Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno

Malo berem tole pa se morm vtaknit. Tukaj mečete vse  kategorije motorjev v isti koš. Če se boš na cestaku peljal tako kot na hibridih, endurah, RT-jih, GS-ih in podobno boš slej ko prej ali v kakšnem grabnu ali pa spet v kakšnem grabnu. Jaz na cestaku vedno vozim tako da delam na motorju ves čas viset z motorja, seveda spet odvisno od samega ovinka dolžine zaprosti in podobno. Na cestaku sem na tak način kot opisan zograj korigiral da sem vedel kje sem in kje je meja.  Oziroma če sem že bil na kolenu in sem visel dol z motorja sem vedel da imam rezerve vsaj še 30%, ker sem v tem primeru lahko motor še dodatno podrl ko sem nogo stisnil k kestlnu... Poleg tega sem na tak način lahko bolj obremenil prednji konec s tem tudi oprijem na sprednje kolo. Vsekakor pa moraš vsak motor začutit kje in kako ga naložit. Recimo monstra 900 sem čisto drugače peljal kot ninjo ki sem jo imel. Monstra si moral spredaj prcej bolj obtežiti (jaz temu rečem da sem ga še bolj naložil in potem na koleno)...Sedaj na potovalnih endurah je pa tehnika vožnje taka kot učijo v šolah varne vožnje...Nekateri so v osnovi pač leseni in rabijo take lekcije... Jaz sem že kot mali mulec bral in prebiral vse te tehnike vožnje in roko na srce mi je vse skupaj zelo pomagalo...Poleg tega je za osnove zelo dobra vaja tudi s kolesom tako kot imaš opisano v zadnji številki AMZS.... 

Priznam pa da sedaj ne tudi enduro vozim precej bolj upokojensko kot pred 10timi leti in uživam samo da se peljem, ni mi važno da sem najhitrejši čez ovinke, sprovociram pa včasih koga tko iz žehtnobe :D

Objavljeno
pred 4 minutami, Kawl pravi:

Malo berem tole pa se morm vtaknit. Tukaj mečete vse  kategorije motorjev v isti koš. Če se boš na cestaku peljal tako kot na hibridih, endurah, RT-jih, GS-ih in podobno boš slej ko prej ali v kakšnem grabnu ali pa spet v kakšnem grabnu. Jaz na cestaku vedno vozim tako da delam na motorju ves čas viset z motorja, seveda spet odvisno od samega ovinka dolžine zaprosti in podobno. Na cestaku sem na tak način kot opisan zograj korigiral da sem vedel kje sem in kje je meja.  Oziroma če sem že bil na kolenu in sem visel dol z motorja sem vedel da imam rezerve vsaj še 30%, ker sem v tem primeru lahko motor še dodatno podrl ko sem nogo stisnil k kestlnu... Poleg tega sem na tak način lahko bolj obremenil prednji konec s tem tudi oprijem na sprednje kolo. Vsekakor pa moraš vsak motor začutit kje in kako ga naložit. Recimo monstra 900 sem čisto drugače peljal kot ninjo ki sem jo imel. Monstra si moral spredaj prcej bolj obtežiti (jaz temu rečem da sem ga še bolj naložil in potem na koleno)...Sedaj na potovalnih endurah je pa tehnika vožnje taka kot učijo v šolah varne vožnje...Nekateri so v osnovi pač leseni in rabijo take lekcije... Jaz sem že kot mali mulec bral in prebiral vse te tehnike vožnje in roko na srce mi je vse skupaj zelo pomagalo...Poleg tega je za osnove zelo dobra vaja tudi s kolesom tako kot imaš opisano v zadnji številki AMZS.... 

Priznam pa da sedaj ne tudi enduro vozim precej bolj upokojensko kot pred 10timi leti in uživam samo da se peljem, ni mi važno da sem najhitrejši čez ovinke, sprovociram pa včasih koga tko iz žehtnobe se:D

prjatu endure (konkretno KTM 1290 super adventure ali 1050 Adventure) se fantastično pelje s presedanjem pol riti. Seveda to ni potrebno ampak.........tudi na cestakih to ni potrebno, vendar ker sem navajen mi velik bolj paše malce presedanja, neglede na moped. Razlike so samo, ali moped vozim po prvi gumi (cestaki, st in podobno, ki ima težišče naprej) ali bolj pokončne drže, ker ga usmerjam z ritjo. Še vedno pa mi ful sede, da presedem pol riti, kolenček ven in pali čez ovinek. Pa nimam niti podrajsanih zaščit kolena (no mogoče občasno drsnem) ampak kar je bolj pomembno, ne drsam:

tačk,

centralca

izpuha itd...

in se počutim kul. :P

aja v osnovi se pa strinam s tabo, moped je potrebno začutiti.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 24 minutami, Kawl pravi:

Malo berem tole pa se morm vtaknit. Tukaj mečete vse  kategorije motorjev v isti koš. Če se boš na cestaku peljal tako kot na hibridih, endurah, RT-jih, GS-ih in podobno boš slej ko prej ali v kakšnem grabnu ali pa spet v kakšnem grabnu. Jaz na cestaku vedno vozim tako da delam na motorju ves čas viset z motorja, seveda spet odvisno od samega ovinka dolžine zaprosti in podobno. Na cestaku sem na tak način kot opisan zograj korigiral da sem vedel kje sem in kje je meja.  Oziroma če sem že bil na kolenu in sem visel dol z motorja sem vedel da imam rezerve vsaj še 30%, ker sem v tem primeru lahko motor še dodatno podrl ko sem nogo stisnil k kestlnu... Poleg tega sem na tak način lahko bolj obremenil prednji konec s tem tudi oprijem na sprednje kolo. Vsekakor pa moraš vsak motor začutit kje in kako ga naložit. Recimo monstra 900 sem čisto drugače peljal kot ninjo ki sem jo imel. Monstra si moral spredaj prcej bolj obtežiti (jaz temu rečem da sem ga še bolj naložil in potem na koleno)...Sedaj na potovalnih endurah je pa tehnika vožnje taka kot učijo v šolah varne vožnje...Nekateri so v osnovi pač leseni in rabijo take lekcije... Jaz sem že kot mali mulec bral in prebiral vse te tehnike vožnje in roko na srce mi je vse skupaj zelo pomagalo...Poleg tega je za osnove zelo dobra vaja tudi s kolesom tako kot imaš opisano v zadnji številki AMZS.... 

Priznam pa da sedaj ne tudi enduro vozim precej bolj upokojensko kot pred 10timi leti in uživam samo da se peljem, ni mi važno da sem najhitrejši čez ovinke, sprovociram pa včasih koga tko iz žehtnobe :D

Osebno vozim motor zelo podobno , kot sem vozil ss motorje ........še sem živ .  Presedam ,  uležem se na tank  še posebno na LT . Če ne delaš s telesom si hitro v ograji , ko zagrabi centralc v asvalt :D pač motor uporabljam še za kaj več , kot je namenjen ........

Se pa strinjam ......veliko je lesenih in ti rabijo vsaj 3x na tečaj čez leto .......:P

 

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pa dejte te skuteriste ze enkrat ban-at iz teme ali jim pa vsaj omejit dostop do teme (nekredibilnost) in nabijanje ves cas eno in isto.....(ni dovolj, da ga/jih imam na ignore)...

Mitas SF+.....ne vem, kje je njena meja, ker se ji se nisem niti priblizal. Prisoten je (pri meni) strah pred zdrsom prednje pnevnatike. In iskanje, kdaj je cez mejo.....ravno nebi (imam rad sebe in motor)!

Kaksen nasvet, kako bolj nagnit v ovinek? Ali preprosto; nagni dokler gre ? ker na zadnji pnevmatiki je se nekaj “pussy stripe-a”

hvala,lp

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 4 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Kaksen nasvet, kako bolj nagnit v ovinek? Ali preprosto; nagni dokler gre ? ker na zadnji pnevmatiki je se nekaj “pussy stripe-a”

hvala,lp

drugačna linija v ovinku .. ti bom js enkrat pokazu ;) ... če conti zdrži tak nagib, po tudi mitaska :P 

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Kaksen nasvet, kako bolj nagnit v ovinek? Ali preprosto; nagni dokler gre ? ker na zadnji pnevmatiki je se nekaj “pussy stripe-a”

hvala,lp

Jz bi svetoval obisk Racelanda...das tistih 20eu in se malo peljes...ali pojes "pico na pisti" in imas mislim 10krogov...

Tam bos v varnem okolju in pri nizkih hitrostih ob pravilnem vstopu v ovinek in pravilnem gledanju...se veliko naucil....6.4 pridi na kako pijaco bos velik vidu/izvedel....

 

received_638505319936871.jpeg

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@Roger G. Jagger 

...se strinjam s prvim odstavkom.... klobučku bi morali priskrbeti enega, ki se ukvarja z mađioničarijo, ki bi ga malo pod hipnozo hipnotiziral, da ko pomisli na besedo "Mitas" .... začne delati kaj drugega... kot na tistmu šovu s hipnotizerjem...   :P

...drugi odstavek. Upam, da tudi jaz ne izvem, kje je meja....  ker se tudi imam rad...in mojga mopija...in še koga tretjega...V glavnem Drži dobro, ali bolje od kake druge gume. Mi je že tudi zdrsnila ...sicer pri mali hitrosti, na "slabem" asfaltu .... kaj drugega raje ne preskušam.

Nasvet, kako nagniti v ovinek:  .... nagneš se toliko, da ne padeš v ovinek  :P     .... že večkrat sem (smo) napisal(i) ... riskiraj tistih 30€...pa se zapelji na Raceland...ali Marof, kjer pri nizkih hitrostih iščeš max nagibe, ki ti jih dopušča tvoj motor, ali tvoj giroskop v tvoji glavi..  :P   .... še bolje, če to počneš s kom, ki to že zna...in ti z nasveti pomaga premagati strah nagniti se. To, da veš koliko se lahko nagneš, ti lahko pomaga rešiti kozo v kaki kritični situaciji na cesti.... ne pa da "zmrzneš" ....in odpelješ naravnost...

 

Objavljeno
6 minutes ago, maus said:

drugačna linija v ovinku .. ti bom js enkrat pokazu ;) ... če conti zdrži tak nagib, po tudi mitaska :P 

No vidis.....mislim, da je to edina resitev. Cakam na to....ze......se pa ze veselim (resno)!

lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, Roger G. Jagger pravi:

No vidis.....mislim, da je to edina resitev. Cakam na to....ze......se pa ze veselim (resno)!

lp

Absolutno zelo dobrodoslo...bolj kot ne nujno:hmm:

Je pa prej omenjen obisk pomemben zaradi drzanja glave...se splaca pridet,veliko odneses,seveda moras to tudi zeleti!

Objavljeno
pred 3 minutami, Roger G. Jagger pravi:

No vidis.....mislim, da je to edina resitev. Cakam na to....ze......se pa ze veselim (resno)!

lp

Mislm, da je @XTR enkrat neki organiziral...

Objavljeno (popravljeno)

@Zivnorc Se spomnim, kako sta me z Mausom (+HD Dyna) vzela seboj na Rakitno, kot Freshman/Rookie-a.....in je bila moja voznja dokaj kriticna. Se sam si mislil, da bom sel 2. ovinek v maline.....! 

Potreboval bi en tak izlet v druzbi izkusenih motoristov, kateri znajo svetovat....

 

lp

Popravljeno . Popravil Roger G. Jagger
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 7 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Pa dejte te skuteriste ze enkrat ban-at iz teme ali jim pa vsaj omejit dostop do teme (nekredibilnost) in nabijanje ves cas eno in isto.....(ni dovolj, da ga/jih imam na ignore)...

Mitas SF+.....ne vem, kje je njena meja, ker se ji se nisem niti priblizal. Prisoten je (pri meni) strah pred zdrsom prednje pnevnatike. In iskanje, kdaj je cez mejo.....ravno nebi (imam rad sebe in motor)!

Kaksen nasvet, kako bolj nagnit v ovinek? Ali preprosto; nagni dokler gre ? ker na zadnji pnevmatiki je se nekaj “pussy stripe-a”

hvala,lp

Ce je guma vredu zasnovana in asfaltna podlaga enakomerno oprijemljiva ti guma nakaze, da je konec heca brez dokoncnega zdrsa v maline. Meja zdrsa na dobri gumi je siroka in enostavno cutis, da je zacela drseti in popravis. Samo to pocet na cesti pa ni ravno modro. Razen drugih udelezencev in ovir ze sam asfalt ni konsistenten. Mene je lani na neki politi svinjariji za pol metra odneslo pocez na sredino ceste. Pol so bile pa se spodnjice zasvinjane.

Pojdi na pisto in tam v miru isci mejo drsenja. Ce tam orng tiscis itak skozi po malem drsis.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 21 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Pa dejte te skuteriste ze enkrat ban-at iz teme ali jim pa vsaj omejit dostop do teme (nekredibilnost) in nabijanje ves cas eno in isto.....(ni dovolj, da ga/jih imam na ignore)...

Mitas SF+.....ne vem, kje je njena meja, ker se ji se nisem niti priblizal. Prisoten je (pri meni) strah pred zdrsom prednje pnevnatike. In iskanje, kdaj je cez mejo.....ravno nebi (imam rad sebe in motor)!

Kaksen nasvet, kako bolj nagnit v ovinek? Ali preprosto; nagni dokler gre ? ker na zadnji pnevmatiki je se nekaj “pussy stripe-a”

hvala,lp

Kod Keca na grobniku skola voznje na njegovim motorima. A postoji i mogucnost izlaska na stazu! 

 

I nakon toga do Starigrada na kavu u Carlitosa ( nije neka kava ??

Objavljeno
pred 2 minutami, kronik pravi:

Kod Keca na grobniku skola voznje na njegovim motorima. A postoji i mogucnost izlaska na stazu! 

 

I nakon toga do Starigrada na kavu u Carlitosa ( nije neka kava ??

Nisem vedu,da tudi z njegovimi mopiji...to bi blo dvema frendoma zanimivo(se bojita za svoji prdali) kuk pa cena in kateri mopi?

Objavljeno

@Roger G. Jagger 

... ko smo glih v Mitas temi....

... verjetno imaš nataknjene Mitas SF+ pnevmatike. Te pnevmatike brez skrbi zdržijo več nagiba (na dobri površini), kot tvoj motor (mišljeno do tačke) in tvoj "giroskop v glavi" . Torej, če znaš skenirati asfaltno podlago (že na oko od oka določiš, koliko gripa ti ponuja kaka vrsta asfalta.... ali je senčna lega...ali je hladno...ali je vroče...ali je asfalt videti prašen...itd...itd ... sevede z upoštevanjem "faktorja varnosti") ...lahko faktor gume odmisliš. Naslednja ovira je samo v glavi...oz. limit motorja. To pa bi bilo pametno se dobiti na Racelandu z nekom, ki to obvlada...ali pa na poligonu varne vožnje z inštruktorjem, kjer boš imel (verjemi mi) naslednji dan musklfiber....in pobrušene tačke.

Nisem  strokovnjak...niti nimam zato diplome ali certifikata.... ampak kak amaterski nasvet ti pa lahko dam...imam namen en dan it na Marof ali na Raceland narediti malo "kondicijskega treninga  :P "  ...pa še sosedov "tamau" bo šel dol...pa upam, da shecam še mojega fotra.... tko da ene par nas bo šlo dol v kratkem.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 16 minutami, sesir pravi:

Nisem vedu,da tudi z njegovimi mopiji...to bi blo dvema frendoma zanimivo(se bojita za svoji prdali) kuk pa cena in kateri mopi?

Mislim da se trenira na Aprilia Shiver i Mitas Sport Force+ 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
19 minutes ago, a79 said:

Mislm, da je @XTR enkrat neki organiziral...

Nisem. Ni prišlo na vrsto in v začetku te sezone še ne bo.

 

38 minutes ago, Roger G. Jagger said:

Kaksen nasvet, kako bolj nagnit v ovinek? Ali preprosto; nagni dokler gre ? ker na zadnji pnevmatiki je se nekaj “pussy stripe-a”

hvala,lp

 Preberi spodnjo objavo.. tako se začne. Te pa opozarjam, da zelo hitro premakneš svojo mejo zelo visoko, kar zna biti nevarno na cesti...

Da ne bom čisto off topic.. (so tudi Mitaske omenjene.. :)). Sprednja SF+ se je odlično obnesla. Slika gume pa je že nekje v tej temi, če se ne motim.  Pobrskaj malo... 

 

 

Objavljeno

Pa Mitas gre lahko na pisto (Grobnik)? -hec (da zadovoljim pravila nesmetenja teme)

Resno: za na pisto....v moto jeans hlacah se lahko gre ali mora biti 1ali2 delni kombinezon?

lp

 

Objavljeno (popravljeno)
5 minutes ago, Roger G. Jagger said:

Resno: za na pisto....v moto jeans hlacah se lahko gre ali mora biti 1ali2 delni kombinezon?

Po eni turistični vožnji na Grobniku bo to še najmanjša težava....  Iskal boš SS raketo, dirkalne gume, grelce... :D 

Za začetek so dovolj dobre. Po nekaj odpeljanih krogih narediš pavzo za ohlajanje gum in glave.. 

Popravljeno . Popravil XTR
  • Hvala 1
  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)

Mitas gre lahko komot na Grobnik (sem že enkrat limal linke, ko sem snemal prijatelja pred sabo, ko je vozil z Mitas SF+)... nič kaj dosti slabša od recimo GP RACER (govorim za amaterskega voznika za malo hitrejše kruzanje po pisti) ..... Moto Jeans hlače pa (mislimda)sigurno ne. Na Raceland ali Marof pa ne znam odgovoriti....mislim, da ni potrebno...   AAAAMPAAAK ZELO priporočljivo oz. NUJNO ... zaradi sebe. 

MotoJeans hlače so po mojem prepričanju za po mestu za na skuter.... za kako "resnejšo vožnjo" ne bi priporočal.

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 6 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Pa Mitas gre lahko na pisto (Grobnik)? -hec (da zadovoljim pravila nesmetenja teme)

Resno: za na pisto....v moto jeans hlacah se lahko gre ali mora biti 1ali2 delni kombinezon?

lp

 

Ja bez koznog odijela niti na sladoled vise ne idem ??

Objavljeno
pred eno uro, Roger G. Jagger pravi:

Pa dejte te skuteriste ze enkrat ban-at iz teme ali jim pa vsaj omejit dostop do teme (nekredibilnost) in nabijanje ves cas eno in isto.....(ni dovolj, da ga/jih imam na ignore)...

Mitas SF+.....ne vem, kje je njena meja, ker se ji se nisem niti priblizal. Prisoten je (pri meni) strah pred zdrsom prednje pnevnatike. In iskanje, kdaj je cez mejo.....ravno nebi (imam rad sebe in motor)!

Kaksen nasvet, kako bolj nagnit v ovinek? Ali preprosto; nagni dokler gre ? ker na zadnji pnevmatiki je se nekaj “pussy stripe-a”

hvala,lp

1. se pelješ kot ti ustreza in uživaš?

Če je odgovor DA, potem ne beri naprej.

Če hočeš gumo do roba zbrusit, presedaj kontra :P al pa uporabi šmirgel :D

Šala. Jaz se z robom nikol ne ukvarjam. Na z900 presedam in imam definitvno še 5mm pussi štrajfa, pa marsikoga čez ovinek poknem, šele na jadranki jo celo podrgnem. Pussi štrajf ni merilo, kako pelješ čez ovinek. Pelji kot ti paše. Od preveč rezerve ni še nihče padel, od premalo pa ja.

ps. guma drži bolj kot si mi upamo nagniti.

Objavljeno
pred eno uro, Roger G. Jagger pravi:

No vidis.....mislim, da je to edina resitev. Cakam na to....ze......se pa ze veselim (resno)!

lp

ne se preveč veselit, ker Maus je neki posebnega, mi2 greva skupaj čez ovinek (ista brzina), on iskri iskrivo koleno, jaz sem pa čist mal nagnjen. :P

Nekaj malega pri nagibu ima upliv tudi tip motorja, ciklistika, geometrija itd..

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

s. guma drži bolj kot si mi upamo nagniti.:D

Na primerni in neposkodovani podlagi....pa so nase ceste take?

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ne se preveč veselit, ker Maus je neki posebnega, mi2 greva skupaj čez ovinek (ista brzina), on iskri iskrivo koleno, jaz sem pa čist mal nagnjen. :P

Nekaj malega pri nagibu ima upliv tudi tip motorja, ciklistika, geometrija itd..

linija ćlovek .. linija :P ... zid je črta :P .... ja malo drugače jemljem ovinke ... počas pa po kolenu .. z mitaskam pomoje tut ni problem tako vozit :P 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!