Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno

@Hilton...

Prvo ti odgovorim za tole K8 = 2 rora...

Tale zgleda lep, cena tko tko, bi bla lah še mal nižja(je pa res da je gor neki karbona) whistle.gif ga pa je meu oz. ga ma verjetno kakšn k ga rad tiši, al pa mu je všeč racing izgled...Nima ogledal (se pravi avtomatsko ni prednjih smernikov), zamenjan izpuh, pa dodatki iz karbona...Nism ga pa vidu v živo, samo če bi se odločal za nakup bi ga šel vseen pogledat....

ma v bistvu ma komplete se drugih plastik, ker ga je predelal za na pisto.. ampak ni blo časa.

vilice so brez kakršnih prask, felne tudi... tako da.....

aja drugace se ukvarja z izdelavo stvari iz poliestrov itn........

aja K8 zakaj naprimer ta

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3442536 en akrapo ?

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=2978382 2 navadna

Objavljeno (popravljeno)

mene zanima ali pozna kdo tole zadevo , ker mi ze nekaj časa ne da miru. sem ga tudi pogledal in ne vem no....

pač motor ma ogromno opreme se zraven....

iščem pa izključno 750 ...

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3430582

aja in se eno vprasanje suzika gsx r 1000 K8 ima 2 rora al enega, ker ker za K9 vem da ima 2

no kakšnega poznavalca suzukijev prosim za objastniev razlik.....

Hilton, ti kupuješ SUZUKIJA? JAPONCA!? :gasp: Konec sveta je! Kaj pa tvoj Trumf? :evilgrin: :P

joke

Okay, resno: jaz osebno se izogibam motorjev, ki so slikani v slabi svetlobi, kaj šele v temi, ker se skoraj nič ne vidi in se polovica napak enostavno skrije. Iz teh slik pa se da komaj kaj videt. Pa tisti empar zraven... dostikrat sem videl privatnike in dilerje kako so poskušali prikriti napak tak da so motor sčistli tako da se je svetil kot nov. Kar mi pač pade v oči pri tem pa je da ima gume fejst slabe, raztrgane, kot da bi ga nazadne po Grobniku matral. Smernikov nima... Potem: izpuh- ali je homologiran?

Okay, ne trdim da je to zanič motor al pa da je bil razbit al pa da ma ne vem kake napake, ampak to so stvari ki so mi padle v oči ko sem se postavil v vlogo potencialnega kupca in potem si te slike ogledal.

Kolk sem pri ostalih videl imajo tudi K8 1000-ke dvojne izpuhe. Razlog? Hm, bolši zvok, estetika, vizualna simetričnost, večja moč,...

EDIT:

če je pa bil še PREDELAN za pisto ti pa svetujem da se ga kar izogneš, ker mu ni bilo prizanešeno, pa verjetno je že tudi bil na tleh (tudi najbolšim se zgodi če pretiravajo).

Popravljeno . Popravil VisualID
Objavljeno

Predolgo čakalo? Ne bi rad koga označil za kaj, samo se mi zdi to laž. Zakaj tako mislim? Če maš kartonček, pač se najaviš in počakaš da prideš na vrsto, saj motor je pri tebi doma in ne rabiš tam pred vrati homologacijskega centra čakat dan in noč... Pa še potem nimaš problemov od policije... Sem že homologiral 6 motorjev in nikoli nisem rabil čakat dalj kot 3 dni... Za pregled CELOTNEGA motorja...

Aja, za homologacijo izpuha moraš imet poleg Certificate of Conformity (verjetno ta kartonček) še potrdilo od servisa da je izpuh pravilno gor namontiran (če si ga sam gor montiral moraš it na pač nek servis da ti dajo potrdilo) in potem greš s tistim na homologacije, se prijaviš, dobiš datum, prideš tja, pregledajo motor, plačaš, čez nekaj ur pa že dobiš papirje (vsaj v mojih primerih vedno, razn enkrat ko se jim je računalniška diretkna povezava z ministrstvom zrušla) in to je to. Enostavno ko keks.

Dobra stvar je ta forum ker več oči več opazi kot pa samo dve.

Tako mi je rekel, če laže ali pa ne pa res ne vem, zato sem tudi tukaj vprašal. Sej konec koncev, če ni homoligiran in ima potrebne papirje to sploh ni problem, bolj je problem eden, ki ima izpuh domače izdelave...tega sem kar črtal s seznama :whistle:

Evo to si bom pa zapomnil za homoligacijo, ker bom ziher rabil...lepo napisano :yes:

Objavljeno

gledam suzukija trance_33_sleep.gif to se ne pomeni da kopujem..

aja najboljsa alternativa mi je 750, ker se da na pisto skočit in normal vozit.... 1000 pa se mi zdi nesmisel........ moje mišljenje pač......

Objavljeno

Prvi: zgledajo kot tisti kompleti ko jih na ebayu kupiš. RAzn če imaš preveč denarja ne boš 400+ eur metal za drugačn izgled motorja. Pa zakaj ni slikan od zadaj in iz desne strani? Je izpuh homologiran?

Drugi: zadna guma zgleda zanič, bo že za to šlo 200+ eur (2. slika od zgoraj navzdol v levem stolpcu). Drugače pa zgleda dober. Vprašaj ga samo če je ta motor zdaj pozimi zunaj stal.

Objavljeno

aja najboljsa alternativa mi je 750, ker se da na pisto skočit in normal vozit.... 1000 pa se mi zdi nesmisel........ moje mišljenje pač......

Se strinjam da je 1000 že brezveze, saj toliko KM ne boš nikoli rabil, kaj šele izrabil. Je pa zanimivo, da sem že nekajkrat bral, da bi naj 600-ke bile najhitrejše na pistah, predvsem tehničnih pistah.

Objavljeno

ma v bistvu ma komplete se drugih plastik, ker ga je predelal za na pisto.. ampak ni blo časa.

vilice so brez kakršnih prask, felne tudi... tako da.....

aja drugace se ukvarja z izdelavo stvari iz poliestrov itn........

aja K8 zakaj naprimer ta

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3442536 en akrapo ?

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=2978382 2 navadna

Potem se ti ga splača it pogledat...Tut moj je biu preden sm ga kupu vožen po pisti, pa morm rečt da sm meu v dveh letih samo problem z elektro motorčkem za lopute ostalo pa vse ok...

To pr K8 je pa tko da maš lahko obe varjanti z enim ali pa dvema roroma, original sicer pride z dvema roroma kokr jz vem, potem aftermarket je pa tko, da maš lahko enga ali dva...

Objavljeno

Tako mi je rekel, če laže ali pa ne pa res ne vem, zato sem tudi tukaj vprašal. Sej konec koncev, če ni homoligiran in ima potrebne papirje to sploh ni problem, bolj je problem eden, ki ima izpuh domače izdelave...tega sem kar črtal s seznama :whistle:

Kartonček že lahko ima, samo ali je to kartonček za slovensko homologacijo? :whistle:

Evo to si bom pa zapomnil za homoligacijo, ker bom ziher rabil...lepo napisano :yes:

Ni problema. Sem se ta tedn v imenu baykerce pa kale pozanimal za izpuhe na RTI homologacijah ker so blizu mene pa mi je oni vse razložil.

Objavljeno

ma v bistvu ma komplete se drugih plastik, ker ga je predelal za na pisto.. ampak ni blo časa.

vilice so brez kakršnih prask, felne tudi... tako da.....

aja drugace se ukvarja z izdelavo stvari iz poliestrov itn........

aja K8 zakaj naprimer ta

http://www.avto.net/....asp?ID=3442536 en akrapo ?

http://www.avto.net/....asp?ID=2978382 2 navadna

Akrapovič ponuja za tega gsx-r ali single ali pa dvojni izpuh medtem ko original vsi pridejo z dvema. Verjetno je s tem, ko je izbral samo en lonc "malekost" pršparalsmile.gif .

Objavljeno

Akrapovič ponuja za tega gsx-r ali single ali pa dvojni izpuh medtem ko original vsi pridejo z dvema. Verjetno je s tem, ko je izbral samo en lonc "malekost" pršparalsmile.gif .

okej. hvala za odgovorclosedeyes.gif

Objavljeno

Potem se ti ga splača it pogledat...Tut moj je biu preden sm ga kupu vožen po pisti, pa morm rečt da sm meu v dveh letih samo problem z elektro motorčkem za lopute ostalo pa vse ok...

Ja, samo je razlika med občasno vožnjo po pisti in pa redno vožnjo po pisti, in to tako redno da so potrebne predelave motorja. Zato da greš karbon gor dajat, pa stvari dolj da zmanjšaš težo motorju, se gotovo ne boš počasi vozil ali pa motorja šparal. Na pisti tak vsi vemo kaj se dela z motorji, razn če greš tja kot član neke šole varne vožnje ipd., in daljša vožnja pri takšnih obremenitvah tudi ni dobra za motor. Res, dirkaške ekipe non-stop vozijo tak, samo njihovi mehaniki po vsaki dirki mašino razderejo, jo pregledajo, popravijo, na novo zadihtajo, itd., naredijo totaln over-haul.

Objavljeno (popravljeno)

Kaj sem ti na žul stopu al kaj (je to tvoj motor?) da si tak jezno reagiral?

Kar se tiče ščitnika pred škornji: na levi sliki je, na desni sliki pa ga ni, in obe sliki sta od iste strani motorja... :whistle: Meni osebno ni logično da bi ta ščitnik kar tak izginil, sam od sebe. Mogoče so ga marsovci prežarčli na svojo ladjo? :D

Nope...kako pa sm reagirou? Sm samo mirno podal mnenje o motociklu...Ki mi je seveda zelo sumljiv, zato sm tud na koncu napisal, da naj prej pokliče, pa vpraša par stvari, kako bo prodajalec reagiru na določena vprašanja. Med fotkama k so ble narjene je lahko preteku daljši čas, zato je med tem časom lahko dodau ta ščitik, kolkr sm podav da original nima tega.

Brez zamere če si kako drugač dojel moj post ;) Ni pa moj motor. Sam vozm 600 K4 :D Aja pa kot supr motor sm mislu....Kot model na splošno za vozt pa tko naprej. ne kot ta specifičn motor ...pardon :>D

Popravljeno . Popravil MoTo G_P
Objavljeno

Nope...kako pa sm reagirou? Sm samo mirno podal mnenje o motociklu...Ki mi je seveda zelo sumljiv, zato sm tud na koncu napisal, da naj prej pokliče, pa vpraša par stvari, kako bo prodajalec reagiru na določena vprašanja. Med fotkama k so ble narjene je lahko preteku daljši čas, zato je med tem časom lahko dodau ta ščitik, kolkr sm podav da original nima tega.

Brez zamere če si kako drugač dojel moj post ;) Ni pa moj motor. Sam vozm 600 K4 :D Aja pa kot supr motor sm mislu....Kot model na splošno za vozt pa tko naprej. ne kot ta specifičn motor ...pardon :>D

Aja, sori, sem te narobe razumel.

Objavljeno

Me samo zanima (če si kdo še sploh ogleduje to temo...) kolko vas je z 750-kami iz Štajerske?

So so. Samo je še prevč snega :rolleyes: . To ni več za nikamor :whistle::yea1::topic: .

Objavljeno

...

To pr K8 je pa tko da maš lahko obe varjanti z enim ali pa dvema roroma, original sicer pride z dvema roroma kokr jz vem, potem aftermarket je pa tko, da maš lahko enga ali dva...

Hola mojster,

mislim da je pri 1000 K8 street legal samo model z dvema dimnikoma, tist z enim pa je race izvedba - preveri za zihr!

Objavljeno

Ja, čisto možno, da ni street legal, to ne vem, sem odgovoril zato, ker sem že videl z obema varjantama, nisem pa vedu da je z enim rorom "race" izvedba... :)

Sicer se pa jz še ne rabm obremenjevat s tem, bom kr še svojga stisku hehehe

Objavljeno

Pozdravljeni, jst bi vas pa vprašal, če mogoče kdo ve kje bi se dal takšen nosilec tablice dobit :hmm: ?

Primer:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3333002

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3437963

Da bi imel velike smerokaze kot na originalu, samo da bi bila tablica nekoliko višje ;). Verjetno bi šlo tudi na 750 k4/k5 gor ane ? :)

Za prvega ne vem, drugi je homemade.

Drgač pa imajo v Louisu nosilce, sigurno mora biti kak, ki je primeren za gsxr-ja.

Objavljeno

Ja, samo je razlika med občasno vožnjo po pisti in pa redno vožnjo po pisti, in to tako redno da so potrebne predelave motorja. Zato da greš karbon gor dajat, pa stvari dolj da zmanjšaš težo motorju, se gotovo ne boš počasi vozil ali pa motorja šparal. Na pisti tak vsi vemo kaj se dela z motorji, razn če greš tja kot član neke šole varne vožnje ipd., in daljša vožnja pri takšnih obremenitvah tudi ni dobra za motor. Res, dirkaške ekipe non-stop vozijo tak, samo njihovi mehaniki po vsaki dirki mašino razderejo, jo pregledajo, popravijo, na novo zadihtajo, itd., naredijo totaln over-haul.

Tudi amaterski vozniki, ki imajo motor samo za na pisto, bodo za tak motor bistveno bolše skrbeli kot pa nekdo, ki ga ima za vikend fure. Namreč mašina se segreje in ostane topla, ni kratkih furc. Olje se menja na 1k km (nekateri celo po vsakem dnevu na stezi), redno se kontrolira vse vitalne dela motorja (bremze, cevi, tesnila, veriga itd...) ker če ti kaj odpove ni najlepše. Med tem ko vikend šoferji naredijo servis enkrat na leto in je to to.

Mišlenje, da je motor vozen na stezi v slabem stanju je totalna traparija (seveda tudi to se lahko zgodi), ponavadi se za take motorje zelo lepo skrbi.

  • 3 tedne pozneje...
Guest VisualID
Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima če so predne bremze od 1000 K1 kompatibilne z nastavki za bremze od 750 K1, torej če so bolt-on brez predelav. Od 1000-ke namreč majo 6 batov, medtem ko pa ma 750-ka samo 4. Oz, vsaj nekatere 1000-ke ki sem jih vidu so mele take bremze.

Popravljeno . Popravil VisualID
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

na suzukiju gsxr 750 K8 sem zamenjal izpuh z akrapotam slip on(not street legal) in pa sportni filter, sedaj pa se pojavi tezava: iz izpuha nenormalno poka in se bliska, (sej za akcijo preg gostilno je to kul, za voznjo pa pac ni--postane motece)poka skoraj vedno ko spustim gas med obrati 2k-5k. pa tudi motor do nekje 5k obratov je totalno mrtev, ko bi mel neko ''turbo luknjo.'' ko pa to presezes se pa motorju dobesedno trga (no kolikor se pac lahko 750ccm motorju). sedaj nevem a bi bilo treba montirati nazaja exap ventil ali bi power comander resil tezavo.

tko nekako zgleda brez da bi karkoli ugasu motor umes

http://www.mojvideo.com/video-gsxr-750-z-akrapovicem/e1b1a3e89666e089acfb

Objavljeno

na suzukiju gsxr 750 K8 sem zamenjal izpuh z akrapotam slip on(not street legal) in pa sportni filter, sedaj pa se pojavi tezava: iz izpuha nenormalno poka in se bliska, (sej za akcijo preg gostilno je to kul, za voznjo pa pac ni--postane motece)poka skoraj vedno ko spustim gas med obrati 2k-5k. pa tudi motor do nekje 5k obratov je totalno mrtev, ko bi mel neko ''turbo luknjo.'' ko pa to presezes se pa motorju dobesedno trga (no kolikor se pac lahko 750ccm motorju). sedaj nevem a bi bilo treba montirati nazaja exap ventil ali bi power comander resil tezavo.

tko nekako zgleda brez da bi karkoli ugasu motor umes

http://www.mojvideo.com/video-gsxr-750-z-akrapovicem/e1b1a3e89666e089acfb

morš še mal elekrtoniko prevezat, al pa nazaj un ventil dat... tko so men razložil..

drugič raje v temi gsx 750....

LP

Objavljeno

morš še mal elekrtoniko prevezat, al pa nazaj un ventil dat... tko so men razložil..

drugič raje v temi gsx 750....

LP

kako mislis prevezat

a)da pac nekaj zic fizicno preveses/prerezes/odklopis

b)das optimizirat cipat oz ugradit power comander

Objavljeno

kako mislis prevezat

a)da pac nekaj zic fizicno preveses/prerezes/odklopis

b)das optimizirat cipat oz ugradit power comander

b... pač priklop na računalnik ipd..

Objavljeno

na suzukiju gsxr 750 K8 sem zamenjal izpuh z akrapotam slip on(not street legal) in pa sportni filter, sedaj pa se pojavi tezava: iz izpuha nenormalno poka in se bliska, (sej za akcijo preg gostilno je to kul, za voznjo pa pac ni--postane motece)poka skoraj vedno ko spustim gas med obrati 2k-5k. pa tudi motor do nekje 5k obratov je totalno mrtev, ko bi mel neko ''turbo luknjo.'' ko pa to presezes se pa motorju dobesedno trga (no kolikor se pac lahko 750ccm motorju). sedaj nevem a bi bilo treba montirati nazaja exap ventil ali bi power comander resil tezavo.

tko nekako zgleda brez da bi karkoli ugasu motor umes

http://www.mojvideo....3e89666e089acfb

Kolikor jst vem boš moral na servis zaviti....,sem se ravno danes pogovarjal szi Marčelotom...,jst imam vse original..,pa bi rad samo tist ventil odklopu...,tako,da bi bil vedno odprt...,saj bo potem tudi original auspuh drugače grmel....,mi je rekel,da ni problema vendar ga mora priključiti na računalnik intd....,da je tist ventil itak samo zato,da zmanjša hrup v nižjih obratih...,evo tukaj imaš link pa ga povprašaj..Motomehanika s.p.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!