Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
78dusko

Honda SH300

Recommended Posts

Langus

Pozdravljeni, 

 

Zanima me, kako se sh300 pelje po AC in sicer pri 130km/h? Je to potovalna hitrost ali je že precej na limitu? 

PS. Ve mogoče kdo za kakšno rabljeno? V Sloveniji se praktično ne prodajajo.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
T 120
Ob 4. 6. 2018 ob 0:20, Langus pravi:

Pozdravljeni, 

 

Zanima me, kako se sh300 pelje po AC in sicer pri 130km/h? Je to potovalna hitrost ali je že precej na limitu? 

PS. Ve mogoče kdo za kakšno rabljeno? V Sloveniji se praktično ne prodajajo.. 

Gre tja do 150 po števcu, 130 je že kar velik za potovalno brzino, da pa se. Pa men se je zdel, da je pri tej brzini nekoliko nestabilen, verjetno na račun kratke medosne razdalje in pa lahke teže. Drugače pa super skuterček, takoj bi ga še enkrat imel. Z motorjem se takrat sploh nisem nič vozil, ker sem vse opravke in še malo naokoli naredil z njim.

L.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadil

Včeraj sem kupil SH 300i, letnik 2015.

Do sedaj sem pri ostalih motorjih čez zimo vedno vzel akumulator ven in ga pustil priklopljenega na polnilec. Kakšna je vaša praksa na skuterju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mavti

Če se boš saj malo vozil ne kompliciraj in pusti aku  noter.

Jaz se vozim celoleto ampak aku občasno priklopim na polnilec, sem si napeljal  dodatni žici do klem akumulatorja za ta namen, pa tud aku je skrit v skuterju:slap:  da ga komaj najdeš:P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadil

Pozdravljeni,

imam mogoče malo čudno vprašanje, pa vendar. Po servisnih navodilih naj bi bilo potrebno na 18.000km menjati jermen ter zavorno tekočino. Gledam Youtube in berem po netu. Italijani menjajo jermene po 30.000km, pa še takrat so jermeni kot novi. Enako se mi zdi menjava zavorne tekočine pri 18.000km precej kmalu. Saj ta skuter ni dirkalnik... Imam občutek, da podjetja precej pretiravajo z določenimi servisnimi intervali. Ne rečem za olje in filtre. Ostalo pa se mi zdi da bolj po potrebi. Ne vem, mogoče se motim, zato me zanima kako servisirate vi? Servise bom verjetno v prihodnje delal kar sam, saj ni tako zahtevno, pa tudi , ne želim, da mi na servisih računajo stvari, ki jih ne zamenjajo.

 

Lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
skuterist

Na stanje jermena po moje vpliva tudi stil vožnje ... "sunkovito" pospeševanje in dodajanje plina. Po moje se pri tej kilometrini jermen pregleda. Če ni na meji obrabljenosti in ni razpokan potem bi ga jaz osebno še pustil nekaj km ....
zavorno olje je predvideno za menjavo ker nase veže vlago in ob močnem zaviranju lahko pride do tega da ni polnega zavornega učinka. Zato je predvidena menjava.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Sorodniki v Italiji in znanci...

Jermene pregledujejo....tud ce ga jim utrga je pac malo vec dela z menjavo pol...Redno menjujejo svecko,filtre,olje..valjcke...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadil

Verjamem da je največja obraba jermena in valjčkov pri naglem speljevanju in zaviranju, gas - bremza. V Italiji se pač vozijo po mestih, praktično 12 mesecev/leto. Z mojo turistično vožnjo mislim da ne bi smelo biti problema. Bi se pa vseeno rad držal nekih navodil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Ja...men poznani decki si kupijo nov skuter...vozijo in servisirajo sami do cca 100.000km in pol prodajo...in kupijo spet novga...vozijo pa se dobesedno 365dni...tudi v sluzbo...k morju pa tak logicno saj ni potrebno iskati in placati parking...

Konkretno....lani sorodnik Tmax l.99 prodal z 120.000+ km in kupo leto starga odlicnega...za naslednjih XX let...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
farang

Ne vem, jaz menjam kot piše v navodilih za vzdrževanje (sicer mam 2010 Yamo X-max 250, ampak skuter je skuter).

Letos sem na začetku sezone (pri 20000 km na števcu) menjal vse (jermen, zavorno olje spredaj in zadaj, oba zračna filtra, svečko, olje in oljni filter motorja, olje v diff-u, valjčke, (pollinijev variator je not) pa spucal vse odduške, nalepil novo toplotno zaščito rezervarja ker je stara zlezla dol in ni več držala, pa še kaj k se zdele ne spomnim), pa je blo vse skup z delom mehanika 250€, tko da ne vidim poante šparat, sploh če misliš moped še imet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadil
pred 13 urami, farang pravi:

Ne vem, jaz menjam kot piše v navodilih za vzdrževanje (sicer mam 2010 Yamo X-max 250, ampak skuter je skuter).

Letos sem na začetku sezone (pri 20000 km na števcu) menjal vse (jermen, zavorno olje spredaj in zadaj, oba zračna filtra, svečko, olje in oljni filter motorja, olje v diff-u, valjčke, (pollinijev variator je not) pa spucal vse odduške, nalepil novo toplotno zaščito rezervarja ker je stara zlezla dol in ni več držala, pa še kaj k se zdele ne spomnim), pa je blo vse skup z delom mehanika 250€, tko da ne vidim poante šparat, sploh če misliš moped še imet.

A si bil zraven, ko je mehanik servisiral?

Share this post


Link to post
Share on other sites
farang

Delno, ker sem določene zadeve delal sam, nisem pa imel časa viset tam 2 dni, ker je podrl cel moped da je lahko vse navedeno (in še nekaj dodatnih zadev ki sem jih želel) naredil. In ker sem siten in me moti vsak drek je bil spisek del precej dolg zato tudi 2 dni dela.

Škatla izgrajenih delov je bila seveda predložena - kot dogovorjeno pred oddajo mopija.

P.S.: sesalček se prodaja, ker sem kupil ta mal sintisajzer ;)

Edited by farang

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

Si nisem mislil, da si bom kdaj kupi skuter, ampak kaj češ staramo se... Letos se je Triumphu pridružila prva gen. SH300A letnik 2007. Priznam, da sem pozitivno presenečen nad vsestransko uporabnostjo in kvaliteto izdelave. Kljub letom in km se zadevica zelo solidno pelje.

Ker se z njim dostikrat peljem po AC v službo bi rad dvignil končno hitrost. Sedaj gre z original variomatom do blokade slabih 150km/h.

Rad bi dosegel, da se lahko normalno peljem cca 130 - 140, ne pa da sem tu že praktično na limitu.

Zraven motorja sem dobil variomat Malossi multivar 2000, katerega je predhodni lastnik odstranil po nekaj mesecih uporabe, ker mu ni odgovarjal (večja poraba, previsoki obrati, nižja hitrost,). Ima kdo izkušnje oz. nasvet kakšno gramaturo valjčkov vgraditi, da dosežem nek optimum. Končno hitrost  bi rad imel cca 160 km. Pospeški mi niso prioriteta, rad pa bi, da se lahko mašina zavrti do blokade...

IMG_4021.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Ziv!! :D

Naj ti sluzi! :yea2:

Preveri ali se da dobiti aftermarket sekundarni prenos - zobniski par na izhodnem reduktorju z drugacnim (daljsim) prestavnim razmerjem. ;)

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

Thx Zok. Bom pripeljal pokazat ob priliki :)

Zaenkrat bom probal optimitirat s tem kar imam na voljo, se pravi  z Malossi variomatom in neko optimalno gramaturo valjčkov.

A obstaja kje kaka tabela okoli teh gramatur valčkov,  končne hitrosti in pospeška?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
12 hours ago, SiM said:

Thx Zok. Bom pripeljal pokazat ob priliki :)

Zaenkrat bom probal optimitirat s tem kar imam na voljo, se pravi  z Malossi variomatom in neko optimalno gramaturo valjčkov.

A obstaja kje kaka tabela okoli teh gramatur valčkov,  končne hitrosti in pospeška?

Le pridi! :yea2:

Se mi zdi, da nista ravno v (direktnem) sorodu, pa vendarle: sodelavcu sem spomladi "pripravil" Hondo NSS250X Forza (predhodnica Forze 300, ki ima motor evolucijo motorja NSS250X - lahko, da je le ta v sorodu s SH300?), med drugim sem mu menjal tudi variomat, povratno vzmet in sklopko (vse od Malossija). Variomat v kombinaciji z mocnejso povratno vzmetjo deluje odlicno - motor pri pospesevanju drzi slabega tisocaka visje, in performanse so (v kombinaciji z Leo Vince izpuhom in Zokovich krivino) po lastnikovih besedah za dve stopnicki boljse kot prej. Valjcki so not tisti, ki so bili v kompletu z variomatom - niso enakih dimenzij kot originalni, zato tovrstno kombiniranje odpade. Original obstaja v samo eni gramaturi, medtem ko jih ima Malossi na voljo celo paleto - zal po precej zasoljeni ceni - ce prav pomnim je komplet 18 eur? Vsekakor prevec, da bi kupil 8 razlicnih setov za probo, pa potem ugotavljal kako in kaj...

S predelavo (brez menjave sekundarnega prenosa) se mu je koncna hitrost znizala iz cca 125 na 115-120 km/h, vendar pa do tja pride dosti hitreje.

Glede tabele dvomim, da obstaja kaj zanesljivega, morda bi pomagala kaka izkusnja uporabnikov...

Gledam in vizuelno primerjam NSS300 in SH300, pa mi motorja delujeta na videz zelo podobna... ...NSS ima 13" zadnje kolo, SH pa 16"... ...pa ti potrebujes daljsi prenos... ...hm? :P Septembra se lahko glede kompatibilnosti pozanimam pri pooblascencu. ;)

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

SH300 ima na 279.1cc povrtan 249cc agregat od kroske CRF250R.

Bom najbrž probal dat gor malossi 18g valčke pa da vidmo kaj bo dala od sebe :)

Original tovarniško so 19g, poleg malossija pa bi naj v kompletu prišli 14g...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Dobro se bodo premesali. Alvaro v Hondo, Redding na Ducatija, Laverty k BMW, Toprak verjetno na yamaho, lows ali pucetti kawasaki, ali Honda z alvarom. Za drug hondin stol je v igri tudi Fores. Nic se ne omenja Camierja
    • marincspeedshop
      Ricks stator uporablja par mm krajse vijake. Ce jih nimas zraven jih dobis lahko pri meni.
    • Dr.SPEED
    • jetman
      Jaz sem pred cca 11 leti kupil RLS oiler od člana tega foruma po imenu Leteči, ki je sam zasnoval in izdelal mazalec verige. Par let sem se precej vozil, potem pa več let praktično nič. Zdaj sem imel motor na servisu pri 60.000 km in prva veriga še vedno ostaja na motorju. Jaz sem z mazalcem verige zelo zadovoljen. Prihranil mi je precej časa, ker se mi ni bilo treba ukvarjati z verigo pa še praktično en kompleten set verige in verižnikov sem privarčeval.
    • DAMI34
      ojej, ojej, a vso tut skrito dramo bi prebral? "as dobla sir?" Ne si ti dobla sir"...v tem stilu  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!