m@dness Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 mislim da ima večina pnevmatik če ne vse na športnih motorjih standard 2.5 spredaj in 2.9 zadaj.. tudi če boš vozil navadne qualifier ali mogoče pilot power, m3, ali supercorso..... itd dirkališče pa je nekaj drugega, tam pa se vse pnevmatike testirajo pri kakšnem tlaku imajo ob optimalni temperaturi največji oprijem ampak verjemi da mi2 neke velike razlike neboma opazla.. tak da če si začetnik kar lepo "po predpisih" 2.5 in 2.9 pa bo oky..
GT4turb0 Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 V knjižici piše 2.5 spredaj in zadaj, s sopotnikom ali brez :eek: Pa mi ni najbolj jasno, saj je tvoja varianta bolj logična... :?
Dolenc™ Objavljeno November 18, 2008 Opozori Objavljeno November 18, 2008 Za mojga pa še ene par je 2.3 spredaj 2.5 zadaj, se mi zdi cist vredu kombinacija :)
SEOI-NAGE Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 še moje skromno mnenje jaz imam najboljši občutek pri potovalni gumi na 2.2 - 2.5. Poleti na športni gumi 2.1 - 2.3 poleti tudi ko sta dva enako, sicer takrat bo razlika manj občutna. za pisto pa tile tlaki presneto dobro drsijo. Osebno sem imel zelo zelo slab občutek, tako da jih malenkost spusti. Kakor se meni dopade je 1.9 - 2.1 mere so podane spredaj - zadaj moje mnenje, če se ne strinjaš, preskoči
theone5 Objavljeno November 21, 2008 Opozori Objavljeno November 21, 2008 no pa še pri prenosih.. ste meli pri wheelijih drugačne zobnike al serijsko? sem mislo menjat zadnji zobnik pa sem se odločil da naj še zaenkrat tak ostane dokler nebom do konca al pa vsaj približno izkoristil te moči ki jo ima na razpolago.. pol pa začel v te stvari vrtat.
theone5 Objavljeno November 21, 2008 Opozori Objavljeno November 21, 2008 Bi pa prosil za mnenje vas, ki ste že daljši čas na Suzikah... Kupil sem motor 750 K4, bil je podrsan, pa sem nekako opazil, da na levi strani kjer je magnet se je spodaj nabralo malo olja, tudi neke čudne vibracije se slišijo. Vendar motor dokaj normalno teče, sem pač mislil da morda mu mrzel zrak preveč ne ustreza, nato pa še opazil da mi je osvetljava na števcu malo na trenutke pootripavala, pa še na avtocesti v 6 prestavi pri 4000 obratih je motor konstantno "cukal"!? Mogoče kaka ideja, najboljši, najslabši možen scenarij?
suzuki Objavljeno November 21, 2008 Opozori Objavljeno November 21, 2008 Hola mojster, očitno nekaj ne štima z elektriko... ali je to morda samo slab stik, vlaga v napeljavi, posledice pranja z vapom ali kaj resnejšega, pa ti bo IMHO najbolje povedal dober serviser, če ga nimaš -> PM Senna in SharpNinja 1 1
SEOI-NAGE Objavljeno November 21, 2008 Opozori Objavljeno November 21, 2008 Najboljše da kontaktiraš suzukija ali pa brumerja, ta dva sta ena izmed tistih ki nekaj povedo pa res pomaga. TUDI DEX je med njimi. Samo moje izkušnje. Za popravit plastike kontaktiraj pohajača potem za barvanje pa pokliči mene ciao
mato21 Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Zdravo fantje! Zanima me, če je kdo že montiral kakšne dodatke na K8 (chresh pad, poliestre, karbon...), kje ste kej kupil oziroma kaj priporočate. LP
INFINITI Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Zdravo fantje! Zanima me, če je kdo že montiral kakšne dodatke na K8 (chresh pad, poliestre, karbon...), kje ste kej kupil oziroma kaj priporočate. LP Tega je veliko na voljo beri po temah: http://www.gixxer.com/forums/forumdisplay.php?f=137
Ursus666 Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Zanima me kje bi lahko dobil kakšen verodostojen vir tehničnih podatkov (0-100, 0-200, suha/polna teža ipd.), predvsem za gsx-r 750 k2, k3, ker po netu dobivam povsod drugačne podatke... :surrender: Pa še za kakšen nasvet na moje staro vpršanje bom tudi vesel ("Koliko barov imate v pnevmatikah (cesta, dirkališče, poleti, pozimi, sopotnik)? Najbolj me zanima za quaifier rr na k2.") :whistle: thnx ;)
suzuki Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 (popravljeno) Hola Ursus666, mislim da so podatki iz Motorradovih testov verodostojni, če se tebi ne zdi tako, išči naprej moč: 104 kW (141 KM) pri 12.500/min (98 kW (133 KM) pri 12.900/min - izmerjeno na sklopki, korigirano po ECE, največje možno odstopanje <5%) navor: 84 Nm (8,6 kpm) pri 10.500/min (82 Nm (8,4 kpm) pri 10.300/min) teža/pripravljen za vožnjo: 194 kg pospešek 0 - 100: 3,0 s pospešek 0 - 140: 4,5 s pospešek 0 - 200: 8,4 s v 6. od 60 - 100: 5,0 s v 6. od 100 - 140: 4,7 s v 6. od 140 - 180: 5,3 s Vmax: 276 kph hitrost 50/100/Vmax: števec 52/105/296 poraba pri 100/130: 5,0/6,1 l/100 poraba na testu: 5,6 l/100 pritisk v gumah za po cesti ti piše na nalepki na zadnjih vilicah, najbrž pa 2,5 in 2,9 bar (enako če si sam ali v dvoje), za na pisto in Qualifier RR pa - odvisno od piste, razmer in tvoje vožnje - najbrž med 2,0 - 2,2 in 1,8 - 2,0 bar mimogrede: bi mi prišparal 15 minut brskanja po katalogih in starih Motorradih + tipkanje če bi poslal emajl na revijo Motorrad in naročil tisti izvod revije kjer je test tvojega motorčka... :rolleyes: uživaj, pa veliko zabavnih in varnih kmjev s tvojo Suziko ti želim :OK: PS podatka o suhi teži nisem niti iskal ker je totalno neuporaben, saj se takega motorja sploh ne da peljat, kajne :whistle: Popravljeno Januar 11, 2009. Popravil suzuki SharpNinja in Senna 1 1
GT4turb0 Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Pa še nekaj me zanima: ali kdo mogoče ve za kakšno nepoškodovano aluminijasto ogrodje zadnjega dela-repa, za gsx-r 2002? hvala
MrPetek Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Jaz pa imam eno vprašanje glede Suzuki GSX-r 750 SRAD. Namreč nikjer ne najdem točnega podatka koliko KW ima tale motor. Meni recimo v prometni piše da imam 74KW, na internetu pa marsikje piše da ima nekaj čez 90KW. Je tudi občutno močnejši od kolegove Yamahe R6, čeprav ma on mislim da 89KW v prometni vpisano. Pozna kdo odgovor na to? Aja da še podatke napišem: Letnik 96, tip motorja R727, tip motocikla GR7DB Hvala LP
EAST Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) Jaz pa imam eno vprašanje glede Suzuki GSX-r 750 SRAD. Namreč nikjer ne najdem točnega podatka koliko KW ima tale motor. Meni recimo v prometni piše da imam 74KW, na internetu pa marsikje piše da ima nekaj čez 90KW. Je tudi občutno močnejši od kolegove Yamahe R6, čeprav ma on mislim da 89KW v prometni vpisano. Pozna kdo odgovor na to? Aja da še podatke napišem: Letnik 96, tip motorja R727, tip motocikla GR7DB Hvala LP Motor ima 128 km, kar je 94 kw pri 12000 obratih. Konji v prometni pa tako ali tako pri precej motorjih niso relavantni. (zaradi takšnih in drugačnih stvari(razl. trgi, norm,.....) Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil EAST
MrPetek Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Motor ima 128 km, kar je 94 kw pri 12000 obratih. Konji v prometni pa tako ali tako pri precej motorjih niso relavantni. (zaradi takšnih in drugačnih stvari(razl. trgi, norm,.... .) Aha, hvala. V kateri rang zavarovanja pa spada 74KW če mi lahko poveste (upam da ne v največjega :evilgrin: ) LP
nk84 Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Maš dve verzije teh motorjev, ker so bli pred leti v Nemčiji vsi motorji omejen na 74kw, tud Hayabusa. Mogoče je bil motor uvožen od gor pa ti zato piše 74kw. Sm sam tut mel istga s 74kw, sam moj jih je mel sigurno več ker je vlekel full dober-
Jure Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Aha, hvala. V kateri rang zavarovanja pa spada 74KW če mi lahko poveste (upam da ne v največjega :evilgrin: ) LP Meja je 72Kw, tako da žal.. :)
danci1973 Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Aha, hvala. V kateri rang zavarovanja pa spada 74KW če mi lahko poveste (upam da ne v največjega :evilgrin: ) Zadnji, najdražji razred za obvezno zavarovanje je 'nad 72kW'... D.
MrPetek Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Maš dve verzije teh motorjev, ker so bli pred leti v Nemčiji vsi motorji omejen na 74kw, tud Hayabusa. Mogoče je bil motor uvožen od gor pa ti zato piše 74kw. Sm sam tut mel istga s 74kw, sam moj jih je mel sigurno več ker je vlekel full dober- Ni bil uvožen iz nemčije. Moj ma tudi sigurno več, ker dosti bolj potegne kot kolegova R6-tka. Škoda da nima noter vpisano 71KW :unsure: Še eno vprašanje, ma mogoče kdo podatek kako dolgo zdržijo originalni avtomatski španerji za tale motor? Nekaj sem bral da so imeli probleme s tem tile modeli. LP
sesir Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Mislim,da so imeli probleme samo 600ccm
MrPetek Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Mislim,da so imeli probleme samo 600ccm 750 so tudi meli in sicer letnika 96 in 97. LP
GT4turb0 Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 Na gsxr k2 sm opazil da iz ene vilice malo pušča. Motor je bil karamboliran a ni bilo opaziti kakšne poškodbe na vilicah... Prosim vas za mnenja kaj bi bil lahko vzrok oz. kaj bi bilo za zamenjati tako da bi lahko nabavil material (kje?) hvala To nima veze z karambolom - vilice je najbolje kar obe nanovo obnovit - zamenjat tesnila(semeringe)in zgornje gumi pokrove ter zamenjat olje.Ni zahtevna zadevščina samo najprej naredi eno stran in nato še drugo pazi,ko boš razdiral lepo vse zloži po vrstnem redu,da nebo težav pri sestavljanju.Najprej predno demontiraš vilico odvrni(samo losaj) zgornji in spodnji vijak na vilici.Spodnji je ponavadi imbus in je najbolje če imaš zračno pištolo za odvrnit -pazi ker takoj začne odspodaj ven teči olje.Olje če neveš točno koliko ga moraš naliti(novega) je najbolje,da izmeriš količino starega v vilici in naliješ enako količino novega nazaj,notri gre ponavadi med 0,4 do 0,5l.Pazi pri izbiri gostote olja trše vilice bolj viskozno in obratno.Verjetno boš v manualu našel potrebne podatke za gostoto (vizkoznost) in količino olja.Ps: vse skupaj dobro ocedi in osuši s sarvet papirjem in ne uporabljaj nikakršnih čistil in glej da nepride do kakšne nečistoče!!! Me še zanima mnenje lastnikov teh motorjev glede tega kaj naj bi se menjalo (na enem servisu so mi rekli le semeringe, na drugem da tudi "paršni sem" (?); tretjem da možno da pušča ker je bil pol leta na stojalu... ). A do tega lahko pride z normalno vožnjo ali je le posledica "kaskaderskega" uničevanja? :(
sesir Objavljeno Februar 3, 2009 Opozori Objavljeno Februar 3, 2009 (popravljeno) Semeringi so "potrošni material" material pač enkrat...V bistvu pa je to poceni.V Louis je 10eu par!Pri nas pa mislim,da pride vse skupi max 60eu(olje,semeringi) Lahko sta uredu,pa jih pri razdiranju,sestavljanju poškoduješ.V bistvu pa malo tud že na pogled vidiš v kakšnem stanju sta.Če misliš motor imet še neki časa in bi rad imel mir menjaj oboje,drugače pa prvo semeringe,če pa ne bo ok pa še "pokrovčke"!Boš pač dvakrat razdiral in sestavljal.Bolj je važno,da daš potem noter pravo količino in gostoto olja! Če pa ga misliš peljat na servis pol menjaj oboje,nalij novo olje i to je to!Pa gasa pa po dveh kolesih B) Popravljeno Februar 3, 2009. Popravil sesir
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se