Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


mik

Priporočene objave

Kako pa se semeringu in tisti drugi stvari pravilno slovensko oz. nemško, angleško ali italijansko reče? Da bi preko neta naročil...

Slovensko: tesnilo vilice

Nemško: Gabeldichtring

Angleško: fork seal

Italjansko: Nimam pojma

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Italijansko se reče

semeringi-paraolio

"prašniki" -parapolvere

Iščeš pa to za forcelle-vilice.

Se pravi "paraolio per forcelle"

NOK je ena izmed firm,ki jih izdeluje za vse motorje.Je pa zmontirana original na cestnih in enduro motorjih,ki imajo vilice SHOWA in KAYABA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za prevode :) Imam pa še eno težavo :( Vilice so začele spuščat čuden zvok (klik) ko jih obremenim. Kakšna ideja? Bi lahko kaj poškodoval če naredim par km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za prevode :) Imam pa še eno težavo :( Vilice so začele spuščat čuden zvok (klik) ko jih obremenim. Kakšna ideja? Bi lahko kaj poškodoval če naredim par km?

najbrž so suhe..če praviš da puščajo..od tega je lahko klik..

lahko je pa tudi kaj drugega..kaka plastika kje preskoči ali kaj podobnega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot so ti odgovorili,je pa tudi možno,da je postalo malenkost lufta v križih!Se pravi tam,ko pridejo križi v keštel.Lepo nežno poizkusi porinit motor naprej,nazaj,ko držiš bremzo in boš videl,če ta zvok slišiš tudi ko ne porineš vilic noter.V tem primeru,sta dve "matici" pod zgornjim križom.Odblokiraš varovalko,ki je med njima in vsakega posebej malo pritegneš.Ne ful!

Sam sem mel ta problem!Pa sem šel na servis,da mi prodajo nov "lager" pa so rekli,da to ni nič,da lahko pa pritegnem in ko sem,se je še vedno malo slišalo vendar se s tem nisem obremenjeval!Je reku,da se vidi,da sem velik na zadnjem kolesu :whistle:

Če pa slučajno nimaš olja v vilicah pa se raje ne vozi!Vsaj jaz se nebi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej če se ne voziš nima kaj bit.Sam mal velik se sliši,če je motor samo stal.Ponavadi priteče ven mal zatem,ko jih obremeniš.Če tolk "teče" menjaj in semeringe in "prašnike"

Kaj misliš sam menjat al peljat na servis?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pa samo teleskope ni problem dol vzet.Pa neseš samo teleskope na servis,pa še ceneje bo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

zanima me katero olje uporabljate vi na tem motorju in kakšna je razlika med oljem silkolene 10w40 in 10w50?

motor je letnik 06 in ali bo vredu olje silkolene 10w50? prodajalec mi je ponudil tole olje vendar na strani od silkolene sem danes zasledil da priporocajo za tale motor 10w40, kaj mislite??

hvala,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo navodila za uporabo za k6-k7 model.

Zanima me predvsem nastavitve armaturke in vzmetenja

lp

v.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me katero olje uporabljate vi na tem motorju in kakšna je razlika med oljem silkolene 10w40 in 10w50?

Hein Gericke 10W-50 sintetično olje...

Razlika med 10W-40 in 10W-50 je samo v tem, da bo slednje pri delovni temperaturi kanček gostejše.

motor je letnik 06 in ali bo vredu olje silkolene 10w50? prodajalec mi je ponudil tole olje vendar na strani od silkolene sem danes zasledil da priporocajo za tale motor 10w40, kaj mislite??

Če boš prebral navodila od mopeda, boš videl, kaj priporoča Suzuki (po vsej verjetnosti 10W-40). Zraven pa boš videl tudi, da če tega olja ni, lahko izbereš vse od 10W-30 pa do 20W-50.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva številka ti pove kakšna bo viskoznost pri hladnem olju. Tko da če se pozimi ne voziš je lahko večja drugač pa je bolš da je manjša. Proizvajalec navede številko ki je neka zlata sredina, ne more pa bit ista za tiste motorje ki jih proda v Dubaj ali pa k nam. Druga pa je viskoznost pri visoki temparaturi in mora biti za motorje z višjimi vrtljaji in športno vožnjo čim višja. Za vsakdanjo uporabo je 5W-40 ali 10W-40 čist kul. Če maš pa motor izključno za na pisto je pa 20W-50 boljša izbira.

Drugač pa več najdete tukaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo navodila za uporabo za k6-k7 model.

Zanima me predvsem nastavitve armaturke in vzmetenja

lp

v.

potegni si z neta service manual

tam imaš vse..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster val7,

ta postopek imaš opisan na strani 2-12 Owner's Manuala

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster val7,

ta postopek imaš opisan na strani 2-12 Owner's Manuala

ja to kar imaš ti bi jst hotu met-kje si dobiu?

jst imam namreč service manual

lp

v.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

www.gixxer.com

Tu najdeš odgovore na kakršno koli vprašanje, ki se ti poraja glede gikserja, na tem forumu je na enem mestu zbranih več kot 110.000 lastnikov iz celega sveta :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to kar imaš ti bi jst hotu met-kje si dobiu?

jst imam namreč service manual

lp

v.

Hola mojster,

tko kot vedno, dobil zraven motorja ko sem ga kupil - ne vem zakaj ti nisi, pišuka :unsure:

lahko pa uletiš in naštimava...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ val7

probaj naslednje...

1. držiš tipko za vklop led indikatorja

2. ključ obrneš na on

3. izpustiš tipko za vklop led indikatorja po cca 4 sekundah

4. pritiskaš to isto tipko in izbiraš na katerem območju se bo vklapljala lučka; v korakih po 500obr.

5. držiš tipko za vklop led indikatorja dokler lučka ne vgasne.

upam da niso spremenili načina nastavitve..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ val7

probaj naslednje...

1. držiš tipko za vklop led indikatorja

2. ključ obrneš na on

3. izpustiš tipko za vklop led indikatorja po cca 4 sekundah

4. pritiskaš to isto tipko in izbiraš na katerem območju se bo vklapljala lučka; v korakih po 500obr.

5. držiš tipko za vklop led indikatorja dokler lučka ne vgasne.

upam da niso spremenili načina nastavitve..

lp

hvala sam ni ni uspelo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala sam ni ni uspelo

Tud jst sn se kr en lep čas zajeb.... pa mi je uspelo, tako da si na pravi poti :hmm:

Zanima pa me, če je že kdo montiral na K8 akrapota, slip on, pa cresh padse??? (kje ste kupil oz. kje je najugodneje)

Hvala!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!