Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Ob 19. 12. 2016 at 10:57, Kmet2 pravi:

 

Kaj pa so te vrhunske prednosti 3 valjnega proti 4 valjnem

 

Mogoče to, da 850 ccm agregat rukne dol agregat 1050 ccm na dvovalnik, oziroma tok opevan KTM. Bi mogu bit zravenm da bi vidu :jezik:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 39 minutami, Kmet2 pravi:

Kdo je to rekel ? Spet produciraš bučke ..... in nisi mi odgovoril , zakaj je MT09 agregat, tako vrhunski napram Triumphu npr. ? 

Tega me pa še nisi vprašal, ti ne morem vnaprej odgovarjat. Novejši, znatno zmogljivejši, japonski itd.

Lahko pa sedaj še ti odgovoriš, zakaj tracerjev 3 valjnik ni vrhunski, ampak je samo povprečen in z drugimi prilastki, ki si jih že natresel po razburljivem kar 3k km dolgem testu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne glede kaj pišete, je pa men MT09 kr všečen motor ... mogoče je mau previsok zame (a zato pravite. da je vrhunski) ... bi se ga pa z lahkoto navadu .... mogoče nekoć tut js kupm spet Y ... 

moguće

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kako je bolj zmogliv ce moj desetletje star mopedek s 675ccm premore se tistih 5 konjicev vec :P, pa kolkor vem ne wobla, no vsaj do kafte in nazaj ne :P. so pa tej slavospevi trivalniku zdej aktualni izkjucno ker je japanajzerski, dokler so ga mela evropska jajca je bil kr neki. pa tudi ko so ta malga triplcka pa ta naked prvo verziji mt09 primerjali je vecina bla bolj naklonjena britncu.

sicer je pa ta tema itak eno samo jokcanje kako vsi neki po traceju pluvajo. kupte bmw pa boste meli ful druzbe, pa vsi vam bojo fous ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Kmet2 said:

Kaj pa je tako vrhunskega na njem ?.......resno me zanima ,sem ga vozil in skoraj vse lahko ocenim z povprečno , kaj tudi dobro , je pa ni vrhunske zadeve na tem motorju nikjer , edino če šteješ pod vrhunsko , woblanje in zvita platišča ....:P

 

 

razmerje kolk motorja dobiš za evre in financiranje, kako se ga nabavi tud brez pologa. po moje, de ne bo zapletov, to je po moje vrhunsko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, cikadina pravi:

ne vem kako je bolj zmogliv ce moj desetletje star mopedek s 675ccm premore se tistih 5 konjicev vec :P, pa kolkor vem ne wobla, no vsaj do kafte in nazaj ne :P. so pa tej slavospevi trivalniku zdej aktualni izkjucno ker je japanajzerski, dokler so ga mela evropska jajca je bil kr neki. pa tudi ko so ta malga triplcka pa ta naked prvo verziji mt09 primerjali je vecina bla bolj naklonjena britncu.

sicer je pa ta tema itak eno samo jokcanje kako vsi neki po traceju pluvajo. kupte bmw pa boste meli ful druzbe, pa vsi vam bojo fous ;)

saj veš kdo je prvi mel 3 valjnika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman prosim pazi na slovnico. :D  Ker ljudje ne vedo kako bi še bolj zaj. "temo" o motorju, kateri ima "poporodne" težave, se začneju "vtikovat" v slovnične napake..

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je tale tracer vsec, sam pozicija na njem je do kurca, za nas nad 185cm. Krmilo kr nek nobene taprave pozicije. Peljal ga pa še nisem in ga tudi ne bom, ker če že bi bi raje navadno MT-09

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

saj veš kdo je prvi mel 3 valjnika...

snecer jst nimam delnic pr triumphu tko da nimam od njegove hvale ne graje popolnoma nic :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kawl said:

Men je tale tracer vsec, sam pozicija na njem je do kurca, za nas nad 185cm. Krmilo kr nek nobene taprave pozicije. Peljal ga pa še nisem in ga tudi ne bom, ker če že bi bi raje navadno MT-09

Ma ko speles je kr nekako vse na svojem mestu. 2 cm mansi sm, pa to zihr s kilami "not prnesem". Dokaj prostorn motor. 

1 hour ago, cikadina said:

snecer jst nimam delnic pr triumphu tko da nimam od njegove hvale ne graje popolnoma nic :P

Sej triumf ni bil prvi s triplom, ampak Kawasaki. 

 

Zakaj se o tracerju tolk pise/govori? Ker je globalni player. Ker ma hude prodajne cifre. Ker je dobr motor. Triumf je lih tolk komercialn de ni nic posebnega. Tud ce bi bli izdelki zelo zelo dobri, so na trgu dokaj nepomembni. Pa spet, niso presezki. V WSS so se resno angazirali, meli top ekipo, Daviesa....nc nardili. Lahk pa reces mam triumfa. Zdej men to pomeni malo al nic, tebi ocitno ful.  Be happy z lastnistvom pac. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 12. 2016 at 11:56, DAMI34 pravi:

agregat je vrhunski :ras:

tut triumfov agregat je vrhunski :ras:

Prav , vse je vrhunsko .

Ob 19. 12. 2016 at 12:17, skalar36 pravi:

Mogoče to, da 850 ccm agregat rukne dol agregat 1050 ccm na dvovalnik, oziroma tok opevan KTM. Bi mogu bit zravenm da bi vidu :jezik:

 

 

...če se po tem to meri :hmm:...tud Ducati je najhitrejši v motoGP samo ni tam kot bi moral biti po tvojem .....:P

Ob 19. 12. 2016 at 12:38, Snecer pravi:

 

Tega me pa še nisi vprašal, ti ne morem vnaprej odgovarjat. Novejši, znatno zmogljivejši, japonski itd.

Lahko pa sedaj še ti odgovoriš, zakaj tracerjev 3 valjnik ni vrhunski, ampak je samo povprečen in z drugimi prilastki, ki si jih že natresel po razburljivem kar 3k km dolgem testu.

Zato ker nikjer ne izstopa od konkurence ....tud KTM 1050 ni vrhunski agregat itd .....

Zame je vrhunski 10 let star bmf , prestaviš v 6 in od 40-200kmh ni potrebe po prestavljanju edino kakšna serpentina gre v 4 prestavo , 375kg+jaz 105+žena:Pin prtljaga 4.5l če ga voziš kot strici s klobuki ...118hp .....to je vrhunsko in 10 let staro......je pa res da je ta motor takrat stal kot zdaj 2 MT09  pa smo spet v začaranem krogu vrhunski,splača,ne splača kaj za koliko in blablabla  

Še enkrat .......Tracer je soliden motor in veliko motorja za denar ki ga daš , toda Snecer roko na srce je daleč od kakršnegakoli presežka.

Ob 19. 12. 2016 at 12:51, Matej207 pravi:

 

Kmet ima po svoje prav, motor je povprečen za tistega ki vozi motorje nad 15k€

 

Maš point .......ni pa moj odnos podcenjujoč zaradi tega , kot pravim ,soliden motor , ni pa vrhunski no ....ne mi prodajat bučk ,sem že predolgo motorist in tud zamenjal veliko motorjev .

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

 

Zame je vrhunski 10 let star bmf , prestaviš v 6 in od 40-200kmh ni potrebe po prestavljanju edino kakšna serpentina gre v 4 prestavo , 375kg+jaz 105+žena:Pin prtljaga 4.5l če ga voziš kot strici s klobuki ...118hp .....to je vrhunsko in 10 let staro......je pa res da je ta motor takrat stal kot zdaj 2 MT09  pa smo spet v začaranem krogu vrhunski,splača,ne splača kaj za koliko in blablabla  

 

Stara jajca so v drugi temi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 12. 2016 at 19:03, DrSaso pravi:

Fantje, a ima kdo montiran višji vizir?

Gledam http://www.onlineracingspares.com.au/p/touring-screen-for-yamaha-mt-09-tracer-2015/7646F in v navodilih piše, da gredo ščitniki za roke dol.

Lp,

Sašo

To je puigov touring screen .. naceloma se na scitnike montirajo distancniki, da so le-ti malo bolj narazen .. drugace v skrajnih legah balance scitniki butnejo v vizir .. nekateri tu gor ga imajo, ti bodo lahko kaj vec povedali ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, cikadina pravi:

ne vem kako je bolj zmogliv ce moj desetletje star mopedek s 675ccm premore se tistih 5 konjicev vec :P, pa kolkor vem ne wobla, no vsaj do kafte in nazaj ne :P. so pa tej slavospevi trivalniku zdej aktualni izkjucno ker je japanajzerski, dokler so ga mela evropska jajca je bil kr neki. pa tudi ko so ta malga triplcka pa ta naked prvo verziji mt09 primerjali je vecina bla bolj naklonjena britncu.

sicer je pa ta tema itak eno samo jokcanje kako vsi neki po traceju pluvajo. kupte bmw pa boste meli ful druzbe, pa vsi vam bojo fous ;)

Malo za šalo, malo zares

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 4 urami, Cartman pravi:

Ma ko speles je kr nekako vse na svojem mestu. 2 cm mansi sm, pa to zihr s kilami "not prnesem". Dokaj prostorn motor. 

Sej triumf ni bil prvi s triplom, ampak Kawasaki. 

 the Trident engine was developed in 1962 by Bert Hopwoodand Doug Hele, this three-cylinder design......

Kawasaki development began work on the top secret N100 Plan in 1967.....

itak je pa yamaha tudi imela že tri cilindre 4 taknega ...

 

pred 1 uro, map pravi:

Malo za šalo, malo zares

 

ti to resno primerjaš 675ccm s 172ccm in 10ps večjim agregatom ? bolj bi me ta duel zanimal recimo z mv agusto stradale s katero sta enaka po konjih..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triumpfator je vsakic posmojen na startu, prevec neresn :)  Uziva pa, uziva, pa sej to je bistvo! :)  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, DinDiin said:

Triumpfator je vsakic posmojen na startu, prevec neresn :)  Uziva pa, uziva, pa sej to je bistvo! :)  

Glede na to da je yamahar odsteval do starta se mi zdi da spitfire ne gre nic slabs ko yam. U bistvu, tam na koncni sploh ne bezi. Kar je nelogicno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!