GT4turb0 Objavljeno Februar 4, 2009 Opozori Objavljeno Februar 4, 2009 Kako pa se semeringu in tisti drugi stvari pravilno slovensko oz. nemško, angleško ali italijansko reče? Da bi preko neta naročil...
danci1973 Objavljeno Februar 4, 2009 Opozori Objavljeno Februar 4, 2009 Kako pa se semeringu in tisti drugi stvari pravilno slovensko oz. nemško, angleško ali italijansko reče? Da bi preko neta naročil... Slovensko: tesnilo vilice Nemško: Gabeldichtring Angleško: fork seal Italjansko: Nimam pojma D.
sesir Objavljeno Februar 5, 2009 Opozori Objavljeno Februar 5, 2009 Italijansko se reče semeringi-paraolio "prašniki" -parapolvere Iščeš pa to za forcelle-vilice. Se pravi "paraolio per forcelle" NOK je ena izmed firm,ki jih izdeluje za vse motorje.Je pa zmontirana original na cestnih in enduro motorjih,ki imajo vilice SHOWA in KAYABA
GT4turb0 Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 Hvala za prevode :) Imam pa še eno težavo :( Vilice so začele spuščat čuden zvok (klik) ko jih obremenim. Kakšna ideja? Bi lahko kaj poškodoval če naredim par km?
biker77 Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 Hvala za prevode :) Imam pa še eno težavo :( Vilice so začele spuščat čuden zvok (klik) ko jih obremenim. Kakšna ideja? Bi lahko kaj poškodoval če naredim par km? najbrž so suhe..če praviš da puščajo..od tega je lahko klik.. lahko je pa tudi kaj drugega..kaka plastika kje preskoči ali kaj podobnega..
sesir Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 Kot so ti odgovorili,je pa tudi možno,da je postalo malenkost lufta v križih!Se pravi tam,ko pridejo križi v keštel.Lepo nežno poizkusi porinit motor naprej,nazaj,ko držiš bremzo in boš videl,če ta zvok slišiš tudi ko ne porineš vilic noter.V tem primeru,sta dve "matici" pod zgornjim križom.Odblokiraš varovalko,ki je med njima in vsakega posebej malo pritegneš.Ne ful! Sam sem mel ta problem!Pa sem šel na servis,da mi prodajo nov "lager" pa so rekli,da to ni nič,da lahko pa pritegnem in ko sem,se je še vedno malo slišalo vendar se s tem nisem obremenjeval!Je reku,da se vidi,da sem velik na zadnjem kolesu :whistle: Če pa slučajno nimaš olja v vilicah pa se raje ne vozi!Vsaj jaz se nebi!
GT4turb0 Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 Klik naredi ko potisnem vilice noter. Glede olja pa je bilo na tleh za 3cm premera oljega madeža, torej upam da ni še kritično...
sesir Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 Sej če se ne voziš nima kaj bit.Sam mal velik se sliši,če je motor samo stal.Ponavadi priteče ven mal zatem,ko jih obremeniš.Če tolk "teče" menjaj in semeringe in "prašnike" Kaj misliš sam menjat al peljat na servis?
GT4turb0 Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Bom verjetno kar na servis peljal, ker mi je čudno vse skupaj, pa upam da ne bom škode delal če se peljem do tja
sesir Objavljeno Februar 8, 2009 Opozori Objavljeno Februar 8, 2009 Sej pa samo teleskope ni problem dol vzet.Pa neseš samo teleskope na servis,pa še ceneje bo
macek9 Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 zanima me katero olje uporabljate vi na tem motorju in kakšna je razlika med oljem silkolene 10w40 in 10w50? motor je letnik 06 in ali bo vredu olje silkolene 10w50? prodajalec mi je ponudil tole olje vendar na strani od silkolene sem danes zasledil da priporocajo za tale motor 10w40, kaj mislite?? hvala,lp
bernardek Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 MOTUL 300V FACTORY LINE 4T SAE 10W-40
val7 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Ima mogoče kdo navodila za uporabo za k6-k7 model. Zanima me predvsem nastavitve armaturke in vzmetenja lp v.
danci1973 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 zanima me katero olje uporabljate vi na tem motorju in kakšna je razlika med oljem silkolene 10w40 in 10w50? Hein Gericke 10W-50 sintetično olje... Razlika med 10W-40 in 10W-50 je samo v tem, da bo slednje pri delovni temperaturi kanček gostejše. motor je letnik 06 in ali bo vredu olje silkolene 10w50? prodajalec mi je ponudil tole olje vendar na strani od silkolene sem danes zasledil da priporocajo za tale motor 10w40, kaj mislite?? Če boš prebral navodila od mopeda, boš videl, kaj priporoča Suzuki (po vsej verjetnosti 10W-40). Zraven pa boš videl tudi, da če tega olja ni, lahko izbereš vse od 10W-30 pa do 20W-50. D.
nk84 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Prva številka ti pove kakšna bo viskoznost pri hladnem olju. Tko da če se pozimi ne voziš je lahko večja drugač pa je bolš da je manjša. Proizvajalec navede številko ki je neka zlata sredina, ne more pa bit ista za tiste motorje ki jih proda v Dubaj ali pa k nam. Druga pa je viskoznost pri visoki temparaturi in mora biti za motorje z višjimi vrtljaji in športno vožnjo čim višja. Za vsakdanjo uporabo je 5W-40 ali 10W-40 čist kul. Če maš pa motor izključno za na pisto je pa 20W-50 boljša izbira. Drugač pa več najdete tukaj!
biker77 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Ima mogoče kdo navodila za uporabo za k6-k7 model.Zanima me predvsem nastavitve armaturke in vzmetenja lp v. potegni si z neta service manual tam imaš vse..
val7 Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 service imam, sam ne najdem recimo postopka nastavitve RPM indikatorja
suzuki Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Hola mojster val7, ta postopek imaš opisan na strani 2-12 Owner's Manuala TommyP in SharpNinja 2
val7 Objavljeno Marec 4, 2009 Opozori Objavljeno Marec 4, 2009 Hola mojster val7, ta postopek imaš opisan na strani 2-12 Owner's Manuala ja to kar imaš ti bi jst hotu met-kje si dobiu? jst imam namreč service manual lp v.
Jure Objavljeno Marec 4, 2009 Opozori Objavljeno Marec 4, 2009 (popravljeno) www.gixxer.com Tu najdeš odgovore na kakršno koli vprašanje, ki se ti poraja glede gikserja, na tem forumu je na enem mestu zbranih več kot 110.000 lastnikov iz celega sveta :) Popravljeno Marec 4, 2009. Popravil Jure
suzuki Objavljeno Marec 4, 2009 Opozori Objavljeno Marec 4, 2009 ja to kar imaš ti bi jst hotu met-kje si dobiu?jst imam namreč service manual lp v. Hola mojster, tko kot vedno, dobil zraven motorja ko sem ga kupil - ne vem zakaj ti nisi, pišuka :unsure: lahko pa uletiš in naštimava... SharpNinja in TommyP 2
m@dness Objavljeno Marec 4, 2009 Opozori Objavljeno Marec 4, 2009 @ val7 probaj naslednje... 1. držiš tipko za vklop led indikatorja 2. ključ obrneš na on 3. izpustiš tipko za vklop led indikatorja po cca 4 sekundah 4. pritiskaš to isto tipko in izbiraš na katerem območju se bo vklapljala lučka; v korakih po 500obr. 5. držiš tipko za vklop led indikatorja dokler lučka ne vgasne. upam da niso spremenili načina nastavitve.. lp
val7 Objavljeno Marec 4, 2009 Opozori Objavljeno Marec 4, 2009 @ val7 probaj naslednje... 1. držiš tipko za vklop led indikatorja 2. ključ obrneš na on 3. izpustiš tipko za vklop led indikatorja po cca 4 sekundah 4. pritiskaš to isto tipko in izbiraš na katerem območju se bo vklapljala lučka; v korakih po 500obr. 5. držiš tipko za vklop led indikatorja dokler lučka ne vgasne. upam da niso spremenili načina nastavitve.. lp hvala sam ni ni uspelo
mato21 Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 hvala sam ni ni uspelo Tud jst sn se kr en lep čas zajeb.... pa mi je uspelo, tako da si na pravi poti :hmm: Zanima pa me, če je že kdo montiral na K8 akrapota, slip on, pa cresh padse??? (kje ste kupil oz. kje je najugodneje) Hvala!!!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se