thumper Objavljeno November 19, 2017 Opozori Objavljeno November 19, 2017 pred 2 minutami, Danilo D pravi: bmw to je daaaleeeeč od tracer-ja .. res daleč ..sem mislil , da govoriš o tigru xr.. tracer 12 , bmw xr 5 kom.. glede na cenovni razred se prodaja malo yamah..
vandrovec Objavljeno November 20, 2017 Opozori Objavljeno November 20, 2017 pred 10 urami, thumper pravi: tracer 12 , bmw xr 5 kom.. glede na cenovni razred se prodaja malo yamah.. Toliko je bilo novih prodano ali jih je toliko na A-netu? Zakaj se prodajajo...ker ni ne enduro ne cestni, malokomu verjetno sede tak motor, čeprav se zdi po namembnosti najboljša kombinacija... (po moje)
DAMI34 Objavljeno November 20, 2017 Opozori Objavljeno November 20, 2017 Več kot so jih prodali, več se jih prodaja. to je normalno, ljudje vsakih par let menjujejo moped, to ni nič posebnega. KTMjev je manj, zato jih je na anetu pač manj. ampak prodajajo se približno enako kot ostali motorji, če gledamo procentualno. J.a.m.e.s, tomaz69 in vandrovec 3
vandrovec Objavljeno November 20, 2017 Opozori Objavljeno November 20, 2017 pred 8 urami, DAMI34 pravi: ljudje vsakih par let menjujejo moped, to ni nič posebnega. ...s tem, da ene pogosteje, druge redkeje
DAMI34 Objavljeno November 20, 2017 Opozori Objavljeno November 20, 2017 pred 2 minutami, vandrovec pravi: ...s tem, da ene pogosteje, druge redkeje se strinjam, ampak zadnje leta se je metanje novih modelov na trg močno povečalo, včasih si mel vsake 4 leta nov model, sedaj pa skoraj vsako leto. Če ne nov pa vsaj upgrejdan. Drugo so pa še finančne konstrikcije, ko 1x napadeš 20k€ se slinjenje za novimi modeli počasi konča, saj so tudi izgube pri morebitni prodaji veliko večje. Tako da ne verjamem, da se Tracerka prodaja zaradi nezadovoljstva, ampak ker smo kupci zapadli v potrošniško miselnost, da je potrebno spet in spet novo. Lej, jaz sem slinast ko vidim H2SX, pa mi ni potrebno nov moped nabavit in mi pri sedanjih dveh nič ne manjka (pravzaprav še vedno uživam), ampak če bi pa padel kupec, ni rečeno, da dam oba spod cene. fazerčk, tomaz69, bajkr88 in 1 other 4
Snečer Objavljeno November 20, 2017 Opozori Objavljeno November 20, 2017 pred 19 urami, thumper pravi: to je daaaleeeeč od tracer-ja .. res daleč ..sem mislil , da govoriš o tigru xr.. tracer 12 , bmw xr 5 kom.. glede na cenovni razred se prodaja malo yamah.. xr je pač isti tip motorja kot tracer, samo da je jurja IF7 1
perry Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 16 hours ago, Snecer said: xr je pač isti tip motorja kot tracer, samo da je jurja XR je barvni televizor glede na Tracer
Snečer Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 pred eno uro, perry pravi: XR je barvni televizor glede na Tracer malo razloži. prej razlika, da je en lcd 83cm diagonala, drugi pa 4K 102cm... na obeh pa lahko normalno gledaš v barvi itd. ukica, Mavti, BIF in 1 other 4
Popularna objava DAMI34 Objavljeno November 21, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno November 21, 2017 Preden zaidemo v znanstveno fantastiko, zgolj na kratko: mam moped za 20k€ in moped za 9k€. Razlika med njima ni taka, kot je v znesku. Oziroma je precej, precej manjša. Tako da o vesoljskih ladjah dejmo debatirat kje drugje, tule je naslov teme Yamaha Tracer, ki veliko nudi za denar, ki ga zanjo odšteješ. ps. Sneci je tako ali tako vse povedal. fazerčk, IF7, Quest in 7 others 8 2
C eagle Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 Jaz ga mam, lep mi je, moj je. Vozi se več kot solidno... Tudi meni je nad 180 woblal, pa sem sam kriv, ker med menjanjem iz 5 v 6 prestavo nehote cuknem... Če pospešujem počasi skoz v 6 ne wobla... prišel sem do 220km/h... Ko sva bila dva na njemu ni niti enkrat powoblal, prišla sva do 208km/h... In to je to... Probal sem, vozim pa tako ali tako na na takih hitrostih... Če koga zanima, kje sem vozil... Z mojo hišo je travnik...in je dovolj dolg... Aja, pa namontiran sem imel(imam) zadnji kufer in spredaj original šipco od Yamahe na najvišjem položaju. Stoppie se tudi meni dogaja, ko sem sam. Ampak po moje to ni napaka ABS-ja, ker se kolo še zmeri vrti... Ker sem navajen uporabljat obe zavori, mi pri zelo močnem zaviranju zadnja takoj naredi trrrrrr. To je posledica razbremenitve zadnjega kolesa, posledično se kolo ustavi, ABS pa popusti zaviranje... Najlažje je poizkusit delovanje ABS-a na makadamu. Pri počasni vožnji močno zaviraš in ti sigurno zdrsne kolo. Takrat vidiš, oz. čutiš delovanje ali nedelovanje ABS-ja. Tisti, pa, ki je reku, da je bolje izklopiti ABS, če voziš po ledu, je zame IDIOT. Po ledu se z motorjem ne vozi.... Oziroma se, če imaš namontirane ježevke! Takrat pa tudi ABS deluje.... Moja opažanja...z mojim motorjem... na mojo željo... Če pa koga kaj moti, je to njegova stvar! Pa varno na cesti, Lp, C eagle IF7, Quest, notranc in 5 others 7 1
luxsa Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 Kokr se jaz razumel te vase buce in klobase je v redu ce moped wobla,al kaj. Men ponavad wobble samo pozimi,in to cel moped,verjetn zato k me zebe,pa se mal tresem. ukica, fazerčk, Gonca in 1 other 2 1 1
tomaz69 Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 Lepo prosim ne mi spet začet "nakladat" s tem "woblanjem"...ste že vse znanstveno razložili po moje. Tako kot C eagle, tudi jaz ga imam, zelo zadovoljen. Vozi se super, sploh ne vem, kje in zakaj bi se vozil nad 210 km/h.... aja, včasih gledam tudi moto GP in kar dostikrat vidim, da jim tudi tam "woblajo" mašine ki stanejo po par 100 KEur če ne še več... izibajker, Andrejcer, Gonca in 4 others 6 1
Gonca Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 Res ni kakšne posebne potrebe po vožnji preko 210 km/h. Vendar pa sem moral probat, gre ko puščica in je popolnoma miren tudi pri max. hitrosti. Šipa je original, zadaj top case Givi 47l, prednapetost vzmeti nekoliko povečana zaradi moje teže. Stoppia ne izvaja pri zaviranju na ABS. Zadovoljen. notranc, luxsa, IF7 in 1 other 4
MitcH' Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 pred 6 urami, C eagle pravi: ... Najlažje je poizkusit delovanje ABS-a na makadamu. Pri počasni vožnji močno zaviraš in ti sigurno zdrsne kolo. Takrat vidiš, oz. čutiš delovanje ali nedelovanje ABS-ja. Tisti, pa, ki je reku, da je bolje izklopiti ABS, če voziš po ledu, je zame IDIOT. Po ledu se z motorjem ne vozi.... Oziroma se, če imaš namontirane ježevke! Takrat pa tudi ABS deluje.... Ja, seveda, makedam in ABS idealna kombinacija , pojdi probat še v blato BIF 1
sesir Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 pred 33 minutami, MitcH' pravi: Ja, seveda, makedam in ABS idealna kombinacija , pojdi probat še v blato Glede na letni čas...na LED.... BIF in MitcH' 2
C eagle Objavljeno November 21, 2017 Opozori Objavljeno November 21, 2017 4 hours ago, MitcH' said: Ja, seveda, makedam in ABS idealna kombinacija , pojdi probat še v blato Moj del posta se je nanašal na izjavo enega člana, da ni siguren, da mu ABS dela... Kako bi po tvojem preizkusil delovanje le-tega, brez da bi peljal motor na servis? ...če ti na makadamu zavore naredijo tisti značilni trrrrrr, potem ABS dela. Če pa kolo zdrsne, ABS ne dela. Bo šlo zdaj? GoBobi in KARMEN1 2
sesir Objavljeno November 22, 2017 Opozori Objavljeno November 22, 2017 (popravljeno) pred 9 urami, C eagle pravi: Moj del posta se je nanašal na izjavo enega člana, da ni siguren, da mu ABS dela... Kako bi po tvojem preizkusil delovanje le-tega, brez da bi peljal motor na servis? ...če ti na makadamu zavore naredijo tisti značilni trrrrrr, potem ABS dela. Če pa kolo zdrsne, ABS ne dela. Bo šlo zdaj? Z Abs preizkusil le bmw f800r...pac se peljes manj ku 20 in zablokiras prednjo bremzo in tak vidis ali se ustavis ali gres naprej...pri zadnji bremzi men celo vsec Spredaj pa se zdaj ku invalid ne bi imel! Popravljeno November 22, 2017. Popravil sesir
DAMI34 Objavljeno November 22, 2017 Opozori Objavljeno November 22, 2017 pred 9 urami, C eagle pravi: Moj del posta se je nanašal na izjavo enega člana, da ni siguren, da mu ABS dela... Kako bi po tvojem preizkusil delovanje le-tega, brez da bi peljal motor na servis? ...če ti na makadamu zavore naredijo tisti značilni trrrrrr, potem ABS dela. Če pa kolo zdrsne, ABS ne dela. Bo šlo zdaj? v praksi ni noben problem testirat, tudi na asfaltu, močno pritisni zadnjo (pri nizki hitrosti ni noben problem če malo podrsi zadaj) in ne sme blokirat. Seveda je pa še lažje na makedamu. Drugače pa, večina motorjev ko ga vžgeš, gori na armaturki rumena lučka z napisom ABS, ki se ko spelješ ugasne. V kolikor je kak problem z ABeSom, pa gori še naprej, včasih tudi rdeča. MiNa, sesir, MitcH' in 3 others 6
lpopic Objavljeno November 22, 2017 Opozori Objavljeno November 22, 2017 Lep pozdrav, imam dve vprašanji na kateri upam da bo čimveč odziva. 1. Ali so, če ja, kakšne so izboljšave med letnikom 2015 in 2017? 2. Na kaj naj bom še posebej pozoren pri nakupu rabljenega Tracerja? bosa 1
Fazer03 Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 pred 14 urami, lpopic pravi: Lep pozdrav, imam dve vprašanji na kateri upam da bo čimveč odziva. 1. Ali so, če ja, kakšne so izboljšave med letnikom 2015 in 2017? 2. Na kaj naj bom še posebej pozoren pri nakupu rabljenega Tracerja? 1. Zdaj ali so to izboljšave ali samo spremembe ne bi vedel jih je pa kar nekaj ... če greš nekaj objav nazaj boš našel povezavo na stran Yamahe, kjer je vse opisano .... 2. Mislim da na splošno ista zgodba kot pri vseh rabljenih ... C eagle 1
DAMI34 Objavljeno December 2, 2017 Opozori Objavljeno December 2, 2017 2018 Tracer GT Tracer 900, najbolje prodajano motorno kolo, smo povsem spremenili in mu prenovili oklep ter izboljšali ergonomijo, s čimer je postalo še bolj privlačno in zmogljivo športno-potovalno motorno kolo. S tem smo ustvarili nadstandardno različico tega izjemno vsestranskega motornega kolesa, ki je namenjeno voznikom z željo po najboljši serijski opremi. Model Tracer 900GT je opremljen s trdo torbo, popolnoma nastavljivim vzmetenjem in ogrevanimi ročkami ter čaka, da vas popelje kamor koli. Podrobnosti Največje udobje, tempomat in ogrevane ročke Hitri menjalnik za gladko prestavljanje v višjo prestavo Instrumenti s tehnologijo tankoplastnih tranzistorjev (TFT) z barvnim zaslonom Barvno ujemajoči se stranski kovčki so nameščeni serijsko Izboljšana visokokakovostna zasnova ohišja Izboljšana ergonomija in zaščita pred vetrom Prenovljen sedež za večje voznikovo/sopotnikovo udobje Kompakten in lahek 847 cm3 agregat s 3 valji Tanka in lahka tlačno lita aluminijasta šasija Drsna sklopka, D-MODE, TCS, ABS 18-litrski rezervoar za gorivo za velike razdalje Glavno stojalo je nameščeno serijsko skalar36 in Andrejcer 2
skalar36 Objavljeno December 2, 2017 Opozori Objavljeno December 2, 2017 Hjao. Pa reku sm, da ne bom več jamahe kupu. Pa se res največ zarečenga kruha poje! DAMI34 in maxxa 2
Tedybear Objavljeno December 2, 2017 Opozori Objavljeno December 2, 2017 pred 3 urami, DAMI34 pravi: 2018 Tracer GT Manjka pa tisti obvezen: za 18% manjša poraba goriva. DAMI34 1
Snečer Objavljeno December 2, 2017 Opozori Objavljeno December 2, 2017 GT je pot v pravo smer. Odpravljajo napake in izboljšujejo, to je nekako verzija 1.1 BIF, skalar36 in DAMI34 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se