Stric Burek Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 Jaz sem razmišljal dati direkt celo SBK balanco, kot jo imajo turing ali supermoto motorji.
trojan69 Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 Je že kdo menjal Clip-one za balanco? Na cestaku mogoče? Ja jst sem menjal klipone za superbike belanco. Menjal sem pa komplet križe. Drugače lahko križe zvrtaš, po možnosti ojačaš tr pritrdiš rajzerje. Samo ne vem kok se kej splača. Rajzerji ene 50eur, belanca 40, lajtunge ene 60 po tamalem pam še delo in prideš skor na 200 eur. Jst sem pa dobu ceu Spieglerjev kit (križi, rajzerji, lajtunge, belanca, TUV za vse dele) za 230+poštnina.
sesir Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 Pa še eno vprašanje. Uteži nisem namontiral nazaj, ker je pač zdaj notranji fi manjši. Dobim ta teden postružene nazaj. Čemu te uteži sploh služijo? Kaj je njihov namen? Na vfr800 sem med vožnjo zgubil utež na desni!Men se je zdela več kot očitna razlika!Balanca vibrira,motor se drugače pelje.Ko pa malo bolj pelješ pa se ti treslaji "prokleto"poznajo med zaviranjem v ovinku(namerno potem poizkušal).Mogoče,čeprav dvomim se na lepi cesti ne tolk pozna,a kaj ko jih pri nas ni Brez skrbi, da jih bom dal nazaj. Pač podrejat mi jih morjo. Kaj boš pa drejal?Univerzalne stanejo v Louis 10eu
trojan69 Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 križi so original, plastiko sem rezal noter v stikalih ja, ker teli clip-oni nimajo luknjic, ampak ko sešraufaš stikala skup itak dost držijo in se ne premikajo Ufff Jst na tvojem mestu nebi rezu plastike ampak naredu luknco v krmilu. Ponavad nobeno univerzalno krmilo (kolker sem jih jst gledal) nima luknjic in jih morš sam nardit. Drugač pa če se ti bo kej slučajn začel premikat pa 2 stranski lepilni trak pa bo:)
zviki Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 @sesir Če bi vedel, da so uteži v belanci, bi jih itak kupil v Lojznu zraven belance. Dobil podrejane nazaj, in uganite kaj, belanca trese. Ne samo belanca, tudi na levi nogi čutim, da trese cel motor. Po moje so te uteži sedaj pretežke. Ker je belanca sedaj aluminijasta, je tudi bolj upogljiva in s tem manj toga. Po moje. Morm kupit aluminijaste uteži. Neki lahkega.
Stric Burek Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 @sesir Če bi vedel, da so uteži v belanci, bi jih itak kupil v Lojznu zraven belance. Dobil podrejane nazaj, in uganite kaj, belanca trese. Ne samo belanca, tudi na levi nogi čutim, da trese cel motor. Po moje so te uteži sedaj pretežke. Ker je belanca sedaj aluminijasta, je tudi bolj upogljiva in s tem manj toga. Po moje. Morm kupit aluminijaste uteži. Neki lahkega. Prej kot kupiš alu uteži ki so le za okras, jih probaj dol odšravfat. Da ne bo pol sam še slabše
k0ci Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 evo slikce (slabše kvalitete, telefon pač): primerjava z originalom:
Stric Burek Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 Samo k0ci, to so še vedno klip-oni. Mene zanima predelava na celo balanco, ki pride pritrjena na križ. V skrajni sili se bo motor za silo na Streetfighterja predelalo
trojan69 Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 (popravljeno) Evo še slikca superbike modifikacije. Na sliki belanca ni čist sedla v rajzerje, ker je prejšnji pastnik spustu spredn konec. Sem ga že nastavil na originalno višino in zadeva lepo deluje. Motor je pa gsxr 1100 W. Zadeva bo predelana v streetfighterja tko ni blo treba rezat plastik. Sem pa z kitom (Spieglerjeve izdelave) zaenkrat zlo zadovoljen... Popravljeno Maj 29, 2009. Popravil trojan69
Stric Burek Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Ima kdo navadne(svinčene) uteži za se jih znebit oz. prodat? Rabim za CBR600RR, verjetno so standardne mere?
Stric Burek Objavljeno Junij 10, 2009 Opozori Objavljeno Junij 10, 2009 Je mogoče kdo "razširil" klip-one? Da bi sam v križih malo odšravfal in zarotiral za par stopinj na zunanjo stran?
simonsi Objavljeno Junij 10, 2009 Opozori Objavljeno Junij 10, 2009 malo verjetno, ker so kliponi ponavadi še v križ prišraufani. Malo leđa nabildaj pa bo.
Stric Burek Objavljeno Junij 10, 2009 Opozori Objavljeno Junij 10, 2009 Ma motor bom rabil za hodit delat, 100km dnevno, pa mi dirkaški položaj ne ustreza glih. Ko menjam bom verjetno predelal na streetfighterja tko na izi... Bom probal za vikend pa poročam kako se pelje ta jajc japonski
simonsi Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 Ma motor bom rabil za hodit delat, 100km dnevno, odlična izbira motorja za tvoje potrebe. :wacko:
Stric Burek Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 odlična izbira motorja za tvoje potrebe. :wacko: Ne eno(motor) ne drugo(služba) ni blo "namerno" izbrano. Motor sem pač dobil v zameno za KTMa(več vreden), služba pa je kar je, v teh časih hvalabogu da sploh je kej :closedeyes: Bom že preživu Sam tko me zanima informativno
elbarto Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Je mogoče kdo "razširil" klip-one? Da bi sam v križih malo odšravfal in zarotiral za par stopinj na zunanjo stran? Jaz. Do sedaj 3 leta (ali 4?) brez problema.
Jure Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 Poglej najprej če se da, moji imajo stopnjo in ne moreš premikat po želji..
k0ci Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 lahko, sam potem jih ne morš pršraufat v križ, tisto je itak narjeno tko, trotlziher, da lahko jih lahko vsak namesti nazaj na originalno pozicijo
Stric Burek Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Ma kdo izkušnje s kakimi SBK kiti? Trojan je omenil Spiegler kit, videl sem še LSL. Se splača kupit komplet? Rad bi mel tadebelo balanco(Fatbar 28.4mm). Gre se pa za RSV mille
Tomyboy Objavljeno November 26, 2009 Opozori Objavljeno November 26, 2009 Ma kdo izkušnje s kakimi SBK kiti? Trojan je omenil Spiegler kit, videl sem še LSL. Se splača kupit komplet? Rad bi mel tadebelo balanco(Fatbar 28.4mm). Gre se pa za RSV mille Jaz ga imam od Spieglerja.Narejen je res vrhunsko Zavorne cevke so super narejene....Montaža ni problematična... Problem pa zna nastat z napeljavo (plin, sklopka, elektrika...), preveri preden razkoplješ motor. Upoštevaj pa, da boš sedel bolj pokončno in boš tok zraka fasal točno v čelado :evilgrin: :evilgrin: , jaz sem dal potem gor varioscreen in je kar znosno.
FrigoFrops Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 Mogoče kdo pozna italjanskega proizvajalca blažilnikov FG in Mup?
k0ci Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 ...torej, stvar je sledeča: včeraj sem kupil WP blažilnik krmila, za montažo iz strani (pritrjen bo na okvir in vilico), ker pa moj moped nima narejenega pritrdišča za blažilnik, me zanima če je varno da jaz zvrtam luknjico v okvir in tam pritrdim blažilec....kolikor sem zasledil na spletu, je tole kar nekako v praksi: tale link prikazuje, da se na moj model mopeda montira blažilnik z nosilci, za katere je treba prav tako vrtati luknjice:scotts blažilnik, tale drugi link pa, da se nosilec prikoviči na okvir z 4 kovicami: montaža blažilnika...ali bi z eno recimo M6 ali M8 luknjico lahko tako zelo oslabil okvir, da bi se v neprimernih okoliščinah le ta zaradi te luknjice lahko zlomil, naj pa še povem, da se z njim nikoli ne vozim po zadnjem kolesu in se tudi na nameravam, da ne bo skrbi zaradi takih obremenitev
trojan69 Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Uff jaz na tvojem mestu nebi vratl v okvir. Pomoje bolš navarit kak nosilček-je pa res da pol barvo uničiš. Govorim pa tole bol na pamet, nimam neposrednih izkušenj z tem.
Jure Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Verjetno ne bi bilo nič narobe, ampak ziher je ziher, tako da jaz v okvir ne bi vrtal.. Ajde, če bi šlo za cevast železen okvir, potem že, tako pa raje ne.. A ne bi raje naredil nosilca, pa ga zmontiral na vrh, pri rezervoarju?
RVT Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 ...torej, stvar je sledeča: včeraj sem kupil WP blažilnik krmila, za montažo iz strani (pritrjen bo na okvir in vilico), ker pa moj moped nima narejenega pritrdišča za blažilnik, me zanima če je varno da jaz zvrtam luknjico v okvir in tam pritrdim blažilec....kolikor sem zasledil na spletu, je tole kar nekako v praksi: tale link prikazuje, da se na moj model mopeda montira blažilnik z nosilci, za katere je treba prav tako vrtati luknjice:scotts blažilnik, tale drugi link pa, da se nosilec prikoviči na okvir z 4 kovicami: montaža blažilnika...ali bi z eno recimo M6 ali M8 luknjico lahko tako zelo oslabil okvir, da bi se v neprimernih okoliščinah le ta zaradi te luknjice lahko zlomil, naj pa še povem, da se z njim nikoli ne vozim po zadnjem kolesu in se tudi na nameravam, da ne bo skrbi zaradi takih obremenitev Jest sm tkole zvrtal v vseh svojih pet CBR 900 RR (takih k je na tvojem linku sportrider) in ni bilo z nobeno nobenih težav in poznam kar nekaj ljudi, ki je to prakticiralo in še nisem slišal za kasnejš probleme z okvirjem zaradi tega.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se