Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Ima kdo Ermax vizir na TRA. Me ima , da bi svojega Puig zamenjal za Rezultat iskanja slik za ermax windscreen yamaha mt 09 tracertega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 2/17/2017 at 6:51 PM, skalar36 said:

Ima kdo Ermax vizir na TRA. Me ima , da bi svojega Puig zamenjal za Rezultat iskanja slik za ermax windscreen yamaha mt 09 tracertega.

zanimivo zgleda .. za razmislit ..

13 minutes ago, DrSaso said:

A ti bi menjal za krajšega? Kaj te pa moti?

Sem ravno v nakupu višjega vizirja pa sem firbčen.

Lp,

Sašo

pri puigovem v skrajnih položajih balance z ščitniki rok tolčeš v vizir .. to me je odvrnilo od nakupa, drugače izgled mi je ql pa pomaga menda tudi kot treba ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne dajo distančnikov zraven? Zadnjič, ko sem bral opise sem nekje zasledil, da so zdaj zraven distančniki za ščitnike.

Lp,

Sašo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DrSaso said:

A ne dajo distančnikov zraven? Zadnjič, ko sem bral opise sem nekje zasledil, da so zdaj zraven distančniki za ščitnike.

Lp,

Sašo

dobiš distančnike, ja .. ampak jih redkokdo uporabi .. ne vem sicer zakaj .. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DrSaso pravi:

A ti bi menjal za krajšega? Kaj te pa moti?

Sem ravno v nakupu višjega vizirja pa sem firbčen.

Lp,

Sašo

Moti me preveč veterne zaščite. nobenega prezračevanja čelade. Sedajle, ko je mrzlo, je sicer fajn, poleti pa niti ni. Če hočeš, da te malo piha je treba vstati. 

Drugače pri puigovem, dobiš distančnike za ščitnike rok. Edino kar naredijo, je še širšo belancom Meni so se še vedno zadevali vizirja. Zato jih niamam nameščenih. Sicer se pa čist malo zadane vizirja, meni se nikjer ne pozna.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, skalar36 pravi:

Moti me preveč veterne zaščite. nobenega prezračevanja čelade. Sedajle, ko je mrzlo, je sicer fajn, poleti pa niti ni. Če hočeš, da te malo piha je treba vstati. 

Drugače pri puigovem, dobiš distančnike za ščitnike rok. Edino kar naredijo, je še širšo belancom Meni so se še vedno zadevali vizirja. Zato jih niamam nameščenih. Sicer se pa čist malo zadane vizirja, meni se nikjer ne pozna.

Točno tako, sicer za poleti lahko daš kak drugi vizir ali originalnega predelaš/skrajšaš. Pa dobro je zaradi turbulenc, da ima spodaj kak zajem zraka. Jaz poleti pri 30C in več ne morem voziti, če mi zračenje v čeladi ne dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na versysu sem imel MRA vizir in je imel super odprtino za zračenje na sredini.  Takrat nisem vedel, čemu je namenjena, danes pa vem...

Sem že imel v mislih, da bi Puiga skrajšal, samo nimam ideje kako to izvesti...da bo vsaj približno lepo izpadlo.

In točno tako kot praviš...v vročini se težko voziš, postane zeloo vroče. Zato bom verjetno kupil Ermaxovega in bom menjaval...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, skalar36 pravi:

Na versysu sem imel MRA vizir in je imel super odprtino za zračenje na sredini.  Takrat nisem vedel, čemu je namenjena, danes pa vem...

Sem že imel v mislih, da bi Puiga skrajšal, samo nimam ideje kako to izvesti...da bo vsaj približno lepo izpadlo.

In točno tako kot praviš...v vročini se težko voziš, postane zeloo vroče. Zato bom verjetno kupil Ermaxovega in bom menjaval...

za poleti ti lahko prav pride tudi Racing screen od Puiga

http://www.puig.tv/tuning-bikes/yamaha-mt-09-tracer-2016/racing-screen/c171en/f1-r2-m7092/

ponavadi so krajši, bolje zračijo, manj turbulenc...PUIG20991.jpg.2e9764adaa0a3ef53f5951c514a4b4df.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, skalar36 said:

Na versysu sem imel MRA vizir in je imel super odprtino za zračenje na sredini.  Takrat nisem vedel, čemu je namenjena, danes pa vem...

Sem že imel v mislih, da bi Puiga skrajšal, samo nimam ideje kako to izvesti...da bo vsaj približno lepo izpadlo.

In točno tako kot praviš...v vročini se težko voziš, postane zeloo vroče. Zato bom verjetno kupil Ermaxovega in bom menjaval...

originalnega vizirja nisi dobil zraven ali ti ne odgovarja za poletje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam originalnega...imam občutek na AC, da mi potem veter nabija v rame. S tem, da mi je original še grd za povrhu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

43 minutes ago, skalar36 said:

Mam originalnega...imam občutek na AC, da mi potem veter nabija v rame. S tem, da mi je original še grd za povrhu.

ja, meni isto original .. če dvignem vizir pol prileti nekje okoli ušes in mi ruka čelado/glavo, če je dol pa v/nad ramena .. šumi, ampak vsaj glave ne trosi ..

za tracerja sicer še nisem zasledil kakšnega, ki bi imel "okence", ki bi ga lahko odpiral za zračenje .. ;)

Popravljeno . Popravil Tex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Tex pravi:

a se da puigovega kaj nastavljat gor/dol? je kakšna opcija?

Toliko, kot originalnega-tiste tri stopnje ostanjeo v funkciji

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 2. 2017 ob 23:27, skalar36 pravi:

Moti me preveč veterne zaščite. nobenega prezračevanja čelade.

 

pred 22 urami, DAMI34 pravi:

Jaz poleti pri 30C in več ne morem voziti, če mi zračenje v čeladi ne dela.

 

pred 22 urami, skalar36 pravi:

In točno tako kot praviš...v vročini se težko voziš, postane zeloo vroče.

 

pred 19 urami, skalar36 pravi:

Mam originalnega...imam občutek na AC, da mi potem veter nabija v rame.

 

pred 18 urami, Tex pravi:

ja, meni isto original .. če dvignem vizir pol prileti nekje okoli ušes in mi ruka čelado/glavo, če je dol pa v/nad ramena .. šumi, ampak vsaj glave ne trosi ..

Ej folk ... se opravičujem, ker se ne tiče direktno teme, ampak:

tukaj je govora o motorjih kar vsaj za mene pomeni, da je pač vožnja mnogokrat manj udobna kot v avtu - se pravi da piha, ti je vroče, te zebe in mokrota ti leze za vrat ....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Fazer03 pravi:

 

Ej folk ... se opravičujem, ker se ne tiče direktno teme, ampak:

tukaj je govora o motorjih kar vsaj za mene pomeni, da je pač vožnja mnogokrat manj udobna kot v avtu - se pravi da piha, ti je vroče, te zebe in mokrota ti leze za vrat ....

 

Hehe, ni pa nujno...da se z malo predelavami narediti, da je bol udobno.  A še vedno nosiš lesene coklje? :P hehe...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

voziš se poleti, voziš se pozimi, zato so izzumili nastavljiv vizir, ogrevane ročke, zračenje v čeladi...itd

Iz lastnih izkušenj lahko povem, da primeren vizir olajša vožnjo, mal nižji al višji vizir (al pa duble bubble) odpravi bobnenje pod ušesi, ker ne gre zrak čez rame ampak ob ramenu.

Mislim pa, ker je tema o trejcerju, da original vizir sigurno vpliva tudi na tresenje, al moteč potek zraka. Vizir je namreč gladek, ne usmerja vetra, pa še na vrhu je relativno širok, kar pomeni da vogali začnejo zaradi elastičnosti nihati. Sem siguren, vsaj za poleti, da bi 10 ali 5cm nižji vizir veliko lepše opravljal svoje delo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Čez vikend nardil cca 200km .. oiler najprej poscal celotno platišče, je bil nastavljen na zimski režim in ne na 19 stopinj, kolko je bilo v zraku .. no, po nekaj 10 km sem zadevo naštimal in sedaj špila kot treba ..

Wilbers zaenkrat ql, solo vožnja nekega hudega napredka ni, nisem niti pričakoval, saj je stock vzmetenje super, ko ga naštimaš .. največ sprememb sem opazil mogoče v sprednjem delu, vstopi v ovjnke so nekoliko bolj suvereni .. pravi test bo v dvoje z max prtljago na primernejših cestah, kjer sem pri stocku opazil pomanjkljivosti ..

Sem bil pa pri enem, ki ima montiran mivv izpuh .. moram rečt, da zadeva lepo prede, z globokim basom .. prevoženih ima sicer okroglih 0km, tako da testirat ni blo kaj dosti zaenkrat .. ampak diši, to pa .. ;)

Naj še dodam, da sem tudi sedaj, v raziskovalne namene, z stock nastavitvami wilbersov parkrat (seveda v popolnoma nadzorovanih pogojih - zaprta letališka pista, prisotni reševalci, kaskaderji, uradni zapisnikarji,  ... - da se ne bo kdo zapičil) probal nad 200 in tudi tokrat meni ni woblal, kot ne z stock fedrovji ..

Držte se woblerji in srečno v novi sezoni! :OK: :bounce:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Tex pravi:

Naj še dodam, da sem tudi sedaj, v raziskovalne namene, z stock nastavitvami wilbersov parkrat (seveda v popolnoma nadzorovanih pogojih - zaprta letališka pista, prisotni reševalci, kaskaderji, uradni zapisnikarji,  ... - da se ne bo kdo zapičil) probal nad 200 in tudi tokrat meni ni woblal, kot ne z stock fedrovji ..

Držte se woblerji in srečno v novi sezoni! :OK: :bounce:

Aaa...tud jast sem bil na tisti stezi. Čudno, da se nisva vidla. :D

Jaz sem Wilberse zategnil do konca. Stok so bili nastavljeni na najmehkjejše.  Motor se čuti, kot da je bolj trd, ampak veliko lepše pobira neravnine\slab asfalt. Tudi vodljivost je boljša. Manj je plavanja. Meni osebno se čuti tako, kot bi vozil cestaka. Sedaj ko sem se poigral z nastavitvami, mi ni žal, da sem jih kupil. Letališka steza-hm, ne wobla več, vsaj pri 190-200. Ampak vse to ne spremeni dejstva, da drugo leto menjam znamko...ampak ne zaradi Yamahe...zaradi Kawasakija! :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede.. Cena letnika 2017 je skočila na 10.695... Če bo šlo tako naprej, boš ga (skalar) lahko drugo leto še komot za 9500 prodal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Matej207 pravi:

Mimogrede.. Cena letnika 2017 je skočila na 10.695... Če bo šlo tako naprej, boš ga (skalar) lahko drugo leto še komot za 9500 prodal :P

2017 baje ne wobla, zato ima višjo ceno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!