Snečer Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 pred eno uro, maus pravi: men pa ne zato sem pa spraševal zakaj so ga dali (ko sem testiral in ulafavau H2 leta 2015) , pa sem dobil odgovor, kakšnega sem že podal v enem od mojih koristnih prispevkov na MS-ju. diamond steel piše že pri mojem, zato je verjetno cevno, bolj močno, se ne zvija
Voodoo Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 8 minutes ago, DAMI34 said: vizualno, z ostalim se ne ubadam problem je uporabnost 1. samo za eno osebo 2. samo za skromno osebo po višini za potovanjan pa skromno po osebnem ugodju (vetrna zaščita, ogrevane ročke itd..) Kaj dobim za 18 jurjev? V bistvu kar nekaj, za jurja do 2 več Maš prav, v tem primeru sem mislil bol na svojo rit 99% sam na motorju itd. Je pa zanimivo kako motorji spet težki postajajo. Okrog leta 2000 so bli vsi tisočaki na 200 ali manj kg. Res da noben niti abs-a ni mel, ampak vseeno. Nism si mislu, da bojo hodli ven nakedi z 240kg. Če primerjamo s prejšnjo generacijo z1000, ki je že itak bil cca 10kg težji od vseh ostali, ima ta še 20kg več. Supercharger, izpuh in vsa elektronika? DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 pred 10 minutami, Snečer pravi: diamond steel piše že pri mojem, zato je verjetno cevno, bolj močno, se ne zvija mislim, da bo cevno bolj elastično, ne pa zvijajoče. Ker alu deltabox je drugače špica, mogoče se pa motim Pravkar, Voodoo pravi: Maš prav, v tem primeru sem mislil bol na svojo rit 99% sam na motorju itd. Je pa zanimivo kako motorji spet težki postajajo. Okrog leta 2000 so bli vsi tisočaki na 200 ali manj kg. Res da noben niti abs-a ni mel, ampak vseeno. Nism si mislu, da bojo hodli ven nakedi z 240kg. Če primerjamo s prejšnjo generacijo z1000, ki je že itak bil cca 10kg težji od vseh ostali, ima ta še 20kg več. Supercharger, izpuh in vsa elektronika? nabrž. Imej v obziru, da je to res za osebe tja do 175cm višine, vsaj če je dimenzij Z900, kar se mi na uč zdi da je
maus Objavljeno Oktober 23, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2019 (popravljeno) pred 5 urami, Snečer pravi: diamond steel piše že pri mojem, zato je verjetno cevno, bolj močno, se ne zvija govoril sem za H2 ne pa za navadnega versysa, ki seveda sune k svina moj nima cevastga okvirja .. no ja ... mal pa tut moj sune in se nič ne zvija ... na superbiku ZX10RR nima cevastega okvirja, pa ga nč ne zvija .. celo zmaguje in je 5 x zapored prvak prvakov v superbikeju razlog sem pa že navedel zakaj ima H2 cevast okvir Popravljeno Oktober 23, 2019. Popravil maus ligenjček 1
DAMI34 Objavljeno November 5, 2019 Opozori Objavljeno November 5, 2019 cene v Italiji: 17.590 črn 18.040 črno/rdeč 18.240 črno/zelen očitno je zelena barva najdražja
LunaticFringe Objavljeno November 14, 2019 Opozori Objavljeno November 14, 2019 Še cena v Sloveniji...se splača ? DAMI34 1
ukica Objavljeno November 15, 2019 Opozori Objavljeno November 15, 2019 On 10/16/2019 at 4:42 PM, Voodoo said: ja to bi blo kr super, bi v bistvu nov razred nakeda ustvarli. Če bi nadomestil zdajšnji Z1000 s podobno ceno bi bla kr revolucija, pa folk bi navlekli na supercharger motorje. Zdajšnji Z1000 je že kr pase, kar se novih tiče...recimo, da bo ta bolj konkurenca tuonu, in prihajajočem streetfighterju, pol bo verjetn tudi cena tam. Če bi pa nardil nadomestilo za Z-ja za 14-15k...to bi blo kr zakon! Pustmo se presenetit, čez en tedn zvemo vse. On 10/23/2019 at 2:44 PM, Voodoo said: dejansko sm komi čaku, da vidim kar sm bil sigurn, da bo nekoč moj motor...fak je GRD!!! Marsikaj lahk požrem, ampak v tem primeru pa raje MT-10 kupim, kar očitno tudi bom. 240kg...odvisno kok je vzmetenje, ampak mislim, da noben od nas navadnih smrtnikov nebi neki opazu tega, SX ki ga vozim zdej ma kaj, 220kg pa mi je kr igrača za vozit, lažje kot pa 180 kilski SV650, ki ga še imam. Vem, da je izgled subjektivna stvar, ampak fak...cena naj bi bla okrog 20k, vsaj kar sem prebral. V tem primeru raje kupim H2 SX. On 10/23/2019 at 9:23 PM, Voodoo said: European pricing is set at €17,590 https://www.asphaltandrubber.com/bikes/2020-kawasaki-z-h2/ OK, cena očitno nebo tako pretirana...mogoče mi pa čez ene 3 leta všeč postane Jeba pa je ducati, 20K, podobna moč/ostale specifikacije, pa verjetno cca 40 kil manj. Samo par besed. Aprilia Tuono. Za profiće pa Aprilia Tuono Factory.
Voodoo Objavljeno November 15, 2019 Opozori Objavljeno November 15, 2019 Verjamem, da je zlo dober motor ampak mi ima par pomankljivosti... -Velikost, pač res je mičken motor, sm ga kr mal zgubu pod sabo, pa nism pretirano visok. Mam pa dolge noge, pa sm bil bistveno bolj zložen kor kot pa na CBR-ki. -Doseg...problem večine nakedov, ampak bi rad vsaj 180km s tankom nardil. V povprečju mi motorji žrejo kak liter več kot je predvidevano. Mogoče s časom mal prilagodim vožnjo -Zanesljivost. Verjetno je mal hinavsko od mene, glede na to da še nism imel aprilie. Ampak...res redko prebereš, da se je kawasaki/suzuki/yama/honda pokvaru vsaj meni se še nikol ni. Medtem ko bmw/aprilia... -izgled...čist subjektivna stvar. Bolj malo novejših nakedov mi je lepih, Z1000 še najbolj. Kakorkoli, na koncu mi ostane MT-10 in pa Z1000. En z vsem kar bi imel ampak grd in premalim dosegom, drug pa kot bi 90's motor kupoval ampak meni lep luxsa 1
Voodoo Objavljeno November 15, 2019 Opozori Objavljeno November 15, 2019 No, pa gremo nazaj na kawasaki-ish https://www.visordown.com/news/new-bikes/could-next-bimota-be-ninja-1000-powered-retro-kb4 Torej, bimota z mašino od Z1000, kakih 20 kil shujševalne, dobro vzemtenje/zavore. Najboljše obeh svetov! Pa cena 9.990€ ligenjček 1
DAMI34 Objavljeno November 15, 2019 Opozori Objavljeno November 15, 2019 V bistvu ste zašli. Komprrrrressssorrrr je kompresor, bo Maus pojasnil, kako vleče in diha. Mere so ista pašta kot Z900, torej mala mašina, s kakim cm več za noge, saj je sedež višji. Cena pričakovana. Prvič je že sam agregat H2 drag, plus vsa oprema primerljivo. Tudi 2011 je bil SX 11500, zdej bo pa 15. Imel bo vse kar imajo veliki razen semiactivnega vzmetenja. Nasploh đapanezerji vsako leto skočijo pri cenah gor za kakega pol jurčka. ukica 1
Loba Objavljeno November 23, 2019 Opozori Objavljeno November 23, 2019 On 11/22/2019 at 6:21 PM, DAMI34 said: kaj bom pa kupil? ne vem še al novi SX al novi H2SX al novi GT.. H2 SX ? Bravo ! ko ga gledam na fotkah, v živo ga itak sploh še nisem videl, se mi zdi, da mu kovčki prav pašejo, še veliki akrapo se nekako skrije. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno November 24, 2019 Opozori Objavljeno November 24, 2019 pred 20 urami, Loba pravi: H2 SX ? Bravo ! ko ga gledam na fotkah, v živo ga itak sploh še nisem videl, se mi zdi, da mu kovčki prav pašejo, še veliki akrapo se nekako skrije. Da ne smetiva po temi Z900. Da, tudi meni je zelo všeč, mal manj mi je cena. Za 25 kek dobiš kar hočeš. Tale na sliki je sicer 20, ker ni SE. Meni je lep, sem zihr, da tudi komot, samo potem sem pa gledal novega SXa, ki je zelo podoben, če ne lepši, konju dovolj, vsa oprema razen semiaktivnega vzmetenja je pa 15 kek...Zdej 10 jurjev več da mam 60 konjev več, pa semiaktivno vzmetenje in cornering lights, pa nisem tako prepričan, če se mi še splača. IF7 1
Kugelschreiber Objavljeno November 24, 2019 Opozori Objavljeno November 24, 2019 Zdej se je dvakat pelal mimo nekdo s h2sx. zglefdalo je kot bi ga utekal....
Loba Objavljeno December 27, 2019 Opozori Objavljeno December 27, 2019 (popravljeno) Tema tukaj je Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2, torej upam da ne smetim. Zanima me , ali je to običajno da na na H2SX na 51 % žlajfaš fus bremz ročk?(na fotkah). Kaj pravite na to kawa znalci? to je potegnjeno iz nemškega foruma. Popravljeno December 27, 2019. Popravil Loba
Kugelschreiber Objavljeno December 27, 2019 Opozori Objavljeno December 27, 2019 51 stopinj je za sport tourerja kr posten nagib. Loba 1
DAMI34 Objavljeno December 28, 2019 Opozori Objavljeno December 28, 2019 to je to, ker imajo na armaturki "lean angle" , potem pa tekmujejo, kok ga kdo zalegne Seveda je za šlajsanje še marsikaj drugega odgovorno, od nastavitve višine, mehkobe, valovite podlage, načina vožnje in je hitro kaj odbrušeno. ps. moj mel bo tudi lean angle, sicer me pa niti tok ne zanima, ker sem že dosegel 90 stopinj Demon 1
DAMI34 Objavljeno Januar 19, 2020 Opozori Objavljeno Januar 19, 2020 dober review, pa še nasmejal sem se ligenjček, GoBobi in Snečer 1 1 1
Popularna objava DAMI34 Objavljeno April 17, 2020 Popularna objava Opozori Objavljeno April 17, 2020 H2 S tole beštjo sva se danes zabavala. Moram hitro napisat vtise, dokler me še trese od orgazmov Un altro mondo, bi rekli Taljani. (drug svet) Full system Akrapo, pa sam 4 jurje prevoženih. Službena vožnja z uradnim dokumentom lastnika in podjetja, da ne bo pomote v Ljubljano Sedem gor, fak ku kjut sedež, pa nizko nogice, lahko ga komot prekladam. Položim roke na krmilo, zarohni ko 100mater ....ups, mal bom moral pazit. Jebise karjola brez šterca, zakaj so ročice tok visoko, če ma pa race krmilo. In greva, NE gasa, ne gasa, ne gasa, k bo znoru....1,2,3,4, fak pa tu gre 50km/h v četrti Jaoooo kako dobro rohni, jaooo, kje je odprta cesta, da odprem. Zavijava na avtobahn. Pok, pok, pok, pok....tu vlejče iz riti vn. Od 1000 obratov majkemi ....malo po 6 jurjih se mu pa odpuli...jaham raketo, kuuuuul. Yeeeessss. Sej 1301ccm od SDGT tudi vlejče, ma drugače, to ma še elastičnost. Preklinjam pozicijo, ker ni za stare strice, visoke stopalke, pa kakih 5cm preveč naprej. Preklinjam in navijam (beri nežno odpiram) Trga gate Se umirim in držim neko konstanto, spustim misli na pašo. Preklet kreten, kaj nisi odkartal še 10 jurjev več, bi sedaj H2SXa jahal. Je, kar, je. Se samotolažim, ter pozabim na vse. Pa spet odprem, kok to noro fajn vleče, tuliii...iiiiiii tunel je pred mano iiiiiiiiiiiiii wuuuuuiiiiiiiii...ne, ne bom povedal kak je zatulil pa do kje. itd. itd... Sedenje na H2, ma ne, ni to zame, vzmetenje, ja ok za lepo cesto. Race, al pa šport, kot vzameš. Vse ostalo, majka. Bi se ga dalo strimat. Višje krmilo, drugače postavljene tačke. In potem, pol urce uživancije in previdnosti na gasu, po mestu. Se vrmem nazaj, moja zverinca zrihtana. Vržemo še mal čveka, plačam, spet še mal čveka na primerni razdalji in se usedem na mojo "beštjo" Kot da bi se vsedel na stopljeno maslo, vse mehko, vse pri roki, vse komot. Odprem gas. Isti kaco kot bi vozil Piaggio Beverly 250ccm....sem rabil nekaj časa, da sem preklopil. Sam potem, je fajn, ultra izi in fajn, pa zabavno. Bi mel H2: NE Bi mel H2 SX JA (če bi na lotu zadel) smasher, VS800, ProdriveR in 9 others 9 1 1 1
Pajk Objavljeno April 17, 2020 Opozori Objavljeno April 17, 2020 3 hours ago, DAMI34 said: Čvek je bil, ampak definitivno ne na primerni razdalji?. Vem, ker sem, 2 tedna nazaj, tudi jaz šel po svoj motor(bil na servisu, ker je en prevozil stop znak). DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno November 28, 2020 Opozori Objavljeno November 28, 2020 ZH2 za 2021 dobi SE verzijo in semiaktivno vzmetenje IF7 in Loba 2
DAMI34 Objavljeno Januar 3, 2021 Opozori Objavljeno Januar 3, 2021 kot kaže v 2021 se bo pri nas dobil samo še ZH2. H2 in H2sx ne bo
Snečer Objavljeno Januar 3, 2021 Opozori Objavljeno Januar 3, 2021 pred 44 minutami, DAMI34 pravi: kot kaže v 2021 se bo pri nas dobil samo še ZH2. H2 in H2sx ne bo premočno za naše ceste
DAMI34 Objavljeno Januar 3, 2021 Opozori Objavljeno Januar 3, 2021 pred 43 minutami, Snečer pravi: premočno za naše ceste predrago, bi prej rekel. 200 kojnu je 200 kojnu. Euro 5 dosežejo bp. 200kojnskih (al 180 konjskih) mašin je na trgu ohohoho, s tem, da comprrrresssorrrr mašine dajo takoj nekaj od sebe (kar je prednost). Vozi se jih čisto normalno (preverjeno) Če bi bilo preveč moči bi opustili tudi ZH2, pa ga niso. Če pogledam kawasaki uradno stran, potem H2 in H2SX ni bil opuščen, kvečjemu se DKSju ne da kaj preveč nabavljat, pa ni rezerviral kvot za 2021. Trdim, da je problem v ceni. 25kek je ogromno, 20 je mal manj, spod 20 je pa že konkurenčna cifra. In pol jočejo da je BMW drag, kupte kawo, boste videli, kaj je drago Loba 1
Snečer Objavljeno Januar 3, 2021 Opozori Objavljeno Januar 3, 2021 Poleg cene najbrž tudi "neuporabnost"? To verjetno kdo kupi bolj za zbiranje. Isto kot ferrari, vsi bi ga imeli, noben ga ne rabi... Uporabniki "jokajo" in prosijo, da naj že naredijo npr. KLR 700, motor za vsak dan in kamorkoli.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se