Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Isto (po dveh letih in 28.000 prevoženih km). Če je pri tem motorju morda tudi kaj, kar bi lahko bilo boljše, pa to vsekakor ni njegov trivaljni motor. Petdeset na uro v peti prestavi ni noben problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjaj verigo in verižni set, to je to.

In montiraj oiler. Glede na to, da je pri 20k veriga pri koncu, je slabo mazana/sprejana/čiščena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
On 9/15/2019 at 8:03 AM, Vin said:

Jaz sem opazil pri 13.000 km eno uničeno tesnilo. Nimam sicer tracerja, ampak motor in veriga sta ista. Letnik 2017. Verigo sem čistil in mazal na 500 - 800 km. Za 5k kilometrov še bo. :)

Trenutno 30.000 km, še vedno ista veriga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oiler je zakon...vam rečem.😁

Nimam motorja iz naslova te teme...ampak imam verigo na njem preko 40000km...pa je še kot nova....pa motor nima malo konj in navora..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

Nimam motorja iz naslova te teme...ampak imam verigo na njem preko 40000km...pa je še kot nova....pa motor nima malo konj in navora..

Na Yamahe so že v tovarni nameščali krš (slabe verige). O-ringi so odpadali že pri manj kot 10 k kilometrih, verjetno pa tudi oiler ne bi rešil te težave.
Vem za primer, ko so na MT-09 menjali verigo pri 9 tisoč kilometrih, ker so izpadali o ringi. Tudi na spletu je kar nekaj pripomb glede predčasne obrabe...

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, XTR pravi:

Na Yamahe so že v tovarni nameščali krš (slabe verige). O-ringi so odpadali že pri manj kot 10 k kilometrih, verjetno pa tudi oiler ne bi rešil te težave.
Vem za primer, ko so na MT-09 menjali verigo pri 9 tisoč kilometrih, ker so izpadali o ringi. Tudi na spletu je kar nekaj pripomb glede predčasne obrabe...

ja, sam z oilerjem ti mnogo lepše letijo oringi vn :P

ajd..sm moral, mam oiler, vem pa nekaj, baje je hudičevo veliko ponaredkov DIDa, da ga še sami ne ločijo (pa sej EK sem mel tud slabo iskušnjo). 

Prvovgradnje na vseh motorjih menjam pa pri 35-45kkm. Pa naj bo špricana ali mazana z oilerjem. Edina točka na katero se lahko oprem so trditve lastnikov , ki veliko vozijo ofroad in šoder , da menjajo na 10-15kkm verigo. Moja z oilerjem(pa ma prekleto veliko makedama) in prvovgradnja na ktm 790adv tolče 25kek in je v čisto solidnem stanju. Največ obrabe kaže prvi verižnik.

Bom še dodal. Pri različnih motorjih (cestnih), med drugim so nekateri imeli tudi veliko prašnega makedama in mazani s sprejem, so verige crknile (drugovgradnja) tudi po 10kkm. Zdej pa bodi pameten. Al sem naletel na ponaredek in krš, ker dejstvo je, da ni bilo pri vseh enako, ampak pri dveh odkar motoriram in takoj naslednja je bila spet kul bp. dobrih 30-40kkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/24/2023 at 4:15 PM, XTR said:

Na Yamahe so že v tovarni nameščali krš (slabe verige). O-ringi so odpadali že pri manj kot 10 k kilometrih, verjetno pa tudi oiler ne bi rešil te težave.
Vem za primer, ko so na MT-09 menjali verigo pri 9 tisoč kilometrih, ker so izpadali o ringi. Tudi na spletu je kar nekaj pripomb glede predčasne obrabe...

hja, moja je bila na oilerju od prvih 500km naprej, pa pri 40.000 ni se noben o-ring pogledal ven. Tako da kar pomaga tudi oiler. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Meni je začelo ringe vn metati pri 9kkm. Ratala je glasna in ropotojoča za popizdit...baje so imeli 2019 letniki podaljšano garancijo na verigo...predpostavljam da je moralo biti nekaj narobe s serijo. Ker imamo vsi probleme.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel letnik 2016, veriga redno vzorno čiščena in mazana, ob neagresivni vožnji pri 27000 km hudo neenakomerno raztegnjena in zamenjana....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni na letniku 2019 pooblaščeni serviser ni hotel upoštevati reklamacije pri verigi, ker ni bila mazana z Yamalube sprejom. To je pa vedel zato, ker mi je sam prodal motulovega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Somrak pravi:

Meni na letniku 2019 pooblaščeni serviser ni hotel upoštevati reklamacije pri verigi, ker ni bila mazana z Yamalube sprejom. To je pa vedel zato, ker mi je sam prodal motulovega. 

s tako pravljico se da kupca odpravit? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2017 letnik - nič posebnega, najprej PDL, nato kombinacija PDL in v sili (dež, makadam) COBRA oiler, nato samo Cobra oiler in menjana pri 40k km....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Mene pa zanima pri Tracer 900 Gt letnik 2020 ali ima quickshifter za gor in dol ali samo za gor. kako naj ugotovim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, yamaha2025 pravi:

Mene pa zanima pri Tracer 900 Gt letnik 2020 ali ima quickshifter za gor in dol ali samo za gor. kako naj ugotovim?

med vožnjo spustiš gas pa porineš tačko menjalnika dol...če gre, ga ima, če ne gre ga nima :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
20 hours ago, Hytech said:

Kater letnik je ta, ki je motor dobil izboljšano vzmetenje spredi zadi (a je sploh tudi zadi?) in daljšo nihajko 2017, ali 2018?

Samo nihajka je daljsa. Vzmetenje ni nic izboljsano, to so bile neke pripovedke po internetih.

Tudi yamaha ni nikoli obljavljala cesa takega, ker so vedeli da je vzmetenje zanic, ampak je pa poceni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, krucymucy pravi:

Samo nihajka je daljsa. Vzmetenje ni nic izboljsano, to so bile neke pripovedke po internetih.

Tudi yamaha ni nikoli obljavljala cesa takega, ker so vedeli da je vzmetenje zanic, ampak je pa poceni. 

Ja hitro ni več poceni, če moraš dat za kvalitetno am vzmetenje 1500-2000eur, potem je motor že v rangu boljših,ko jim sama plata za kovček ne z_ebe ciklistike, kaj šele še kovček zadaj gor...

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni.

Da ne odpiram nove teme....

Od avgusta sem ponosni lastnik mopeda Tracer 9 GT. Pravkar sem montiral cevno zaščito crash bars neoriginal pač kitajska roba. Zanima me sledeče ali bi lahko imel težave s servisom in z uveljavljanjem garancije. Kakšno je vaše mnenje, mogoče ima kdo kakšno izkušnjo s te.

LP

5.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!