Jump to content

Poliranje vetrobrana


transalp

Recommended Posts

Po malem se lotevam urejanja mopeda za novo sezono... Ima kdo izkušnje z ročnim poliranjem drobnih prask s plastičnega vetrobrana pri motorjih? Na Transalpu imam originalen vetrobran iz dokaj močno tonirane zlatorjave plastike, podobne pleksi steklu. Je morda kdo preizkusil polituro "S100", ki je med drugim namenjena tudi plastiki:

prod_abb_s100_kstpol.jpg

Dokaj dobre izkušnje pri poliranju plastičnih "okenc" zaslonov mobilnih telefonov, avtoradijev, CD playerjev ipd., imam z "Displex-om", vendar je v drobni tubici le nekaj gramov za veliko $$...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • transalp

    10

  • Moto32

    6

  • Pips

    6

  • moto rider

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vetrobrani so vecinoma narejeni is lexana ali polikarbonata. Polikarbonatne sipe so tiste ta mehkejse, ki se tudi rade zlomijo pri padcu, itd Sipe iz lexana pa so neprobojne in dosti mocnejse. Poli

Polikarbonat-PC je termoplastični materijal. Lexan je tudi polikarbonat-PC in nikakršen poseben materijal, je samo komercialna oznaka za General electricsov PC. Zastopnik za prodajo Lexana (granulat)

Posted Images

Mislim da piše da ne smeš polirati zatemjenih vizirjev. Potem po moje tudi za vetrobran ni proporočlivo. Sem pa pred zimo cel motor spoliral z S 100 in bil sem presenečen. Vetrobrana sem se izognil. Imam pa kar velik plastike na Trophiju.

Link to post
Share on other sites

Tubica "Displexa" s 5 grami paste, velika približno toliko kot tubice s cianakrilatnim ("sekundnim") lepilom, stane med 4€ in 5€. Politura "S100" pa stane 7€ do 8€, ampak dobiš dozo z 200ml politure.

Link to post
Share on other sites
Mislim da piše da ne smeš polirati zatemjenih vizirjev. Potem po moje tudi za vetrobran ni proporočlivo.

Marja, škoda, da nisi poskusil še na vetrobranu... :wink: :D Sicer pa Hondin vetrobran ni površinsko toniran, ampak je iz obarvanega materiala, pa tudi nima "anti-scratch" prevleke, tako da ni težav. Američani s Transalp mailing liste redno polirajo originalne Hondine vetrobrane, ampak tistih njihovih polirnih "žavb" se v Evropi ne dobi. Je pa po petnajstih letih površina postala bolj motna - zaradi kopice drobnih prask in sonca.

Link to post
Share on other sites
Mislim da piše da ne smeš polirati zatemjenih vizirjev. Potem po moje tudi za vetrobran ni proporočlivo. Sem pa pred zimo cel motor spoliral z S 100 in bil sem presenečen. Vetrobrana sem se izognil. Imam pa kar velik plastike na Trophiju.

Prijetno??? :?: :?: :idea:

Ciao,by Pero

Link to post
Share on other sites
Mislim da piše da ne smeš polirati zatemjenih vizirjev. Potem po moje tudi za vetrobran ni proporočlivo. Sem pa pred zimo cel motor spoliral z S 100 in bil sem presenečen. Vetrobrana sem se izognil. Imam pa kar velik plastike na Trophiju.

Prijetno??? :?: :?: :idea:

Ciao,by Pero

JAP

Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Jaz imam na zzr na prozornem vetrobranu tudi nekaj prask, a mislita da bi šlo to s tem al bi mogu kaj druzga kupit. Enkrat sem bil pri enmu ki dela plastike za motor iz karbona in poliestra in je imel eno belo trdo polirno pasto, jo nanesel na mehek filc in poliral z vrtalnikom. Je blo kar dobro, samo se je še vedno mal poznalo.

Link to post
Share on other sites

Capiromzy je enga tipa, ki se spozna na poliranje spraševal kako naj spolira vetrobran in mu je tip svetoval naj ga z zobno pasto :shock: :shock:

a je to že kdo kdaj slišal???

Link to post
Share on other sites

Saj res, Smeško - zobna pasta! Ko se še ni dobilo Displexa in podobnih zadev, je bilo veliko nasvetov na to temo. Poleg poliranja plastike se da z zobno pasto lepo očistiti oksidirano srebrnino. Dan, mogoče bi bilo za več učinka z manj drgnjenja treba poskusiti s kako bolj grobo zobno pasto - recimo s kakim bolgarskim izdelkom, namenjenim beljenju zob kadilcev... :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

no recimo s cim pa naj jaz spoliram naslednji del,

recimo imam zadnjo vilico( je iz aluminija) in je po njej kapnilo nekaj kaplijc tekocine iz akkumulatorja, in se pozna mal tko belo(oksidirano) ali naj to tud spoliram z zobno pasto ali s katero polirko, plastike sem pa spoliru z sonaxovo polir pasto :arrow: zadovoljen........ce ima kdo kak nasvet nej ga napise ........

LP, Rock

Link to post
Share on other sites
Saj res, Smeško - zobna pasta! Ko se še ni dobilo Displexa in podobnih zadev, je bilo veliko nasvetov na to temo. Poleg poliranja plastike se da z zobno pasto lepo očistiti oksidirano srebrnino. Dan, mogoče bi bilo za več učinka z manj drgnjenja treba poskusiti s kako bolj grobo zobno pasto - recimo s kakim bolgarskim izdelkom, namenjenim beljenju zob kadilcev... :mrgreen:

Ali pa kar tistega od Leka...

Link to post
Share on other sites
no recimo s cim pa naj jaz spoliram naslednji del,

recimo imam zadnjo vilico( je iz aluminija) in je po njej kapnilo nekaj kaplijc tekocine iz akkumulatorja, in se pozna mal tko belo(oksidirano

LP, Rock

Bolj oksidirane predmete iz barvnih kovin poliram s pasto Purol (Kemostik Kamnik). Tudi če je npr. medinina že rjave barve, je se vztrajnem poliranju sveti kot zlato. Pa ne se ustrašit, na začetku poliranja je vse črno, šele po uporabi več krp se sveti. Manj oksidirane in občutljive zadeve poliram s tekočino za kovine (imena ne vem) ali s tekočino za poliranje avtolakov.

Če je zadeva močno nažrta, pomaga samo šmirgl papir (pa ne pregrob: najprej št. 300 do 400, potem 800) in na koncu pasta in tekočina.

Link to post
Share on other sites

nisem se zasledil polirpaste za prozorno plastiko,naj bo obarvana ali narejena iz obarvanega materiala.kolikor vem,vse paste vec ali manj najedajo vetrobransko plastiko.lahko se pa tudi motim. :wink:

Link to post
Share on other sites

Mačica in Smeško - ker bo zdajle odmor za malico, skočim v bližnjo moto trgovino kupit "S100" polituro za plastiko. Potem bom pa testiral delovanje "S100" in zobne paste na povsem zdrsanem vizirju 20 let stare Nolanke. Bom jutri poročal, kaj je ostalo od vizirja (in vetrobrana...). :P :wink: :D

Link to post
Share on other sites

Sem že kupil polituro "S100". Na njej piše takole:

Globok sijaj za vse gladke površine, kot so lakirani železni deli (enobarvni, metallic laki), lakirane in prebarvane površine iz umetnih mas, pleksi stekla, vizirje (ne za zatemnjene :? - kot je opozoril že Marja), nalepke itd. Odstrani plitve praske-rise z vseh gladkih površin. Ker vsebuje vosek, postanejo spolirane površine vododobojne. Ne vsebuje topil in ni agresivno za nalepke. Zelo učinkovito.

Recimo, da je tisto "ne za zatemnjene" namenjeno površinam s površinsko obdelavo (folija,...) in ne vizirjem/vetrobranom, ki so v celoti iz toniranega materiala. Bom poskusil... :P

Link to post
Share on other sites
Bom poskusil...  :P

Javi rezultate. predvsem me zanima kako se obnese poliranje vizirja ... nekoč, ko svojega popraskam dovolj in predno kupimn novega, bom verjetno probal še eno polirungo, da se prihrani denar.

Link to post
Share on other sites

Rezultati:

Močno zdrsan vizir stare čelade z globokimi razami:

Uporaba zobne paste se je zelo malo poznala, zato bi najbrž moral vložiti več truda pri drgnjenju. Poleg tega se zobna pasta v tanki plasti takoj zasuši, zato je treba delati z nekoliko vlažno krpo. Tudi končno poliranje se "na suho" težko naredi. Prednost: lep vonj po mentolu... :wink:

Politura "S100 lak+plastika": vizir se sicer lepo blešči, vendar praske ostanejo, le da so manj opazne. Politura odstrani le res drobne raze, takšne, ki se vidijo na površini od strani pri močni svetlobi.

Originalni vetrobran Honde Transalp (rjavo toniran, ni iz pleksija):

Preizkusil sem le "S100 lak + plastika". Z rezultatom sem zadovoljen. Tistih nekaj prask se sicer še pozna, vendar precej manj (je treba pogledati od blizu). Očitno so raze pregloboke oz. je politura preblaga. Morda se pozna tudi to, da sem delal s polirno vato. Z mehko bombažno krpo (frotir) bi bil rezultat morda še boljši. Sicer je površina vetrobrana spet postala povsem bleščeča, kot je bila nekoč, motnost pa je povsem odpravljena. Politura tudi zelo učinkovito očisti madeže insektov, ki jih s pranjem nikakor nisem mogel odstraniti. Teh madežev je bilo kar nekaj, površina pa je bila tam izrazito brez leska. Po poliranju je vetrobran spet tudi popolnoma prosojen (kot steklo), poleg tega pa je zaradi voska v polituri na otip povsem gladek, zaradi česar se bodo nanj najbrž manj prijemali insekti.

V kratkem bom z isto polituro spoliral še ves lak na motorju, da bo dobro zaščiten z voskom. Sodeč po Marjinih izkušnjah (Marja, hvala!) in poskusu na vetrobranu pričakujem dober rezultat.

Hotschko, če (ko) boš hotel preizkusiti poliranje vizirja čelade, se javi - da ne boš kupoval cele doze politure...

Link to post
Share on other sites
Hotschko, če (ko) boš hotel preizkusiti poliranje vizirja čelade, se javi - da ne boš kupoval cele doze politure...

Prav to sem imel v mislih :wink:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!