Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


mik

Priporočene objave

A je že kdo vozil sopotnika na pokrovu repa-tam, na tisti plastiki, ki se jo zamenja za sedež?

Seveda ne mislim ljudi okoli vozit na tistem, zanima pa me ali je uporabno če je sila (npr. do bencinske, servisa ipd.)? Verjetno kakšno suho žensko bi že vzdržalo, kakšnega masivnega motorista pa verjetno ne...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh.. pol rajše vzameš dol pokrov in zapolniš prostornino pod njim z kakim pulovrom ali pa majico..

ni varijante da se mi kdo tam gor vsede

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni (k2) je tisti prostor tako velik, da lahko dam noter poleg orodja staro in novo prvo pomoč, vetrovko, dokumente, in ne vem kaj še vse, tako da se ga zlepa ne da zapolniti, bi pa v tem primeru lahko trpela plastika repa, ki pa nima ojačitev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo vozil sopotnika na pokrovu repa-tam, na tisti plastiki, ki se jo zamenja za sedež?

Seveda ne mislim ljudi okoli vozit na tistem, zanima pa me ali je uporabno če je sila (npr. do bencinske, servisa ipd.)? Verjetno kakšno suho žensko bi že vzdržalo, kakšnega masivnega motorista pa verjetno ne...

lp

Hola mojster,

ko boš tole sprobal prosim poročaj, me zanima ali sem uganil kaj se bo zgodilo :whistle:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, ne mika me ravno da bi to prvi testiral :whistle: , je pa prijatelj rekel da je že videl kako se je folk vozil na tisti plastiki, zato sem hotel prvo to preverit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, ne mika me ravno da bi to prvi testiral :whistle: , je pa prijatelj rekel da je že videl kako se je folk vozil na tisti plastiki, zato sem hotel prvo to preverit...

Pred leti se je pička lep čas vozila z enim.Samo,da se je lahko....Na yamahai Fzr600.Ni blo kaj narobe z plastiko,je bla pa res lahka :whistle: pa še yamaha :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm enkrat po nesreči peljal kolegico domov na tisti plastiki,in sem šele doma pogruntal,ko sem motor parkiral v garažo.in sem jo nasledni dan vprašal ,če je bil kej trd zic? dobim odgovor,da ne,da je čist kul zic. :whistle: ,pa ma punca dokej koščeno rit,in bi jo moglo žult u nulo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm enkrat po nesreči peljal kolegico domov na tisti plastiki,in sem šele doma pogruntal,ko sem motor parkiral v garažo.in sem jo nasledni dan vprašal ,če je bil kej trd zic? dobim odgovor,da ne,da je čist kul zic. :whistle: ,pa ma punca dokej koščeno rit,in bi jo moglo žult u nulo....

:lol: :blink:

No, potem se da, če le sopotni(ca) lahka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol: :blink:

No, potem se da, če le sopotni(ca) lahka...

Itak, da se da, tudi sam sem koga zapeljal na sicer R1 02.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

tko kot vedno, dobil zraven motorja ko sem ga kupil - ne vem zakaj ti nisi, pišuka :unsure:

lahko pa uletiš in naštimava...

zaboga ne gre

zanima me tudi če bi se morala prižgati pred blokado al ne?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bremzam pri hitrosti okrog 50km/h in manj je vse normalno, ko pa bremzam pri recimo 100km/h mi na začetku trese, nato pa bolj kot bremzam manj trese :huh:

Motor sem kupil z zamenjanimi neoriginalnimi ploščicami (zgleda da so naredile malo km). Prijatelju so na cbr f-ki, ravno neoriginalne ploščice povzročile močno tresenje ob zaviranju zaradi česar je moral menjati diske.

Na servisu so mi rekli da se ob močnem zaviranju malo pregrejejo in zato tresejo, ter da se je ta problem pogosto pojavljal pri teh motorjih.

Moram zamenjati ploščice ali je že prepozno? Sicer ne bi ravno menjal ploščic po nepotrebnem... Je imel kdo podobne težave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani konec sezone zamenjal ploščice, prej so bile EBC in je bilo vse ok, potem sem nabavil pa Nissin sintrirane, ki so tudi prva vgradnja pri mojem motorju, se pravi original. In tudi meni trese, kadar začne zares, je to tako hudo, da sploh ne moreš držat krmila oziroma obvladat motorja, če ne spustiš bremze. Ampak do tega pride samo pod določenimi pogoji oziroma če začnem zavirat pri določeni hitrosti, cca 70km/h. Pa še to ne vedno, ampak kot sem ugotovil je odvisno od segretosti zavor. Pri mrzlih je ok, po parih zaviranjih pa že začne. Medtem ko pri polnem zaviranju npr iz 200km/h na nulo vse skupaj poteka brez tresenja. Skratka čudno.. Letos se pa še nisem vozil. Lani mi je na koncu sezone, ravno takrat ko sem menjal ploščice spustila olje tudi ena vilica. In ni opravljala svoje funkcije, tako da sem potem pomislil, da je to lahko pripomoglo k tako močni frekvenci tresenja.. Bom videl letos, vilice so poštimane, moram sestavit, potem pa fajn stestirat. Ker to je zelo nevarno, če začne tako močno trest kot mi je lani pred kakšnim ovinkom, ali v kritični situaciji, se lahko zelo tragično konča, ker se ne da zavirat.. Upam, da ne bo treba kakšnih diskov menjat..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ravno imel servis vilic. Gume so nove. Diski in alu platišče mi je zavrtel in je zgledalo OK. Torej so verjetno ploščice... Sedaj pa si me ti zmedel glede original ploščic-a si jih na sevisu kupil in so 100% original-prva vgradnja? A jih ne bi zamenjal preden uničiš diske?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem jih kupil na servisu, ampak tle pri našem vulkanizerju, ki drži Nissin. So pa te Nissin ziher prva vgradnja, tako da je vseeno ali jih kupim pri prodajalcu, ki drži na splošno Nissin ali pa na Suzuki servisu..

Zdaj bom najprej fajn sprobal kako bo s porihtanimi vilicami, če bo zaznat najmanjšo nepravilnos gredo dol, pa EBC nazaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, pa please poročaj ;) A mogoče veš če imava isti zavorni sistem (k2)? Kakšne EBC točno si imel (model, prodajaec, cena)? :worship:

ni isto..k4/k5 ima že radialno vpete čeljusti..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaboga ne gre

zanima me tudi če bi se morala prižgati pred blokado al ne?

lp

Hola mojster val7,

lučka za šaltanje se seveda mora prižgat pred blokado, če ne bi blo bv, kajne?!?! med 7000 in 10.000 obrati jo lahko nastaviš v korakih po 500 obratov, med 10.000 do 15.000 pa v korakih po 250 obratov; nastaviš tudi al ti utripa al samo zagori

ne vem kaj delaš narobe, a če ti ne uspe nastaviti se nekoč, ko se boš vozil po naših krajih, ustavi pri meni pa bova skupaj naštelala, da se boš naučil, OK? (lahko tudi jutri na Grobniku, če boš prišel navijat za naše partizane :D )

veliko veselih, zabavih in varnih kmjčkov vama želim :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, pa please poročaj ;) A mogoče veš če imava isti zavorni sistem (k2)? Kakšne EBC točno si imel (model, prodajaec, cena)? :worship:

Nimava isto, kot je rekel biker77, k4/k5 ima že radialno vpete čeljusti, pa tudi drugače so diski malce manjšega premera kot pri prejšnjem modelu. Glede EBC ploščic, bo pa kar biker moral povedat, so šle gor, ko je bil motor še v njegovi lasti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani konec sezone zamenjal ploščice, prej so bile EBC in je bilo vse ok, potem sem nabavil pa Nissin sintrirane, ki so tudi prva vgradnja pri mojem motorju, se pravi original. In tudi meni trese, kadar začne zares, je to tako hudo, da sploh ne moreš držat krmila oziroma obvladat motorja, če ne spustiš bremze. Ampak do tega pride samo pod določenimi pogoji oziroma če začnem zavirat pri določeni hitrosti, cca 70km/h. Pa še to ne vedno, ampak kot sem ugotovil je odvisno od segretosti zavor. Pri mrzlih je ok, po parih zaviranjih pa že začne. Medtem ko pri polnem zaviranju npr iz 200km/h na nulo vse skupaj poteka brez tresenja. Skratka čudno.. Letos se pa še nisem vozil. Lani mi je na koncu sezone, ravno takrat ko sem menjal ploščice spustila olje tudi ena vilica. In ni opravljala svoje funkcije, tako da sem potem pomislil, da je to lahko pripomoglo k tako močni frekvenci tresenja.. Bom videl letos, vilice so poštimane, moram sestavit, potem pa fajn stestirat. Ker to je zelo nevarno, če začne tako močno trest kot mi je lani pred kakšnim ovinkom, ali v kritični situaciji, se lahko zelo tragično konča, ker se ne da zavirat.. Upam, da ne bo treba kakšnih diskov menjat..

Danes zmontiral vilice in se šel malo vozit.. Stanje je občutno boljše, sem se precej igral z zavorami in zaviral z različno intenzivnostjo iz vseh možnih hitrosti, pa ni nikoli prišlo do kakšnega večjega tresenja, ki ne bi bilo obvladljivo. Ni pa tresenje izginilo. Še vedno je tam tako kot lani, pod istimi pogoji in pri isti hitrosti. Le da imam občutek, da sedaj vilice lepo opravijo svoje delo in tisti tresljajčki ostanejo samo tresljajčki, se ne sprevrže vse skupaj v "rukanje krmila". Tako, da zavore se da normalno uporabljat, ni pa čisto ok. Tako, da bom pač reskiral tistih 80€ in nabavil še en set EBC ploščic, take kot so bile prej, pa bomo videli če bo kaj bolje.. Če pa ne bo, bom pa pač vsaj vedel da niso ploščice krive.. Vozit in zavirat se pa v glavnem da normalno, le moteče je..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko enkrat pregreješ diske se potem vedno zelo hitro pregrejejo in začnejo tresti, s ploščicami pa pazljivo - če so preagresivne za diske se-le ti hitro pregrevajo in zvijajo; če so pa premehke pa ni pravega zavornega učinka.

Jaz furam stock, pa ni nobenega problema, če bi pa že menjal bi vzel kakšno preizkušeno kombinacijo novih diskov in ploščic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko enkrat pregreješ diske se potem vedno zelo hitro pregrejejo in začnejo tresti, s ploščicami pa pazljivo - če so preagresivne za diske se-le ti hitro pregrevajo in zvijajo; če so pa premehke pa ni pravega zavornega učinka.

Jaz furam stock, pa ni nobenega problema, če bi pa že menjal bi vzel kakšno preizkušeno kombinacijo novih diskov in ploščic.

Kot sem rekel, tele Nissin ploščice (sintrirane) naj bi bile original za GSX-R 750, oziroma prva vgradnja, tako da ploščice bi mogle ziher bit ok.. Bomo videli, bom probal z EBC, takimi kot so bile prej, pa bomo videli če bo kaj bolje.. Čene bom pa pač požrl tiste par tresljajev, ker zavorna moč je pa res odlična. Si takoj na prvem :D

Drugače pa tu ne nastajajo tresljaji zaradi pregrevanja, ko so diski in ploščice malo bolj segreti, tresljajev skorajda ni, čutit je pri bolj hladnih, oziroma najbolj je izrazito pri neki "srednji" temperatri, torej ne ravno prvo zaviranje, ampak ko parkrat malo pobremzaš in se malo segreje, takrat je najbolj izrazito. Če pa potem še naprej parkrat fajn zabremzam, je pa manj, ker temperatura zraste, dokler se ne ohladi malo, potem pa ko pade, spet... Čudno..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa so diski v dobrem stanju, nič obrabljeni ali stanjšani, nič popraskani, skratka BP.. So sicer dali skozi že nekaj zaviranja, je tudi kar nekaj piste videl ta motor, ampak to za SS motor pač ne sme bit problem, saj je narejen za hitrejšo in bolj agresivno vožnjo, zato pa ima tudi boljše komponente kot kakšni tourerji, nakedi, ipd..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure: potem imaš sedaj enako težavo kot jaz-ni moteče, prijetno pa tudi ne.

Sedaj sem v dilemi ali bi menjal ploščice in katere sploh, glede na to da nimava istih zavor se ne morem ravno zanašat na EBC in bi mogoče šel na originalne ter če ne bo ok reklamiral...

Če so pa diski bili pregreti/zviti :cry: Sicer pa bi bilo možno, kot mi je serviser rekel, da se kakšen disk oz. del diska pregreje ter zato trese ob rahlem zaviranju, ob močnejšem pa ne, in da se je to pri teh letnikih pogosto pojavljalo. Prijatelju ki so ploščice uničile diske je ves čas treslo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo vozil sopotnika na pokrovu repa-tam, na tisti plastiki, ki se jo zamenja za sedež?

Seveda ne mislim ljudi okoli vozit na tistem, zanima pa me ali je uporabno če je sila (npr. do bencinske, servisa ipd.)? Verjetno kakšno suho žensko bi že vzdržalo, kakšnega masivnega motorista pa verjetno ne...

lp

Miljonkrat, ne na zadnji plastiki vendar na mojem sedežu jaz sem pa sedel na rezervarju. Vržeš v drugo pa je. Seveda če maš noge dovolj dolge da z rezervoarja takneš potleh.

Hola mojster,

ko boš tole sprobal prosim poročaj, me zanima ali sem uganil kaj se bo zgodilo :whistle:

zgoraj maš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa so diski v dobrem stanju, nič obrabljeni ali stanjšani, nič popraskani, skratka BP.. So sicer dali skozi že nekaj zaviranja, je tudi kar nekaj piste videl ta motor, ampak to za SS motor pač ne sme bit problem, saj je narejen za hitrejšo in bolj agresivno vožnjo, zato pa ima tudi boljše komponente kot kakšni tourerji, nakedi, ipd..

Pa si pregledal, da se disk lahko dovolj prosto premika levo-desno? Da ni kateri od tistih 'netov' zaštekal?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!