Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno
pred 51 minutami, DinDiin pravi:

Sej je fino it na kaksen tecaj se mal pohecat vrjetn, al pa Vransko.... Sam na tistmu asfaltu se men zdi da... Everything goes... Tm si lahko velik upas.... Pol bos pa isto na enmu zlizanmu asfaltu delu, ti pa nau jasn zakva je letel po tleh.... 

Razlicni smo si. Men je blo fino, priznam.

Nisem zdaj ratal stručko prve klase, Rossi, nadpovprečen voznik, ipd. A škodilo mi vsekakor ni. 

 

  • Všeč mi je 4
Objavljeno
pred 10 urami, Snečer pravi:

Sploh pri motornih kolesih, ki imajo integralne zavore :) npr. Honda

Zadnjo zavoro koristim vedno pri zaviranju, v kombinaciji s prvo, pri zaviranju v ovinku, če je treba "popravljat" in pri kakšnih spustih po makadamu.

Na tečaju se mi zdi, da se je vadilo zaviranje z ABS sistemom :) verjetno se je nastavljal računalnik

zanimivo za pogledat in za probat...https://www.youtube.com/watch?v=hHRWg91hv-M

Objavljeno
2 hours ago, DinDiin said:

Sej je fino it na kaksen tecaj se mal pohecat vrjetn, al pa Vransko.... Sam na tistmu asfaltu se men zdi da... Everything goes... Tm si lahko velik upas.... Pol bos pa isto na enmu zlizanmu asfaltu delu, ti pa nau jasn zakva je letel po tleh.... 

Ravno zato gres na tecaj, da potem ves kaj se dogaja in kako ravnati. Na tecaju se ne uci divjati kar asfalt drzi, ampak resevati zadeve in pravilne pristope, itd...

Objavljeno (popravljeno)

Mrbit, kaj pa vem... Prjatu je reku, da mu je zal, da ni sel na tecaj, ko je izpit naredil.... Je prej razbil vse skp in zakljucil kariero.  

Men se se zmer zdi najtezja vaja, prva na izpitu, ko mors okol motorja pes ? 

To me se dons kdaj polije, ko iz garaze vlecem ?

Popravljeno . Popravil DinDiin
Objavljeno
9 minutes ago, DinDiin said:

Mrbit, kaj pa vem... Prjatu je reku, da mu je zal, da ni sel na tecaj, ko je izpit naredil.... Je prej razbil vse skp in zakljucil kariero.  

Men se se zmer zdi najtezja vaja, prva na izpitu, ko mors okol motorja pes ? 

To me se dons kdaj polije, ko iz garaze vlecem ?

Js motorja nikol ne porivam ob sebi. Z 190cm se gor usedem in pici miki.

res najhujsi filing da ga bom prevrnil na drugo stran :D 

Objavljeno

Nisem šel na kakšnega od teh tečajev, sem pa bil na Vranskem, pa sam grem kdaj na poligon in potreniram. Kako zgleda zaviranje v sili pri malo višjih hitrostih in izogibanje oviram, je fajn vedeti preden doživiš na cesti. Pri 70+ km/h je na začetku precej adrenalinsko. Ampak največ, kar sem s temi tečaji in lastnimi vajami dosegel pa je, da imam samozavest za premetavanje motorja pri počasni vožnji po parkiriščih, dvoriščih in mestni vožnji. Je fajn občutek, ko imaš motor pod nadzorom pri takšni vožnji. Če se znam zaradi tega kaj boljše peljati pri običajnih hitrostih, pa ne znam povedati.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

občutek lahko vara :)

bolje je imeti pravega v zapestju, nadmaš kar nekaj el. pomagal

žal pač imam občutek :) da el. pomagala služijo za zakrivljene situacije in ne za nezakrivljene

me občutek morda vara... 

Objavljeno

Moped ima vse.

Vozim kot, da nima nič.

Če bom rabil upam, da bo delalo vse.

Z nasmeškom domov pridem rad.

Objavljeno
pred 15 urami, Quest pravi:

Moped ima vse.

Vozim kot, da nima nič.

Če bom rabil upam, da bo delalo vse.

Z nasmeškom domov pridem rad.

to je prava filozofija!!

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Taprava filozofoja je tista ki te pripelje varno na cilj. Hitrost ni vazna :) 

Objavljeno

Jaz sem imel vceraj zaviranje v sili sredi ovinka na Jadranki, smo spelal. Morm na tecaj, da bom ultra teoretik. 

Objavljeno
pred 3 urami, DinDiin pravi:

Jaz sem imel vceraj zaviranje v sili sredi ovinka na Jadranki, smo spelal. Morm na tecaj, da bom ultra teoretik. 

motor menjat, izbira motorja je tudi pomembna

npr. jadralno letalo lahko brez motorja "leti", vojaški lovec pač ne :) 

  • Haha 1
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Jest mam pa eno vprašanje.

A mate vsi tolk vlke cohones da vas ne ganejo razrukane ceste al so motorji višjega ranga enostavno toliko bolj stabilni?

Vedno se čudim ko mi v kakem vegastem ovinku moped linijo odpira, pa pade mimo mene mojster balance kot da ni nič, čeprav tudi njegov motor konkretno razmeče prek grbin in valov.

Torej, a sm res samo tak pussy da cviknem ko ni vse tako kot mora bit, al so vzmetenja na motorjih višjega ranga tolk boljša da take nepravilnosti cestišča ne vplivajo na linijo v ovinku in pač kljub vidnem stresanju motorja le ta ostaja stabilen?

 

  • Haha 2
Objavljeno

Ne vem kaj je zate višjega ranga.

Z mojim meni tudi vse živo dogaja v ovinkih. To, da imam bele členke na rokah ne pomaga. Kohones omenjaš... jap. Tudi jaz jih preprosto nimam dovolj in grem raje malo bolj na ziher. Pa, da sem izpit v zrelih letih delal verjetno tudi ni najbolje.

Objavljeno
pred 9 urami, farang pravi:

 

Vedno se čudim ko mi v kakem vegastem ovinku moped linijo odpira, pa pade mimo mene mojster balance kot da ni nič, čeprav tudi njegov motor konkretno razmeče prek grbin in valov.

 

Če te v ovinku "mal" ne razmeče, je brezveze .. mora se mal dogajat :huh: ... je pa odvisno od pomagal, ki jih imaš ... vzmetenje, krmilni blažilnik itd itd...

je pa mladenich zgoraj vse pojasnil ... vozi se za svoj užitek ... kok se jih za mano podi, ker hočjo ninđo dol ruknt ... jaz se jim pa umikam, pol pa nočjo prehitet ... vedno vozim svoj ritem ... če je komu prepočas naj prehiti, če je komu prehiter naj ostane zadaj ... če je pa komu ravno prav, naj pa drži varnostno razdaljo in vsi bomo srečni 

 

 

Objavljeno
pred 9 urami, farang pravi:

Jest mam pa eno vprašanje.

A mate vsi tolk vlke cohones da vas ne ganejo razrukane ceste al so motorji višjega ranga enostavno toliko bolj stabilni?

Vedno se čudim ko mi v kakem vegastem ovinku moped linijo odpira, pa pade mimo mene mojster balance kot da ni nič, čeprav tudi njegov motor konkretno razmeče prek grbin in valov.

Torej, a sm res samo tak pussy da cviknem ko ni vse tako kot mora bit, al so vzmetenja na motorjih višjega ranga tolk boljša da take nepravilnosti cestišča ne vplivajo na linijo v ovinku in pač kljub vidnem stresanju motorja le ta ostaja stabilen?

To ni samo pogum (ali norost) ampak znanje in občutek. Podobno kot pri smučanju, ko se začetnik komaj prebija čez grbine, izkušeni pa brez težav divjajo mimo in delajo krasne zavoje.

Torej občutek za pravilno držo in pravilne reakcije na vsako situacijo (torej obvladovanje motorja), ki si ga pridobiš s treningi in kilometrino. Pri tem so v prednosti tisti, ki so že v mladosti vozili mopede in tisti, ki so vajeni makadama, kjer se naučiš kontrolirati drsenja. Verjetno bi pomagal trening motokrosa.

Tudi jaz sem začel vozit motor v letih in mi manjka tega, pa na cesti zato niti ne poskušal dohitevati tistih, ki to znajo (ali si upajo - ker imam verjetno še vsaj 50% rezerve).

Objavljeno

Da ne bo pomote, se ne obremenjujem z nobenim, peljem kot meni ustreza in je meni ok ter se jaz počutim varno. Za divjat je pista. 

Samo vprašam pač, ker me zanima kako vi gledate na to stresanje sredi ovinka. 

Boljši motorji so pač vsi ki imajo oreng vzmetenje. Vozim Tracer 700, in vsi vemo da je vzmetenje na teh mopedih bolj bogo. 

Objavljeno
pred eno uro, farang pravi:

Da ne bo pomote, se ne obremenjujem z nobenim, peljem kot meni ustreza in je meni ok ter se jaz počutim varno. Za divjat je pista. 

Samo vprašam pač, ker me zanima kako vi gledate na to stresanje sredi ovinka. 

Boljši motorji so pač vsi ki imajo oreng vzmetenje. Vozim Tracer 700, in vsi vemo da je vzmetenje na teh mopedih bolj bogo. 

pol je pa treba ninđo kupt  :lol:

verjetno maš premehko vzmetenje, pa te v ovinkih malo zaziba ... ampak tak motor je ... 

jaz se s tresenjem v ovinkih nč kaj dost ne vznemirjam .. edin jeba je k, če je preveč nagrbančen asfalt, ne pobiraš drsnikov enakomerno, kar me ob žiuce spraula ... 

za dirkat je pa pista... se strinjam ... tudi tam je na Grobniku pa starem asfaltu kar ornk treslo ... po novem asfaltu sem se samo turistično parkrat pelju, tako, da tresenja nisem nič kaj dosti čutil ... pravijo, da tudi po zunanjem delu nekaterih ovinkov, tudi trese ;) 

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 uro, farang pravi:

Da ne bo pomote, se ne obremenjujem z nobenim, peljem kot meni ustreza in je meni ok ter se jaz počutim varno. Za divjat je pista. 

Samo vprašam pač, ker me zanima kako vi gledate na to stresanje sredi ovinka. 

Boljši motorji so pač vsi ki imajo oreng vzmetenje. Vozim Tracer 700, in vsi vemo da je vzmetenje na teh mopedih bolj bogo. 

seveda je odvisno od vzmetenja, ampak z vajo se tudi s "slabšim" motorjem naučiš odpeljat. Mogoče poizkusi težo prenesti na stopalke, tako, kot da bi hotel malo "dvignit rit", pa ročice ne z polno močjo držat. drugače pa s časom postaneš "mehkejši" in manjše neugodnosti preprosto ignoriraš...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 urami, farang pravi:

Jest mam pa eno vprašanje.

A mate vsi tolk vlke cohones da vas ne ganejo razrukane ceste al so motorji višjega ranga enostavno toliko bolj stabilni?

Vedno se čudim ko mi v kakem vegastem ovinku moped linijo odpira, pa pade mimo mene mojster balance kot da ni nič, čeprav tudi njegov motor konkretno razmeče prek grbin in valov.

Torej, a sm res samo tak pussy da cviknem ko ni vse tako kot mora bit, al so vzmetenja na motorjih višjega ranga tolk boljša da take nepravilnosti cestišča ne vplivajo na linijo v ovinku in pač kljub vidnem stresanju motorja le ta ostaja stabilen?

 

1. poznavanje ceste je ogromno, če gre kdo z mano čez rebernice bo reku da sem skoraj MM (poznam skoraj vse luknje in grbine, ter pasti), ko ga bo razmetalo po dolgem in počez :P taisti šofer me gladko na domači cesti naščije (nekaj malega je pa tut od šoferja odvisno)

2. moja izkušnja je, da super vzmetenje (dodam še semiaktivno) in dober motor, ter dobro nastavljen motor lepše in bolje pobere slabe dele, semiaktivno celo tako, da šele ko greš čez mejo opaziš kako sranje je bilo spodaj

3. slabo nastavljen moped bo povzročal probleme pri vožnji in ne bo lepo pobiral

4. "višji rangi" motorjev imajo običajno še kak stabilizator, elektronika pa dejansko nima kakega vpliva, razn pri grobem odpiranju in koriščenju konjev

5. da si odgovoriš na to vprašanje bi moral kak znan ovinek odpeljati s svojim nato pa kakim drugim motorjem in primerjati

6. nasvet: čez ovinke vedno mehko sproščeno, sploh ko začne stresat moraš plavat z motorjem, ne pa se zakrčit. Kot pravi nekdo zgoraj, na prstih se dobi več filinga.

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

 

6. nasvet: čez ovinke vedno mehko sproščeno, sploh ko začne stresat moraš plavat z motorjem, ne pa se zakrčit. Kot pravi nekdo zgoraj, na prstih se dobi več filinga.

 

js tk mehak ratam v ovinkih, ki tresejo, da mi v hlačnco zleze ? 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 16 urami, farang pravi:

Jest mam pa eno vprašanje.

A mate vsi tolk vlke cohones da vas ne ganejo razrukane ceste al so motorji višjega ranga enostavno toliko bolj stabilni?

Vedno se čudim ko mi v kakem vegastem ovinku moped linijo odpira, pa pade mimo mene mojster balance kot da ni nič, čeprav tudi njegov motor konkretno razmeče prek grbin in valov.

Torej, a sm res samo tak pussy da cviknem ko ni vse tako kot mora bit, al so vzmetenja na motorjih višjega ranga tolk boljša da take nepravilnosti cestišča ne vplivajo na linijo v ovinku in pač kljub vidnem stresanju motorja le ta ostaja stabilen?

 

na grbini vsakega strese in odnese, tudi Marqueza in to na stezi :)

tak pač je, ko je v lepem ovinku na idealno lini grbina, luknja, zalivka...

če si normalno pripeljal malo korigiraš, sicer pustiš da gre "preko"

wilbers, ohlins, mitas, vse isto na slo cestah :) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!