Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


mik

Priporočene objave

mislim da ima večina pnevmatik če ne vse na športnih motorjih standard 2.5 spredaj in 2.9 zadaj..

tudi če boš vozil navadne qualifier ali mogoče pilot power, m3, ali supercorso..... itd

dirkališče pa je nekaj drugega, tam pa se vse pnevmatike testirajo pri kakšnem tlaku imajo

ob optimalni temperaturi največji oprijem ampak verjemi da mi2 neke velike razlike neboma opazla..

tak da če si začetnik kar lepo "po predpisih" 2.5 in 2.9 pa bo oky..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še moje skromno mnenje

jaz imam najboljši občutek pri potovalni gumi na 2.2 - 2.5. Poleti

na športni gumi 2.1 - 2.3 poleti

tudi ko sta dva enako, sicer takrat bo razlika manj občutna.

za pisto pa tile tlaki presneto dobro drsijo. Osebno sem imel zelo zelo slab občutek, tako da jih malenkost spusti. Kakor se meni dopade je 1.9 - 2.1

mere so podane spredaj - zadaj

moje mnenje, če se ne strinjaš, preskoči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa še pri prenosih..

ste meli pri wheelijih drugačne zobnike al serijsko?

sem mislo menjat zadnji zobnik pa sem se odločil da naj še zaenkrat tak ostane dokler nebom do konca

al pa vsaj približno izkoristil te moči ki jo ima na razpolago.. pol pa začel v te stvari vrtat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi pa prosil za mnenje vas, ki ste že daljši čas na Suzikah...

Kupil sem motor 750 K4, bil je podrsan, pa sem nekako opazil, da na levi strani kjer je magnet se je spodaj nabralo malo olja, tudi neke čudne vibracije se slišijo.

Vendar motor dokaj normalno teče, sem pač mislil da morda mu mrzel zrak preveč ne ustreza, nato pa še opazil da mi je osvetljava na števcu malo na trenutke pootripavala, pa še na avtocesti v 6 prestavi pri 4000 obratih je motor konstantno "cukal"!?

Mogoče kaka ideja, najboljši, najslabši možen scenarij?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

očitno nekaj ne štima z elektriko... ali je to morda samo slab stik, vlaga v napeljavi, posledice pranja z vapom ali kaj resnejšega, pa ti bo IMHO najbolje povedal dober serviser, če ga nimaš -> PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljše da kontaktiraš suzukija ali pa brumerja, ta dva sta ena izmed tistih ki nekaj povedo pa res pomaga. TUDI DEX je med njimi. Samo moje izkušnje.

Za popravit plastike kontaktiraj pohajača potem za barvanje pa pokliči mene ciao

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo fantje!

Zanima me, če je kdo že montiral kakšne dodatke na K8 (chresh pad, poliestre, karbon...), kje ste kej kupil oziroma kaj priporočate.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kje bi lahko dobil kakšen verodostojen vir tehničnih podatkov (0-100, 0-200, suha/polna teža ipd.), predvsem za gsx-r 750 k2, k3, ker po netu dobivam povsod drugačne podatke... :surrender:

Pa še za kakšen nasvet na moje staro vpršanje bom tudi vesel ("Koliko barov imate v pnevmatikah (cesta, dirkališče, poleti, pozimi, sopotnik)? Najbolj me zanima za quaifier rr na k2.") :whistle:

thnx ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Ursus666,

mislim da so podatki iz Motorradovih testov verodostojni, če se tebi ne zdi tako, išči naprej

moč: 104 kW (141 KM) pri 12.500/min (98 kW (133 KM) pri 12.900/min - izmerjeno na sklopki, korigirano po ECE, največje možno odstopanje <5%)

navor: 84 Nm (8,6 kpm) pri 10.500/min (82 Nm (8,4 kpm) pri 10.300/min)

teža/pripravljen za vožnjo: 194 kg

pospešek 0 - 100: 3,0 s

pospešek 0 - 140: 4,5 s

pospešek 0 - 200: 8,4 s

v 6. od 60 - 100: 5,0 s

v 6. od 100 - 140: 4,7 s

v 6. od 140 - 180: 5,3 s

Vmax: 276 kph

hitrost 50/100/Vmax: števec 52/105/296

poraba pri 100/130: 5,0/6,1 l/100

poraba na testu: 5,6 l/100

pritisk v gumah za po cesti ti piše na nalepki na zadnjih vilicah, najbrž pa 2,5 in 2,9 bar (enako če si sam ali v dvoje), za na pisto in Qualifier RR pa - odvisno od piste, razmer in tvoje vožnje - najbrž med 2,0 - 2,2 in 1,8 - 2,0 bar

mimogrede: bi mi prišparal 15 minut brskanja po katalogih in starih Motorradih + tipkanje če bi poslal emajl na revijo Motorrad in naročil tisti izvod revije kjer je test tvojega motorčka... :rolleyes:

uživaj, pa veliko zabavnih in varnih kmjev s tvojo Suziko ti želim :OK:

PS podatka o suhi teži nisem niti iskal ker je totalno neuporaben, saj se takega motorja sploh ne da peljat, kajne :whistle:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaz pa imam eno vprašanje glede Suzuki GSX-r 750 SRAD. Namreč nikjer ne najdem točnega podatka koliko KW ima tale motor. Meni recimo v prometni piše da imam 74KW, na internetu pa marsikje piše da ima nekaj čez 90KW. Je tudi občutno močnejši od kolegove Yamahe R6, čeprav ma on mislim da 89KW v prometni vpisano.

Pozna kdo odgovor na to?

Aja da še podatke napišem: Letnik 96, tip motorja R727, tip motocikla GR7DB

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa imam eno vprašanje glede Suzuki GSX-r 750 SRAD. Namreč nikjer ne najdem točnega podatka koliko KW ima tale motor. Meni recimo v prometni piše da imam 74KW, na internetu pa marsikje piše da ima nekaj čez 90KW. Je tudi občutno močnejši od kolegove Yamahe R6, čeprav ma on mislim da 89KW v prometni vpisano.

Pozna kdo odgovor na to?

Aja da še podatke napišem: Letnik 96, tip motorja R727, tip motocikla GR7DB

Hvala

LP

Motor ima 128 km, kar je 94 kw pri 12000 obratih.

Konji v prometni pa tako ali tako pri precej motorjih niso relavantni. (zaradi takšnih in drugačnih stvari(razl. trgi, norm,.....)

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ima 128 km, kar je 94 kw pri 12000 obratih.

Konji v prometni pa tako ali tako pri precej motorjih niso relavantni. (zaradi takšnih in drugačnih stvari(razl. trgi, norm,.... .)

Aha, hvala.

V kateri rang zavarovanja pa spada 74KW če mi lahko poveste (upam da ne v največjega :evilgrin: )

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš dve verzije teh motorjev, ker so bli pred leti v Nemčiji vsi motorji omejen na 74kw, tud Hayabusa. Mogoče je bil motor uvožen od gor pa ti zato piše 74kw. Sm sam tut mel istga s 74kw, sam moj jih je mel sigurno več ker je vlekel full dober-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, hvala.

V kateri rang zavarovanja pa spada 74KW če mi lahko poveste (upam da ne v največjega :evilgrin: )

LP

Meja je 72Kw, tako da žal.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, hvala.

V kateri rang zavarovanja pa spada 74KW če mi lahko poveste (upam da ne v največjega :evilgrin: )

Zadnji, najdražji razred za obvezno zavarovanje je 'nad 72kW'...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš dve verzije teh motorjev, ker so bli pred leti v Nemčiji vsi motorji omejen na 74kw, tud Hayabusa. Mogoče je bil motor uvožen od gor pa ti zato piše 74kw. Sm sam tut mel istga s 74kw, sam moj jih je mel sigurno več ker je vlekel full dober-

Ni bil uvožen iz nemčije. Moj ma tudi sigurno več, ker dosti bolj potegne kot kolegova R6-tka.

Škoda da nima noter vpisano 71KW :unsure:

Še eno vprašanje, ma mogoče kdo podatek kako dolgo zdržijo originalni avtomatski španerji za tale motor? Nekaj sem bral da so imeli probleme s tem tile modeli.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na gsxr k2 sm opazil da iz ene vilice malo pušča. Motor je bil karamboliran a ni bilo opaziti kakšne poškodbe na vilicah...

Prosim vas za mnenja kaj bi bil lahko vzrok oz. kaj bi bilo za zamenjati tako da bi lahko nabavil material (kje?)

hvala

To nima veze z karambolom - vilice je najbolje kar obe nanovo obnovit - zamenjat tesnila(semeringe)in zgornje gumi pokrove ter zamenjat olje.Ni zahtevna zadevščina samo najprej naredi eno stran in nato še drugo pazi,ko boš razdiral lepo vse zloži po vrstnem redu,da nebo težav pri sestavljanju.Najprej predno demontiraš vilico odvrni(samo losaj) zgornji in spodnji vijak na vilici.Spodnji je ponavadi imbus in je najbolje če imaš zračno pištolo za odvrnit -pazi ker takoj začne odspodaj ven teči olje.Olje če neveš točno koliko ga moraš naliti(novega) je najbolje,da izmeriš količino starega v vilici in naliješ enako količino novega nazaj,notri gre ponavadi med 0,4 do 0,5l.Pazi pri izbiri gostote olja trše vilice bolj viskozno in obratno.Verjetno boš v manualu našel potrebne podatke za gostoto (vizkoznost) in količino olja.

Ps: vse skupaj dobro ocedi in osuši s sarvet papirjem in ne uporabljaj nikakršnih čistil in glej da nepride do kakšne nečistoče!!!

Me še zanima mnenje lastnikov teh motorjev glede tega kaj naj bi se menjalo (na enem servisu so mi rekli le semeringe, na drugem da tudi "paršni sem" (?); tretjem da možno da pušča ker je bil pol leta na stojalu... ).

A do tega lahko pride z normalno vožnjo ali je le posledica "kaskaderskega" uničevanja? :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Semeringi so "potrošni material" material pač enkrat...V bistvu pa je to poceni.V Louis je 10eu par!Pri nas pa mislim,da pride vse skupi max 60eu(olje,semeringi)

Lahko sta uredu,pa jih pri razdiranju,sestavljanju poškoduješ.V bistvu pa malo tud že na pogled vidiš v kakšnem stanju sta.Če misliš motor imet še neki časa in bi rad imel mir menjaj oboje,drugače pa prvo semeringe,če pa ne bo ok pa še "pokrovčke"!Boš pač dvakrat razdiral in sestavljal.Bolj je važno,da daš potem noter pravo količino in gostoto olja!

Če pa ga misliš peljat na servis pol menjaj oboje,nalij novo olje i to je to!Pa gasa pa po dveh kolesih B)

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!