Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

BIker to imaš ti?

Povej kje, kako, zakaj, za koliko...

Popravljeno . Popravil INFINITI
Objavljeno
za razbremenit vzmetenje..

tudi mene zanima, kje si jo staknil? thx :evilgrin:

Objavljeno
kje in za koliko ti to dobiti? :whistle:

no..cena je dobrih 100 evrov..hein gericke

BIker to imaš ti?

Povej kje, kako, zakaj, za koliko...

kje in koliko že veš, zakaj? ker sta obe pnevmatiki v zraku, ker je stabilna zadeva, pa še marsikatera pozitivna stran.

je pa treba malo predelave..odvisno za kater model motocikla gre..in mal se moraš zverzirat da ga sam postaviš..rabiš pomoč ali zadnje stojalo..

tudi mene zanima, kje si jo staknil? thx :evilgrin:

ima le 220 kg nosilnosti, tako da za aprilio ne pride v poštev :evilgrin:

hec :D

amm..ne vem kako bi z aprilio tole funkcioniralo..mogoče bi celo šlo..

Objavljeno
za čez zimo je tole kr majka:D

tudi za kdaj ko ni zima..če kej pošraufaš, menjaš gume, karkoli..

Objavljeno (popravljeno)

Bemti a veš da ne najdem, pa sem napisal "stander" pod suche - a se ti da dat direktni link do te zadeve?

-Kaj si pa moral predelati za suzo?

Popravljeno . Popravil INFINITI
Objavljeno (popravljeno)
Bemti a veš da ne najdem, pa sem napisal "stander" pod suche - a se ti da dat direktni link do te zadeve?

-Kaj si pa moral predelati za suzo?

dobr si to "poiskal" ja :D

tukaj

pa ga poišči med vsemi "stander"-ji :D

predelat je treba le nosilce..tiste ki grejo v os ki drži mašino na geštelu..odvisno od tega, koliko je fi luknje..

jest sm jih predelal dvakrat-najprej za gixerja 04/05 nato za 06/07..v originalu paše za gixerja 1000 04

je razlike nekje 2 mm, zato rabiš nekoga ki ti bo nosilec (ki je v bistvu en debel vijak) postružil na pravo debelino..cca 5 min dela..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

no napisal sem staender ("ae" za umlaut).

OK hvala to je ta "Becker-Montageheber"

Objavljeno
ima le 220 kg nosilnosti, tako da za aprilio ne pride v poštev :evilgrin:

hec :D amm..ne vem kako bi z aprilio tole funkcioniralo..mogoče bi celo šlo.

Ejjjjjj . . . . . . . . . . . . . . . . . thx :beer2: moj grom pa ni tolk težk, ima celih 210 kg z vsemi tekočinam, če ima prazn tank pa še manj :evilgrin: .

Objavljeno

Sem novi lastnik 750ke pa zaradi slabega vremena nimam možnosti motorja preizkusit kako rad se kej na zadnjega povzpe... :naughty:

600cmm cbr f brez pomoči sklopke zelooooo težko.

kakšne so kej vaše izkušnje? :evilgrin:

Objavljeno

prva druga ko nič. S tem da v prvi cukneš pri 7 tisoč, v drugi pa pri 12 tisoč na obratomerju

Objavljeno

S tem iskalnikom je res problem... :headbang:

Nikakor mi ne uspe servisne knjige za gsx-r 750 K4 najdit.

Lepo prosim, če mi kdo lahko kdo da kako povezavo, ker bi jo nujno potreboval.

Moram motor mal ponastavit.

LP

Objavljeno
S tem iskalnikom je res problem... :headbang:

Nikakor mi ne uspe servisne knjige za gsx-r 750 K4 najdit.

Lepo prosim, če mi kdo lahko kdo da kako povezavo, ker bi jo nujno potreboval.

Moram motor mal ponastavit.

LP

Tukaj se da kaj najt...

D.

Objavljeno
S tem iskalnikom je res problem... :headbang:

Nikakor mi ne uspe servisne knjige za gsx-r 750 K4 najdit.

Lepo prosim, če mi kdo lahko kdo da kako povezavo, ker bi jo nujno potreboval.

Moram motor mal ponastavit.

LP

na emuli sm jo jst sneu dol. sicer je skenirana verzija sam zveš vse kar te zanima

lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Vem da je bilo že enkrat nekaj napisano a ne nikakor najdem :unsure:

Koliko barov imate v pnevmatikah (cesta, dirkališče, poleti, pozimi, sopotnik)? Najbolj me zanima za quaifier rr na k2.

Objavljeno
prva druga ko nič. S tem da v prvi cukneš pri 7 tisoč, v drugi pa pri 12 tisoč na obratomerju

cukneš?

Objavljeno
cukneš?

na hitr stisneš sklopko pa spustiš s tem da je gas odprt..se obrati povečajo in "cukne" na zadnje kolo..

v teoriji..

v praksi je pa marsikdo že zjebal sklopko al pa kr cel moped :whistle:

Objavljeno

jep, stisneš samo malo z dvema prstoma, toliko da podrsi.

Ne kot vol s celo roko stisnit do belance pa hitro spustit, ker se boš razsul.

Objavljeno

sej probal sem ga dvignit to ne rečem z gasom kao power wheelie samo da sem pri cca 7k obratih v prvi zaprl gas in na hitro

odprl.. torej brez sklopke pa se kr divje dvigne..

malo mi ga je škoda experimentirat ker motor vseeno najbolj trpi takrat ko ne znaš..

ko enkrat obvladaš je v bistvu tak rutina ..

sem pa gledal nek posnetek na youtube (ta z ninjo newem kak ga dvigne samo z dodanim gasom ker meni to

nikakor ne uspe.. kljub 30 konjev ki jih moj premore več..)

no.. na tistem posnetku ga ded dviguje za sklopko v drugi pri cca 30 km/h.. to je od oke kakih 2 do 3k obratov..

sicer ni tud ne najbolj primeren čas za take poste ker je dan ko bo termometer pokazal kakih 18/20 stopinj oddaljen

še kako večnost pa pol.. tak da bomo od besed k dejanjem prešli komaj... :unsure:

no pa še pri prenosih..

ste meli pri wheelijih drugačne zobnike al serijsko?

sem mislo menjat zadnji zobnik pa sem se odločil da naj še zaenkrat tak ostane dokler nebom do konca

al pa vsaj približno izkoristil te moči ki jo ima na razpolago.. pol pa začel v te stvari vrtat.

Objavljeno

vse je v tehniki. Je pa res da je z določenimi motorji dosti laže.

Najbolj važno je, da imaš balanco naravnost ko pristaneš in pa če gre kaj narobe, stisneš zadnjo bremzo.

Objavljeno

ja probat moraš, jaz sem se naučil na tisti ravnini proti podgorju če iz črnega kala zaviješ desno. Je cirka 5 km brez nobenega ovinka in se lahko igraš, vsak teden pa gre en auto mimo

Objavljeno
Koliko barov imate v pnevmatikah (cesta, dirkališče, poleti, pozimi, sopotnik)? Najbolj me zanima za quaifier rr na k2.

:unsure:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!