Skoči na vsebino

Moto GP 2015


orcus

Priporočene objave

Komentarjev z imenom Klovn pa res ne more clovk resno jemat..... :P:lol1:

Hola mojster,

 

zakaj ne?? mu pač nista všeč drugi in tretji na svetu, ma rajši tiste od četrtega mesta naprej, so zihr boljši ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako katastrofalno sezono je imela Yamaha zahvaljujoč komu, Iannoneu in Doviu? :smoke:  Motor je konkuenčen, če ne celo boljši od Honde, sam šoferja sta drugorazredna, en je penzioner, drugega pa komarji obletavajo, roko na srce, konkurenčen si lahko samo s tema dvema strojema, saj tudi satelitska moštva nimajo možnosti, kar je razumljivo, da neb ogrožali že tako kilava tovarniška voznika :grim ! Želim si pa, da bi se temu priključil še Ducati z Iannoneom in bi ta dva kilavca gladko odletela v pozabo :grim , edin mi ni jasno, kaj o tem mislijo vodilni pri Yamahi, lani lahko rečemo, da je MM izboril prvenstvo z malo sreče, letos jim je naredil mlade, če me zastopte, kaj sem s tem hotel povedat, čeprav dvomim :kva2: , sploh Klovn fani, te so specifika :kva2:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

bravo, všeč mi je ta način razmišljanja!! torej če bo v 2015 prvak (spet) MM, bo to zato, ker je najboljši pilot; če bo pa slučajno (ampak bognedaj!) Rossi, ali pa (še bolj bognedajx2!!) Li Mona, potem bo to zato, ker je Yamaha pač boljši motor - zares bravo, ponižno sklanjam glavo pred to izjemno logiko ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako katastrofalno sezono je imela Yamaha zahvaljujoč komu, Iannoneu in Doviu? :smoke:  Motor je konkuenčen, če ne celo boljši od Honde, sam šoferja sta drugorazredna, en je penzioner, drugega pa komarji obletavajo, roko na srce, konkurenčen si lahko samo s tema dvema strojema, saj tudi satelitska moštva nimajo možnosti, kar je razumljivo, da neb ogrožali že tako kilava tovarniška voznika :grim ! Želim si pa, da bi se temu priključil še Ducati z Iannoneom in bi ta dva kilavca gladko odletela v pozabo :grim , edin mi ni jasno, kaj o tem mislijo vodilni pri Yamahi, lani lahko rečemo, da je MM izboril prvenstvo z malo sreče, letos jim je naredil mlade, če me zastopte, kaj sem s tem hotel povedat, čeprav dvomim :kva2: , sploh Klovn fani, te so specifika :kva2:  

Hahahaha, sa takimi izjavami sramotiš KLOVNE. Tudi KLOVN, tisti tapravi, ki zna nasmejati ljudi z inteligentnim humorjem ima IQ zelo visok, to, kar pa ti pišeš, pa je na nivoju IQ-ja zlate ribice. Čeprav, nisem prav napisal, ker sem velik ljubitelj živali in mislim da sem s tem užalil zlato ribico. Tu nekje sta oba z KennyJR, se včasih kar vprašam, če nima KennyJR dveh profilov, da se v tem "KLOVN" še lahko duva kak je poln denarja in kak vozi BMW-je in Pannigaleje pa take pa to, ahahahahahaha!  :OK:  :kva2:  :evilgrin:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kak vam ni jasno, da Yamaha zaposluje take idiote, ki izberejo dva pol pismena dirkača, ki delata gužvo na super duper specialkah.  :yea1: 

Mark že drugo leto piše zahvalna pisma yamahi. Da jih podpira priča tudi nakup Yamahinih klaviatur :)  :kva2: 

 

 

 

 

 

 

p.s. se vidi, da je sezona kislih kumarc ;) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzuki@, kako to misliš, če bo MM v letu 2015 prvak, kdo ga bo pa prehitel, lovilec komarjev ali penzioner? Mogoče bi ga kdo drug, semo ni potenciala s strani motorja, edini konkurenčen tov. Hondi je za enkrat tov. Yamaha, na njem pa sedita zgoraj omenjena Klovna :grim Hura za zanimivo sezono 2015, kjer bo MM podrl še te rekorde, ki jih je postavil letos :grim  in zakaj, zato, ker mu je glavni konkurent pnzioner :BUA: , 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

tale topic postaja bolj zabaven kot vici v Kr'neki   :lol1:  sej ne vem zakaj me to čudi, KLOVNi so bli od nekdaj smešni :blink:  ;)

ja prav fajn, zima bo še dooooolga, kje je še Sepang... :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klovn se skos na Rossija spravla, medtem ko Pedrosa dela kaj na najbolsem motorju? :lol1: Naslovov ma tolk, da ne ve kam z njimi.... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa zanimivo, da je bil še neverjetni talent Stoner pri tovarniški Hondi nekje na nivoju Pedrose. V prvi sezoni sicer boljši zaradi poškodbe Pedrose, v drugi sezoni pa slabši zaradi svoje poškodbe, sicer sta bila dokaj blizu. Tudi Lorenzo je takrat iz vidno slabše Yamahe vlekel veliko in bil vedno pri vrhu. Zdaj pa res ne vem, ali je Marquez tako dober in Rossi tudi glede na svojo starost, ali so preprosto vsi drugi dirkači (tudi mladi) padli za 2 razreda nazaj, ali pa so poltovarniški motorji kar naenkrat za sekundo na krog počasnejši od tovarniških in sta postala zanič samo Pedrosa in Lorenzo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa zanimivo, da je bil še neverjetni talent Stoner pri tovarniški Hondi nekje na nivoju Pedrose. V prvi sezoni sicer boljši zaradi poškodbe Pedrose, v drugi sezoni pa slabši zaradi svoje poškodbe, sicer sta bila dokaj blizu. Tudi Lorenzo je takrat iz vidno slabše Yamahe vlekel veliko in bil vedno pri vrhu. Zdaj pa res ne vem, ali je Marquez tako dober in Rossi tudi glede na svojo starost, ali so preprosto vsi drugi dirkači (tudi mladi) padli za 2 razreda nazaj, ali pa so poltovarniški motorji kar naenkrat za sekundo na krog počasnejši od tovarniških in sta postala zanič samo Pedrosa in Lorenzo?

 

Pedrosa je vedno bil zanič.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno imata Lorenzo in Pedrosa probleme s psihično stabilnostjo :smoke: , medtem ko se Rossi dviguje, ko zavoha kri :kva2: , je pa res žalostno in slabo za ta šport, da je Marquezu največji konkurent prav Rossi in dokler bo tako, bo kraljeval Marquez :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako katastrofalno sezono je imela Yamaha zahvaljujoč komu, Iannoneu in Doviu? :smoke:  Motor je konkuenčen, če ne celo boljši od Honde, sam šoferja sta drugorazredna, en je penzioner, drugega pa komarji obletavajo, roko na srce, konkurenčen si lahko samo s tema dvema strojema, saj tudi satelitska moštva nimajo možnosti, kar je razumljivo, da neb ogrožali že tako kilava tovarniška voznika :grim ! Želim si pa, da bi se temu priključil še Ducati z Iannoneom in bi ta dva kilavca gladko odletela v pozabo :grim , edin mi ni jasno, kaj o tem mislijo vodilni pri Yamahi, lani lahko rečemo, da je MM izboril prvenstvo z malo sreče, letos jim je naredil mlade, če me zastopte, kaj sem s tem hotel povedat, čeprav dvomim :kva2: , sploh Klovn fani, te so specifika :kva2:  

Res katastrofa - med prvimi 10-imi v prvenstvu je samo 5 Yamah.. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zame pa štejejo zmage, vse ostalo gre v pozabo in na Yamahinem mestu bi bil zaskrbljen, ker sezono poprej, je blo stanje popolnoma drugačno, očitno nekaj ni vredu :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zame pa štejejo zmage, vse ostalo gre v pozabo in na Yamahinem mestu bi bil zaskrbljen, ker sezono poprej, je blo stanje popolnoma drugačno, očitno nekaj ni vredu :grim

 

 

pa saj se točno ve, kaj ni uredu. Zmanjšanje rezervarja iz 21 na 20l jih je zelo prizadelo. Pri Yamahi so se pol sezone zelo lovili z odzivom motorja na revnejšo mešanico, in nimajo še štafetnega menjalnika za nižanje in prestavljanje iz 1 v 2 brzino. Honda je v sezono uletela v top formi s fenomenalnim Marquezom. saj je lepo videt, prva polovica sezone 9:0, druga 5:4. Mislim da v 2015 Honda in Marquez prve polovice sezone ne moreta ponovit, Yamaha pa lahko starta bolje pripravljena. 

 

Če smo pozorno gledali dirke, začetek sezone so Honde iz ovinkov Yamaham kar zginle. že v Misanu na pospeševanjih ni več bežala. To je bil razvoj elektronike in audpuhov, saj so motorji zamrznjeni. Hondi ostaja prednost pri ustopu v ovinek, in tu pride v igro seamless downshift. M1 ga dobi v Sepangu. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj se točno ve, kaj ni uredu. Zmanjšanje rezervarja iz 21 na 20l jih je zelo prizadelo. Pri Yamahi so se pol sezone zelo lovili z odzivom motorja na revnejšo mešanico, in nimajo še štafetnega menjalnika za nižanje in prestavljanje iz 1 v 2 brzino. Honda je v sezono uletela v top formi s fenomenalnim Marquezom. saj je lepo videt, prva polovica sezone 9:0, druga 5:4. Mislim da v 2015 Honda in Marquez prve polovice sezone ne moreta ponovit, Yamaha pa lahko starta bolje pripravljena. 

 

Če smo pozorno gledali dirke, začetek sezone so Honde iz ovinkov Yamaham kar zginle. že v Misanu na pospeševanjih ni več bežala. To je bil razvoj elektronike in audpuhov, saj so motorji zamrznjeni. Hondi ostaja prednost pri ustopu v ovinek, in tu pride v igro seamless downshift. M1 ga dobi v Sepangu. 

 

Prav tuki je vidt ne normalno prednost tovarniskih mostev pred ostalimi, če si je kdo letos v živo ogledal dirko je lahko opazu kako na ravnini tovarniška moštva prestavljajo v višjo prestavo z neverjetno mirnostjo motorja in pokanja, med tem ko pol tovarniska moštva jih malo strese, tista čist zadaj pa dirkača nabije na vetrobran pa potem spet v zadnji del sedeža res da vse to v pol sekunde samo je zelo opazno. :) Škoda,  da res nimajo vsi saj približno istega materijala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav tuki je vidt ne normalno prednost tovarniskih mostev pred ostalimi, če si je kdo letos v živo ogledal dirko je lahko opazu kako na ravnini tovarniška moštva prestavljajo v višjo prestavo z neverjetno mirnostjo motorja in pokanja, med tem ko pol tovarniska moštva jih malo strese, tista čist zadaj pa dirkača nabije na vetrobran pa potem spet v zadnji del sedeža res da vse to v pol sekunde samo je zelo opazno. :) Škoda,  da res nimajo vsi saj približno istega materijala.

 

pol sekunde pa spet ne more bit. se jaz menjam (bistveno) hitreje pa nimam neke dirkalne prdalice. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MM bo naslednje leto težje prvak, če sploh...lani je bil zelenc in je kot tak navidezno sproščeno fural dokler se ni pokazalo, da pa bi mogoče le lahko postal prvak. Po prvem naslovu se mu je kamen odvalil od srca in jih je vse po vrsti scat peljal. Pritisk je čutil le ob podiranju novih rekordov. Naslednje leto vsi pričakujejo, da bo spet prvak kar bi znalo ob njegovem slabšem začetku drastično vplivati. Malo pa tudi upam, da bojo še ostali (forza Ducati) premešali štrene na vrhu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če  js vse vedu, tko kt vi, bi raje igral loto .... bi mel več od tega :jezik:

 

 

:krneki:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol sekunde pa spet ne more bit. se jaz menjam (bistveno) hitreje pa nimam neke dirkalne prdalice. :)

 

Tud men se zdi da šaltam smooth, ko šaltam gor brez sklopke tukej pa tok poči pr teh dirkalnikih da je res prou zanimivo, ločiš lahko kdaj gre tovarniški in kdaj kak dirkalnik iz čisto zadne linije čeprav si spodej v tunelu(sachsenring), pilota dejansko kar malce nabije naprej potem se pa vidi ko zagrabi prestava, mogoče se malce pretiraval z pol sekunde :D Žou ne najdem nobenega posnetka iz štartno/ciljne ravnine da bi pokazal... :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!