biker77 Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Pa si pregledal, da se disk lahko dovolj prosto premika levo-desno? Da ni kateri od tistih 'netov' zaštekal? D. kolikor vem, je problem nastal takoj po menjavi ploščic mogoče je kot "dodatek" prispeval puščajoč semering na teleskopu.. sicer je to moj bivši motorček, ampak ne bi znal svetovat
Jure Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Pa si pregledal, da se disk lahko dovolj prosto premika levo-desno? Da ni kateri od tistih 'netov' zaštekal? D. Hmm, tega nisem preverjal, ampak kolikor vem, se moji diski itak ne premikajo toliko, da bi to čutil z roko.. Če se ne motim, je pri polplavajočih diskih velikokrat tako.. Ali pač ne? kolikor vem, je problem nastal takoj po menjavi ploščicmogoče je kot "dodatek" prispeval puščajoč semering na teleskopu.. sicer je to moj bivši motorček, ampak ne bi znal svetovat Ja, po menjavi ploščic se je pokazalo to ja.. So pa k vsemu skupaj zagotovo pripomogle vilice, ker je bil en teleskop takrat že skoraj brez olja in so ti rahli tresljaji, ki jih sedaj ublažijo vilice, prešli v rukanje. Ker med zadnjo furo lani in današnjo (prvo) letos, je razlika samo to, da so sedaj vilice uštimane, trese pa bisveno manj.. Ostalega nisem tikal čez zimo.
Kawl Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Ne bi rad bil pameten ampak imaš podoben problem kot jaz. In v mojem primeru je bilo ugotovljeno, da so diski malenkost zviti in trese. Ni prijetno ampak, če nisi pussy se da še vedno konkretno pelat. Imam doma še tri komplete diskov za sporbat, med njimi tud dirkalne plavajoče - ampak so vsi rabljeni in že na uč se vid da so vsi skrivljeni. Enkrat bo treba investirat in še diske kupit - na koncu začneš razmišljat o nakupu čist novga mopeda! LP
Jure Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Ma če bi bilo skozi tako kot na današnjem "testu" potem se nebi niti obremenjeval, ampak ker sem se lani pa skoraj sesul, ko je začelo tako rukat, da je bilo potrebno nujno spustit zavoro, ker čene bi mi balanco iz rok strgalo, se pa malo zamisliš.. Sicer kot sem že prej napisal, lani so k temu pripomogle vilice, ki niso opravljale dela in so stopnjevale frekvenco tresenja, ampak vseeno, občutek je beden, če nisi 100% siguren v zavore. Pussy ali pa ne pussy.. Sploh ker vem, da je problem nastal takoj po menjavi ploščic, je najmanj kar lahko probam take ploščice kot so bile prej. Bomo videli kaj bo ratalo iz tega..
Jure Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 No, danes zjutraj sem lepo odmontiral Nissin ploščice in dal za foro nazaj tastare. In je stanje občutno boljše.. Sicer očitno je tudi z diski nekaj, ker že itak je od skozi pri tem motorju nekaj potresavalo, oziroma ni to pravi izraz, bolj malce pocukalo pri zaviranju pri nizkih hitrostih. Ampak ni toliko da bi bilo moteče. No skratka s tastarimi ploščicami tistega tresenja pri 70-80 ni, očitno tele Nissin toliko bolj poudarijo karkoli je pač z diski, da se to odraža še v dodatnem tresenju v tem območju. Sem pogledal danes tudi kateri model so tastare EBC in sem že našel na Ebayu, set iz Nemčije pride 43€ + 7€ poštnine, tako da nimam kaj premišljevat, 50€ ni nič napram bolj mirnim živcem oziroma večjemu zaupanju v zavore. Pri nas so drugače pa nekaj čez 70€, tako da se kar splača preko Ebaya.. http://cgi.ebay.de/SUZUKI-GSXR-750-EBC-Gol...%3A1|240%3A1318 Skratka upam, da se bo tanov set EBC isto obnašal kot tastari :)
danci1973 Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 No, danes zjutraj sem lepo odmontiral Nissin ploščice in dal za foro nazaj tastare. In je stanje občutno boljše.. Sicer očitno je tudi z diski nekaj, ker že itak je od skozi pri tem motorju nekaj potresavalo, oziroma ni to pravi izraz, bolj malce pocukalo pri zaviranju pri nizkih hitrostih. Ampak ni toliko da bi bilo moteče. No skratka s tastarimi ploščicami tistega tresenja pri 70-80 ni, očitno tele Nissin toliko bolj poudarijo karkoli je pač z diski, da se to odraža še v dodatnem tresenju v tem območju. Sem pogledal danes tudi kateri model so tastare EBC in sem že našel na Ebayu, set iz Nemčije pride 43€ + 7€ poštnine, tako da nimam kaj premišljevat, 50€ ni nič napram bolj mirnim živcem oziroma večjemu zaupanju v zavore. Pri nas so drugače pa nekaj čez 70€, tako da se kar splača preko Ebaya.. http://cgi.ebay.de/SUZUKI-GSXR-750-EBC-Gol...%3A1|240%3A1318 Skratka upam, da se bo tanov set EBC isto obnašal kot tastari :) Jure, pravkar sem preizkusil in diski se dajo premaknit z roko. Če to pri tebi ne gre, jih s kakšnim vzvodom razmigaj - to bi lahko bil vzrok tresenja, še posebej, če je 'trd' samo eden od 'netov'. Mimogrede - po service manualu je dovoljena valovitost diskov (('disc runout') do 0,3mm, kar bi ob negibljivih 'netih' lahko povzročalo konkretno tresenje... Da bodo druge / nove ploščice odpravile težavo, lahko PMSM kar pozabiš. D.
Jure Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Jure, pravkar sem preizkusil in diski se dajo premaknit z roko. Če to pri tebi ne gre, jih s kakšnim vzvodom razmigaj - to bi lahko bil vzrok tresenja, še posebej, če je 'trd' samo eden od 'netov'. Mimogrede - po service manualu je dovoljena valovitost diskov (('disc runout') do 0,3mm, kar bi ob negibljivih 'netih' lahko povzročalo konkretno tresenje... Da bodo druge / nove ploščice odpravile težavo, lahko PMSM kar pozabiš. D. Sem pozabil napisat, danes zjutraj preveril tudi nete, se dajo premaknit z roko, ampak se je potrebno kar upret, ni to kot pri tastarih Suzukijih, kjer je prav šklopotalo, ker so se diski tako premikali.. No pomoje je to normalno, če pač pritisnem se disk premakne, se pa pri vseh netih ob enaki sili premakne enako in noben ni trd, tako da to ni vzrok.. Pomoje se pa zna zgodit, da bo z drugimi ploščicami bolje, če je bilo s tastarimi EBC občutno bolje, je lahko tudi z novimi, saj bodo iste..
Jure Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Sem pa prebral tiste članke, ki si jih postal.. Sicer nimam doma nobenih agresivnih race ploščic, da bi jih uproabljal za odstranitev starega nanosa, ampak bom pa pač poskusil kar z novimi EBC in to tako, da se bom šel po montaži peljat na eno daljšo turo, bolj u izi pa počasi, prvo bremzo bom uporabljal samo toliko, da se ne bo fajn segrela, oziroma da ne bo nikoli prišlo do delavne temperature, ampak samo rahlo, da bodo ploščice malo pobrale zdajšnjo plast z diskov, če zaradi tega mogoče tudi kaj trese..
INFINITI Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Na tvojem mestu bi si jaz privoščil kakšne Galfer wave diske ker očitno potrebuješ nekaj kar se hitro hladi ;) Obstajajo pa tudi eni sicer na pogled grdi diski so pa baje majka glede zavornega učinka http://www.braketech.com/sportbikes/AXIS-S...-CMC-Rotors.php Zelo dobre rezultate je z njimi dosegel tale karbonski mlinček: http://www.oppracing.com/images/uploaded/p...sa%3DN%26um%3D1
danci1973 Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Na tvojem mestu bi si jaz privoščil kakšne Galfer wave diske ker očitno potrebuješ nekaj kar se hitro hladi ;)Obstajajo pa tudi eni sicer na pogled grdi diski so pa baje majka glede zavornega učinka http://www.braketech.com/sportbikes/AXIS-S...-CMC-Rotors.php Še dobro, da so tak poceni - nekaj malega čez 1k US$ po komadu... :whistle: D.
INFINITI Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 (popravljeno) Še dobro, da so tak poceni - nekaj malega čez 1k US$ po komadu... :whistle: D. Tko pač je - kdor hoče kupi; isto kot če bi navrgel 2X več za akrapoviča evolution - pa se najde kar nekaj folka pri nas, ki si to privošči b.p. Popravljeno Marec 15, 2009. Popravil INFINITI
SEOI-NAGE Objavljeno Marec 17, 2009 Opozori Objavljeno Marec 17, 2009 (popravljeno) Tko pač je - kdor hoče kupi; isto kot če bi navrgel 2X več za akrapoviča evolution - pa se najde kar nekaj folka pri nas, ki si to privošči b.p. Se popolnoma strinjam! Kupijo naprimer novega Gsx-r 1000 k8 in kar v trgovini se zmenijo, da jim dajo gor evolution na vsako stran po enega :))) Ki kao jih 13 tisoč za motor ni zadosti, morajo dat še 1-2 tisoč za auspuhe. Ne vem cen napamet. P.S Velikokrat vidim neke hude motorje, dirkalnike, kaj jaz vem vse gor potem pa enga tipa z novim kombinezonom. Gume seveda porabljene sam po sredini in kombinezon novi na kolenih in škornji seveda sploh nedotaknjeni. Sej ne da sem jim fauš, jim privoščim jaz si trenutno ne morem privoščit kaj bolj zaradi tega, ker denar vlagam v druge stvari. Ni pa lepo videt. :topic: Popravljeno Marec 17, 2009. Popravil SEOI-NAGE
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Danes naredil eno turco z novimi EBC ploščicami :) Stanje glede tresenja zaenkrat občutno boljše, ne bom rekel, da je čisto gladko, ampak to tut prej ni bilo. Ni pa moteče. Tako da lahko rečem, da so ploščice kar se mene in mojih pričakovanj tiče rešile problem. Primejo pa tudi EBC ko hudič, takoj je zadnje kolo u luftu :D Imam pa srednjo varianto, torej sintrirane za cestno oz club race uporabo. Imajo še navadne organske (samo se mi zdi da jih sploh ni za GSX-R) ter čisto racing.
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 (popravljeno) Cena pri nas 75 za oba diska , identične na nemškem Ebayu 43 + 7€ poštnine, torej 50€ :OK: http://cgi.ebay.de/SUZUKI-GSXR-750-EBC-Gol...%3A1|240%3A1318 Popravljeno Marec 22, 2009. Popravil Jure
GT4turb0 Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Jure: thnx za info, pa se priporočam še za kakšen update ;) Ima kdo kakšne izkušnje za k1,k2 zavorne ploščice? Ali testiram te EBC ali dam gor original...
mcv Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Jure: thnx za info, pa se priporočam še za kakšen update ;) Ima kdo kakšne izkušnje za k1,k2 zavorne ploščice? Ali testiram te EBC ali dam gor original... Oboje ploščice bodo dobre,tak da ni treba komplicirati...sem pa mel na k2 problem z diski,namreč pri 25000km so imeli če 1cm hoda naprej nazaj pa kakih 3cm levo desno :unsure: pri pušah da nebo pomote...
simonsi Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 em pa mel na k2 problem z diski,namreč pri 25000km so imeli če 1cm hoda naprej nazaj pa kakih 3cm levo desno :unsure: pri pušah da nebo pomote... dej ne pretiravaj. Še v milimetrih zelo dvomim.
mcv Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 dej ne pretiravaj. Še v milimetrih zelo dvomim. Mogoče res kakšno malenkost manj,dosti pa tudi ne...ti jih za vikend , ko sem doma poslikam v "skrajnih legah"
Dleto Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Pozdrav, mene zamima če paše od suzukija 750 k4 zadnja karbonska strehca na 600 k4? l.p matej
Jure Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Seveda. :) 600 pa 750 sta razen razlike 150ccm v motorju itak ista.
Dleto Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Seveda. :) 600 pa 750 sta razen razlike 150ccm v motorju itak ista. ok hvala :evilgrin:
Jure Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 150ccm in 30 konjičev :naughty: B) 750 itak najbl rulz :D
biker77 Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Seveda. :) 600 pa 750 sta razen razlike 150ccm v motorju itak ista. pa nekej barve oziroma nalepk razlike je tut
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se