NumLock Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Tu niti double Wilbers ne reši zadeve. Kolk se te lahko obremeni ta motor (kg) ?
Matej207 Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 180kg Sam Dl ti dam za peljat boš videl da tega problema "navadni" smrtniki ne občutimo NumLock 1
thumper Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 (popravljeno) rešitev ? distančnik vmes pa 12.9 vijak skoz in skoz.. tko po kmeč poveda ga mal zategneš.. pa še nekaj - leva in desna polovica okvirja na drugi sliki nista poravnana .. sta se premaknili ali je tako po novem japonsko natančno ? Popravljeno Oktober 24, 2016. Popravil thumper
Nearrain Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 7 minutes ago, thumper said: rešitev ? distančnik vmes pa 12.9 vijak skoz in skoz.. tko po kmeč poveda ga mal zategneš.. pa še nekaj - leva in desna polovica okvirja na drugi sliki nista poravnana .. sta se premaknili ali je tako po novem japonsko natančno ? Zelo pomembna je tudi razdalja med usesoma, katera je Tracerju zal zelo nikakva.
NumLock Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 pred 10 minutami, Matej207 pravi: 180kg Sam Dl ti dam za peljat boš videl da tega problema "navadni" smrtniki ne občutimo Ne, saj ni panike. Se pa strinjam, da " civilni " motorji popolnoma zadostujejo za navadno rajo. Vse, kar ljudje obešajo na motorje je pa samo "must have" oprema, na kateri pač proizvajalci mastno služijo. Naj omenim, da je to moje osebno mnenje. Dokaj mala obremenitev, moja ima na NC-jki : voznik+sopotnik+prtljaga = 209kg Na mojem pa moram preverit, se mi zdi, da je 220kg, moram preverit. Matej207 1
Jure Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 pred 1 uro, Nearrain pravi: Popravi me, ce vidim narobe. Zadnja nihajka je navijacena odzunaj na okvir na ena dva boga usesca in nima osi in zaradi tega vse ovija. Potem je pojem "togost", pa se kaj druzga ostalo nekje v "Dark side "in" Japan" pred eno uro, Lipstick pravi: , končno, bravo, s tem, da je še gištel v poziciji pritrditve nihajke še dodatno zožan in izveden iz dveh delov, vmes je pa n i č . Sta sigurna, da nihajka nima osi? Tole je shema nihajke: GoBobi 1
Nearrain Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 (popravljeno) 7 minutes ago, Jure said: Sta sigurna, da nihajka nima osi? Tole je shema nihajke: Najdi jo na fotkah. Jaz Je nisem. Popravljeno Oktober 24, 2016. Popravil Nearrain thumper in Joker 2
Tex Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 (popravljeno) hmmm .. to sem gledal, ko sem montiral crashbare .. @Jure hehe .. prehitel si me .. Popravljeno Oktober 24, 2016. Popravil Texo Jure 1
Jure Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 pred 5 minutami, Nearrain pravi: Najdi jo na fotkah. Jaz Je nisem. No poglej, tole je tovarniško zrisana shema za naročanje original nadomestnih delov. Če je tu gor narisana osovina, potem motor oz nihajka to osovino imata, neglede na to kaj na tistih slikah je ali pa ni videt Brezpredmetno sploh razpravljati o tem. DAMI34, Nearrain, Andrejcer in 3 others 6
thumper Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 (popravljeno) res je vijak skozi - tam gre ko je tista pravokotna luknjica na geštelu .. ti dve ušesi sta pa pritrditev za centralca ?? Popravljeno Oktober 24, 2016. Popravil thumper
NumLock Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Beseda "malo" ni bila mišljena, kot malo, ampak sem mislil glede na okoliščine, da ima motor 900ccm in , da leta 2016 so materiali dosti boljši, kot na moji stari karjoli, ki ima skupno obremenitev 420kg. Matej207 1
Snečer Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 (popravljeno) 850ccm ima mimogrede, GS ima 212kg nosilnosti, tak da. tu gre bolj za homologacijske zadeve, kot pa koliko res vse skup zdrži Popravljeno Oktober 24, 2016. Popravil Snecer
Matej207 Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Na račun "lahkotnosti" je verjetno manjša nosilnost... V istem segmentu je vsaj 20kg lažji od konkurence... Vsak vidi kar hoče videt NumLock 1
Nearrain Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 (popravljeno) 11 minutes ago, thumper said: res je vijak skozi - tam gre ko je tista pravokotna luknjica na geštelu .. ti dve ušesi sta pa pritrditev za centralca ?? Mogoce. Bi blo treba v zivo videt. Popravljeno Oktober 24, 2016. Popravil Nearrain
Tex Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 2 minutes ago, Nearrain said: Mogoce. Bi blo treba v zivo videt. sem ravnokar gledal in je, ja .. žal slikat ne gre nič pametnega ..
Nearrain Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Just now, Texo said: sem ravnokar gledal in je, ja .. žal slikat ne gre nič pametnega .. Potem je os dosti visje, kar se ne fotki ne vidi in gre skozi blok motorja.
Tex Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 (popravljeno) tu piči skoz, na drugi strani je pa matica .. leva stran, desna stran Popravljeno Oktober 24, 2016. Popravil Texo
NumLock Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Na skici je os na vpetju vilice in konec. Kot je nekdo omenil je prilepil skico rezervnih delov, tako da je ta os tam in se jo da naročit po kat. številki. Dejstvo je, da slabih motorjev ni in , da preden gredo motorji iz tovarn, so izpostavljeni ogromnim testom, tako, da ....
Tex Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 (popravljeno) če slučajno kdo portugalsko razume .. service manual mt09 tracer Popravljeno Oktober 24, 2016. Popravil Texo
Nearrain Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 4 minutes ago, DL650 said: Na skici je os na vpetju vilice in konec. Kot je nekdo omenil je prilepil skico rezervnih delov, tako da je ta os tam in se jo da naročit po kat. številki. Dejstvo je, da slabih motorjev ni in , da preden gredo motorji iz tovarn, so izpostavljeni ogromnim testom, tako, da .... Ocitno os je..ce je na shemi, potem je. Kar se pa slabih motorjev tice. So dobri in so boljsi. Ko peljes boljsega spoznas slabe. Modeli motorjev se tok hitro spreminjajo, da so na prvem pravem resnem testu sele pri koncnem uporabniku. DAMI34, cikadina in siks 3
blindek Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 (popravljeno) Ja lovsko zelena Moja se ne počuti dobro na FZ1, na traceru pa pravi da še gre Pa kaj midva mava skupaj z opremo 130kg... Popravljeno Oktober 24, 2016. Popravil blindek Pepper, NumLock, Matej207 in 4 others 7
NumLock Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 pred 6 minutami, blindek pravi: Ja lovsko zelena Moja se ne počuti dobro na FZ1, na traceru pa pravi da še gre Pa kaj midva mava skupaj z opremo 130kg... Uuu, svetovno zgleda. Tudi meni je všeč ta kombinacija, pa te okrogle luči spredaj ..
Andrejcer Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Od novih barv bi tudi jaz zeleno izbral.
siks Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 pred 1 uro, blindek pravi: Ja lovsko zelena Moja se ne počuti dobro na FZ1, na traceru pa pravi da še gre Pa kaj midva mava skupaj z opremo 130kg... js sm iskal nekaj podobnega...tracer mi je bil sicer všeč, pomisleke sem imel in imam glede moči in še posebej navora pri vožnji v dvoje, saj sem bil navajen obilice obojega pri z1000...našel sem dobrega ktm smt...včasih pogrešam kakega vranca...navora ne...ima super vlek od 3500 rpm naprej...tracerja pa bom probal drugo leto stestirat...da vidim,če wobla :-)
skalar36 Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 1 hour ago, blindek said: Ni kaj slabe motorje imate... dam vam štroma pa 3k in roka Kero roko daš? Levo, desno? S sekiro ali žago? Zgleda da se ti full dopade, če daš roko. No zdej pa eno vprašanje za vse "veleume". Smo prebrali v nekaterih temah, da vobla tudi, KTM 1290 ADV, tudi nekdo je zapisal Versys 1000. Lahko tudi sam povem, da je XT660R rada voblala že pri 130 kmh. A je potem tam tudi vpetje zadnje nihajke, al je le šparanje pri vzmetenju? Ter zakaj je meni zagotovil serviser , da mi z Wilbersi ne bo woblala-zgleda da le zato, da je prodal!? Glede na to, da dobiš 2 TRA , pa še fejst € ostane za benz in gume, za ceno 1. GSA, ki ma ravno tako napake-vpoklice. Pelješ se pa tud kar dobro na TRA. Potem je TRA čista zmaga. , Matej207, Nearrain, MiNa in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se