Jump to content

Honda SH300


Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • T 120

    14

  • motolover

    14

  • klemen55

    12

  • Fadil

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Včeraj sem kupil SH 300i, letnik 2015. Do sedaj sem pri ostalih motorjih čez zimo vedno vzel akumulator ven in ga pustil priklopljenega na polnilec. Kakšna je vaša praksa na skuterju?

Ja...men poznani decki si kupijo nov skuter...vozijo in servisirajo sami do cca 100.000km in pol prodajo...in kupijo spet novga...vozijo pa se dobesedno 365dni...tudi v sluzbo...k morju pa tak logicno

Sicer imam Dylan 150 ampak vseeno lahko rečem, da z zanesljivostjo Hondinih skuterjev ni nobenih težav. Moj ima 50000 km in še vedno vžiga iz prve in vleče bolje od večine isto močnih skuterjev. Do se

Posted Images

Da sam pokomentiram 'motor' po prvih 200 km...

 

Zadeva se pelje fenomenalno! Imaš užitke pravega motorja a še vedno si na skuterju - torej enostavnost uporabe (gas-bremza). V ovinke ga je užitke peljat (dobra togost okvirja..enostavno ne moreš, da ga ne pritisneš/nagibaš), na AC brez vsakršnega problema pri 140 km/h (ni plavanja - po zaslugi 16 col koles). Vleče pa v vseh pogojih dobro..ali z mesta, ali v klanec ali dodat še nekaj zraven pri 120 km/h. Dobro požira luknje na cesti (spet 16 col kolesa). Porabe še ne morem pokomentirat - javim pa parih tankih, ko bom vedel kje cca. se giblje. Zaviranje kot na pravih cestakih.

Zadeva ima porazdelitev zavorne sile..torej če pritisneš zgolj zadnjo zavoro, porazdeli zaviranje 60 % naprednjo zavoro, 40 % na zadnjo zavoro (ABS-a moj nima, tako da težko pokomentiram..kolikor gledam teste, se zadeve super obnese).

 

 

Tako da...uživam! :)

 

In..tisti, ki nimate ravno žilice po nagibanju v ovinkih do ušes, vas mika motor kot tak a bi rabili prevoz tako po opravkih, do službe, kdaj na morje oz. kako relacijo...je tale skuterček hudo hudo močen konkurent klasičnim cestakom !

 

(jaz se na Horneti 600 tudi slučajno nisem tako dobro počutil kot na tem piči-pokiju).

 

Toliko za štart. Če se najde še kak uporabnik pa upam da napiše par komentarjev.

 

Test:

http://www.thescooterreview.com/component/content/article/277-honda-sh-300

Edited by 78dusko
Link to post
Share on other sites

Da sam pokomentiram 'motor' po prvih 200 km...

 

Zadeva se pelje fenomenalno! Imaš užitke pravega motorja a še vedno si na skuterju - torej enostavnost uporabe (gas-bremza). V ovinke ga je užitke peljat (dobra togost okvirja..enostavno ne moreš, da ga ne pritisneš/nagibaš), na AC brez vsakršnega problema pri 140 km/h (ni plavanja - po zaslugi 16 col koles). Vleče pa v vseh pogojih dobro..ali z mesta, ali v klanec ali dodat še nekaj zraven pri 120 km/h. Dobro požira luknje na cesti (spet 16 col kolesa). Porabe še ne morem pokomentirat - javim pa parih tankih, ko bom vedel kje cca. se giblje. Zaviranje kot na pravih cestakih.

Zadeva ima porazdelitev zavorne sile..torej če pritisneš zgolj zadnjo zavoro, porazdeli zaviranje 60 % naprednjo zavoro, 40 % na zadnjo zavoro (ABS-a moj nima, tako da težko pokomentiram..kolikor gledam teste, se zadeve super obnese).

 

 

Tako da...uživam! :)

 Mislim, da ima nekaj podobnega Puščavski lisjak - Miran Stanovnik, takole malo za naokrog

In..tisti, ki nimate ravno žilice po nagibanju v ovinkih do ušes, vas mika motor kot tak a bi rabili prevoz tako po opravkih, do službe, kdaj na morje oz. kako relacijo...je tale skuterček hudo hudo močen konkurent klasičnim cestakom !

 

(jaz se na Horneti 600 tudi slučajno nisem tako dobro počutil kot na tem piči-pokiju).

 

Toliko za štart. Če se najde še kak uporabnik pa upam da napiše par komentarjev.

 

Test:

http://www.thescooterreview.com/component/content/article/277-honda-sh-300

Oj,

problem, ki se je pojavil po zimskem spanju na mojem Atlantiku.  Začel mi je cukat pri majhnih brzinah li v koloni, včasih tudi ugasne kje v kakem križišču, ko stisnem gas. Skratka neki ga zafrkava. najprej smo mislili, da je problem v slabem gorivu, pa sem naredil kar nekaj kilometrov, vmes sem točil še 100 oktanski bencin pa nič. Menjali smo svečko pa spet nič. Skratka kaka huda okvara ne more bit je pa zahrbtna in skrita. Ima kdo kakšno izkušnjo, nasvet??? Mel skuter na servisu pri Vombergerju in ne najde napake oz nima testerja da bi zadevo pomeril. Sem pa iz Kranja.

Link to post
Share on other sites

Sicer so že podobne teme, a dajmo združit na enem mestu. Po netu brskam in gledam da z menjavo valjčkov vplivaš na performance motorja,,,z lažjimi pridobiš na pospešku, s težjimi pa na končni hitrosti.

Za svojega Hona SH300 (2013, 1600 km) z original rolerji 18x23 mm, 19 g naj bi bil pospešek do 100 km/h 10,9 sekund. Z lažjimi rollerji...16 gramov pa 8,9 sekunde...kar je razlike 20 % !!!

Tako da sem se odločil da jih nabavim na ebayu (23 eur s poštnino na komplet 6 kos.ov) zamenjal bom sam...in javim razliko oz. spremembe.

Bi bilo pa fino da še ostali napišete če ste menjali..kater motor, kje ste naročili, kdo vam jih je zamenjal, razlika med prej in potem,,,kako je z zadevo na dolgi rok oz. koliko je imel motor km ob menjavi in koliko jih ima trenutno.

Edited by 78dusko
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Še slikovno kako je potekala menjava (motor je Honda SH 300, letnik 2013, prevoženih 2.000 km)....

 

Od orodja rabiš križni izvijač, gedoro št. 8, 10 in 13.

 

Najprej pošravfaš dol vse okoli zračnega filtra, in odstraniš plastike. Nato losaš vijake na pokrovu jermena. Bodi pozoren na dolžino vijakov, ker niso vsi enako dolgi, da boš vedel kam jih dajati nazaj.

Losaš glavni vijak na prednji osi (to je največji problem, ker potrebuješ za to orodje, (ne poznam imena) ki nabija po vijaku...jaz sem se znašel s cvingo, usedel na motor (sedež, gledal v obratno smer)..z nogo držal cvingo, ter odtegnil). Vzameš dol ploščo, umakneš jermen...nato pa previdno potegneš ven variomat (drži ga skupaj z rokami, da ti valjčki ne popadajo ven).

 

Na variomatu dvigneš pokrov. Notri so valjčki. Bodi pozoren na smer valjčkov! (poglej na originalu!)...novi valčki imajo na eni strani ob robu malo robu (keramika gre nad kovino)...da del mora biti vedno obrnjen v desno stran, ko jih zlagaš nazaj v ležišča!

Pobereš stare valjčke ven, obrišeš s krpo ležišča (nekateri vidim da pred vstavitvijo valjčkov namažejo ležišča z grafitno mastjo, drugi ne...jaz nisem nič mazal, ker nisem imel občutka, da bi bili v originalu kaj namazani + valjčki so keramični i kot taki ne potrebujejo mazanja).

Vstaviš nove valčke. Daš nazaj gor pokrov...vsatviš pušo, Ter vse skupaj spet porineš na os, podobno kot si prej vzel nazaj. Natakneš jermen, če 'ploščo' in priviješ vijak. Spet...ni drugega, kot si pomagat z nekim držalom in sedet na motorju (drugače ga privzdiguje) - nekateri po netu vidim da imajo neka nastavek z navojem svečke...in odstranijo svečko, ter noter privijejo ta nastavek, ki nato fiksira bat (potem ta vijak ne dela težav).

 

Zmečeš nazaj še vse pokrove in plastiko ter sprobaš če zadeva funkcionira.

 

Naredil sem testa 2 km, da se uteče vse skupaj. Sem se nadejal da grem danes v službo..a..je imelo vreme svoje načrte. Tako da sem še v pričakovanju.

 

Če koga mika...ni nobenega problema se lotit..na YouTube je kar nekaj filmov, osnova je pri vseh skuterjih enaka...rabiš pa praktično gedore in nekaj časa.

 

post-25882-0-33940300-1404191878_thumb.jpg

post-25882-0-92713900-1404191904_thumb.jpg

post-25882-0-29819400-1404191931_thumb.jpg

post-25882-0-30862000-1404191945_thumb.jpg

post-25882-0-98643300-1404191970_thumb.jpg

post-25882-0-98733000-1404191981_thumb.jpg

post-25882-0-07955700-1404191992_thumb.jpg

post-25882-0-18943200-1404192018_thumb.jpg

post-25882-0-28478800-1404192038_thumb.jpg

post-25882-0-31527300-1404192046_thumb.jpg

post-25882-0-13799700-1404192055_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Tudi sam ga imam in sem z njim zelo zadovoljen. Opažam pa, da mi motor precej več stoji v garaži, saj večino opravkov in bljižnjih voženj raje opravim s skuterčkom.

L.p.

Link to post
Share on other sites

Tudi sam ga imam in sem z njim zelo zadovoljen. Opažam pa, da mi motor precej več stoji v garaži, saj večino opravkov in bljižnjih voženj raje opravim s skuterčkom.

L.p.

 

Tudi jaz z "tamalo" kobilco opravim vse kratke relacije in opravke. Koliko pa vama SH300 kaj porabi po mestu?

Sam imam Lead 110 pa gledam SH 125 - 150.

Link to post
Share on other sites

Tudi jaz z "tamalo" kobilco opravim vse kratke relacije in opravke. Koliko pa vama SH300 kaj porabi po mestu?

Sam imam Lead 110 pa gledam SH 125 - 150.

Okrog 3 litre. Ne kaj dosti več od sh 150 (imel prej).

L.p.

Link to post
Share on other sites

Jaz ga imam še premalo da bi lahko spremljal porabo, plus dvakrat sem točil bencin iz kante, tako da res ne vem kje točno sem. Po občutku cca. 3,5...a računsko bom ob priliki, ko bo možno zračunat.

 

Sem pa danes naredil prvo turo z lažjimi valjčki variomata! Huh...pesmica! :)

Link to post
Share on other sites

Ne vem pa zakaj ljudi zanima poraba motorja-to mi je smešno. Liter, dva bencina več za užitek na motorju ali skuterju-ahh.

 

Zato ker imam malo kobilico samo za "delo", taveliko tankam ko je rezervoar prazen :) .

Lead 110 mi porabi 2,3-2,5L, če porabi SH300 3,5L je razlika 1L + razlika v nabavniceni + razlika pri registraciji, menjava se ne izplača za to kar ga rabim. Sem vprašal bolj iz zaradi radovednosti.

Link to post
Share on other sites

No ja..imel foter pred leti lead 100...to je bilo mučenje bolj kot vožnja :). Šel je ravno toliko da si bil za piko prepočasen od avtov torej precej nevarno ker so te prehitevali...v vsakem klancu je počepnil..spet tako tako. Na ac je bilo pa prej srhljivo kot sprejemljiva vožnja.

Če bi sh.ja vozil tako kot leada...enako hitro bi bila tudi poraba tam tam. A paše navit gas, ga nažgat v ovinek, v semaforju ful gas, na ac kolikor mu duša da (piko čez 140 km/h)...temu ustrezna je tudi poraba.

Saj skuter je za prevažanje iz točke a v b...a vseeno paše to naredit z užitkom ;)....in sh nudi veliko užitka! Vsaj jaz uživam.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Pozdravljeni

Trenutno se odločam o nakupu močnejšega skuterja do 300ccm z ravnim dnom. Najbolj všeč mi je honda sh300, kymco people gt 300, aprilia sportcity 300 oz. Derbi rambla 300, (sym hd2 200).

Zanima me ali je možno pri hondi sh 300 spraviti pod sedež čelado. Namreč pri apriliji sportcity 200 je premalo prostora.

Imel sem že tri skuterje honda 125-150 in z nobenim težave okoli motorja pa je ena imela že okoli 50.000 km in vžigala mrzla ali vroča vedno v prvo.

Nova je zame predraga rabljenih pa na našem trgu ni veliko.

Lp

Link to post
Share on other sites

Pozdravljeni

Trenutno se odločam o nakupu močnejšega skuterja do 300ccm z ravnim dnom. Najbolj všeč mi je honda sh300, kymco people gt 300, aprilia sportcity 300 oz. Derbi rambla 300, (sym hd2 200).

Zanima me ali je možno pri hondi sh 300 spraviti pod sedež čelado. Namreč pri apriliji sportcity 200 je premalo prostora.

Imel sem že tri skuterje honda 125-150 in z nobenim težave okoli motorja pa je ena imela že okoli 50.000 km in vžigala mrzla ali vroča vedno v prvo.

Nova je zame predraga rabljenih pa na našem trgu ni veliko.

Lp

 

Načeloma da, vendar jet čelado. Integralna je vprašliva. Skuterji z 16" kolesi imajo malo prostora pod sedežem, nuja je kovček.

Slika je za model SH300 l.2007

 

sh300ta0007.jpg

Link to post
Share on other sites

Hvala

 

No sam imam jet čelado potem nebi imel problema. 

Kaj pa ali ima pod sedežem kljukico za obesit čelado-pas za pripet, da lahko potem sedež zapreš in na tak način "zakleneš" čelado. Kolikor se spomnim ima to honda Dylan-moram pogledat.

 

lp

Link to post
Share on other sites

Hvala

 

No sam imam jet čelado potem nebi imel problema. 

Kaj pa ali ima pod sedežem kljukico za obesit čelado-pas za pripet, da lahko potem sedež zapreš in na tak način "zakleneš" čelado. Kolikor se spomnim ima to honda Dylan-moram pogledat.

 

lp

Jaz nobene jet čelade ne spravim pod sedež pa jih imam kar nekaj. Edina rešitev ti je kovček. Kljukice pod sedežem pa mislim, da nima (lahko pa pogledam).

L.p.

L.p.

Link to post
Share on other sites

Kako sej je skuterist prilepil slike, da gre jet čelada pod sedež (honda sh300) zdej pa res ne vem oz. ali je to kaj od letnika odvisno ker slike so od honde sh300 letnik 2007.

Če prostora pod sedež ni dovolj za čelado-jet potem mi skuter ne ugaja.

Prosim, če pogledaš ali ima kljukico pod sedežem za čelado.

Lp

Link to post
Share on other sites

Kako sej je skuterist prilepil slike, da gre jet čelada pod sedež (honda sh300) zdej pa res ne vem oz. ali je to kaj od letnika odvisno ker slike so od honde sh300 letnik 2007.

Če prostora pod sedež ni dovolj za čelado-jet potem mi skuter ne ugaja.

Prosim, če pogledaš ali ima kljukico pod sedežem za čelado.

Lp

 

Ja pa ima kljukico na sprednji levi strani. Kar se tiče prostora po sedežem ga imajo vsi enako-ne glede na letnik. Notri ne gre ne Nolan N 33 in ne N 43. Ne vem pa kakšna je tale Hondina čelada na sliki. Drugače pa skuter b.p..Če bi se še enkrat odločal bi vzel enako.

L.p.

Link to post
Share on other sites

Hvala, da si pogledal to da ima kljukico je zame velik plus upam, da se najde na netu kakšna pametna rabljena honda sh300 za moje €€€.

 

Drugače mi je pa tudi všeč kymco people gt300 podoben Homdi sh300.

 

Lep pozdrav

Link to post
Share on other sites

Sicer imam Dylan 150 ampak vseeno lahko rečem, da z zanesljivostjo Hondinih skuterjev ni nobenih težav. Moj ima 50000 km in še vedno vžiga iz prve in vleče bolje od večine isto močnih skuterjev. Do sedaj še nisem imel nobene okvare, samo redni servisi in gremo. Pod sedež SH-ja boš težko spravil čelado, ampak saj ima vsak original kovček, tako da to nebi smel biti problem. SH 300 je imel sodelavec in je z njim naredil skoraj 50000 km brez težav, nato pa je kupil t-max ampak pravi, da pogreša SH-ja ker je mnogo bolj obvladljiv po mestu in gužvi in na lokalnih cestah prav nič hitrejši, edina razlika je na AC.

Link to post
Share on other sites

To pa je že kar nekaj kilometrov. Vem in verjamem, da je hondin agregat zelo vzdržljiv sam sem imel tudi dylan 125 z samo 14.500km in jo letos prodal trenutno imam še eno dylan 150 samo nekaj z papirji ne gre skupaj upam, da mi uspe papirje uštimat. Drugače ne vem kaj bom z njo oz. jo bom prodal pod ceno za dele. No če koga zanima lahko piše.

Sem pa lani zasledil nekje na netu Dylan 150 z preko 100.000 km z komentarjem, da je motor neuničljiv. Prav tako se ena vozi okoli zagreba in takrat je imela 75.000km.

 

S čelado pod sedežem Honde sh sem se že sprijaznil.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!