Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

5 hours ago, Snecer said:

180 stopinjskega ti samo v sanjah prevoziš z 80kmh... :) 

Ali mi dovoliš, da vsaj v barvah sanjam .....

3 hours ago, skalar36 said:

A se ti mal hecaš i mene. Res je da nisem ravno iz Ljubljane, iz Idrije pa tud Ne. :ras: Lih nekje vmes :D

 

80 se jaz tam ne bi upal pelat z nobenim motorjem. Morm prznat, da mam pusištrajfne-jebi ga-reva.

Jaz se nič ne hecam, hodim pa na dolensko v služba, pa me gdaj zanese ....:dry:.

 

DSC09838sm.jpg

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Lipstick pravi:

Po Boruttovo, spet zavajaš :ras:, MT 09 in MT09 TRACER imata enake hode, imata enak gištel, enak amortizer, enake vilice in enake križe vilic,  se enako guncata ......

Ja vem ,da si nekaj druzga povedu-napisu.......

:eek:  RES? tracer je samo druga ergonomija????????? shit, sm poguglal, za obe velja spredaj. 137mm zadaj 130. Fuck, kako te videz prevara. 

 

dami, nafukal si ga. z900 ma spredej še daljši hod kot tracer.....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Lipstick pravi:

Ali mi dovoliš, da vsaj v barvah sanjam .....

Jaz se nič ne hecam, hodim pa na dolensko v služba, pa me gdaj zanese ....:dry:.

 

DSC09838sm.jpg

@Borutt, čez črto visi, bo kakega svizca zbou :(

Se pardoniram, k smetim, sam sem moral. 

ps. a 2017 je kaj revidiran Tracer, oziroma vzmetenje?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klobasanje o vzmetenju sem premaknil tule, da ne smetimo več

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, skalar36 pravi:

 

pred 12 urami, Lipstick pravi:

 

ovivnk,

 

180° omejitev  30 km/h, sredi voznega pasu je kar fino valovit asfalt, si ga že gdaj odpeljal tam čez na poskok  cca 80 km/h ( ja Snecer,Borrut, vem, da je to "prepovedano" , neprilagojena hitrost pa to ...), povej kakšni so abčutki z novimi fedri napram originalnim ?

 

A se ti mal hecaš i mene. Res je da nisem ravno iz Ljubljane, iz Idrije pa tud Ne. :ras: Lih nekje vmes :D

 

Na vprašanje avtohtonega Idrca: k´k miš de se reče pa naš: awiwnk al awink, je, preden sem ugibal odgovor, z nasmiham riku: RIDA :lol1:!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, GoBobi pravi:

Na vprašanje avtohtonega Idrca: k´k miš de se reče pa naš: awiwnk al awink, je, preden sem ugibal odgovor, z nasmiham riku: RIDA :lol1:!

Rajda. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A je kdo zamenjal original avspuh na Tracerki in dal gor naprimer Akrapoviča. Za 100 eur odkupim starega !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jep moj prijatu je imel tracerko, ki je gor montiral Akrapoviča. Akrapoviča ne boš dobil za 100€, 600€ mogoče rabljenega, menja se pa komplet s krivinami.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, deki28 said:

Jep moj prijatu je imel tracerko, ki je gor montiral Akrapoviča. Akrapoviča ne boš dobil za 100€, 600€ mogoče rabljenega, menja se pa komplet s krivinami.

kolko razumem kupuje človek starega originalnega, ki hodi "viška" po menjavi ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Tex pravi:

kolko razumem kupuje človek starega originalnega, ki hodi "viška" po menjavi ..

Maš res :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mi lahko prosim kdo potrdi - ali res v primeru nakupa original Yamaha stranskih torb - kovčkov, ne moreš namestit nosilca zadnjega kovčka?

Kaj predlagate, katere stranske nosilce + torbe (kovčke), da bi dovoljevale tudi eventuelno zadnji kufr?

 

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

? lahko .. sem imel original + topcase od givi/kappe, m5 plošča .. edino če model 2017 kaj spreminjali, ampak kolko sem v salonu gledal, je isto ..

tako sem jaz imel ..

IMG_01072.jpg

sem pa dal sedaj stranske givi v35 v kombinaciji z ploščo m5 ..

Popravljeno . Popravil Tex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po zelooo kratkem premisleku sem si kupil nov vizir. Cca 5 s. :D  Vzel sem tega:

http://www.ebay.com/itm/KAPPA-GIVI-SCREEN-BULLE-SPOILER-SCREEN-YAMAHA-MT-09-TRACER-2015-2016-/122388924698?hash=item1c7ef2c91a:g:KWwAAOSwOgdYwR1F&vxp=mtr

Predvsem, imam občutek, da tudi zaradi Puigovega rad motor malce wobla, ter premalo prepiha nudi Puigov- v vročih mesecih nič vetra. 

Tale Kappa, je po višini isti kot originalni, vendar ima difuzorje za veter v ramena, ter na vrhu je zakrivljen na vzven, kar bo pomojem, preusmerilo pihanje drugače kot original. Montira se preprosto, samo odviješ štiri vijake, ki držijo originalni vizir, ter privijačiš Kappa vizir. Pri Puigovem, moraš zamenjati nosilec vizirja, kar mi ni všeč, je bolj nestabilen, kot original nosilec, kar se sliši tudi med vožnjo, ko se dotika plastike. Šklokota. Ščitniki rok, se v nobenem od treh položajev ne dotakne vizirja, kot pri Pouigovem. Poročilo iz ceste dam naknadno, ker sem trenutno varuška je motor NO-GO.

Nekaj slik. Prvi dve primerjava med vizirjema. Naslednji dve razlika v višini, na 1. in 3. stopnji. 5 slika, kako gredo ščitniki krok mimo. 

20170406_133818.jpg

20170406_135443.jpg

20170406_135545.jpg

20170406_135723.jpg

20170406_135527.jpg

20170406_133651.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ha! ql .. sem ravno par dni nazaj gledal tega na kappini strani, mislim da je koda kd2122 .. javi, kako boš kaj zadovoljen med vožnjo! ima pa kappa tudi accessories bar, ki ga montiraš pod šipo, v bistvu je potem prečka nad lcd displayem .. priročno za montirat nosilec za gsm/navigacijo ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Tex, počak kak mesec, da se ga naveličam, pa ti ga prodam :P

Sej vidiš, da skoz neki menjam...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

 

20170406_135545.jpg

20170406_135723.jpg

20170406_135527.jpg

 

...kk se obnese nosilec za telefon? vibracije? kvaliteta? link? tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

59 minutes ago, skalar36 said:

Ej Tex, počak kak mesec, da se ga naveličam, pa ti ga prodam :P

Sej vidiš, da skoz neki menjam...

haha .. ti si že 3x rekel da zdaj pa 100% gre tracer od hiše pa še kar nič .. če bom nate čakal .... :P;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, siks pravi:

...kk se obnese nosilec za telefon? vibracije? kvaliteta? link? tnx

Mam tacga v crni cca leto...za 1x brez problemov. Gumice drzijo k pribito. Imam ga pa na roki levega ogledala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, siks pravi:

...kk se obnese nosilec za telefon? vibracije? kvaliteta? link? tnx

Hja, sam 1x sm ga še preizkusil. Men ne pride do izraza, ker imam tank torbico, pa se ne "razumeta" najbolje skupaj. Premalo prostora za oboje. Drgač pa dobro drži telefon. vibracij ni opaziti. Kvaliteta-kitajska roba iz ebaya-cene se ne spomnem, mislim, da okrog 10 eurov. za ta denar men čist OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam Puigov vizir light smoke barve za Yamaho MT 09 Tracer. Je zelo lepo ohranjen. Cena 80 eur. Lahko pošljem po pošti na stroške kupca, ali osebni prevzem v ŠK. Loki.

 

s-l1600.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja ugotovitev glede woblanja. Motor je izredno okreten, tudi belanca je široka. Vsak mali premik belance, in motor spremeni smer. Sploh opazno je na AC. Jaz pri večjih brzinah belanco držim zeloo močno. Skoraj bi lako rekel , da se  malo vlečem za njo. Prihaja do turbolenc in ko mene razmetava posledično motor wobla. Če belanco držiš čist na lahko potem motor ne wobla niti pri 220. O tem je pisal že Biker77, samo on je dejansko krivil samo obleko. Jaz pa mislim, da je pač zaradi zasnove ta motocikel zelo okreten, kar se lepo pokaže na kratkih ovinkih in vsak mali premik pomeni spremembo smeri. Če je vozik preveč tog potem povzroči famozni pojav.  Sploh sem to opazil zadnjič ko sem vozil SX1000, ki je super motor, samo dejansko ga moraš skoraj malo prisilit, da pade v ovinek. Pri TRA samo malo z ritjo migneš in že pade v ovinek. To lahko celo razloži zakaj nekaterim wobla, nekaterim pa ne. Jaz pač ne upam, da bi pri 180-220 km\h držal belanco čisto na lahno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hjao, pa kje si ti hodu tok časa. Tebe smo čakal, da daš strokovno ugotovitev. Jest pa tok enga truda uložil v to...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, skalar36 said:

Moja ugotovitev glede woblanja. Motor je izredno okreten, tudi belanca je široka. Vsak mali premik belance, in motor spremeni smer. Sploh opazno je na AC. Jaz pri večjih brzinah belanco držim zeloo močno. Skoraj bi lako rekel , da se  malo vlečem za njo. Prihaja do turbolenc in ko mene razmetava posledično motor wobla. Če belanco držiš čist na lahko potem motor ne wobla niti pri 220. O tem je pisal že Biker77, samo on je dejansko krivil samo obleko. Jaz pa mislim, da je pač zaradi zasnove ta motocikel zelo okreten, kar se lepo pokaže na kratkih ovinkih in vsak mali premik pomeni spremembo smeri. Če je vozik preveč tog potem povzroči famozni pojav.  Sploh sem to opazil zadnjič ko sem vozil SX1000, ki je super motor, samo dejansko ga moraš skoraj malo prisilit, da pade v ovinek. Pri TRA samo malo z ritjo migneš in že pade v ovinek. To lahko celo razloži zakaj nekaterim wobla, nekaterim pa ne. Jaz pač ne upam, da bi pri 180-220 km\h držal belanco čisto na lahno.

Mene so mehkobe priučili že v avtošoli (hvala inštruktor) in po par različnih stestiranih mopedih lahko samo potrdim povedano.

Bi pa še 1x opomnil vso motoristično srenjo, da obstaja znak za omejitev: 130. Razen seveda če se še vedno vozite po šwabiji...

Pa brez zamere ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!