Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


thelegenda

Priporočene objave

Just now, Shillien said:

To pa drži kot pribito! ??

Napaka! tudi pri kolenčkanju gre za countersteering. Bolj pravilno bi bilo.. counterweight ne izpade tako frajersko. Se pa lažje z njim odpelje slalom na poligonu in ga je nekako smiselno obvladati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Shillien pravi:

To pa drži kot pribito! ??

ornk pribito .. sem probal pri cca 90 km/h položit ovinek s tem sistemom, pa ni šlo... ne gre, ker bo moral bit motor pod kotom 45 ° jaz pa pod kotom 90 ° glede na površino in bi res smešno zgledalo, če bi sploh uspel zvozit ovinka ... do ene 50-60 še gre to odrivanje .. pri višjih hitrostih pa ne gre več ... je pa treba potiskat krmilo in sicer tisti del v katerega gre ovinek in se malo presesti, saj je s tem oprijem pnevmatike večji in možnost zdrsa manjši ...  jem kokice :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, maus pravi:

ornk pribito .. sem probal pri cca 90 km/h položit ovinek s tem sistemom, pa ni šlo... ne gre, ker bo moral bit motor pod kotom 45 ° jaz pa pod kotom 90 ° glede na površino in bi res smešno zgledalo, če bi sploh uspel zvozit ovinka ... do ene 50-60 še gre to odrivanje .. pri višjih hitrostih pa ne gre več ... je pa treba potiskat krmilo in sicer tisti del v katerega gre ovinek in se malo presesti, saj je s tem oprijem pnevmatike večji in možnost zdrsa manjši ...  jem kokice :P 

Ta hitrost je popolnoma irelavantna :) ker je še veliko drugih dejavnikov. Tudi jaz se presedem ko vozim hitreje, bodimo pa realni, pri normalni vožnji presedanje, sploh pa kolenčkanje NIKOLI ni potrebno in je sam countersteering popolnoma dovolj za lepo in varno vožnjo skozi ovinek. 

Te tehnike "counterweight" oziroma tehnike z nagnjevanjem kontra motorju pa moram priznat da na cesti ne videvam, edino kje sem jo videl je na poligonu ko je nekdo opravljal izpit in jo je uporabljal v osmici. Pa sem še sam pozkusil z in brez tega, in po preizkušenem lahko meni osebno ta tehnika ni uporabna nikjer in si ne predstavljam da bi jo uporabil med vožnjo skozi ovinek, in še enkrat niti ne srečujem ljudi ki bi jo uporabljali na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Shillien pravi:

Ta hitrost je popolnoma irelavantna :) ker je še veliko drugih dejavnikov. Tudi jaz se presedem ko vozim hitreje, bodimo pa realni, pri normalni vožnji presedanje, sploh pa kolenčkanje NIKOLI ni potrebno in je sam countersteering popolnoma dovolj za lepo in varno vožnjo skozi ovinek. 

Te tehnike "counterweight" oziroma tehnike z nagnjevanjem kontra motorju pa moram priznat da na cesti ne videvam, edino kje sem jo videl je na poligonu ko je nekdo opravljal izpit in jo je uporabljal v osmici. Pa sem še sam pozkusil z in brez tega, in po preizkušenem lahko meni osebno ta tehnika ni uporabna nikjer in si ne predstavljam da bi jo uporabil med vožnjo skozi ovinek, in še enkrat niti ne srečujem ljudi ki bi jo uporabljali na cesti.

še to ne oz nezavedno, "naravno" izpelješ ovinek

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako snecer... poduci jih kako se hitro vozi cez ovinke in pokončno... se kaksen video jim prilimaj... da bojo vedl kako se stvari streže .. ker tavajo v temi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, bajkr88 pravi:

tako snecer... poduci jih kako se hitro vozi cez ovinke in pokončno... se kaksen video jim prilimaj... da bojo vedl kako se stvari streže .. ker tavajo v temi

jaz nikogar ne učim hitre vožnje, vedno pa opozarjam, da naj se vozi normalno in je manj tveganja in manj težav

lahko pa nam ti pokažeš kak svoj video pa ti bomo svetovali :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Shillien pravi:

, bodimo pa realni, pri normalni vožnji

tudi to je zelo relativno .. kaj je to normalna vožnja ;), kolenčkanje ni potrebno, je pa zabavno :jezik: 

načeloma se strinjam s teboj, ampak jaz se vseeno rad malo bolj dinamično vozim vsaj po ovinkih, po ravnini pa itak se je brez veze presedat in se hitro vozit ... 

ovinki so zato, da se ovinkajo in ne sekajo, kot to počne 80 % motoristov ... sem že nekajkrat rekel, da bom začel posnetke gor dajat, ko se za kašnim vozim in sekanje ovinkov in vožnja ob črti, ter zajemanje ovinkov preko nasprotnega pasu, kot da bi vozili šlepar :lol1: 

 

pred 12 minutami, bajkr88 pravi:

tako snecer... poduci jih kako se hitro vozi cez ovinke in pokončno... se kaksen video jim prilimaj... da bojo vedl kako se stvari streže .. ker tavajo v temi

ko bo začel razlagat, bomo vsi dolge prižgali, da ne bomo v temi :P 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak trening, vsako novo znanje in izkušnja ti koristijo, škodijo ti definitivno ne, torej tečaji varne vožnje so dobra zadeva (cena tečajev varne vožnje pa slaba, ker pol moraš na zaščitni opremi šparat :P ) jaz pač vsako stvar probam, pa vidim, če mi paše uporabim, če mi ne pač ne. Mi je pa na varni vožnji bila precej bolj všeč uporaba zadnje zavore v ostrih ovinkih... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

jaz nikogar ne učim hitre vožnje, vedno pa opozarjam, da naj se vozi normalno in je manj tveganja in manj težav

lahko pa nam ti pokažeš kak svoj video pa ti bomo svetovali :) 

skoz pises da vozis hitro s svojo edinstveno tehniko... miljon takih tvojih zapisov... razn ce si jih zbrisu :)

nimam nc, ne snemam in ne znam hitro vozit, in tud ne hvalim se da imam super tehniko kot ti... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj noben ni prej vozil kolesa, mopeda itd.? da bi že po naravni in varni poti pridobil motoriko za motor?

Al kar direktno na 1000ccm+ pa ajmo ...

 

Pravkar, bajkr88 pravi:

skoz pises da vozis hitro s svojo edinstveno tehniko... miljon takih tvojih zapisov... razn ce si jih zbrisu :)

nimam nc, ne snemam in ne znam hitro vozit, in tud ne hvalim se da imam super tehniko kot ti... 

Slabo si prebral. Napisal sem, da lahko vozim tudi hitro pa bo guma imela rob in stopalka bo cela.

99% pa vozim v okviru omejitev in razmer na cesti.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozis pocasi in previdno... kar je prav in podpiram ... hitro pa ne ker ne znas in ne upas.... in tud to je prav, nic ni s tem narobe .... sam ne pametvat o tehnikah itd k res nisi primeren ... kot bi zupnik govoru kako mulca vzgajat.... dej ne nabijat. im out 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, bajkr88 pravi:

vozis pocasi in previdno... kar je prav in podpiram ... hitro pa ne ker ne znas in ne upas.... in tud to je prav, nic ni s tem narobe .... sam ne pametvat o tehnikah itd k res nisi primeren ... kot bi zupnik govoru kako mulca vzgajat.... dej ne nabijat. im out 

Vozim normalno, kaj ne poznaš predpisov, omejitev? in to se pričakuje od vseh udeležencev v prometu.

Verjetno imam pravilno tehniko, če mi guma, zavore itd. držijo dlje in s tem ni nobenih težav.

Seveda pa je razlika v tem, da "brutalno" ne ožemam iz ovinka, ampak lepo lagano, enakomerna hitrost itd.

To ni počasna vožnja, ni pa projektil.

Al se tu menimo o nelegalni vožnji, nonstop v prekršku ali celo kaznivo dejanje?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, maus pravi:

...ovinki so zato, da se ovinkajo in ne sekajo, kot to počne 80 % motoristov ...

??

sem že nekajkrat rekel, da bom začel posnetke gor dajat, ko se za kašnim vozim in sekanje ovinkov in vožnja ob črti, ter zajemanje ovinkov preko nasprotnega pasu,

Kar začni jih gor dajat, če imaš kamero..

Take modele videvamo vsi, tudi med avtomobilisti jih ne manjka. Mogoče mislijo, da s to tehniko kakšen deci benza prišparajo....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, bajkr88 pravi:

vozis pocasi in previdno... kar je prav in podpiram ... hitro pa ne ker ne znas in ne upas.... in tud to je prav, nic ni s tem narobe .... sam ne pametvat o tehnikah itd k res nisi primeren ... kot bi zupnik govoru kako mulca vzgajat.... dej ne nabijat. im out 

Sori, ampak o tem, kar sem ti v tvojem postu boldal, se pa motiš. Oz. fer bi bilo, da se najprej pelješ z njim, pa potem verodostojno razpredaš.

Kar nekaj nas je tule na forumu, ki smo se že peljali skupaj z njim...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, izibajker pravi:

Sori, ampak o tem, kar sem ti v tvojem postu boldal, se pa motiš. Oz. fer bi bilo, da se najprej pelješ z njim, pa potem verodostojno razpredaš.

Kar nekaj nas je tule na forumu, ki smo se že peljali skupaj z njim...

je dal video gor... lepo vidno ... z njim peljat? NE hvala..... uzivajte,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, XTR pravi:

Vam malo olajšam debato,.... drugi način je counterweight, po domače "lomljena tehnika".

ojej, še tretja verzija :P

Counteering uporabljaš ali pa izvaješ neglede, kam visiš, al levo v levem al desno.

Štartal smo pa z zelo enostavnim zapisom:

ker je bil motor porinjen v ovinek ali v notranjo stran krožišča (voznik pa kontra) sem se kmalu zložila..

No potem smo prišli do kontra krmarjenja, pa do kontra teženja, Maus je dodal nekaj o lepoti in mineštra je tu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Marko P. pravi:

Po moje je pa to vse isto.

Countersteering, angleški stil, vožnja v ovinek s potiskom.

In to privede do tega "nenaravnega" položaja na motorju, če kasneje v ovinku ne "preklopiš"... Kdaj in če preklopiš je pa zopet dolga debata,...

del "ingliš stila" je kontrapotisk (da ne bom ingliš pisal)

Angleški stil, kot imenujejo nekateri, pomeni da v levi ovinek, porineš cel motor, ti se pa držiš čimbolj pokonci.

Del vsakega stila pa je kontra porivanje krmila, kot v videoposnetku, ki sem ga dal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, izibajker pravi:

Pa še nekaj se je treba zavedat. Contersteering vizuelno ne izpade tako frajersko kot kolenčkenstiring. :smoke:

mislim, da je @razazajel vse bistvo "najljepše tjehnike na svjeti"

 

 

Komur paše pač naj.

 

pred 1 uro, Shillien pravi:

 

Vsi inštruktorji poudarjajo tehniko ki jo oni imenujejo "tehnika s potiskanjem", kar pa je ubistvo countersteering. Edino kar sem opazil je da so proti in odsvetujejo nagnjevanje v ovinek skupaj z motorjem (govorim o velikim nagnjevanjem, "kolenčkanjem"). Ampak njihova tehnika ki jo učijo je zelo lepa in po videnem si upam trdit da je za veliko večino motoristov, oziroma za vsakega motorista PRI NORMALNI, CESTNI, NE DIRKALNI VOŽNJI najbolša tehnika.

 

tole me pa res zanima kaj si se naučil, torej odsvetujejo velik nagib v ovinek skupaj z motorjem, a pri isti brzini si lahko lep in porivaš moped v ovinek, sam pa visiš kontra? A prav razumem? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, bajkr88 pravi:

je dal video gor... lepo vidno ... z njim peljat? NE hvala..... uzivajte,lp

sicer je tvoja stvar s kom se boš peljal, jaz sem se peljal z njim nekajkrat .. tudi v Paklenico in je bilo v redu ...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

sicer je tvoja stvar s kom se boš peljal, jaz sem se peljal z njim nekajkrat .. tudi v Paklenico in je bilo v redu ...

 

potrjujem tole objavo, čeprav na momente je bil kr mal razigran :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, maus pravi:

sicer je tvoja stvar s kom se boš peljal, jaz sem se peljal z njim nekajkrat .. tudi v Paklenico in je bilo v redu ...

 

ne zarad voznje... zarad drugih 'razlogov'... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, bajkr88 pravi:

ne zarad voznje... zarad drugih 'razlogov'... 

itak sem pol jaz večerjo plaču :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!