Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Prvo, tovarna ima predpisano toleranco debalansa za odlitek. Slab kos ne bi smel iz proizvodnje, lahko zaradi manj stroškov nima 100% kontrole izdelkov ali polizdelkov. Za Japonce se mi zdi malo čudno, da bi spregledali tako napako, ampak ok., možno je.

Drugo, lahko je debalans nastal zaradi zvitja (udara) pri uporabi, vožnji. To se lahko preveri z ekscentričnostjo feltne.

Popravilo bi bilo tudi možno z odvzemom materiala (rezkanjem) feltne, če s tem ne bi izgubila svoje trdnosti. Na komplet kolesu se potem debalans spremeni zaradi gume, lahko se potencira, lahko se izniči, če ga ni preveč.

V glavnem, dobro bi bilo ugotoviti predpisano toleranco firme za platišče. Na podlagi tega se potem lahko reklamira, če je dokazljivo, da debalans ni nastal zaradi poškodbe.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, zakomplicirano. Veliko lepše in živcem prijazneje je kupit nov feltno in imeti grenak cmok v grlu naslednjih XY let ali vse skupaj prodati in pozabiti. Druga varjanta je še najbolj lajfu prijazna. Aja ne nas pozabit opozorit ko boš prodajal, da ne kupimo tega pol izdelka.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, vandrovec said:

Popravilo bi bilo tudi možno z odvzemom materiala (rezkanjem) feltne, če s tem ne bi izgubila svoje trdnosti. Na komplet kolesu se potem debalans spremeni zaradi gume, lahko se potencira, lahko se izniči, če ga ni preveč.

na popravilo sem tudi sam pomislil .. je to ok oziroma imaš kakšne izkušnje, da je po popravilu bilo OK ali pa je to bolj tako-tako rešitev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne picidlakajte z brezveznimi in z nekimi polizdelki, ker če se bomo spuščali v detajle podobne iskanju dlake v jajcu, bomo pri slehernem motorju odkrili kaj, še sploh, če imamo v tej smeri kaj talenta. Je pa dejstvo, da na tem forumu nekaterim tega talenta ne primanjkuje, najdete vse slabo, še tam kjer tega ni, dobrega pa nič. O svojih napakah, pa seveda molčite.

Moji modri platišči sta čisto ok. Zadnja brez uteži, na prednji ena (0.9 piše gor). Na zunaj ne najdem nobenih odstopanj, katera bi mene osebno motila.

20161129_145913-1512x2016.jpg

20161129_150031-1512x2016.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako da ne? a ne vidiš, da so vsi kraki zaviti v eno smer? to sploh polizdelek ni več, še četrtizdelek ne vem, če bi mu lahko rekli .. hitro prodaj, nujno!

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, map pravi:

Kaj se boš hebal z takimi nebulozami. Pa še 400 EUR boš odkartal za drugo felgo. prodat, jurja dodaš pa imaš drug dober moped. Kot zgleda so te MT res fail na celi črti. Enim vobla, enim so feltne narobe vlite, enim vzmetenje ne štima. Zgleda da so ti mopedi res velik kompromis. Najlažje je prodat, pa kej drugega vzet. Sem pa sam gledal MT 09, novo v salonu. Plava feltna. Na feltni je blo videt sledove odlivanja in slabe obdelave, na sredinski zvezdi na veliko opazen šiv odlivanja in slaba obdelava, plastične mucke so dol visele. V glavnem podn.

Mogoče pa ni v motorju ampak šoferju:P .Namreč sam sem jo vozil 1kkm , pa tud nisem imel nobenih pripomb. Za mene samega , odličen motor za normalno ceno , pa jih je sigurno več takih , ki so z motorjem zadovoljni , mogoče tudi zadovoljeni , če berem Mateja 207 :PTu je pa še naša siva eminenca  Snecer :), ki je prav tako pohvalil motor se pravi motor je dober in pika :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problem kaj, zakaj, kako, zakaj ne...itd. Če ima motor garancijo 3 leta in se v tem času pokaže, da je neka stvar na tem motorju slaba, se pač uveljavlaja garancija. Če je uvoznik pošten, stvar reklamira. V mojem primeru je pač deltateam drek od dreka in se izogiba stvari katero sami oglašujejo, da se že zaradi garancije splača kupiti izdelek od yamahe. meni denar ni problem, bom novemu kupcu dal toliko popusta, kot stane nova feltna in mu pošteno povedal naj jo kupi. Kaj bo potem nov kupec naredil me ne zanima. V pogodbo bova napisala vse. Če drugega ne bodo vsaj bodoči kupci Yamah izvedeli kaj pomeni "yamahina 3 letna garancija!. Kdor upa nej kupi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Osel gre 2x naled. Skalar Yamahe ne bo več kupil...

1+1= 

Jz pa KTM , fuck kaj sva jih zaj.....    sigurno se bojo zasekirali v koncernu KTM in Yamaha :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Jz pa KTM , fuck kaj sva jih zaj.....    sigurno se bojo zasekirali v koncernu KTM in Yamaha :lol1:

Kar sem prebral, zdaj zgleda, da je nakup BMW - ja s kardanom dobra opcija. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Andrejcer pravi:

Ne picidlakajte z brezveznimi in z nekimi polizdelki, ker če se bomo spuščali v detajle podobne iskanju dlake v jajcu, bomo pri slehernem motorju odkrili kaj, še sploh, če imamo v tej smeri kaj talenta. Je pa dejstvo, da na tem forumu nekaterim tega talenta ne primanjkuje, najdete vse slabo, še tam kjer tega ni, dobrega pa nič.

...to so jajca ne 20 let stari motorji s katerimi ni problemov.

Polizdelek je za proizvajalca lita feltna (platišče), brez ležajev in osovine, ki jih morda prejema od drugih dobaviteljev in bi morala ustrezati zahtevanim tolerancam oz., slab izdelek ne bi smel mimo kontrole, če je prav.

Balansira se lahko z dodajanjem materiala ali odvzemanjem, za platišča nimam prakse, če obstaja druga možnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Kmet2 pravi:

Mogoče pa ni v motorju ampak šoferju:P .Namreč sam sem jo vozil 1kkm , pa tud nisem imel nobenih pripomb. Za mene samega , odličen motor za normalno ceno , pa jih je sigurno več takih , ki so z motorjem zadovoljni , mogoče tudi zadovoljeni , če berem Mateja 207 :PTu je pa še naša siva eminenca  Snecer :), ki je prav tako pohvalil motor se pravi motor je dober in pika :lol1:

drži, motor je kot celota odličen izdelek in idealen za individualizacijo (veliko dodatkov različnih firm) in daljšo posest v garaži

jaz mislim, da je v skalarjevi zgodbi problematičen vulkanizer, če bi majster gumo pravilno zmontiral (mogoče niti gume ni dal pravilno gor, smo že govorili o tisti piki, ki je oznaka z utavnoteženje) in obtežil, potem se skalar ne bi vrnil z reklamacijo k šlampastemu mehaniku, ki svojega dela ni opravil in dal iz rok nevarno zadevo

tako bi danes brali hvalospeve o mitaski in tracerki še naprej

zaradi slabo opravljenega dela vulkanizerja pa se sedaj iščejo napake drugje

pred 52 minutami, skalar36 pravi:

Osel gre 2x naled. Skalar Yamahe ne bo več kupil...

1+1= 

lahko zamenjava, lol, s tvojim doplačilom :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skalar najdeš tu kaj spornega? 

To je iz garancijskega priročnika....

Si probal it z motorjem na yamahin servis in od tam posredovat? 

Tukaj bi moral tud "posredovat" trgovec ki je nov motor prodal.. 

Nisem dovolj pameten, pa nočem nabijat.. rad bi da boš to rešil dobro, ne glede boš potem vozil pony expres al pa space shutle...

Lp

DSC_1063.JPG

DSC_1061.JPG

DSC_1059.JPG

DSC_1058.JPG

DSC_1057.JPG

DSC_1056.JPG

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 11. 2016 at 12:18, skalar36 pravi:

Tudi moje se ne da popravit. Od 2. serviserjev sem dobil tako informacijo, da take feltne ne priporočata, da se da nazaj na motor. Pri vožnji se je poznalo takrat ko je bilo na feltni premalo uteži 70g. Pri hitrostih 120 km\h je treslo. Več kot 140 km\h se nisi mogel peljati, ket bi ti iz rok izpulilo krmilo. Ko je vulkanizer dodal še 50g (skupno 110g) je bila stvar vozna. Serviser mi je rekel, da je napaka tako očitna, da to morajo reklamirati.

Reklamacija naj bi bila zavrnjena glede na to, da je bilo do zdaj vse OK., bo pa še naprej.

Sicer so vse inormacije še nepreverjene, ampak  ustno, sem vsaj po 1 mesecu, izvedel kako ter kaj, ker sem sam "težil". V 1 mesecu me ni nihče niti poklical, kaj se dogaja z feltno. Tako , da lahko rečem, če bi koga danes videl osebno...sej jezen ko...se nebi več vozil z jadrnico!

Ne vem... sicer OK, motorček, ampak mislim, da feltna ni edini kiks, pri tem motorju. 

Super je, da imamo razočarani uporabniki Youtube, na katerem lahko realno prikažemo stanje in kakovost nekega izdelka. Ker mi je že 2x uspelo rešiti v moj prid reklamacijo z uporabo tega medija, bom poskusil še v tretje...

Prekleto sranje od jamahe!

 

od dneva izdaje / zahtevka reklamacije na servisu morajo popraviti izdelek v 45 dneh..če ne , ti morajo izdobaviti novega .. imaš kopijo prevzemnega zapisnika?

Ob 28. 11. 2016 at 12:22, Snecer pravi:

Lej, če platišče ni ok in ni mogoče ugotoviti mehanskih poškodb, potem garancija mora iti skozi.

Sicer pa ti si kupil rabljeno, ne veš, kaj se je z motorjem dogajalo, če je kje pobiral robnike ipd.?

 

mi lahko mogoče razložiš - in to strokovno - na kakšen nači pri litem platišču mehanska poškodba prenese težišče ?

nehej srat brezveze..

pred 11 urami, Texo pravi:

@skalar36 .. uveljavljaj garancijo iz naslova stvarne napake, ne iz naslova garancije .. pri prodajalcu .. dodaj kakšno izjavo od vulkanizerja, naj ti napiše da platišče ni poškodovano in da je očitno napaka že tovarniška in da meni, da je vožnja z takim platiščem nevarna .. v roku 8 dni ti bodo mogli dati odgovor, kaj in kako, kako bodo reševali zadevo .. je pa bula, ker rok za odpravo napake pa ni definiran in se lahko vleče ..

vem, da je delo, da se časovno vleče, da se nam ne da se z tem zaj**avat, ampak je zima in tako nimaš kaj dosti z mopedom delat .. ne daj se, vztrajaj ..

ne vidim razloga , zakaj bi imela zima kaj veze .. je kje v navodilih za uporabo eksplicitno napisano , da se motor pozimi ne sme voziti?

pred 2 urami, Snecer pravi:

drži, motor je kot celota odličen izdelek in idealen za individualizacijo (veliko dodatkov različnih firm) in daljšo posest v garaži

jaz mislim, da je v skalarjevi zgodbi problematičen vulkanizer, če bi majster gumo pravilno zmontiral (mogoče niti gume ni dal pravilno gor, smo že govorili o tisti piki, ki je oznaka z utavnoteženje) in obtežil, potem se skalar ne bi vrnil z reklamacijo k šlampastemu mehaniku, ki svojega dela ni opravil in dal iz rok nevarno zadevo

tako bi danes brali hvalospeve o mitaski in tracerki še naprej

zaradi slabo opravljenega dela vulkanizerja pa se sedaj iščejo napake drugje

lahko zamenjava, lol, s tvojim doplačilom :) 

platišče se lahko zavrti na mašini za centriranje brez gume..če ni vidnih mehanskih poškodb potem po moji laični šlosarski oceni nebi smelo biti centrirne razlike več kot 20gramov .. gume za motor , ki bi potrebovala 90gramov centrirnih uteži ti noben - še šalabajzerski ne - vulkanizer ne bo pustil imeti na motorju ..

določene stopnje varnosti glede uravnoteženosti sigurno obstajajo ..ne predstavljam si , da ti pri 140 odpade 110g centrirnih uteži ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Snecer said:

 

jaz mislim, da je v skalarjevi zgodbi problematičen vulkanizer, če bi majster gumo pravilno zmontiral (mogoče niti gume ni dal pravilno gor, smo že govorili o tisti piki, ki je oznaka z utavnoteženje) in obtežil, potem se skalar ne bi vrnil z reklamacijo k šlampastemu mehaniku, ki svojega dela ni opravil in dal iz rok nevarno zadevo

tako bi danes brali hvalospeve o mitaski in tracerki še naprej

zaradi slabo opravljenega dela vulkanizerja pa se sedaj iščejo napake drugje

lahko zamenjava, lol, s tvojim doplačilom :) 

jz pa mislim da si ti pismeni invalid. pika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, thumper said:

ne vidim razloga , zakaj bi imela zima kaj veze .. je kje v navodilih za uporabo eksplicitno napisano , da se motor pozimi ne sme voziti?

:? mišljeno je bilo, da ima sedaj čas se ukvarjat z papirologijo/reklamacijo, ker je zima in tako ali tako nebo kaj dosti mopeda vozil .. ne pa da se pozimi ne sme voziti oziroma da je to razlog problemov .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, skalar36 pravi:

jz pa mislim da si ti pismeni invalid. pika.

s to tvojo izjavo se pa tudi pod razno ne strinjam..ker njegovo trolanje razumem do pike natančno..

pred 13 minutami, Texo pravi:

:? mišljeno je bilo, da ima sedaj čas se ukvarjat z papirologijo/reklamacijo, ker je zima in tako ali tako nebo kaj dosti mopeda vozil .. ne pa da se pozimi ne sme voziti oziroma da je to razlog problemov .. 

ja saj.. ampak na isto frulico- 45 dni -  igra tudi generalni uvoznik..

res je  - sodni cenilec je cca.500e ..pa feltno je dal iz roke .. imaš pa na osnovi sodnega cenilca možnost zahtevati nov izdelek po izteku 45 dni od dneva , ko si izdelek pustil na servisu in ga nisi mogel uporabljat....

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa če je feltna na nekem področju porozna? to je pogosta napaka odlitkov. to se da videti z rentgenom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, BRANE pravi:

kaj pa če je feltna na nekem področju porozna? to je pogosta napaka odlitkov. to se da videti z rentgenom...

stehtaj 90g aluminija pa ti bo jasno kakšna luknja bi morala biti v platišču  na enem mestu.. taka , da bi verjetno material pri tako tanki steni popustil zaradi centrifugalne sile in odletel pri 130km/h ..še jeklene feltne za zimske gume proizvajalci preverjajo glede uravnoteženosti ..  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@skalar36, nisem cist sledil, vrteli ste feltno brez gume in dali gor 60g da je bila zbalansirana, pa nikjer ni udarjena? to je kar...solidn zajeb. na novem motorju si skor ne bi smeli prvosct kej takega. 

 

Ce me spomin ne vara, sm imel na moji pr3dnji skoraj 100g, zvil sem jo v kar globoki luknji. nekje sm zvil tudi zadnjo, in kot zanimivost bi om3nil, da je tudi zbalansirana povzrocala vibracije, ki so se kazale v meglenih ogledalih in mravlincastih nogah sopotnice. jermanovi so obe kolesi popravli u piko. ampak pri novem motorju?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 11. 2016 at 11:01, skalar36 pravi:

Situacija je taka, da je na moji Tracerki prednje platišče (stena) na eni strani dosti težje kot na drugi. Zato je že kot nova imela več kot 60 g uteži. Ob 1 menjavi pnevmatik je moral vulkanizer dati na njo 110 g uteži, da je bila sploh vozna. Sedaj pri drugi menjavi pnevatik je serviser opazil, da je feltna taka kot pač je. Platišče so poslali na reklamacijo v Krško. Kjer so motor v ,garanciji do leta 2018, zavrnili.

Zgleda bom prednjo feltno kupil sam, novo. Yamahe pa nikoli več. Tudi vsakega, ki me bo vprašal za nasvet o nakupu Yamahinega motocikla bom toplo priporočal obvoz tega rižarskega polizdelka, za katerega obljubljajo 3 LETA!! ,garancije ko jim dišijo €. Ko jih dobijo, se odnos spremeni.

Če razmišljam na glas: verjetni niso samo mojega platišča naredili takega. Ponavadi se naredi serija polizdelkov...

Tako, da si vsi lastniko poglejte svoje Tracerke, koliko imajo uteži...

 

pred 12 minutami, Snecer pravi:

Nasa bo prevzela primer.

90g aluminija je lažjih od 90g jekla

Ugotovitve gredo v pravo smer.

Trese po obisku zadnjega vulkanizerja, prej ni.

govora je bilo o poroznosti ! 60g aluminija če ga vzameš iz ulitka je ena velika luknja ne pa poroznost!

Ob 28. 11. 2016 at 12:18, skalar36 pravi:

Tudi moje se ne da popravit. Od 2. serviserjev sem dobil tako informacijo, da take feltne ne priporočata, da se da nazaj na motor.

sneci - ce boš se take pisal te bo nasa nekam ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Andrejcer pravi:

Ne picidlakajte z brezveznimi in z nekimi polizdelki, ker če se bomo spuščali v detajle podobne iskanju dlake v jajcu, bomo pri slehernem motorju odkrili kaj, še sploh, če imamo v tej smeri kaj talenta. Je pa dejstvo, da na tem forumu nekaterim tega talenta ne primanjkuje, najdete vse slabo, še tam kjer tega ni, dobrega pa nič. O svojih napakah, pa seveda molčite.

Moji modri platišči sta čisto ok. Zadnja brez uteži, na prednji ena (0.9 piše gor). Na zunaj ne najdem nobenih odstopanj, katera bi mene osebno motila.

20161129_145913-1512x2016.jpg

20161129_150031-1512x2016.jpg

 

 

Točno tak šiv, ki se vidi na prvi sliki je bil še bolj povdarjen, iz njega so visele nitke. Kot da bi blo slabo pobrušeno. Blo je pa na zadnji felgi MT09 naked mislim da L. 2015 srebrna z modrimi vilcami in felgami. Motor je bil nov in stal v salonu Delta team. Tako šlamparijo sem videl tudi ko sem skuter kupoval na Piaggio X-EVO 400 v salonu PVG v LJ. Sicer je bil okrogli znak na sredini balance, tako šlampasto izrezan, da je bilo groza, vse je viselo z njega. ne rečem, da je motor slab, lahko pa naletiš na takega ki je narejen v petek popoldne ali v ponedeljek zjutraj. Drugače se pa japoncem kr fejst pozna na kvaliteti odkar avti in motorji niso delani več na Japonskem, ker jih zaradi carin in davščin delajo po celem svetu.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!