Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Maus je neki posebnega, mi2 greva skupaj čez ovinek (ista brzina), on iskri iskrivo koleno, jaz sem pa čist mal nagnjen. :P

Ni to logicno?

Saj pa vsi vemo?da miska vozi  strogo po omejitvah....pac ko miska na kavo hiti se od njega iskri....saj on za razliko od tebe po svojem pasu hiti...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Na primerni in neposkodovani podlagi....pa so nase ceste take?

ma lej, ko svina u buče na šoder in lukne pa ni treba tišat. Več al manj je vse ista pašta, se vozim tudi pozimi, tudi po soli, tudi po mokrem, spolzkem blatnem, vročem, črnogorskem, albankem, romunskem. Asfalt je asfalt. On ne ve iz katere države je, niti iz katere si ti, niti katere gume maš na mopiju.

Gumo moraš čutiti in se ji prilagajati. Prav tako podlagi.

Za trening, pa res ni treba velik, dober košček domače poznane ceste s par ovinki, pa poskusiti čimbolj tekoče (ne na silo) odpeljati.

Jaz imam določene odseke, ki jih skoraj tedensko odfuram, brez pretiravanja ampak s tekočo vožnjo. Če vožnja lepo izgleda, da se jaz udobno počutim, uživam pri presedanju in jadranju čez ovinek bo to to. Zraven pa avtomatsko pride še hitrost in nagib.

Pravkar, maus pravi:

linija ćlovek .. linija :P ... zid je črta :P .... ja malo drugače jemljem ovinke ... počas pa po kolenu .. z mitaskam pomoje tut ni problem tako vozit :P 

Jaz več kot na nasprotni pas pa res ne zmorem :P

Mitaska al pa avonka, al pa šampionka, z vsako se da do roba in čez.

Objavljeno (popravljeno)
27 minutes ago, DAMI34 said:

Za trening, pa res ni treba velik, dober košček domače poznane ceste s par ovinki, pa poskusiti čimbolj tekoče (ne na silo) odpeljati.

Odlični nasveti... :(  Pa še kasko zavarovanje velja in za razliko od dirkališča lahko naredi celo profit.... :slap:  

Počasi mi postaja vse skupaj smešno... na jadranki do roba, treniraj na cesti... naj blinka TCS... gume do 5k kilometrov....  Včeraj je bil na tapeti Snecer, danes bo pa Jagger? On vpraša za nasvete kako bolj nagniti motor, ti pa ... če si zadovoljen s svojo vožnjo ne beri naprej. :)  Jao...

 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 5 minutami, XTR pravi:

Odlični nasveti... :(  Pa še kasko zavarovanje velja in za razliko od dirkališča lahko naredi celo profit.... :slap:  

lahko pišeš karkol hočeš, ampak po pisti se ne boš učil voziti:

 po spolzkem, mokrem, drsečem, pokritem s slano, pesku na cesti itd..moji nasveti niso mišljeni v stilu "grem na čas" ampak v stilu mehke, mirne in tekoče vožnje. Le ta pa je še kako pomembna na cesti.

Naslednje kar pa je, v znanem okolju, torej ovinkih, ki jih poznaš in drajsaš celo življenje lahko piliš tehniko. Sploh če gre kdo od "boljših" za teboj in potem predebatirata napake.

ps. kasko nimam

Objavljeno
2 minutes ago, DAMI34 said:

lahko pišeš karkol hočeš, ampak po pisti se ne boš učil voziti:

Motiš se...  Lahko piliš deset let pa ne boš prišel do enake stopnje kot na pisti v dveh urah. Me ne boš prepričal. Na cesti je vedno prisoten tisti strah, kaj bo, če bo... na pisti pa te zavore po nekaj krogih popustijo. Umetnost je potem na cesti spustiti mejo nazaj nekoliko nižje. Ravno omenjene mehkobe pri prelaganju iz ovinka v ovinek se naučiš veliko hitreje na pisti. 

Objavljeno
pred 2 urami, Roger G. Jagger pravi:

Pa dejte te skuteriste ze enkrat ban-at iz teme ali jim pa vsaj omejit dostop do teme (nekredibilnost) in nabijanje ves cas eno in isto.....(ni dovolj, da ga/jih imam na ignore)...

Mitas SF+.....ne vem, kje je njena meja, ker se ji se nisem niti priblizal. Prisoten je (pri meni) strah pred zdrsom prednje pnevnatike. In iskanje, kdaj je cez mejo.....ravno nebi (imam rad sebe in motor)!

Kaksen nasvet, kako bolj nagnit v ovinek? Ali preprosto; nagni dokler gre ? ker na zadnji pnevmatiki je se nekaj “pussy stripe-a”

hvala,lp

Jaz sem na gumi od 160, na Mitaski, imela nekaj mm pussy štrajfnov. Na gumi od 180, pa bi šla brez težav do roba, ker gre prej.

Z novo gumo, napumpano po Mitas standardu, na suhi cesti, lahko vržeš dol, brez težav. Če se tega bojiš.

Izkušeni motoristi bodo to naredili v veliko slabših pogojih. 

Če pa še vedno nisi siguren, počakaj, da se temperature zraka dvignejo nekje na 20, potem pa pojdi na cesto, ki jo dobro poznaš in VJEŽBAJ, hahahaaaaaa.............. v maline ne boš šel, brez skrbi. Ali pa si najdi en travnik, kot @Arzen, naj bo tam izletna cona :blush::hmm:

Tisti bedaki, debili, norci, neumneži in ne vem še kaj vse, ki nismo vikend motoristi, od julija do avgusta, ampak vozimo na 0 stopinj, po slani na cesti, po pesku, soli, blatu, gnoju,  mokrem listju, v burji in dežju, pa VJEŽBAMO vso zimo, zato nam je poleti že brezveze, ker je vroče, na cesti pa preveč motoristov, kolesarjev, turistov in še kaj. Jaz se takrat raje zapeljem samo do prve vode in se naplavam. Pa naj bo to morje, reka ali jezero, samo da se lahko plava.

 

Objavljeno
pred eno uro, Roger G. Jagger pravi:

Pa Mitas gre lahko na pisto (Grobnik)? -hec (da zadovoljim pravila nesmetenja teme)

Resno: za na pisto....v moto jeans hlacah se lahko gre ali mora biti 1ali2 delni kombinezon?

lp

 

Sicer nisem merodajen za nasvet, ker ko sem nazadnje gume brusil na Grobniku se moto jeansa niso izumili :D

Ves, tam vsak motor leti kot sneta sekira. Ce mas rad svojo rit si nabavi dobro opremo.

Objavljeno
pred 7 minutami, XTR pravi:

Motiš se...  Lahko piliš deset let pa ne boš prišel do enake stopnje kot na pisti v dveh urah. Me ne boš prepričal. Na cesti je vedno prisoten tisti strah, kaj bo, če bo... na pisti pa te zavore po nekaj krogih popustijo. Umetnost je potem na cesti spustiti mejo nazaj nekoliko nižje. Ravno omenjene mehkobe pri prelaganju iz ovinka v ovinek se naučiš veliko hitreje na pisti. 

po cesti je potrebno znati voziti. So vaje in so zadeve, ki jih pista ne da (ni nasprotivozečih, avtomobilov ki sekajo ovinke itd), pa čeravno ne trdim da pista ni dobrodošla. ampak kaj pa jaz vem če prevozim samo tistih 25 jurjev letno, bom nasvete raje prepustil profijem. Šešir bo zihr velik povedu. :P

 

pred 8 minutami, KARMEN1 pravi:

Jaz sem na gumi od 160, na Mitaski, imela nekaj mm pussy štrajfnov. Na gumi od 180, pa bi šla brez težav do roba, ker gre prej.

Z novo gumo, napumpano po Mitas standardu, na suhi cesti, lahko vržeš dol, brez težav. Če se tega bojiš.

Izkušeni motoristi bodo to naredili v veliko slabših pogojih. 

Če pa še vedno nisi siguren, počakaj, da se temperature zraka dvignejo nekje na 20, potem pa pojdi na cesto, ki jo dobro poznaš in VJEŽBAJ, hahahaaaaaa.............. v maline ne boš šel, brez skrbi. Ali pa si najdi en travnik, kot @Arzen, naj bo tam izletna cona :blush::hmm:

Tisti bedaki, debili, norci, neumneži in ne vem še kaj vse, ki nismo vikend motoristi, od julija do avgusta, ampak vozimo na 0 stopinj, po slani na cesti, po pesku, soli, blatu, gnoju,  mokrem listju, v burji in dežju, pa VJEŽBAMO vso zimo, zato nam je poleti že brezveze, ker je vroče, na cesti pa preveč motoristov, kolesarjev, turistov in še kaj. Jaz se takrat raje zapeljem samo do prve vode in se naplavam. Pa naj bo to morje, reka ali jezero, samo da se lahko plava.

 

dej no dej, to ni nč, če nisi šla na pisto nimaš pojma :P

(hec da ne boš zamerila)

Objavljeno
pred 2 urami, Roger G. Jagger pravi:

Potreboval bi en tak izlet v druzbi izkusenih motoristov, kateri znajo svetovat....

Na Vransko se spokaj. Kjerkoli drugje boš v 'družbi izkušnih motoristov' zgolj letel v maline, ker se boš vozil za nekom, ki zna tebi nemogoč ovinek odpeljati ornk hitro, obenem pa ne zna povedati kako pa kaj razen 'sej sam nagneš pol pa po gasu daš'.

Zadnja guma gre komot do roba tudi pri navadni osmici in glede na zapisano resno dvomim da znaš navadno osmico odpelat brez nepotrebnega motoviljenja z mopedom sem in tja. Nobene hitrosti ne rabiš. 'Zgolj' tehniko. To pa se dobi zgolj pod nadzorom nekoga, ki ga ve, kaj dela in zna to tudi dobro razložit.

Objavljeno
pred 1 minuto, jskrablin pravi:

Na Vransko se spokaj. Kjerkoli drugje boš v 'družbi izkušnih motoristov' zgolj letel v maline, ker se boš vozil za nekom, ki zna tebi nemogoč ovinek odpeljati ornk hitro, obenem pa ne zna povedati kako pa kaj razen 'sej sam nagneš pol pa po gasu daš'.

Zadnja guma gre komot do roba tudi pri navadni osmici in glede na zapisano resno dvomim da znaš navadno osmico odpelat brez nepotrebnega motoviljenja z mopedom sem in tja. Nobene hitrosti ne rabiš. 'Zgolj' tehniko. To pa se dobi zgolj pod nadzorom nekoga, ki ga ve, kaj dela in zna to tudi dobro razložit.

odebeljeni del, se ne morem in tudi se ne strinjam. Smo veliko začetnikov uvajali, pa tudi takih, ki že nekaj znajo. Vožnja v družbi "izkušenih" pomeni pametna vožnja, kjer iskušeni gleda praviloma zadaj, kako nekdo pelje in potem korigira njegove napake.

Ampak lej, ene tak od oka 10 ljudi smo spravili da normalne vožnje, je pa res da nismo nikoli lovili časov po pisti.

Ena od osnovnih napak, je že drža pred vstopom v ovinek, sam vstop, predvsem pa pogled. To zadaj vozeči lepo vidi. In potem, ko se usedeš na kavi pokomentiraš napake, da jih voznik poskuša odpravljati. Čisto vse v izi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

po cesti je potrebno znati voziti. So vaje in so zadeve, ki jih pista ne da (ni nasprotivozečih, avtomobilov ki sekajo ovinke itd), pa čeravno ne trdim da pista ni dobrodošla. ampak kaj pa jaz vem če prevozim samo tistih 25 jurjev letno, bom nasvete raje prepustil profijem. Šešir bo zihr velik povedu. :P

 

dej no dej, to ni nč, če nisi šla na pisto nimaš pojma :P

(hec da ne boš zamerila)

Sem bila tudi na pisti, letos grem zopet, pa še v šolo k inštruktorju na Grobniku :whistle:

pred 5 minutami, jskrablin pravi:

Na Vransko se spokaj. Kjerkoli drugje boš v 'družbi izkušnih motoristov' zgolj letel v maline, ker se boš vozil za nekom, ki zna tebi nemogoč ovinek odpeljati ornk hitro, obenem pa ne zna povedati kako pa kaj razen 'sej sam nagneš pol pa po gasu daš'.

Zadnja guma gre komot do roba tudi pri navadni osmici in glede na zapisano resno dvomim da znaš navadno osmico odpelat brez nepotrebnega motoviljenja z mopedom sem in tja. Nobene hitrosti ne rabiš. 'Zgolj' tehniko. To pa se dobi zgolj pod nadzorom nekoga, ki ga ve, kaj dela in zna to tudi dobro razložit.

Jaz znam to dobro razložiti............... in tudi pokazati.......B)

Objavljeno
4 minutes ago, jskrablin said:

Na Vransko se spokaj. Kjerkoli drugje boš v 'družbi izkušnih motoristov' zgolj letel v maline, ker se boš vozil za nekom, ki zna tebi nemogoč ovinek odpeljati ornk hitro, obenem pa ne zna povedati kako pa kaj razen 'sej sam nagneš pol pa po gasu daš'.

Zadnja guma gre komot do roba tudi pri navadni osmici in glede na zapisano resno dvomim da znaš navadno osmico odpelat brez nepotrebnega motoviljenja z mopedom sem in tja. Nobene hitrosti ne rabiš. 'Zgolj' tehniko. To pa se dobi zgolj pod nadzorom nekoga, ki ga ve, kaj dela in zna to tudi dobro razložit.

8 gre brez problema, brez motoviljenja. Izpita nisem prejsnji teden naredil. In pa, pocasni ovinki niso noben problem. Visja hitrost, hitrejsi ovinki, kjer je vsaka mala napaka potencirana.....

hvala za nasvet, cenim......

 

lp

Objavljeno
Pravkar, KARMEN1 pravi:

Sem bila tudi na pisti, letos grem zopet, pa še v šolo k inštruktorju na Grobniku :whistle:

 

jah nč jest grem jokat, ker nisem bil na pisti, pa še tlaka nimam primernega :(

 

Objavljeno
pred 4 minutami, Roger G. Jagger pravi:

8 gre brez problema, brez motoviljenja. Izpita nisem prejsnji teden naredil. In pa, pocasni ovinki niso noben problem. Visja hitrost, hitrejsi ovinki, kjer je vsaka mala napaka potencirana.....

hvala za nasvet, cenim......

 

lp

sekaš ovinke in se sploh ni treba nagibat... meni znese... :whistle: 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

odebeljeni del, se ne morem in tudi se ne strinjam. Smo veliko začetnikov uvajali, pa tudi takih, ki že nekaj znajo. Vožnja v družbi "izkušenih" pomeni pametna vožnja, kjer iskušeni gleda praviloma zadaj, kako nekdo pelje in potem korigira njegove napake.

Ampak lej, ene tak od oka 10 ljudi smo spravili da normalne vožnje, je pa res da nismo nikoli lovili časov po pisti.

Ena od osnovnih napak, je že sam drža pred vstopom v ovinek, sam vstop, predvsem pa pogled. To se zadaj vozeči lepo vidi.

Se bom vljudno ne strinjal. Je velika razlika med tem, a te uči nekdo, ki se sicer zna peljat, ne zna pa lih dobro razložit kaj točno se kje dela, al pa te uči nekdanji tekmovalec, ki se z učenjem voznikov (tekmovalcev in amaterjev) tudi preživlja. To vključuje ne sam vožnjo za teboj, ampak stanje sredi ovinka, markiranje namerno oteženih linij, gledanje in konstantno popravljanje napak in nepravilnosti. In je naporno ko hudič, ker je treba res misliti, da ne izvajaš napačnih manevrov, ki si jih pač navajen od prej.

Mam lih en tak vikend za seboj. Nisem kaj dosti hitrejši (hiter itak nikol ne bom in to tudi ni bil cilj), sem pa precej bolj suveren. Kar pomeni manjšo verjetno za zajebat, ko se ti zgolj zdi, da nekaj ne bo šlo skoz in s tem manjšo možnost za napake z bolečimi posledicami. In tam kjer so običajno vozimo so napake kaznovane hitro in boleče.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, jskrablin pravi:

Se bom vljudno ne strinjal. Je velika razlika med tem, a te uči nekdo, ki se sicer zna peljat, ne zna pa lih dobro razložit kaj točno se kje dela, al pa te uči nekdanji tekmovalec, ki se z učenjem voznikov (tekmovalcev in amaterjev) tudi preživlja. To vključuje ne sam vožnjo za teboj, ampak stanje sredi ovinka, markiranje namerno oteženih linij, gledanje in konstantno popravljanje napak in nepravilnosti. In je naporno ko hudič, ker je treba res misliti, da ne izvajaš napačnih manevrov, ki si jih pač navajen od prej.

Mam lih en tak vikend za seboj. Nisem kaj dosti hitrejši (hiter itak nikol ne bom in to tudi ni bil cilj), sem pa precej bolj suveren. Kar pomeni manjšo verjetno za zajebat, ko se ti zgolj zdi, da nekaj ne bo šlo skoz in s tem manjšo možnost za napake z bolečimi posledicami. In tam kjer so običajno vozimo so napake kaznovane hitro in boleče.

koliko ponovitev si lahko privoščiš?

O tečajih varne vožnje smo se že 100x razpisali. Ampak tam ne letiš 90 na uro, mar ne, pa vseeno pomaga. Sklop vsega je najboljši. Jaz ne trdim, da je karkoli narobe niti s tečaji niti s pisto, je pa premalo. Nekaj nanese tudi kilometrina.

Ampak kaj jaz vem, 

vozim preveč konjev,

vozim smrtno nevarne Mitas,

pa še tlak mam napačen :P

 

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

koliko ponovitev si lahko privoščiš?

O tečajih varne vožnje smo se že 100x razpisali. Ampak tam ne letiš 90 na uro, mar ne, pa vseeno pomaga. Sklop vsega je najboljši. Jaz ne trdim, da je karkoli narobe niti s tečaji niti s pisto, je pa premalo. Nekaj nanese tudi kilometrina.

Ampak kaj jaz vem, 

vozim preveč konjev,

vozim smrtno nevarne Mitas,

pa še tlak mam napačen :P

Pa šravf v gumi! :lol1:

 

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

koliko ponovitev si lahko privoščiš?

Ponovitev česa? Tečaja?

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

O tečajih varne vožnje smo se že 100x razpisali. Ampak tam ne letiš 90 na uro, mar ne, pa vseeno pomaga. Sklop vsega je najboljši. Jaz ne trdim, da je karkoli narobe niti s tečaji niti s pisto, je pa premalo. Nekaj nanese tudi kilometrina.

Ne vem zate, sam sem po Vranskem letel prek 90 km/h... tudi v ovinek. Ravnina v klanec od dolg desni ovinek, ki se počasi zapira na vrhu sta idealna za malo odpret gas.

Seveda je kilometrina pomembna. Sam zgolj kilometrina ne pove veliko. Poznam ljudi, ki letno namutijo res veliko kilometrov po cesti... pa me z njimi v avto al pa na motor ne spraviš. Osebno se mi zdi precej logično da če že zmečem nemalo denarja v motor, opremo, transport do prog/terenov, ipd... je dobro vsake tolko dat še nekaj dobesedno drobiža v to, da te en resen profi malo naštela. Itak začnemo slej ko prej spet mutit nazaj malo po svoje... stara navada, železna srajca in tako.

 

pred 19 minutami, Roger G. Jagger pravi:

8 gre brez problema, brez motoviljenja. Izpita nisem prejsnji teden naredil. In pa, pocasni ovinki niso noben problem. Visja hitrost, hitrejsi ovinki, kjer je vsaka mala napaka potencirana.....

Jah v tem primeru je (relativno) počasna pista pod strokovnim nadzorom najboljša varianta. Ne vem kako definiraš višjo hitrost, ko to je vse zelo relativno. Nekomu je višja hitrost 100 km/h, nekomu pa 200 in še malo čez. Jaz ti v vsakem primeru svetujem tečaj, Vransko je blizu in res ni drago, v kolikor to ne bo dovolj imaš pa Grobnik. Pa spodobno opremo si nabavi, ko z ritjo podlago ribat ni zabavno.

Predvsem pa ne razmišljat preveč o potenciranju malih napak.... ko pol si še hitreje spotenciraš kako napako. Ko si na cesti in v ovinku, te zanima kam gre ovinek. Ne on del ovinka en meter naprej od sprednjega kolesa, ampak on dela cca 2 sekundi vožnje naprej. Nasprotni promet je treba 'odmislit', odbojno ograjo je treba 'odmislit'. Če razmišljaš o tem, boš tja pogledal in kam gre pogled, tja gre motor. Kako pa misliš da se lahko gremo offroad s sploh ne zelo nizkimi hitrostmi po kozjih stezicah sredi hoste? Ignoriraš drevesa. In delaš na tem, da jih zaradi kake napake ali spregledane ovire ne greš objemat ?

Objavljeno (popravljeno)

Grobnik ima pisna navodila, da se na pisto gre le v kombinezonu.

Koliko to preverjajo, pa ne vem.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 39 minutami, Roger G. Jagger pravi:

8 gre brez problema, brez motoviljenja. Izpita nisem prejsnji teden naredil. In pa, pocasni ovinki niso noben problem. Visja hitrost, hitrejsi ovinki, kjer je vsaka mala napaka potencirana.....

hvala za nasvet, cenim......

 

lp

po serpentinah se vozi, hitrih, tam je še cesta nagnjena in še bolj pomaga

Objavljeno

Vprašanje je, kaj sploh ti hočeš.........?

Peglati ovinke do roba, gas, gas, gas,  voziti ovinke lagano in z užitkom ali te le skrbijo pussi štrajfni. 

Objavljeno
pred 10 minutami, jskrablin pravi:

Ponovitev česa? Tečaja?

Ne vem zate, sam sem po Vranskem letel prek 90 km/h... tudi v ovinek. Ravnina v klanec od dolg desni ovinek, ki se počasi zapira na vrhu sta idealna za malo odpret gas.

Seveda je kilometrina pomembna. Sam zgolj kilometrina ne pove veliko. Poznam ljudi, ki letno namutijo res veliko kilometrov po cesti... pa me z njimi v avto al pa na motor ne spraviš. Osebno se mi zdi precej logično da če že zmečem nemalo denarja v motor, opremo, transport do prog/terenov, ipd... je dobro vsake tolko dat še nekaj dobesedno drobiža v to, da te en resen profi malo naštela. Itak začnemo slej ko prej spet mutit nazaj malo po svoje... stara navada, železna srajca in tako.

 

da tečaja, ker samo en tečaj ni dovolj. Zadeve bo na koncu potrebno utrditi tudi na cesti. Sicer pa sem zapisal, sklop vsega je najboljši. In ne zanemarjati pomoči somotorista, sploh na začetku ne.

ps. sem pa pri prvi objavi Jagerju lepo napisal, da mene gladko boli za pussi štrajfe...potem se je pa začelo...od Tcja do jadranke, do...

Objavljeno

Kot vedno! Kaj pa si pričakoval?

Objavljeno
Pravkar, KARMEN1 pravi:

Vprašanje je, kaj sploh ti hočeš.........?

Peglati ovinke do roba, gas, gas, gas,  voziti ovinke lagano in z užitkom ali te le skrbijo pussi štrajfni. 

10x v sezoni na jadranko (umirjeno v izi), v istem dnevu gor dol, ne bo niti štrajfov, pa veselje do ovinkov bo neizmerno.

Pravkar, KARMEN1 pravi:

Kot vedno! Kaj pa si pričakoval?

mal manj ljubosumja :P

 

pred 5 minutami, Snecer pravi:

po serpentinah se vozi, hitrih, tam je še cesta nagnjena in še bolj pomaga

tudi serpentine so izrednega pomena se strinjam, mala brzina, drseč asfalt, al padeš al pa se naučiš. :P

 

 

Objavljeno
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

10x v sezoni na jadranko (umirjeno v izi), v istem dnevu gor dol, ne bo niti štrajfov, pa veselje do ovinkov bo neizmerno.

mal manj ljubosumja :P

 

tudi serpentine so izrednega pomena se strinjam, mala brzina, drseč asfalt, al padeš al pa se naučiš. :P

 

 

bo morda kak tečaj letos na GG :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!