Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Hmm, bom pogledal jutri glede nalepke..

Drugače pa je kar ok cena(če vse štima in vse deluje), za 500€ več se zelo težko ali pa sploh ne dobi celega, nepoškodovanega v original stanju, brez kakšnih napak.

Vsekakor bi ga bilo trebno fajn pogledat, fajn je tudi odšraufat tista dva šraufa pri tanku in ga dvignit, pa iz notranje strani pogledat kaj je z okvirjem, to je 3 min dela vse skupaj, pa seveda pregledat vse ostalo in se it probat peljat, če gre motor ravno, če bremze ne tresejo, ipd. Vsekakor pa bodi pozoren tudi na prodajalca in ga poskušaj ocenit. Če pa pri motorju kaj ne štima ali ne deluje, pa te bo poskusil prepričat, da je itak to samo malenkost, ki se jo da z lahkoto zrihtat pa ne nasedaj, ker največrkat ni samo malenkost, če bi bila, bi namreč že prodajalec sam zrihtal in prodal dražje brezhiben motor.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
To boste sicer lastniki bolj vedeli...Sam a ne bi morala biti nalepka na geštelu-glih na tej strani ko je slika?

Italijanski vem,da imajo,za druge pa....

nalepka je al pa ne - to je itak brezveze se s tem ukvarjat...men osebno so te nalepke (tiste v smislu ''Warning'', ''Achtung'' itd. že tovarniško nameščene na tanku, zadnjih vilicah, geštelu) grde, zato sm jih pr vseh že prvi dan pobral dol

glede tega motorja pa - zihr je bil razbit, mislim da je celo geštel barvan, nism zihr (se slabše vidi kot v živo), in če je, je po vsej vrjetnosti poškodovan, tako da v tem primeru me še tako nizka cena ne bi prepričala... se pa na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)u prodaja za 3.290 (trenutna cena)-sicer ugodno, ampak je treba temeljito preverit vse glavne dele motorja...

Objavljeno

Kaj ste občutlivci, ko da ni še noben bil na tleh, sploh z športnim motorjem :)

Važno je samo v kakem stanju je sedaj motor

Objavljeno
Kaj ste občutlivci, ko da ni še noben bil na tleh, sploh z športnim motorjem :)

Važno je samo v kakem stanju je sedaj motor

:grim

Kar pa sploh ni tako težko,če si malo več časa vzameš!Cena je pa res ugodna...

Objavljeno

Vsak dan ima nižjo ceno tale, očitno se ga res mora losat. Najbolj od vsega me moti gištel, na sliki je videt kot da bi bil lakiran, kar original mislim da ni. Malo še poglej za kakim drugim, morda celo v ITA.

http://www.avto-net/_MOTO/ad.asp?ID=3042710

Objavljeno
Vsak dan ima nižjo ceno tale, očitno se ga res mora losat. Najbolj od vsega me moti gištel, na sliki je videt kot da bi bil lakiran, kar original mislim da ni. Malo še poglej za kakim drugim, morda celo v ITA.

http://www.avto-net/_MOTO/ad.asp?ID=3042710

zdej celo piše da je nepoškodovan po novem :D

Objavljeno (popravljeno)
zdej celo piše da je nepoškodovan po novem :D

zdj je dejansko nepoškodovan (vsaj navzven :unsure: ), je pa to še daleč od dejansko original videza... je pa dobil nekej malega aftermarket nalepk - ime proizvajalca, tako da se ve, da gre za suzukija :naughty:

Popravljeno . Popravil RSV Mille
Objavljeno
zdj je dejansko nepoškodovan (vsaj navzven :unsure: ), je pa to še daleč od dejansko original videza... je pa dobil nekej malega aftermarket nalepk - ime proizvajalca, tako da se ve, da gre za suzukija :naughty:

nepoškodovan..

sam mal podrsan :D

post-8253-1249502860_thumb.jpg

Objavljeno

no ja... je lastnik napisal oglas tako, da je motor v bistvu nepoškodovano malo podrsan :unsure:

Objavljeno
nepoškodovan..

sam mal podrsan :D

Po moje je kaka 2.5k€ vreden, vsaj za na pisto če ne drugega.

Biker a se malo sliniš ob slikah slavnih?

:evilgrin:

Objavljeno
Po moje je kaka 2.5k€ vreden, vsaj za na pisto če ne drugega.

Biker a se malo sliniš ob slikah slavnih?

:evilgrin:

lol celebs..za smejat mal :D če moram že @Brumerjeve bedarije brat na forumu :D

Objavljeno

in suicide clutch & shifter je tudi.

(rocni menjalnik? na motorju? :blink: jah no, ce se ulezes na tank, mogoce.... :whistle: )

Objavljeno
in suicide clutch & shifter je tudi.

(rocni menjalnik? na motorju? :blink: jah no, ce se ulezes na tank, mogoce.... :whistle: )

:lol1:

Z glavo na sedežu

Objavljeno

Dajte fantje naj se eden usmili pa kupi tega suzukija,ka je že prav beden s tem da na vsako uro oddaja oglas... :headbang:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

imam eno skromno vprasanje. lastniki gsxr-ov 750, kolk mate kaj km na stevcih, kolk delajo teli motorji brez kakih generalnih seveda ce menjas olje redno in je lepo vzdrzevan motor?

moj ima trenutno 20.000km in dela ko urca, in nisem imel se posegov v masino, razen seveda olja in filtrov!

lp

Objavljeno

imam eno skromno vprasanje. lastniki gsxr-ov 750, kolk mate kaj km na stevcih, kolk delajo teli motorji brez kakih generalnih seveda ce menjas olje redno in je lepo vzdrzevan motor?

moj ima trenutno 20.000km in dela ko urca, in nisem imel se posegov v masino, razen seveda olja in filtrov!

lp

pri 24.000 naj bi preveril zračnost ventilov..kar pa je večinoma brezveze ker so v mejah normale..

svečke vsakih 12.000 ne pozabi menjat, drugače pa kaj dosti nimaš za praskat

Objavljeno (popravljeno)

Ma pri takem motorju nimaš kej posegat v mašino :) Pri 24k km se sicer lahko prekontrolira zračnost ventilov, ampak itak pri teh km ponavadi še vse štima.. Tak motor more peljat brez kakšnih posebnih posegov, razen rednih servisov in potrošnega materiala 70-80k km.. Vmes se nastavi ventile, pa šponar pr ketnci zamenja, to je pa to :) Drugač pa sam gasa!

Tut svečk ni treba nujno na 12k menjat, če jih boš na 18 ne bo čisto nič narobe. Po 12k so še ko nove, pri 18 pa pač zamenjaš, da ne bi slučajno kdaj te kje kaj zafrkavalo, pa trokiralo.. Drugače pa poznam folk, ki je imel svečke tudi po več kot 20k km, pa je vse normalno delalo. In to navadne NGK, ne kakšne posebne :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Ma pri takem motorju nimaš kej posegat v mašino smile.gif Pri 24k km se sicer lahko prekontrolira zračnost ventilov, ampak itak pri teh km ponavadi še vse štima.. Tak motor more peljat brez kakšnih posebnih posegov, razen rednih servisov in potrošnega materiala 70-80k km.. Vmes se nastavi ventile, pa šponar pr ketnci zamenja, to je pa to smile.gif Drugač pa sam gasa!

Tut svečk ni treba nujno na 12k menjat, če jih boš na 18 ne bo čisto nič narobe. Po 12k so še ko nove, pri 18 pa pač zamenjaš, da ne bi slučajno kdaj te kje kaj zafrkavalo, pa trokiralo.. Drugače pa poznam folk, ki je imel svečke tudi po več kot 20k km, pa je vse normalno delalo. In to navadne NGK, ne kakšne posebne smile.gif

moj motor ima sedaj 19k in bom sedaj zamenjal svecke seveda konec sezone kere mi priporocate?! in pa kaksen je poseg da dam preverit zracnost ventilov, je to veliko sraufanja (sam informativno me zanima).

lp

Objavljeno

zanima me pa tudi kdo mi bi pregledal zračnost ventilov oziroma kdo bi mi tak servis naredu v sloveniji.

Objavljeno

en res dober suzuki mojster je v okolici maribora (šiler).. je tud uradni serviser.

Objavljeno

zanima me pa tudi kdo mi bi pregledal zračnost ventilov oziroma kdo bi mi tak servis naredu v sloveniji.

Ja šraufanja nekaj kar je za kontrolo zračnosti.. Moraš met kar precej žilce za šraufanje, da se tega lotiš sam prvič, ampak da se.. Če se ti pa ne mudi in bi to delal po koncu sezone, ter ti ni važen žig, pa PM me :) Sem že imel kar ene par gixxerjev v šraufanju :)

Objavljeno

imam eno skromno vprasanje. lastniki gsxr-ov 750, kolk mate kaj km na stevcih, kolk delajo teli motorji brez kakih generalnih seveda ce menjas olje redno in je lepo vzdrzevan motor?

moj ima trenutno 20.000km in dela ko urca, in nisem imel se posegov v masino, razen seveda olja in filtrov!

lp

Moj ima 53000km in prede kot mucek pa se ga glih ne špara ;), zaenkrat samo redni servisi na 10000, svečke pa vsak drug servisni interval (menjalo se je le navitje in regler pa še to po moji krivdi)

Objavljeno

Samo v vednost, gixxer naj bi imel servise na 6k km :) Ampak, tudi 10k ni nobena tragedija, čeprav zna bit olje že kar fajn skurjeno po toliko km, če se motor vrti.. :hmm:

Objavljeno

Vem da je na 6K, ampak zaenkrat jih delam na cca. 10K oz. prej. Olje pa itak Motul 5100 5/40.

Objavljeno

Vem da je na 6K, ampak zaenkrat jih delam na cca. 10K oz. prej. Olje pa itak Motul 5100 5/40.

sem videl motul 5100 10W40, 10W50 in 15W50

ampak 5W40 5100 pa še ne..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!