Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

1 minute ago, XTR said:

Ni cilj samo kolenčkanje. Popraviti tehniko vožnje, z možnostjo učenja kolenčkanja.. odvisno od predhodnega znanja, tako nekako. Inštruktor pa naredi svoj program, da oceni predhodno znanje kandidatov. Ni mišljeno samo "dirkanje" po progi, da naredimo še par novih "dirkačev". 

Tako je.

Meni recimo na cesti ne uspe tako vozit kot na pisti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

no, dejva nehat smetit, sej lahko kje drugje onaniraš name :P

Kaksno smetenje no.  Tvoja basnoslovna prigoda na Jadranki  je del tehnike voznje v ovinku. Pac si dosegel vecje "kote" nagiba kot ostali. :lol1:

Onaniranje preskoci prosim...nije moj kurac ratni zlocinac, da bi nate onaniral. :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motoristične gume so narejene za nagibanje v ovinku ;)

to ni nobeno proseravanje al nekaj kar smo se na motosvetu spomnili in naravno je, da nagneš motor, ko se pelješ skozi ovinek, ali podiraš motor, ali se presedeš ... stvar navade ... obvladam oba stila .. podiranje motorja uporabljam pri nižjih hitrostih, orangutana pa izvajam pri malo višjih hitrostih :P 

pred 5 minutami, apirko pravi:

Tako je.

Meni recimo na cesti ne uspe tako vozit kot na pisti.

sj cesta ni pista ... ne morš verjet .. meni tut ne rata :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@lucif3rka

Ce bi se kdo res rad naucil kolenckanja in to v varnem in kontroliranem okolju, se lahko te zadeve loti na GROBNIKU, kjer ima KEC- Kresimir Erdec solo moto voznje.  Sola  z svojimi programi pokriva cel spekter. Od popolnega zacetnika, do amaterskega dirkaca. 

Navali narode.

KEC Moto Sola GROBNIK

Naj virtualno besedicenje postane DEJANJE !  

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, maus said:

sj cesta ni pista ... ne morš verjet .. meni tut ne rata :P

 

Hehe. V mislih sem imel predvsem to, da sem na pisti brez večjih skrbi, če se kaj zalomi, ker so izletne cone in ni drugih ovir, kot so ograje, drevesa, nasproti vozeči avti in podobno. :)

 

4 minutes ago, Nearrain said:

@lucif3rka

Ce bi se kdo res rad naucil kolenckanja in to v varnem in kontroliranem okolju, se lahko te zadeve loti na GROBNIKU, kjer ima KEC- Kresimir Erdec solo moto voznje.  Sola  z svojimi programi pokriva cel spekter. Od popolnega zacetnika, do amaterskega dirkaca. 

Navali narode.

KEC Moto Sola GROBNIK

Naj virtuano besedicenje postane DEJANJE !  

Tudi o tem sem že razmišljal. Ampak moj proračun za 2017 tega, da bi vse tam rental in po Murphyu bil sam, ni vključeval. Že tadruga Mitaska letos je bla overbudget :D

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, apirko said:

Hehe. V mislih sem imel predvsem to, da sem na pisti brez večjih skrbi, če se kaj zalomi, ker so izletne cone in ni drugih ovir, kot so ograje, drevesa, nasproti vozeči avti in podobno. :)

 

Tudi o tem sem že razmišljal. Ampak moj proračun za 2017 tega, da bi vse tam rental in po Murphyu bil sam, ni vključeval. Že tadruga Mitaska letos je bla overbudget :D

Ni ti treba rentat njegovih motorjev. Lahko uporabis svojega.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Nearrain pravi:

Kaksno smetenje no.  Tvoja basnoslovna prigoda na Jadranki  je del tehnike voznje v ovinku. Pac si dosegel vecje "kote" nagiba kot ostali. :lol1:

Onaniranje preskoci prosim...nije moj kurac ratni zlocinac, da bi nate onaniral. :004

zmagu si :004

hvala za vse nasvete, bom upošteval :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, Nearrain said:

@lucif3rka

Ce bi se kdo res rad naucil kolenckanja in to v varnem in kontroliranem okolju, se lahko te zadeve loti na GROBNIKU, kjer ima KEC- Kresimir Erdec solo moto voznje.  Sola  z svojimi programi pokriva cel spekter. Od popolnega zacetnika, do amaterskega dirkaca. 

Navali narode.

KEC Moto Sola GROBNIK

Naj virtualno besedicenje postane DEJANJE !  

Sej to je tisti problem, po lanskem izpitu in motorju in opremi ter nekaterih življenjskih spremembah sem trenutno žal še vedno v fazi zategovanja pasu, zato pač izkoriščam takšne opcije, kot je tukajšnje nabiranje interesentov za skupinsko zadevo. Ni mi noben problem priznat, da nečesa ne znam, ampak tako kot pri vsem, tudi mene pri tem, ne preveč poceni hobiju, limitra budget. Ni mi pa lih do tega, da bi na račun takšnega izobraževanja npr. menjala motor na kakšnega cenejšega, brez ABS, ali pa pri nakupu nove čelade, ki me preganja pol sezone, šla po nekaj za 50€ v Hofer.

Sicer pa hvala za predlog, mogoče za eno drugo življenjsko obdobje :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Nearrain said:

Ni ti treba rentat njegovih motorjev. Lahko uporabis svojega.

Res je, ampak sem se v primeru tega na Grobniku bolj nagibal v smeri najema njegovega cestaka. Izkušnja na hitrejšem, večje in močnejšem motorju je sigurno boljša, kot pa na svojem malem nakedu. :) Gledam iz vidika programa pista, kjer je verjetno vse skupaj bolj prilagojeno oz. namenjeno SS motorjem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, apirko pravi:

Res je, ampak sem se v primeru tega na Grobniku bolj nagibal v smeri najema njegovega cestaka. Izkušnja na hitrejšem, večje in močnejšem motorju je sigurno boljša, kot pa na svojem malem nakedu. :) Gledam iz vidika programa pista, kjer je verjetno vse skupaj bolj prilagojeno oz. namenjeno SS motorjem. 

Ni smisel "popolno" spoznavanje modela,ki ga imas?Ne recem,ko svojega ze obvladaš,da si privosčiš malo izzivljanja na necem mocnejsem s pravimi gumami...(dan velikih otrok)

Ta,ki to vodi na Racelandu ima mt07,dve cbr in ktm supermoto...tko,da verjemi,da ima kaj pokazati in,da zna opozoriti in razložiti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole mi gre malo, če ne veliko na smeh :lol1:prvo se naučite vozit motor pa pol  prešaltajte na višji nivo. Če kdo ne zna zvozit ovinka brez kolenčkanja v ovinku se pa nagne ko stara mama bo s časom in izkušnjami nagnil bolj kot prej. To je moje mnenje, Je pa res, ko srečam take, ko v ovinku visijo kot opice se pa smejim pod čelado. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, solorider said:

Tole mi gre malo, če ne veliko na smeh :lol1:prvo se naučite vozit motor pa pol  prešaltajte na višji nivo. Če kdo ne zna zvozit ovinka brez kolenčkanja v ovinku se pa nagne ko stara mama bo s časom in izkušnjami nagnil bolj kot prej. To je moje mnenje, Je pa res, ko srečam take, ko v ovinku visijo kot opice se pa smejim pod čelado. :OK:

Si sploh prebral, kaj sm napisala? Ali je pač lažje posploševat pa bit najpametnejši?

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, lucif3rka pravi:

Si sploh prebral, kaj sm napisala? Ali je pač lažje posploševat pa bit najpametnejši?

kaj si mi hotela povedati, ker nisem nikogar citiral...še tablice nisem omenil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, lucif3rka pravi:

Preden zasmetimo še eno temo, a se lahko samo strinjamo, da ma vsak svoje razloge za takšno in drugačno vožnjo, vseeno pa dvomim, da je komu izmed tukaj oglašajočih se želja po ogrožanju drugih; vsaj zame bi bil namen takšnega treninga predvsem boljše spoznavanje sposobnosti motorja pod mano, v čimbolj nadzorovani/varni situaciji, da me kasneje na cesti čimmanj stvari preseneti, oziroma da se boljše zavedam, koliko "lufta" mi še ostane pri mojem povprečnem tempu. Sem že parkrat začetniško gledala pesek izven ovinka, priznam, pa situacijo na srečo rešila z namenskim obračanjem glave in podiranjem balance, bi pa rada, da mi pride to v nek instinktiven odziv, ne da izgubljam pomembne delčke sekunde, ko se moram na to opominjat, poleg tega me je pa še strah, ker je položaj nov in občutek nepoznan. 

Verjamem, da je imela večina že kakšno bolj ali manj bližnje srečanje, samo ni treba pa nagibanja v ovinkih takoj označit z namenom divjanja - in namesto, da bi izkazali podporo somotoristu, da se sploh želi naučiti tehnik, ki bi mu olajšale varnejšo udeležbo v prometu (zame ni to nič drugače kot pa recimo countersteering), vi vidite samo hitrost. Je res boljše, da pripeljem v ovinek, se nekaj zalomi, moja reakcija je pa recimo (pre)hiter stisk zavore in zaprte oči? Nasproti koga bi raje pripeljali?

tečaj pri @Borutt že imaš?

 

pred 12 minutami, sesir pravi:

Ni smisel "popolno" spoznavanje modela,ki ga imas?Ne recem,ko svojega ze obvladaš,da si privosčiš malo izzivljanja na necem mocnejsem s pravimi gumami...(dan velikih otrok)

Ta,ki to vodi na Racelandu ima mt07,dve cbr in ktm supermoto...tko,da verjemi,da ima kaj pokazati in,da zna opozoriti in razložiti...

karting steza ni za to primerna, a ne?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

 

 

karting steza ni za to primerna, a ne?

Ja,zelo,zelo primerna!Bistvo je,da se tja prijavijo nadebudni vozniki motornih koles...so zate bolj primerne ceste in maline ob cestah ali v glede na tvoj posnetek predstvljat oviro na cesti in tam prehitevati čelno?

Raceland je res odličen plac...pravo igrisče za velike otroke....

Hitrosti so v vecini ovinkov pod 50kmh,asfalt grob,ovinki izpeljani kot se reče....za vzet nedolznost svojemu drsniku idealn plac....za dobit občutek mopeda,da ga prav občutis  celega z zavorami vred...ze po prvem obisku...sam sem se tam vozil z...recimo veliko modeli...prevec in ne spomnim vseh...

Prijatelji,ki so padli...zdrsnili...eh...par prsk na mopiju,eden pa imel počeno kljucnico(supermoto na polno)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, solorider said:

kaj si mi hotela povedati, ker nisem nikogar citiral...še tablice nisem omenil. 

Da se mi "... prvo se naučite vozit motor pa pol prešaltajte na višji nivo ..." ne zdi primeren odnos. In ne, ne bom tiho.

Če te pa tolk s(k)rbi, kakšno registrsko mam, bi jo pa do zdej lahko že komot najdu na forumu, verjetno z manj truda kot si je blo te debate zapomniti in jih poservirati nazaj. ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, lucif3rka pravi:

Da se mi "... prvo se naučite vozit motor pa pol prešaltajte na višji nivo ..." ne zdi primeren odnos. In ne, ne bom tiho.

Če te pa tolk s(k)rbi, kakšno registrsko mam, bi jo pa do zdej lahko že komot najdu na forumu, verjetno z manj truda kot si je blo te debate zapomniti in jih poservirati nazaj. ;) 

vprašaj se, če si zmožna voziti po kolenu ali se nagnaš toliko v ovinku, da ti bo to prišlo prav. Imaš sploh kombinezon in kolenčnike za vožnjo, Ne me basat :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, lucif3rka pravi:

Da se mi "... prvo se naučite vozit motor pa pol prešaltajte na višji nivo ..." ne zdi primeren odnos. In ne, ne bom tiho.

Če te pa tolk s(k)rbi, kakšno registrsko mam, bi jo pa do zdej lahko že komot najdu na forumu, verjetno z manj truda kot si je blo te debate zapomniti in jih poservirati nazaj. ;) 

z novo tehniko pa bo tablico potrebno zakrivat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, lucif3rka pravi:

Da se mi "... prvo se naučite vozit motor pa pol prešaltajte na višji nivo ...". ;) 

Tako preživet dan z inštruktorjem je res odlična popotnica v svet motorizma...vidiš,si opozorjen,se ti pokaže, spoznaš sebe in moped....najbolj pogosta napaka je drža glave oz celade v ovinkih....

Višji nivo je kasneje obisk g.Keča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslov teme je jasen...ni samo kolenčkanje. In vsako učenje pa kjerkoli se ga že učiš, še najraje kje na varnem, je izboljšava tehnike in s tem tudi varnosti. 

Mal strasti umirit, pa bo šlo (tut po kolenu)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, Snecer said:

tečaj pri @Borutt že imaš?

Ne vžigaj se :(  .... po ovinkih je zate lahko profesor!  Vsak začetek je težak, s to razliko, da nekaterih ni sram povedati kaj jim je delalo težave. 

 

19 minutes ago, solorider said:

vprašaj se, če si zmožna voziti po kolenu ali se nagnaš toliko v ovinku, da ti bo to prišlo prav. Imaš sploh kombinezon in kolenčnike za vožnjo, Ne me basat :lol1: 

Preberi zgoraj bolj natančno, ne gre samo za kolenčkanje. Dober inštruktor bo najprej ocenil znanje kandidata in ga šele nato učil tehniko vožnje na višjem nivoju. Kdor je že bil na treningu varne v Krškem pozna potek treninga. Razlika je v tem, da si tam omejen na nekaj krogov po progi,.. če je zastonj ne moreš pričakovati celodnevni individualni trening vožnje. Oprema ni važna,.. dvigneš koleno.

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

42 minutes ago, sesir said:

Ni smisel "popolno" spoznavanje modela,ki ga imas?Ne recem,ko svojega ze obvladaš,da si privosčiš malo izzivljanja na necem mocnejsem s pravimi gumami...(dan velikih otrok)

Ta,ki to vodi na Racelandu ima mt07,dve cbr in ktm supermoto...tko,da verjemi,da ima kaj pokazati in,da zna opozoriti in razložiti...

Ko enkrat spoznaš svoj moped in se ga ne bojiš več, nimaš več respekt apred njim.. pol moreš nehat.... al kako že pravijo :)

Sicer pa ja @sesir, na Raceland bi sigurno šel s svojim na kakršenkoli tečaj. Edino za ta tečaj na Grobniku pa mogoče nisem prepričan v svojega. Morda bom drugo leto spremenil mnenje, heh. Tudi tega strica na Racelandu sem videl z MTjko tam aprila na dnevu motoristov. Raceland mi je všeč, pa še dobre pice majo tam. :) 

Sicer pa bom šel drugo sezono poleg Racelanda spoznavat še Marof pa Grobnik, katerih letos nisem. Se mi zdi da sem potem na cesti mirnejši, če tam dobim svoj tapravi "nagib". :)

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, XTR pravi:

Ne vžigaj se :(  .... po ovinkih je zate lahko profesor!  Vsak začetek je težak, s to razliko, da nekaterih ni sram povedati kaj jim je delalo težave. 

 

Preberi zgoraj bolj natančno, ne gre samo za kolenčkanje. Dober inštruktor bo najprej ocenil znanje kandidata in ga šele nato učil tehniko vožnje na višjem nivoju. Kdor je že bil na treningu varne v Krškem pozna potek treninga. Razlika je v tem, da si tam omejen na nekaj krogov po progi,.. če je zastonj ne moreš pričakovati celodnevni individualni trening vožnje.

nekdo jo je "napumpal", da mora drugače vozit in zdaj misli, da je očitno nekaj z njo narobe, ker ne razmišlja s svojo glavo

čredni nagon spet, da bo zdaj namesto za štedilnikom, kolenčkala ipd. scene, ne me basat no...

jaz nimam nobenih težav v ovinkih, vsaj zaenkrat sem še vse zvozil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, XTR pravi:

Ne vžigaj se :(  .... po ovinkih je zate lahko profesor!  Vsak začetek je težak, s to razliko, da nekaterih ni sram povedati kaj jim je delalo težave. 

 

Preberi zgoraj bolj natančno, ne gre samo za kolenčkanje. Dober inštruktor bo najprej ocenil znanje kandidata in ga šele nato učil tehniko vožnje na višjem nivoju. Kdor je že bil na treningu varne v Krškem pozna potek treninga. Razlika je v tem, da si tam omejen na nekaj krogov po progi,.. če je zastonj ne moreš pričakovati celodnevni individualni trening vožnje. Oprema ni važna,.. dvigneš koleno.

preberi kaj sem jaz napisal...da nekateri še nagiba ne naredijo in bi že kolenčkali. Vsaka šola je pa zlata vredna.... jaz sem tu končal... vse kar se bo nadaljevalo bo brisano!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!