Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

A je kdo že poskusil menjati olje v prvih vilicah za bolj gosto?

Ko sem to naredil pri prvem modelu SXa je bil pri visokih hitrostih (nad 150) v nagibih kot pribit. V original stanju pa se je mal zibal, kar sicer ni bilo woblanje, vendar je pojav podoben. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olja nisem menjal. Mam druge vzmeti. Ko izgine tale bela grdobija, ga peljem do kolega, pa ga bova spustila v križih. Poročam...se ve, a ne!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

A je kdo že poskusil menjati olje v prvih vilicah za bolj gosto?

Ko sem to naredil pri prvem modelu SXa je bil pri visokih hitrostih (nad 150) v nagibih kot pribit. V original stanju pa se je mal zibal, kar sicer ni bilo woblanje, vendar je pojav podoben. 

 

KTM 1190 ADV s kovčki mirno in brez posebnosti pri 260kmh mimo SX -a  ;) ....vse serijsko ,s povečanimi vetrobrani itd .....sam qrac,  k je kakšen evrček dražji kot vrhunski motorji ala Tracer, Pegaso itd ...še vedno sem mnenja koliko dinarčkov ,toliko muzike .............

P.s. za vse tiste tapametne Mateje207 in podobne k smo jim fuul fouš pa samo to : za ta denar ste dobili kar nekaj motorja in toliko kot je KTM,BMW itd dražji ...naj vas potolažim ,da ni toliko tudi boljši ...............sam wobla pa ne .....;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, DAMI34 said:

A je kdo že poskusil menjati olje v prvih vilicah za bolj gosto?

Ko sem to naredil pri prvem modelu SXa je bil pri visokih hitrostih (nad 150) v nagibih kot pribit. V original stanju pa se je mal zibal, kar sicer ni bilo woblanje, vendar je pojav podoben. 

 

Da, skupaj z fedri .. ampak tik pred zimo, tako da nekih rezultatov še ni .. sicer meni ne wobla tako da ne vem, če bi kaj pomagalo ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to z oljem v vilicah je za poizkusit.. olje istega proizvajalca se lahko meša po želji različne trdote/viskoznosti..če zmešaš pol-pol 5 in 10 dobiš 7.5..načeloma se lahko s točnim mešanjem doseže katerokoli stopnjo viskoznosti /trdote od minimalne do max vrednosti kar jo določajo olja ..

http://www.widman.biz/English/Calculators/Mixtures.html tabela v pomoč..

pogršam "sam svoj mehanik" ...

pred 41 minutami, skalar36 pravi:

Olja nisem menjal. Mam druge vzmeti. Ko izgine tale bela grdobija, ga peljem do kolega, pa ga bova spustila v križih. Poročam...se ve, a ne!?

upam da se ti zaradi nižjega prednjega dela spremeni aerodinamika in - verjetno vrtinčenje zaradi manjšega frontalnega preseka motorja - se motnje umaknejo ali vsaj omilijo..

se pa s tem spremeni- skrajša - medosna razdalja , kar pomeni bolj agilen motor v ovinek in manj smerne stabilnosti - v teoriji seveda .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Kmet2 pravi:

KTM 1190 ADV s kovčki mirno in brez posebnosti pri 260kmh mimo SX -a  ;) ....vse serijsko ,s povečanimi vetrobrani itd .....sam qrac,  k je kakšen evrček dražji kot vrhunski motorji ala Tracer, Pegaso itd ...še vedno sem mnenja koliko dinarčkov ,toliko muzike .............

P.s. za vse tiste tapametne Mateje207 in podobne k smo jim fuul fouš pa samo to : za ta denar ste dobili kar nekaj motorja in toliko kot je KTM,BMW itd dražji ...naj vas potolažim ,da ni toliko tudi boljši ...............sam wobla pa ne .....;)

pr 260 se ziblje tako tvoj, kot moj GT :P

sicer se pa ne gre za to, kako R1 laufa 300km/h mirno, ampak, kaj bi lahko pri Trecerju poskusil sam narediti.

Kot vem, je serijsko olje v vilicah htro črno pri vseh motorjih, menjava tudi ni dražja od nekih 70-100€, mogoče se splača poskusit.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

70- bolj 100e - ampak ti mora zamenjat vključno z novimi semeringi.. menjava samega olja pa nebi smela biti več kot 45-50e...lahko sem pa malo za časom pa so se cene spremenile..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

pr 260 se ziblje tako tvoj, kot moj GT :P

sicer se pa ne gre za to, kako R1 laufa 300km/h mirno, ampak, kaj bi lahko pri Trecerju poskusil sam narediti.

Kot vem, je serijsko olje v vilicah htro črno pri vseh motorjih, menjava tudi ni dražja od nekih 70-100€, mogoče se splača poskusit.

Ne razumeva se ..................zamenjaj vzmetenje z kvalitetnim , menjaj vetrobranske šipe, dodajaj stabilizatorje, uteži itd ....že v štartu kupiš novo AT pa se vsedeš in voziš ........s predelavami na MT prideš ravno na ceno za AT, KTM 1050 itd   .......

Će pa mislijo fantje ,da bodo dobili za 9k€ res vrhunski motor , ja pol pa kar hitro v nakup .......

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Kmet2 said:

Ne razumeva se ..................zamenjaj vzmetenje z kvalitetnim , menjaj vetrobranske šipe, dodajaj stabilizatorje, uteži itd ....že v štartu kupiš novo AT pa se vsedeš in voziš ........s predelavami na MT prideš ravno na ceno za AT, KTM 1050 itd   .......

Će pa mislijo fantje ,da bodo dobili za 9k€ res vrhunski motor , ja pol pa kar hitro v nakup .......

Če bi hotel AT, bi kupil AT .. ne vem zakaj gre enim to tako težko v glavo ..

@skalar36 .. a ti niso dali drugo/gostejše olje pri menjavi fedrov?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Kmet2 pravi:

Ne razumeva se ..................zamenjaj vzmetenje z kvalitetnim , menjaj vetrobranske šipe, dodajaj stabilizatorje, uteži itd ....že v štartu kupiš novo AT pa se vsedeš in voziš ........s predelavami na MT prideš ravno na ceno za AT, KTM 1050 itd   .......

Će pa mislijo fantje ,da bodo dobili za 9k€ res vrhunski motor , ja pol pa kar hitro v nakup .......

Ne razmeva se ne, ni vse v znesku, če si odkartal 15k€ in več pol pa držiš boga za jajca in je zadeva oh in sploh nadpovprečna, si mel MTS pa si jo spljuval :D. Tudi za 8-12k€ se dobijo solidni motorji, ki nimajo podobnega problema (woblanje pri 160)

Z ozirom, da nekateri lastniki nimajo problema z woblanjem smatram, da se da težavo vsaj omiliti, če ne odpraviti. Seveda pa je potrebno nekaj malega vložiti. Na menjavi olja v vilicah zgubiš zlo mal, kajti prav pri vseh motorjih se hitro umaže in je smiselno nekje med 20-30kkm izvršiti menjavo. Nadalje, veliko ljudi menja vizir, tudi tule bi se bilo fajn poigrati s kako menjavo, bodisi lepše oblikovano, ali nižjo.

Če je moč spremeniti pozicijo krmila, je tudi fajn da se ga pomakne naprej, pa seveda uloviti je potrebno zadnji amortizer z delovanjem sprednjega konca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Texo pravi:

Če bi hotel AT, bi kupil AT .. ne vem zakaj gre enim to tako težko v glavo ..

@skalar36 .. a ti niso dali drugo/gostejše olje pri menjavi fedrov?

Lej sem bolj trde sorte ...................pa ne mi o pravljicah ........res si se zapičil točno v Tracera in niti milimetra nisi odstopal , jaz ti vrjamem , ti pa ne vrjamem da imaš na lagarju 100k€ , če jih bi imel bi bil v garaži definitivno NE Tracer , pa lep dan ,ne da se mi s teboj pregovarjat in brat neumnosti . Uživaj kot sem že napisal ,se pač razvija debata in ne razumem oz sem bolj trd , zakaj bi kupil motor , na katerega moraš obesit za 2k€ opreme da je vozno namesto da bi kupil motor ki nima težav , ne ti si si točno , kljub milionom , ki jih imaš zamislil Taracera ......dej ne seri no .......

Se pa poslavljam od teme ,prvič , ker se ponavljate , drugič ker je težko sprejet kritiko in tretjič ker si ne mislim kupit te plužne ,sem jih imel po 1kkm povsem dovolj za 25let naprej .

Če bi ta motor bil BP bi bil vreden vsakega centa , tako pa ajde napribližno je soliden .

 

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Ne razmeva se ne, ni vse v znesku, če si odkartal 15k€ in več pol pa držiš boga za jajca in je zadeva oh in sploh nadpovprečna, si mel MTS pa si jo spljuval :D. Tudi za 8-12k€ se dobijo solidni motorji, ki nimajo podobnega problema (woblanje pri 160) :lol1:pa kaj je s tabo ?? Men greš take pribijat o denarju pa koga sem za jajca prijel .........a si na čem ? Če me citiraš in vzameš iz konteksta "koliko dinarčkov toliko muzike" vzemi iz konteksta in me takoj pohvali , ker sem večkrat povedal da je soliden motor in meni ni niti woblal , da pa imam na lagerju več kot dovolj financ pa ne bi niti razmišljal o Traceru . Večkrat si kupim kakšen motor ,tak iz čistega firbca in lahko valda komentiram , kaj si mislim itd ......in lepo si povedal  SAM POPLJUVAM TUDI TISTO ZA KAR SEM DAL 15+€  IN NE POSPRAVLJAM LJUDI V PREDALČKE ......kot trde glave itd .......sam mi je to en poseben segment pri ljudeh , kupit in privarčevat pa naj stane kakor če ...bravo majstri , res sem trde glave ! 

Z ozirom, da nekateri lastniki nimajo problema z woblanjem smatram, da se da težavo vsaj omiliti, če ne odpraviti. Seveda pa je potrebno nekaj malega vložiti. Na menjavi olja v vilicah zgubiš zlo mal, kajti prav pri vseh motorjih se hitro umaže in je smiselno nekje med 20-30kkm izvršiti menjavo. Nadalje, veliko ljudi menja vizir, tudi tule bi se bilo fajn poigrati s kako menjavo, bodisi lepše oblikovano, ali nižjo.

Če je moč spremeniti pozicijo krmila, je tudi fajn da se ga pomakne naprej, pa seveda uloviti je potrebno zadnji amortizer z delovanjem sprednjega konca.  Kar se pa še enkrat tiče denarja :lol1: dal si 18+€  pa si ga vlačil po servisih kot tej revčki Tracera , pišeš pa vseno tako za tega GT kot da držiš boga za ..........a sva si kaj bližje , ne men pravljic nabijat ,sploh k sm tečen ;)

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet, preberi še 1x, pa čas si vzami, ker moji posti niso leteli nate osebno, zgolj komentar in razmišljanje, tako kot ga imaš ti ga imam jaz!!

Point 1:

tudi moped za 20k€ ima probleme: primer KTM Super adventure 1290, problemi, luft v križih, feltna... torej znesek ne določa da nimaš problemov, lahko so.

Point 2:

moj post je normalno napisan, brez vlačenja kdo kaj vozi in zakaj, torej ne vidim potrebe, da se užigaš, sploh pa mi ni jasno zakaj. 

point 3:

nekomu je Tracer všeč in ga je kupil zato ker mu je všeč, a je to težko razumeti? Gre se pa za problem, ki bi ga bilo mogoče s kakimi dokaj cenovnimi fintami odpraviti. Tako kot imaš ti svoje mnenje, da je bolje odkartat 15 in več € za boljši moped imam jaz svoje mnenje, da lahko z malce vložka vsaj omiliš probleme ki jih ima Tracer. 

point 4: 

da leti tvoj in moj KTM 260 in več, da 1190 prehiti SXa, ki gre skromnih 255 :D je v tej temi popolnoma nepomemben podatek in zgolj hvaljenje mopeda....

point 5:

po mojem bi morala Yamaha narediti za tak problem vpoklic

 

ps. od sedaj naprej brišem vse kar ni v zvezi s Tracerjem!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

...

ps. od sedaj naprej brišem vse kar ni v zvezi s Tracerjem!!!!!!

Lepo je biti palicaj, kajne. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, DAMI34 said:

 

 

ps. od sedaj naprej brišem vse kar ni v zvezi s Tracerjem!!!!!!

In kaj še čakaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

49 minutes ago, Kmet2 said:

zakaj bi kupil motor , na katerega moraš obesit za 2k€ opreme da je vozno namesto da bi kupil motor ki nima težav

 

 

Ha , na tem mestu, ti bom še enkrat napisal, da sam sebe demantiraš. Kok si ti zmetal za oba KTM-a , da sta vozna? Zakaj nisi že v štartu kupil motor, ki nima težav z cukanjem, s pregrevanjem sedeža, z krivo feltno, s puščanjem semeringov...kok...1050 3k €? Za 1190 4k, da ti stoji v garaži? Dej dej...

Pa ni treba v vsako temo vlačit KTM-a in SX-a. Sta fajn motorja imata oa ravno tako napake. Sploh KTM, samo jih lastniki prikrivajo.

Pa preden mi tvoj kolega briše post, bi mu svetoval, naj briše vse, ne samo mene, ki povem resnico brez zavijanja v celofanček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, skalar36 pravi:

 Sploh KTM, samo jih lastniki prikrivajo.

 

Saj to je pri vseh znamkah tako, da pač lastnik ne bo pljunil v svojo skledo, a ni tako? Vsak svojga konja hvali ... v Sloveniji pa je to posebna kategorija, da je to kar imam jaz pač najboljše, vse ostalo je za qurac.

Dejstvo je, da vsak si kupi, kar mu odgovarja in mu je všeč. Po nekaj zadnjih postih pa sem spoznal, da ni ravno to, kar je dražje, tudi boljše. Hvala vam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem sem pa samo jaz tak tepček, da povem kaj je na tracerju narobe. Nč bom spremenil ploščo. Se učim iz MS-ja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Potem sem pa samo jaz tak tepček, da povem kaj je na tracerju narobe. Nč bom spremenil ploščo. Se učim iz MS-ja.

@skalar36, če se tvoj odgovor navezuje na moj post, se motiš. Prav si naredil in cenim ljudi, ki so nesebični in ne pišejo samo lepe stvari, v žepu pa drži fige z mislijo "naj se še on napizdi, če sem se že jaz" . Prav je, da si napisal pač stvari, ki se ti dogajajo. Koncept javnih forumov je ravno izmenjava mnenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DL650 said:

Koncept javnih forumov je ravno izmenjava mnenj.

Žal vedno manj. Vedno bolj je podoben FB-ju. Kup ene hvale.

Glede posta ti nisem repliciral, le priznal sem, da sem tepček, ker ne hvalim vsega kar kupim. Sej nisem naredil jaz. Jaz sem le kupil. Če sem se nafukal, sem se pač. Nič sramotnega (vsaj zame). Če lahko komu pomagam iz svojih izkušenj, da ve kaj pričakovati, ko kupi kak izdelek, v tem primeru TRA, bom pač napisal.

Res pa je , da v živo slišim\vidim ogromno enih napak, ki se potem na MS prikrivajo ozioma še več, celo hvalijo kok so oh in sploh dobre v RL-fu pa čist druga pesem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

Ha , na tem mestu, ti bom še enkrat napisal, da sam sebe demantiraš. Kok si ti zmetal za oba KTM-a , da sta vozna?Že od samega začetka za boljše vozne lastnosti nisem namenil niti centa, ni blo potrebe,ciklistika,zavore itd korak pred MT Zakaj nisi že v štartu kupil motor, ki nima težav z cukanjem:lol1:kere bučke , a tvoj ne cuka če ga daš v 6 prestavo pri 30kmh,nižja prestava , ne boš vrjel cukanje na KTM odpravi brezplačno :lol1:s pregrevanjem sedežaprosim citiraj , kje in kdaj sem se jaz pritoževal nad pregrevanjem sedeža , prosim natančno imaš 2 temi (1190 in 1050) prosim najdi , deflektorje sem dal osebno povsem zaradi designa ki je s tem dodatkom lepo povezal karbon izpuh in zaščite ,poglej si z in brez ,boš videl sam , z krivo feltno,to pa drži , zvita že od novega ,reklamacijo sem vložil šele pred mesecem in je v reševanju , prej je nisem želel,ker so se morali predhodniki boriti tudi z odvetniki ,da so to zdaj priznali , se pravi težava bo rešena v sklopu garancije , ne boš vrjel spet brezplačno  s puščanjem semeringovprosim spet ponovno , napiši točno kdaj sem ti jaz govoril o mojih motorjih in semeringih ,citiraj ali kakorkoli, drugače te prosim,da prenehaš uporabljat tok velik kratke nogice ......a štekaš  ...kok...1050 3k €?Ja, bo vrjetno še kakšnega jurčka gor  Za 1190 4k,+3k da ti stoji v garaži?Rajši kot Tracer :lol1: Dej dej...kaj bi še rad :eek: resnico , ki jo tako ljubiš sem ti napisal , na motorje sem zmetal enga Tracera povsem zaradi gušta in ne ker bi moral motor usposabljat da ne bi bil nevaren na cesti , če mal pokarikiram :winkiss:

Pa ni treba v vsako temo vlačit KTM-a in SX-a. Sta fajn motorja imata oa ravno tako napake. Sploh KTM, samo jih lastniki prikrivajo.Če to leti na mene ,spet grda laž , večkrat napisal v dotičnih temah , kaj me moti in kaj mi ni všeč in kaj jim zamerim in vrjetno se prav zaradi tega več ne vrnem na KTM. Maš prav ni treba , je pa včasih v kontekstu ,samo ti tega ravno ne razumeš , ker bereš bolj površno . Največkrat dam takšne primere katere sem si lastil in lahko tudi primerjam , če sem vozil tudi motor o katerem teče beseda , štekaš ....ta MS je pa postal zbirališče strokovnjakov , ki so si lastili en motor do dva , imajo izpit 3 mesece , ko pa berem poste si mislim da je že najmanj 35 let za krmilom ,vse ve ,vse zna , vse pretepu :yawn:ampak to ne leti na tebe ....

Pa preden mi tvoj kolega briše post, bi mu svetoval, naj briše vse, ne samo mene, ki povem resnico brez zavijanja v celofanček.Ti mu kar povej grebatorju . Se pa strinjam drugače ,edino , to tvojo resnico v tvojem postu si priredil malo na svoj mlin ......

Ravno zato te spoštujem , brez dlake na jeziku :OK: in to mislim resno !!

Sam mama ti je pa sigurno povedala da lagat ni lepo pa še laž ima kratke nogice .....imata nekaj skupnega :P

P.s. Dami prosim počak vsaj tolk ,da mi stisne všečkota ,da vidim ,da je prebral , pol pa ko začne klobasat nazaj vse pobriš :lol1:

drugače pa Tracer je fajn mopi

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo pa pravi, da so se vse napisane napake na KTM-u zgodile tebi. Smiri konje. Vesolje se ne vrti okrog tebe. Napisal sem ti, da se tudi KTM kvari, oziroma ima napake. Mogoče celo več kot Yamaha, ki jo precej pljuvaš, vozil si jo pa 1000km, pa še to si le utekoval!

Preden daješ kritike, moraš bit pripravljen jo tudi sprejeti!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!