Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno

Dżizas faking Krajst. A ste cist vsi nori? 

 

Roger g jagger, dej ti mal na zasebcih debatirej, ker tole se zmer podalsa v bolestno medsebojno prepucavanje. 

 

Predvsem pa vec vozt. Po 5ih parih gum bos Cist drugacn pilot. Cez noc pac ne gre. 

Objavljeno
1 minute ago, Kugelschreiber said:

Dżizas faking Krajst. A ste cist vsi nori? 

 

Roger g jagger, dej ti mal na zasebcih debatirej, ker tole se zmer podalsa v bolestno medsebojno prepucavanje. 

 

Predvsem pa vec vozt. Po 5ih parih gum bos Cist drugacn pilot. Cez noc pac ne gre. 

Zakaj na PM? Zato pa je forum, mar ne?

ce se debata razvije v cudne vode, ni

moja krivda!! O njam, njam ne mislim pisat na moto forumu....

se nasvet od @karmen bom uposteval in grem 12.04. jahat (resno).....

lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
3 minutes ago, Kugelschreiber said:

Predvsem pa vec vozt. Po 5ih parih gum bos Cist drugacn pilot. Cez noc pac ne gre. 

To je rešitev km in km in vedno boljša bo vožnja pa trening na lepi ovinkasti cesti ki jo poznaš ostal boš presenečen z kako lahko pelješ iste ovinke z večjo hitrostjo tam kjer te je na začetku vožnja maltrala.posledičcno boš peljal dobro tudi na nepoznati cesti.

Objavljeno
pred 15 urami, Roger G. Jagger pravi:

In pa, obvladanje/upanje nagiba, te lahko kdaj resi v kaksni situaciji....ala, malo prehiter v ovinku  in se resis z vecjim nagibom v ovinek....

Lahko te reši tudi zadnja bremza. Sej pravim, pejd na Vransko za začetek. Pomoje boš kr presenečen kako se da pelati lepo in tekoče, brez potrebe po visenju riti z motorja in tiščanju kolena dol (medtem ko je ponavadi moped še skor čisto pokončen). Sam sem imel na začetku moto kariere podobne probleme... vedel sem, da mi nekaj fali, da more biti varianta spravit motor z manj dela skoz ovinek. In sem ga, po tečaju. Vmes pa sem se režal pod čelado samemu sebi, ker je vožnja na lepem postala res tako enostavna.

Zase pač vem da nisem nek talent, stvari mi niso instinktivno jasne, ampak morem iti in naštudirat, razumet, natrenirat, prespat. Blagor onim, ki lahko precej bolj na občutek peljejo praktično takoj bolj tekoče, lepše, hitreje... jaz tega ne zmorem. Ko se enkrat navadim (in predvsem razumem kaj se dogaja), je pa zgodba precej drugačna.

 

pred 14 urami, Vin pravi:

Skratka, meni se zdi položaj telesa na motorju ključen.

In tudi je. Položaj voznika na motorju je osnova od osnove. Če že tam zamutiš, boš mutil tudi drugje. Na cestnih mopedih je lažje pravilno sedet, ker imajo tako narejen sedež da ni lih dvoma kam gre kdo. Se pa začnejo finese malo kasneje, ko se je treba lotit ovinka al pa recimo res na polno zavirat. Sploh pri na polno zavirat je razlika med pravilnim ne nepravilnim sedenjem razlika med mirnim al pa ritajočim motorjem.

Samo kilometri niso rešitev. Lahko da samo na veliko kilometrov skoz ene in iste napake ponavljaš. Pol pa se je povrhu vsega še težje odvaditi teh napak.

Objavljeno
pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

Prosim, da se neha spreminjanje dejstev. Vožnja z izkušenim motoristom, se je vsaj na začetku, ko smo začeli čvekati razumevalo kot vožnja, kjer je izkušeni zadaj. Kar je bistvo, da gleda, kako voziš in hkrati da neizkušenega ne zapelje čredni nagon (šlepanje po domače)

Vem da je kar nekaj ljudi, ki sedaj dobro vozijo, to počelo in se na tak način tudi učilo.

ps. veliko začetnikov, ali pa celo motoristov, je v strahu pred nagibom motorja. Najprej bi morali tole razčistiti, strah (nezdrav seveda) je hudič

 

po moje so noben ne boji nagiba motorja, ampak padca, pravilno je torej strah pred padcem :) 

  • Hvala 1
Objavljeno
5 minutes ago, Snecer said:

po moje so noben ne boji nagiba motorja, ampak padca, pravilno je torej strah pred padcem :) 

Tocno tako.....?

Objavljeno
pred 18 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Sila preprosto....ni ne credni nagon, niti ustrezanje drugim.  Sprejet sem zaradi svoje zabavne osebnosti in ne na podlagi moto znanja....

Preprosto bi si zelel biti boljsi, bolj varen motorist (sem nekje ze napisal, da te znanje lahko resi v kriticni situaciji).....! Za samo “dricanje” imam pa elektricno maxi skuter :) 

lp

Tisto moje spraševanje je bilo bolj retorično. In je ponavadi tudi živa res. 

Poligon in inštruktor. Prvo se nauči in potem prenesi na cesto. Ta vrstni red manj boli. 

pred 40 minutami, Kmet2 pravi:

Jz se sam vozim , ostali pa poizkušajo slediti :lol1:tudi ko sem parkiral v ograjo sem bil prvi in za mano edino @Zivnorc ostali so bili po 5km za nama 4km :P

Nauk zgodbe: tudi za najhitrejšimi se naredi kolona :headbang:  zdaj se vozim vedno zadnji ali drugi ali pa sam ! 

Dokler te odpelje bel avto, je še ena milost. 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 37 minutami, Kugelschreiber pravi:

Dżizas faking Krajst. A ste cist vsi nori? 

 

Roger g jagger, dej ti mal na zasebcih debatirej, ker tole se zmer podalsa v bolestno medsebojno prepucavanje. 

 

Predvsem pa vec vozt. Po 5ih parih gum bos Cist drugacn pilot. Cez noc pac ne gre. 

mogoče si ti pozabil na svoje začetke, ampak najbrž si se tudi ti učil (beri pravilne varne in zabavne) vožnje. In predvidevam, da od boljših. Je pa čist možno, da si s talentom direk na moped sedu, tega pa ne bi vedel. ampak ja, forum naj bi bil namenjen debati, reševanju problemov, nasvetom. ampak ker je na njemu kup ljudi, je tudi kup idej.

Slabo je edino prepucavanje, žaljenje, netolerantnost in odsotnost bontona.

Objavljeno
41 minutes ago, Roger G. Jagger said:

Zakaj na PM? Zato pa je forum, mar ne?

ce se debata razvije v cudne vode, ni

moja krivda!! O njam, njam ne mislim pisat na moto forumu....

se nasvet od @karmen bom uposteval in grem 12.04. jahat (resno).....

lp

Ni tvoja krivda. Seveda ne. Se pa pojavijo 100% nasprotujoci si nasveti, pol rata klobasa. In zrno dvoma? Jez se z lahkoto zaciklam zarad malenkosti. Resne dvome lahko resim 1:1, v splosni debati redko ali nikoli. 

Objavljeno
2 minutes ago, Kugelschreiber said:

Ni tvoja krivda. Seveda ne. Se pa pojavijo 100% nasprotujoci si nasveti, pol rata klobasa. In zrno dvoma? Jez se z lahkoto zaciklam zarad malenkosti. Resne dvome lahko resim 1:1, v splosni debati redko ali nikoli. 

Zato pa je na meni, da locim zrno od plevela...! In ja, z dolocenimi sem ze na PM in se zadeva odvija....(hvala jim)!

Na javnem delu se zastavi vprasanje, kdor ima interes pomagati, se potem javi na PM..ali ne?

Sem tudi dobil feedback, da moja voznja pa le ni taka katastrofa in tudi nasvet o “kako vzeti zavoje”.....

Skratka, meni je ze 1/2 cool.....

 

lp,

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 58 minutami, Xebec pravi:

uni inštruktorji k sm jih jst meu še omejtive za naselja ne poznajo :lol1:

Za to pa moraš vozit z @Borutt :whistle:..

Saj ti je Staša povedala, kako imajo nekateri nastavljen tempomat :eek:. Ni časa za gledanje tablel :bounce:

Zato pa izven naselja ni bilo diujanja diujaškega :panic:.

Strah pred nagibom in padcem pa resnično lahko odpraviš na dirkališču, kjer imajo dobre inštruktorje in primerne motorje za take vaje.

pred 27 minutami, Kmet2 pravi:

Le kdo so to bili :lol1:

Pojma nimam, s takimi se jaz ne družim :hmm:.

Zakaj se vsi smejete :blush:?

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
pred 34 minutami, Kmet2 pravi:

1. Nisem užaljen  in tudi nisem ti napisal , da si kaj narobe napisal , samo dal sem ti par vprašanj na katere nisem dobil odgovora in par argumentov iz prakse in ne teorije. 

2. Sam se vozim , kot Dami in Karmen celo leto , po dežju, snegu ledu itd  ti se naprimer ne in je prav , da narediš kakšen tečaj varne vožnje preden začneš sezono , da nisi nevaren sebi in drugim . :)

3. Ker delat se lepega in vmeš padet x krat .........

4. Bom te še enkrat vprašal , jaz vem za tvoja dva padca in oba nista bila ravno nedolžna ......kolikokrat si bil na teh tečajih pred temi dvemi padci ? 

5. Ne bit zaradi tega užaljen. Diskutiramo samo sem alergičen na pisanje  , ki se ne vkljaplja z načinom motorizma , ki ga piše pisoči.

 

Važi , samo nisem kriv če pri tem umreš :lol1:ampak ne boj se , ne bo na cesti ampak za šankom :P

1. ... ne spomnim se tvojih vprašanj... mogoče sem spregledal .... ampak, kot sem napisal, nisem kompetenten, niti nimam kakih pedagoških ali inštruktorskih izkušenj... zato mogoče nisem dal kakih odgovorov, ker bi bili verjetno napačni...oz. verjetno ne znam dati kakih inštrukcij. Peljem se kot se peljem...in to je to. Zato tudi ne bi rad komu dajal inštrukcij... ker se zavedam morebitnih posledic, če bi koga na kakršenkoli način zavedel...ali napačno podučil.

2. Imaš prav... se vozim samo ob lepem vremenu... pa še to grem na kak kofe vsakih 14. dni.

3. Se ne dema lepega. ...padem pa lahko kadarkoli... je res.

4. Nisem bil na tečajih. Grem pa recimo na Raceland...ali na Marof na začetku sezone... da dobim malo grifa...

5. Nikakor nisem užaljen. ...tudi sam samo diskutiram in sem podal svoje mnenje...oz. videnje. Mogoče me nisi razumel... že na začetku debate sem napisal svoje mnenje. ...ti pa svoje..  :P

Tko da... lej... kot pravim... sem samo napisal svoje mnenje brez kake užaljenosti (niti približno) ... ali karkoli drugega...   :D

 

... sem pa že preveč zabredel v tole debato.... tko da mnenje sem napisal.... več pa ne vem (ne znam)  povedati...

 

Objavljeno
pred 45 minutami, Snecer pravi:

po moje so noben ne boji nagiba motorja, ampak padca, pravilno je torej strah pred padcem :) 

nagib, zdrs, padec...po vrsti a ne

pred 43 minutami, Snecer pravi:

nekje sem prečital, da te je baje na Korziki en z GSA šolal? 

ja po grmovju :P

 

Objavljeno
pred 2 urami, Roger G. Jagger pravi:

...Preprosto bi si zelel biti boljsi, bolj varen motorist (sem nekje ze napisal, da te znanje lahko resi v kriticni situaciji).....! Za samo “dricanje” imam pa elektricno maxi skuter :) 

Kontaktiraj soforumaša @C eagle. Občasno se (po cesti) vozi skupaj z enim dobrim inštruktorjem. Morda se jim kdaj priključiš. S takimi  se boš naučil največ...

  • Haha 1
Objavljeno

Lahko potrdim, da gospod "the Kawasaki" zelo lepo pelje, kjub vsem tistim konjem na desni ročki! Celo na posnetku ga imam, ko sem ga sledil, tko da zdaj sem celo zimo gledal in kradem linijo na enem od mojih najljubših odsekov :whistle:. Me je pa parkrat zmotla ena stvar, ki ga bom pa osebno vprašal, ko bom dajal za kawo.

@Roger G. Jagger omenil bi ti eno mojo napako pri drži, ki sem jo od začetka delal, ko sem se isto bal (ampak ne vem česa točno), ko sem šel v ovinek. Preden sem padel v ovinek sem se od začetka zavestno pripravil: majčkeno presedel, nagnil bolj na tank, gledal v izhod....ampak, ko sem bil v ovinku sem bil samo s trupom obrnjen kontra. Vem, čudno je slišat, ampak na fotkah iz prvih sezon sem to opazil. Ko sem to "popravil" gre lažje skozi ovinek. 

Objavljeno (popravljeno)

Nasplosno....veliko prevozil mislil,da znam...slo mi je...vse stimalo...nato sel na Raceland in me frend slikal v vsakem ovinku veckrat in sva predelala pravilnosti in nepravilnosti...saj casi niso bistveno padli je bila pa voznja lahkotnejsa...

Pri men ble napake v drzi celade...

Pol sem se na lahko peljal in brez norenja cas,ki so ga dosegali wanabe dirkaceki...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
pred 30 minutami, sergini pravi:

Lahko potrdim, da gospod "the Kawasaki" zelo lepo pelje, kjub vsem tistim konjem na desni ročki! Celo na posnetku ga imam, ko sem ga sledil, tko da zdaj sem celo zimo gledal in kradem linijo na enem od mojih najljubših odsekov :whistle:. Me je pa parkrat zmotla ena stvar, ki ga bom pa osebno vprašal, ko bom dajal za kawo.

kr vpraši .. lahko tut na PM al pa v PM :P

sj mi lahko daš posnetek, da se vidim, kako se afnam po cesti ... kar seveda pogosto počnem  :P

 

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Haha 2
Objavljeno
pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

pa ce ne gres na tecaj pojma nimas, ma fukitese. 

Kdo je to rekel? Tečaj je opcija. In začetnik se bo na tečaju hitreje, lažje in pravilno naučil osnov. Kaj pol s tem naredi pač naredi. Eni se bojo peljali isto hitro kot prej, sam precej bolj suvereno, eno bojo ratali prepogumni, ta tretji bojo hoteli še več in se bojo spravili na pisto, ipd...  Seveda ta nasvet ne velja za one, ki vse vejo in znajo. Taki pač ne hodijo na tečaje, ker jih ne rabijo. To je logiš, ane?

  • Hvala 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, jskrablin pravi:

...  Seveda ta nasvet ne velja za one, ki vse vejo in znajo. Taki pač ne hodijo na tečaje, ker jih ne rabijo. To je logiš, ane?

Nevs verjel ampak tudi taki pridejo..zanima jih seveda nic ne,gledajo kako sije sonce,raste regrat itd...

Lohk se pa pol pohvalijo,da so bli tam...vse sem dozivu...

Dober primer je prej bil omenjen...tista kugla v zraku in v krogu peljat...simpl ful...ampak treba poslusat ne gledat soncka...saj trener pove,da pomembno pravokotno pridet nanj...in ce te ne zanima teorija ti pac praksa pol tudi ne gre...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 7 minutami, jskrablin pravi:

Kdo je to rekel? Tečaj je opcija. In začetnik se bo na tečaju hitreje, lažje in pravilno naučil osnov. Kaj pol s tem naredi pač naredi. Eni se bojo peljali isto hitro kot prej, sam precej bolj suvereno, eno bojo ratali prepogumni, ta tretji bojo hoteli še več in se bojo spravili na pisto, ipd...  Seveda ta nasvet ne velja za one, ki vse vejo in znajo. Taki pač ne hodijo na tečaje, ker jih ne rabijo. To je logiš, ane?

za normalno vožnjo tečaja ne rabiš, moje mnenje

če k temu dodaš še softiciran motor s pomagali, je za varnost vrhunsko poskrbljeno

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, Snecer pravi:

za normalno vožnjo tečaja ne rabiš, moje mnenje

če k temu dodaš še softiciran motor s pomagali, je za varnost vrhunsko poskrbljeno

Glej...ko pravilno sedis,pravilno gledas,pravilno vstopas in izstopas iz ovinka je voznja veliko lepsa,lazja,nudi vec uzitka....vsaj jz sem vozil moped zaradi uzitkov zakaj ga pa ti....hmm

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Glej...ko pravilno sedis,pravilno gledas,pravilno vstopas in izstopas iz ovinka je voznja veliko lepsa,lazja,nudi vec uzitka....vsaj jz sem vozil moped zaradi uzitkov zakaj tga pa ti....hmm

ne moreš primerjat sedenja na npr. cestaku, kjer visiš na rokah na ozkem upognjenem krmilu, sediš na trdi plati in na jaj.. ki nabijajo v tank, imaš pokrčena kolena itd., trdo vzmetenje itd. z nekim udobnim nenapornim naravnim sedenjem na kakšnem "vsestranskem" motorju

z udobnim motorjem, ki je vodljiv se z lahkoto pelješ po vseh, ovinkih serpentinah, ozkih cestah itd. in to je pravi užitek za razliko od mukotrpnega cestaka

pri normalni vožnji ni nobenea "vstopa in izstopa" iz ovinka in nobenih ekstremnih nagibov, ampak čisto naravna vožnja, brez posebnega znanja

spet neke hude fore z "gledanjem", ja naprej gledaš, kam pa drugam, če normalno voziš, imaš večje vidno polje in vidiš več kot pri divjaštvu

 

Objavljeno
pred 12 minutami, Snecer pravi:

za normalno vožnjo tečaja ne rabiš, moje mnenje

 

men se pa zdi, da je tečaj še kako hudo dobrodošel, da sploh normalno vožnjo osvojiš.

  • Hvala 2
Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

 

spet neke hude fore z "gledanjem", ja naprej gledaš, kam pa drugam, če normalno voziš, imaš večje vidno polje in vidiš več kot pri divjaštvu

 

samo na tole se bom obesil.

Veliko začetnikov obira maline, ker pogleda stran, ker pogleda napačno in to podzavestno. Se je kar potrebno naučit, da motor sledi pogledu, ki pa ni vedno in zgolj naravnost.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

men se pa zdi, da je tečaj še kako hudo dobrodošel, da sploh normalno vožnjo osvojiš.

abs, brez njega je tečaj oz vježbanje smiselno, z abs pa nimaš kaj početi na tečaju

pomagalo za zaviranje v ovinku, ne rabiš tečaja

tc, ne rabiš tečaja

kakšna pomoč pri sklopki ipd.

tu elektronika tako pomaga in rešuje kot bi to težko delal kdo ultra izkušen s tečajem

mogoča je to za anketo :) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!