodajalec je rekel, da to pač ni Honda, da je treba to vzeti v zakup, ker vsi Suzukiji oddajajo tak "nenavaden"zvok (v prostem teku).

Mogoče kak komentar :rolleyes:

Drugače s položajem na motorju zelo zadovoljen. Zaloga moči impresivna.

P.S.

Na Hondi bil vajen, da ko je bil mrzel so obrati avtomatsko se dvignili in ko se je segrel so padli v prostem teku na 1000, na tem motorju pa že na samem začetku samo na 1000 obratov. Ne vem ali mogoče da avtomatski "zaug" nebi pravilno delal ali pač to tako je. :unsure:

meni nikoli nikoli ni delal probleme..ne 04 ne 06..

pa četudi je bilo pod nič zunaj..vedno vžgal v prvo, in delal brez gasa..

aja..04 je vroč malo manj rad vžigal..je bilo treba gas dat zraven..

niti ni bilo nikoli "čudnega" zvoka..

Objavljeno

Kaj nima avtomatskega čoka? Ne bi smel tak ugaševat, pa tud kake čudne zvoke ne bi smel spuščat po mojem.

Objavljeno

Hola bikez,

od nekje 2000 (nekateri pa malo kasneje, 2002, 2003) motorji nimajo več klasičnih čokov, vse uravnava elektronika (vbrizga); kako uravnava je pa stvar vsake tovarne posebej, npr Honda po hladnem vžigu dvigne obrate za minuto, dve na nekje 3000 (ali še več), Suzuki pa že po nekaj sekundah zniža obrate na ("normalnih") debelih 1000... meni osebno je Suzukijev način bolj všeč, čeprav motorček umre če mu v tej fazi zelo na hitro dodam gas - "normalno" se lahko odpeljem brez težav... pri Hondi me moti to, da ko pri mrzli mašini prestavim v prvo (pri tako "visokih" obratih) zelo grdo "poči" v menjalniku...

hja ni kaj, tudi z motorčkom (in ne samo z bejbo) je treba bit zlo nežen dokler se ne ogreje... :naughty:

Objavljeno
hja ni kaj, tudi z motorčkom (in ne samo z bejbo) je treba bit zlo nežen dokler se ne ogreje... :naughty:

:lol1: Jaz sem pa mislu, da vsaka deluje na tam okol 37 stopinj, pol pa že začne glava bolet :D . Vsaki torej manjka en org čok pol pa en orng penzl :P . Po mojem je Honda boljš, ker se prej segreje, Suzukija pa vozijo najbolj vztrajni :hmm: .

Objavljeno

Torej ima suzuki bolj specifičen zvok, mal ga moraš pomagat ogreti pol pa gre. Ni ravno Honda, je pa veliko za ta denar :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
Torej ima suzuki bolj specifičen zvok, mal ga moraš pomagat ogreti pol pa gre. Ni ravno Honda, je pa veliko za ta denar :naughty:

Ja, nekak tako bi se dal razbrat iz vsega pisanja :blush:.

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

Meni se ne zdi, da bi mel moj gixxer kakšen drugačen zvok od ostalih.. Prav tako zalaufa u prvo, tudi če 2 meseca stoji :) Edino kar je, mu je včasih potrebno ob vžigu dat malo gasa, za sekundo, da ne crkne takoj ko prižge, potem pa teče gladko. Če je potrebno, dokler se ne segreje konstantno dodajat gas, da ne crkne, ima lahko prenizko nastavljen prosti tek, ali je pa narobe kaj drugega. Ker to mora laufat!

Objavljeno

Mora met lep glas, saj je Suzuki. Moj ima z novim auspuhom skoraj premočan glas - Se zaletava ki je vse menjano "pridi pa vidi" dela ko GP mašina - nekoč si res želim imeti kaj takega (just dreams)

Objavljeno

Vrjamem :naughty:

Vem da se na porabo ne gleda, pa vseen kaka je kej v primerjavi z kakim 600takom. Kake bistvene razlike verjetno ni.

Honda mi je vedno bolj pija, predvsem zaradi tega ker se je vedno več vrtela po rdečem polju :evilgrin:

Objavljeno

Ja Honda ima dve brzini saj veš pa več pije - HON-DA

Suzuki pa imajo že dolgo tri brzine - pije manj - SU-ZU-KI

Objavljeno
Ja Honda ima dve brzini saj veš pa več pije - HON-DA

Suzuki pa imajo že dolgo tri brzine - pije manj - SU-ZU-KI

Po tvoje po tvoje YA-MA-HA isto kot SU-ZU-KI, KA-WA-SA-KI pa najmanj :unsure:

Po moje je prej tko,da kawasaki največ glede na to kdo jih vozi (divjaki) pol yamaha in suzuki (različni)pol pa penzionistična honda,ki itak ne more :lol1: :grim

Objavljeno

Ja vidiš tako je to. Penzionerji kupijo hondo ko štartajo iz dvorišča se da v drugo in vozijo dokler ne pridejo domov.

Objavljeno

Ej tale iskalnik je res en podn od podna na temu forumu, edino servisna stojala sem našel.

Bom kar tukaj vprašal. Iščem sprednje stojalo za motor in obstaja neko klasično in tole :

http://www.aso.si/index.php?id=55&catI...amp;prodID=3264 - ga kdo uporablja? Se mi zdi uporabno - lahko motor dejansko vlečeš s tem naokoli?

Drugače pa bi prosil za kakšno priporočilo kje in kakšnega naj kupim.

TNX

Objavljeno (popravljeno)

Ne razumem sicer kako pa kam bi ti vlačil motor, ampak če imaš v mislih, da ga malo prestaviš na stojalu, je vseeno ali imaš klasično ali tole, se pri obeh da.. To ima prednost le v tem, da je motor vpet v križu iz česar sledi, da je prvo vzmetenje razbremenjeno in lahko snameš tudi teleskope vilic dol z motorja, medtem ko pri klasičnem ne moreš.. Ampak ker se tega navadno niti ne počne doma, je za domačo uporabo bolj praktično (za transport, ipd) kar navadno, pa še cenejše je.

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Ej tale iskalnik je res en podn od podna na temu forumu, edino servisna stojala sem našel.

Bom kar tukaj vprašal. Iščem sprednje stojalo za motor in obstaja neko klasično in tole :

http://www.aso.si/index.php?id=55&catI...amp;prodID=3264 - ga kdo uporablja? Se mi zdi uporabno - lahko motor dejansko vlečeš s tem naokoli?

Drugače pa bi prosil za kakšno priporočilo kje in kakšnega naj kupim.

TNX

Neuporabno! Sam sem kupo v louis unga sivega!Spodnji del odličen in uporaben za odzadaj,ko pa sestaviš za odspredaj pa ti je kao maska napoti,ko pa je motor brez maske pa koti v križu ne štimajo tako da moraš potem obtežit da ne pade vse skupaj,s tem da moraš obvezno imeti enega ob sebi!

Stran sem vrgu eu za nastavek za sprednji dvig,plus dve puši!

Objavljeno

No sej zato sem mislil na to stojalo, da bi razbremenil vzmetenje, je pa po mojem res ena zajebancija ker to je vse neki univerzalno, potem se ti pa zgodi da zaradi maske, kotov ipd neuporabno kakor je sesir napisal.

No da se ne bom zajebaval in iskal naokoli; bi bilo potam najenostavnejše vzeti tiso, ki ima s strani po 2 valjčka?

A kdo slučajno prodaja oz. katera trgovina bi bila dobra v LJ za tole.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem pred časom kupil 2 čisto navadni stojali. Za odzadi paše original, za odspredi pa sem ga malo predelo. Za obe stojali skupaj sem dal mislim da 30€ v Louisu.

Sedaj pa še eno vprašanje, se da kje dobit kakšno aftermarket sprednjo luč za Suzuki SRAD? Al pa če ma mogoče kdo doma pa je ne rabi? Ker 260€+ddv se mi zdi vseeno preveč za luč :headbang:

LP

Popravljeno . Popravil MrPetek
Objavljeno
No sej zato sem mislil na to stojalo, da bi razbremenil vzmetenje, je pa po mojem res ena zajebancija ker to je vse neki univerzalno, potem se ti pa zgodi da zaradi maske, kotov ipd neuporabno kakor je sesir napisal.

No da se ne bom zajebaval in iskal naokoli; bi bilo potam najenostavnejše vzeti tiso, ki ima s strani po 2 valjčka?

A kdo slučajno prodaja oz. katera trgovina bi bila dobra v LJ za tole.

za razbremenit vzmetenje..

post-8253-1225265187_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!