Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

16 hours ago, skalar36 said:

Moja ugotovitev glede woblanja. Motor je izredno okreten, tudi belanca je široka. Vsak mali premik belance, in motor spremeni smer. Sploh opazno je na AC. Jaz pri večjih brzinah belanco držim zeloo močno. Skoraj bi lako rekel , da se  malo vlečem za njo. Prihaja do turbolenc in ko mene razmetava posledično motor wobla. Če belanco držiš čist na lahko potem motor ne wobla niti pri 220. O tem je pisal že Biker77, samo on je dejansko krivil samo obleko. Jaz pa mislim, da je pač zaradi zasnove ta motocikel zelo okreten, kar se lepo pokaže na kratkih ovinkih in vsak mali premik pomeni spremembo smeri. Če je vozik preveč tog potem povzroči famozni pojav.  Sploh sem to opazil zadnjič ko sem vozil SX1000, ki je super motor, samo dejansko ga moraš skoraj malo prisilit, da pade v ovinek. Pri TRA samo malo z ritjo migneš in že pade v ovinek. To lahko celo razloži zakaj nekaterim wobla, nekaterim pa ne. Jaz pač ne upam, da bi pri 180-220 km\h držal belanco čisto na lahno.

Hja, bi znalo bit. Sam se nikoli ne "obešam" na balanco, mogoče zato nimam teh težav. Tudi če poštimaš (znastaviš/zamenjaš/pobarvaš/....) fedrovje je moped bolj stabilen, manj niha in to pripomore k manj grabljenja balance. Na youtube je video, kjer možakar testira različne načine in woblat mu začne vedno samo pri naglem pospeševanju, kjer verjetno posledično tudi bolj zagrabi za balanco ..

 

11 hours ago, vonAxl said:

Bi pa še 1x opomnil vso motoristično srenjo, da obstaja znak za omejitev: 130. Razen seveda če se še vedno vozite po šwabiji...

Brez skrbi, vse te teste izvajamo izključno na zaprti letališki pisti (ponavadi MB, ker za drugo tako ni uporabna) v idealnih pogojih in ob prisotnosti reševalcev .. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, skalar36 pravi:

Hjao, pa kje si ti hodu tok časa. Tebe smo čakal, da daš strokovno ugotovitev. Jest pa tok enga truda uložil v to...

Saj pa sem ga testiral in vozil normalno pa ni woblal, lastniku pa je woblal :) 

Ampak jaz sem se celo "obesil" na krmilo pa ni woblalo.

 

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snecer pravi:

Saj pa sem ga testiral in vozil normalno pa ni woblal, lastniku pa je woblal :) 

Ampak jaz sem se celo "obesil" na krmilo pa ni woblalo.

 

če se po zadnem peleš, tut ne wobla :P

prekršek delaš, ker se pelješ tik ob sredinski črti :lol1: ... objestnež :mad: 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa dobro, na posnetku se ti pelješ kolko? 6-8 kmh? .. če bi tu woblal pol pa tudi, kurc vseskup ..

Popravljeno . Popravil Tex
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, skalar36 pravi:

Moja ugotovitev glede woblanja. Motor je izredno okreten, tudi belanca je široka. Vsak mali premik belance, in motor spremeni smer. Sploh opazno je na AC. Jaz pri večjih brzinah belanco držim zeloo močno. Skoraj bi lako rekel , da se  malo vlečem za njo. Prihaja do turbolenc in ko mene razmetava posledično motor wobla. Če belanco držiš čist na lahko potem motor ne wobla niti pri 220. O tem je pisal že Biker77, samo on je dejansko krivil samo obleko. Jaz pa mislim, da je pač zaradi zasnove ta motocikel zelo okreten, kar se lepo pokaže na kratkih ovinkih in vsak mali premik pomeni spremembo smeri. Če je vozik preveč tog potem povzroči famozni pojav.  Sploh sem to opazil zadnjič ko sem vozil SX1000, ki je super motor, samo dejansko ga moraš skoraj malo prisilit, da pade v ovinek. Pri TRA samo malo z ritjo migneš in že pade v ovinek. To lahko celo razloži zakaj nekaterim wobla, nekaterim pa ne. Jaz pač ne upam, da bi pri 180-220 km\h držal belanco čisto na lahno.

Ko sva s Primecem debatirala o tem voblanju.....je morda tudi opcija da težjim voznikom 90kg+ ne vobla, poznam 2 lastnika tracera, ki sta krepko čez 90kg in nimata težav z voblanjem.....

Obleka mislim, da nima veze s tem oz, nima tok vpliva, GS ne pozna tega problema pa če dam šuškavca gor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, deki28 said:

Ko sva s Primecem debatirala o tem voblanju.....je morda tudi opcija da težjim voznikom 90kg+ ne vobla, poznam 2 lastnika tracera, ki sta krepko čez 90kg in nimata težav z voblanjem.....

Obleka mislim, da nima veze s tem oz, nima tok vpliva, GS ne pozna tega problema pa če dam šuškavca gor :)

Težji voznik?? :twak:;)

no ok, naj ti bo .. lahko dodaš tudi mene na seznam, torej že trije lastniki nad 90kg brez woblanja .. :blush: :)

Popravljeno . Popravil Tex
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Tex pravi:

pa dobro, na posnetku se ti pelješ kolko? 6-8 kmh? .. če bi tu woblal pol pa tudi, kurc vseskup ..

v počasnem posnetku je to :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snecer pravi:

v počasnem posnetku je to :) 

ker je šlo v resnici 300 :huh: 

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, maus said:

ker je šlo v resnici 300 :huh: 

 

to ni tRRaceRR .. to je tRaceR, gre samo 290 ..

ps .. jooooj, zdaj bo prišel oni stric z metlo pa vse raz*** ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:fight1:spremlam!!!

Še vedno trdim, da je za woblwobl kriv zadnji konec (slabo vzmetenje), pre-močno pospeševanje, napačna drža, vizir...pol se pa vse sešteje in pade v resonanco.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DAMI34 said:

:fight1:spremlam!!!

Še vedno trdim, da je za woblwobl kriv zadnji konec (slabo vzmetenje), pre-močno pospeševanje, napačna drža, vizir...pol se pa vse sešteje in pade v resonanco.

ne vem .. meni že na stock vzmetenju z stock nastavitvami ni boblal .. morsko bolezen sem sicer fasal od guncanja, ampak woblanja pa ni blo .. no, je pa res, da nisem kaj dosti testiral woblanja na stock fedrih, sem že na začetku poštimal nastavitve vzmetenja ... ps: z prvega servisa (1000km) je prišel čist razštelan nazaj .. zakaj? kdo bi vedel, kaj so delali z njim ..

edit .. ok, ko razmislim, na stock nastavitvah nisem prišel niti blizu hitrosti, kjer naj bi začel woblat .. sem ga lepo nežno vpeljeval ..

Popravljeno . Popravil Tex
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, deki28 pravi:

Ko sva s Primecem debatirala o tem voblanju.....je morda tudi opcija da težjim voznikom 90kg+ ne vobla, poznam 2 lastnika tracera, ki sta krepko čez 90kg in nimata težav z voblanjem.....

Obleka mislim, da nima veze s tem oz, nima tok vpliva, GS ne pozna tega problema pa če dam šuškavca gor :)

110kg , nč ne wobla , peljal 2 ,ena od teh je bila Skalarjeva , je mal nemiren v ovinku ko ga pripališ , ampak to je moje videnje ko prestopim iz mojega motorja .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Matej207 pravi:

Je že kdo tako daleč da bo oddal doktorat na fakuljtet? :smoke:

mogoće još malo :P

 

wobla lahko tudi, če maš oblećen kakav šuškavac :huh: .. 

moj luknast kombinezon se pelje slabše kot moj poun kombinezon ... pri "malo" višjih hitrostih čutm kak me malo wobla pri luknastem kombinezonu ... 

ćista resnica ... majke mi :huh: 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

110kg , nč ne wobla , peljal 2 ,ena od teh je bila Skalarjeva , je mal nemiren v ovinku ko ga pripališ , ampak to je moje videnje ko prestopim iz mojega motorja .....

No to je to. Teb je vseen če se skantaš, pa se rahlo držiš za belanco. Jes se pa bojim pa držim ko vola, pol mi pa vobla :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, maus pravi:

mogoće još malo :P

 

wobla lahko tudi, če maš oblećen kakav šuškavac :huh: .. 

moj luknast kombinezon se pelje slabše kot moj poun kombinezon ... pri "malo" višjih hitrostih čutm kak me malo wobla pri luknastem kombinezonu ... 

ćista resnica ... majke mi :huh: 

mene je pa napihval, k sem mel dežkota čez rokavice, sem bil ko mišelinko. Ni pa woblalo, edin dol z mopeda me je hotlo strgat.

pred 11 minutami, skalar36 pravi:

No to je to. Teb je vseen če se skantaš, pa se rahlo držiš za belanco. Jes se pa bojim pa držim ko vola, pol mi pa vobla :P

čist en queščn:

kako sediš, pokončno, bolj naprej?

Ma tracer možnost regulacije balance, moja jamaha je imela tako da sem lahko spremenil naklon pa tudi dal 3cm bolj naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

mene je pa napihval, k sem mel dežkota čez rokavice, sem bil ko mišelinko. Ni pa woblalo, edin dol z mopeda me je hotlo strgat.

telešček mi wobla levo desno če mam luknaste luknce na kombinezonu ali šuškavac un srebrn od NASE... to je to :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

 

kako sediš, pokončno, bolj naprej?

Ma tracer možnost regulacije balance, moja jamaha je imela tako da sem lahko spremenil naklon pa tudi dal 3cm bolj naprej.

Da tako sedim. glede regulacije krmila, bi moral pa pogledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, skalar36 pravi:

Da tako sedim. glede regulacije krmila, bi moral pa pogledat.

vsak detajl se pozna, opcija:

sklonjeno, pa malce bolj nazaj

v končni fazi pa če se pojav wobl wobl pojavi pri 200 se jaz sploh ne bi sekiral :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, DAMI34 pravi:

 

v končni fazi pa če se pojav wobl wobl pojavi pri 200 se jaz sploh ne bi sekiral :D

 

Pri 200 se taprava zabava šele začne. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, skalar36 pravi:

Pri 200 se taprava zabava šele začne. :D

nene, daleč od tega, da bi trdil da ni nevarno, nasprotno, zelo nevarno je. Ampak, potem bi se tem hitrostim izogibal, jebiga, taka je realnost. Dejansko, jaz osebno 200 redko rabim. Če bi pa to hotel,  pač vzameš boljše z več konji in bolj našpičeno. Pa valda ne boš na tracerju ostal cel lajf?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

nene, daleč od tega, da bi trdil da ni nevarno, nasprotno, zelo nevarno je. Ampak, potem bi se tem hitrostim izogibal, jebiga, taka je realnost. Dejansko, jaz osebno 200 redko rabim. Če bi pa to hotel,  pač vzameš boljše z več konji in bolj našpičeno. Pa valda ne boš na tracerju ostal cel lajf?

Sej jest tud zelllo redko vidim 200. Ne rečem, da se ne peljem. Po AC včasih, ampak res redko. Takrat ko pa se bi blo fa fajn da imam 100% zaupanje v motor. 

Itak ne bom imel Trecerja cel lajf. Danes sem videl svojo staro XTR 660, sem se že zmenil da jo odkupim drugo leto.

Za prvi motor pa je tudi že kandidat, sam glavne sestavina za ta recept mi manjka. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Sej jest tud zelllo redko vidim 200. Ne rečem, da se ne peljem. Po AC včasih, ampak res redko. Takrat ko pa se bi blo fa fajn da imam 100% zaupanje v motor. 

Itak ne bom imel Trecerja cel lajf. Danes sem videl svojo staro XTR 660, sem se že zmenil da jo odkupim drugo leto.

Za prvi motor pa je tudi že kandidat, sam glavne sestavina za ta recept mi manjka. :D

dj, kupi si že 1x prav moped zate, če si že ugotovil kaj je to.

ps. če bi meni voblalo, ga prodam, ko mu jebe....v prvi vrsti mi mora moped nuditi užitke in če teh ni ali pa če sm v strahu....

pss. motor ni problem kupiti, problem ga je vzdrževati

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!