Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

36 minutes ago, MiNa said:

cca 10-15% novega motorja.

Uf, so pa res male pare...

No, pa bi kaj pomagalo spodnje ali kaj podobnega, zamenjava za kaj tršo vzmet - spring...

 

https://www.wrs.it/en/fork-springs-kit/326857-hyperpro-rear-spring-yamaha-tracer-900-gt-2018-2019.html?utm_source=sniperfast&utm_medium=search&utm_campaign=sniperfast-search&utm_content=SP-YA09-SSB020

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Drosa pravi:

pa bi kaj pomagalo spodnje ali kaj podobnega

Pri izboljšanju standardnega vzmetenja na kateremkoli motorju ni stvar menjave samo ene kompomente. V tvojem primeru spašuješ za vzmet.

"amortizer" ni samo vzmet, ampak je še pomembnejši "dušilec" nihanja. Ta pa je precej bolj zapleten, in zato tudi precej dražji.

Da so proizvajalci konkurenčni na trgu, pač pri svojih "izdelkih"- (beri motociklih) praktično skoraj vedno uberejo bližnjice, da so izdelki cenejši.

Nam uporabnikom pa puščajo možnost nadgradenj seveda za kar lepo kopico €rosongov.

Ko menjaš vzmetenje in še nekaj elementov za večje udobje, original izpuh za boljši glas, dodaš še torbe za potovanja, si že na 1/3 cene osnovnega modela.

Pa zgodbe ponavadi še vedno ni konec...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...meni so na primer na uradnem servisu, ko se še nisem upal sam servisirati uscanih vilic na sportaku, nalili kr neko olje, ki je bilo močno preveč gosto (viskozno) (W15 namesto W5). Motor se je peljal kot lojternik.

Nato sem sam vse skup podrl, zamenjal olje .... motor tak kot mora biti.

 

....hočem povedati, da ni treba ravno menjati vsega, da ti amortizer dela drugače...

....da se doseči neko približno nastavitev hidravlike v amortizerju (če ne moreš nastaviti optimalnega delovanja v območju nastavitev vilic, ali pa če možnosti za nastavljanje sploh nima pri cenejših modelih vilic), da zadeva kolikor toliko deluje po osebnih željah z zamenjavo olja z drugo viskoznostjo. Je pa treba verjetno malo eksperimentirati. Olje je pa smešno poceni.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, krucymucy pravi:

Napisal si kot da se vsak zlomi, da je samo vprasanje casa. 

No na tistem GS-u ima nekih 100.000km za seboj. 

Ne. Ampak glede na to, da poznam dva, je to zelo veliko in lahko sklepam, da jih je še veliko več. In drugi ni imel več kot 50.000 za seboj, medtem ko še nisem slišal, da bi se zlomil kakšen originalen. Niti pri 500.0000 ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na katerem konkretnem modelu? Jaz vem za enega z MS na 1150GS.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno pa je pri tracer GT malo boljše kot pri navadni tracerki al kako.

ja no, bo za nabaviti probati, peljati se, potem pa bomo razmišljali o predelavi/zamenjavi.

verjetno bo to najboljši recept, ker če mi er6n pelje BP, potem bi moral tudi ta stroj.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, krucymucy pravi:

Na katerem konkretnem modelu? Jaz vem za enega z MS na 1150GS.

2008 R1200GSA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Drosa pravi:

verjetno pa je pri tracer GT malo boljše kot pri navadni tracerki al kako.

ja no, bo za nabaviti probati, peljati se, potem pa bomo razmišljali o predelavi/zamenjavi.

verjetno bo to najboljši recept, ker če mi er6n pelje BP, potem bi moral tudi ta stroj.

 

... sem kar nekaj kmjev prevozil z Er6, ki nima ne vem kako dobre federacije, pa sem ravno tako prevozil z njim Dolomite, BiH... CG...itd. .... res, da sem bil gor sam in ful težak kufer in torbe... ampak imam v osnovi vsaj 20 kg več, kot ti... pa je Er znan po tem, da ima federacijo kot p'n'urt po MS kriterijih.... (vozim pa cestaka in sem navajen športnega "podvozja"...pa se nisem nič pritoževal nad fedri od Er6)

...in verjemi, da se boš s Tracerko peljal kot profesor, čeprav ji nekateri šimfajo vzmetenje.

..pa verjetno si ne bi delal preglavic z vzmetenjem že v naprej, če ne bi bral tega na MS.... Vsak motor je namenjen določeni skupini ljudi... vzmetenje prirejeno glede na okvir... agregat, namen vožnje, ki ji je motor namenjen..itd...itd.

 

.... jebenti... kaj če bi jest na mojga sportaka namontiral fedre pa vilice od kake kroske, da bo malo bolj mehko, pa se še malo po offroudal...   :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, Zivnorc said:

... sem kar nekaj kmjev prevozil z Er6, ki nima ne vem kako dobre federacije, pa sem ravno tako prevozil z njim Dolomite, BiH... CG...itd. .... res, da sem bil gor sam in ful težak kufer in torbe... ampak imam v osnovi vsaj 20 kg več, kot ti... pa je Er znan po tem, da ima federacijo kot p'n'urt po MS kriterijih.... (vozim pa cestaka in sem navajen športnega "podvozja"...pa se nisem nič pritoževal nad fedri od Er6)

...in verjemi, da se boš s Tracerko peljal kot profesor, čeprav ji nekateri šimfajo vzmetenje.

..pa verjetno si ne bi delal preglavic z vzmetenjem že v naprej, če ne bi bral tega na MS.... Vsak motor je namenjen določeni skupini ljudi... vzmetenje prirejeno glede na okvir... agregat, namen vožnje, ki ji je motor namenjen..itd...itd.

 

.... jebenti... kaj če bi jest na mojga sportaka namontiral fedre pa vilice od kake kroske, da bo malo bolj mehko, pa se še malo po offroudal...   :hmm:

Hvala, sem istega mnenja, vendar sem rabil še kakšno drugo potrditev, nad er6 se nič ne pritožujem rabiva pa z ženo večji bolj udoben motor za dvoje, zato me zanimalo ali je tracer res tako slab ali vseeno zadeva laufa.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Drosa pravi:

ker če mi er6n pelje BP, potem bi moral tudi ta stroj.

...točno tako...sprobaj pa boš videl...vse ostalo so teoretiziranja tistih,  ki so nekaj prebrali na netu... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Zivnorc said:

 

..in verjemi, da se boš s Tracerko peljal kot profesor, čeprav ji nekateri šimfajo vzmetenje.

..pa verjetno si ne bi delal preglavic z vzmetenjem že v naprej, če ne bi bral tega na MS.... Vsak motor je namenjen določeni skupini ljudi... vzmetenje prirejeno glede na okvir... agregat, namen vožnje, ki ji je motor namenjen..itd...itd.

 

.... jebenti... kaj če bi jest na mojga sportaka namontiral fedre pa vilice od kake kroske, da bo malo bolj mehko, pa se še malo po offroudal...   :hmm:

 In cisto vsako vzmetenje se da tudi prilagoditi in spremeniti. Menjava olja in po potrebi vzmeti pri nenastavljivih vilicah naprimer. Ni drago in zadostuje tudi za "resnejso" uporabo...  Se pa strinjam, da pa ni sanse, da bi to zadostilo MS kriterijem.

 

Pravzaprav ne vem zakaj je tak tabu zamenjati olje v vilicah, mogoce tudi vzmet?  Ni probmema ce se menja izpuh (kljucni element za dihanje motorja), pa nove mape nalaga, pa tako naprej.   Ce je pa kdaj potrebno prilagoditi kako vzmetenje, je pa moped zanic, ipd.  Boljsi tako ali tako pridejo z nastavljivim vzmetenjem, torej rec ni zabetonirana na tovarniske nastavitve..

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

42 minutes ago, jvalant said:

 In cisto vsako vzmetenje se da tudi prilagoditi in spremeniti. Menjava olja in po potrebi vzmeti pri nenastavljivih vilicah naprimer. Ni drago in zadostuje tudi za "resnejso" uporabo...  Se pa strinjam, da pa ni sanse, da bi to zadostilo MS kriterijem.

 

Pravzaprav ne vem zakaj je tak tabu zamenjati olje v vilicah, mogoce tudi vzmet?  Ni probmema ce se menja izpuh (kljucni element za dihanje motorja), pa nove mape nalaga, pa tako naprej.   Ce je pa kdaj potrebno prilagoditi kako vzmetenje, je pa moped zanic, ipd.  Boljsi tako ali tako pridejo z nastavljivim vzmetenjem, torej rec ni zabetonirana na tovarniske nastavitve..

Saj 900GT ima vse nastavljivo, razen kompresije zadaj.

Spredaj ima vse, prednapetost, kompresijo in povratek. No vsaj vrti se, sprememba je minimalna.

Pa spredaj je recimo je se ok, zadaj je problem. Presibka vzmet in premajhen bat v amortizerju.

Prvih nekaj mesecev in kakih 5.000km sem nastavljal, potem pa kupil komplet vse drugo. Ni bilo poceni, se je pa peljalo tako, da bom sedaj verjetno karkoli bom kupil razocaran.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, jvalant pravi:

 In cisto vsako vzmetenje se da tudi prilagoditi in spremeniti. Menjava olja in po potrebi vzmeti pri nenastavljivih vilicah naprimer. Ni drago in zadostuje tudi za "resnejso" uporabo...  Se pa strinjam, da pa ni sanse, da bi to zadostilo MS kriterijem.

 

Pravzaprav ne vem zakaj je tak tabu zamenjati olje v vilicah, mogoce tudi vzmet?  Ni probmema ce se menja izpuh (kljucni element za dihanje motorja), pa nove mape nalaga, pa tako naprej.   Ce je pa kdaj potrebno prilagoditi kako vzmetenje, je pa moped zanic, ipd.  Boljsi tako ali tako pridejo z nastavljivim vzmetenjem, torej rec ni zabetonirana na tovarniske nastavitve..

... točno tako.

...in ravno o tem sem pisal par postov nazaj. Malo se je treba pomatrati, pa se da vse zrihtat...   :D

pred 8 urami, Zivnorc pravi:

...meni so na primer na uradnem servisu, ko se še nisem upal sam servisirati uscanih vilic na sportaku, nalili kr neko olje, ki je bilo močno preveč gosto (viskozno) (W15 namesto W5). Motor se je peljal kot lojternik.

Nato sem sam vse skup podrl, zamenjal olje .... motor tak kot mora biti.

 

....hočem povedati, da ni treba ravno menjati vsega, da ti amortizer dela drugače...

....da se doseči neko približno nastavitev hidravlike v amortizerju (če ne moreš nastaviti optimalnega delovanja v območju nastavitev vilic, ali pa če možnosti za nastavljanje sploh nima pri cenejših modelih vilic), da zadeva kolikor toliko deluje po osebnih željah z zamenjavo olja z drugo viskoznostjo. Je pa treba verjetno malo eksperimentirati. Olje je pa smešno poceni.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, krucymucy said:

Ni bilo poceni, se je pa peljalo tako, da bom sedaj verjetno karkoli bom kupil razocaran.

Zakaj? Švedi delajo za vse….

 

6 hours ago, Zivnorc said:

..in ravno o tem sem pisal par postov nazaj. Malo se je treba pomatrati, pa se da vse zrihtat

Pri par let starem motorju, v resnici, ni treba nic rihtat. To je srž problema. Nic se ni treba matrat. Samo malo manj brat internet in manj resno jemat “strokovnjake”. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Kugelschreiber said:

Zakaj? Švedi delajo za vse….

Za Tracer 9 GT recimo ne.

S1000XR tudi ne.
Zadeva se zakomplicira ko ima "aktivno" vzmetenje.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, krucymucy said:

Za Tracer 9 GT recimo ne.

S1000XR tudi ne.
Zadeva se zakomplicira ko ima "aktivno" vzmetenje.

Oo. Tega nism vedel.  Se bo res moralo klicat Factory? :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Kugelschreiber said:

Oo. Tega nism vedel.  Se bo res moralo klicat Factory? :D 

Ali tovarna, ali pa pikov vrh :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah...kupit motor, kjer imaš že v podzavesti, da bo al je nekaj narobe (več al manj to ustvarimo s pisanjem, recimo ktmji se skus kvarijo, gsom odpadajo kardani itd) je že psihološki pritisk na bodočega lastnika. :P 

@Drosa3/4 motorjev na tržišču ima popvprečno vzmetenje (ampak povprečni kupci se ne sekiramo), pri skoraj 80-90% ga je moć nadgradit.

Ne bi se jaz sekiral, če bi se napalil na tracerja. Sploh ker greš z ER6 na recimo en rang boljši motor. Za kak test se pa tut najde kdo, ki ga ima ali ga poznaš. Če se da, se stegni na GT varianto. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CP3 je odlicen agregat. To je hands down najboljsi del Tracerja. 

Kolega je peljal S1000XR 2022, je rekel da ne gre nikamor. Razvajen je od Tracerja in navora v nizkih vrtljajih. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/27/2022 at 9:04 AM, DAMI34 said:

Če se da, se stegni na GT varianto.

Ja, to bi najraje, vendar ne vem koliko mi to dopušča denarnica, saj tudi navaden tracer je OK, kolikor sem razumel je od 2018 l. nadalje prenovljena in bi vzel nekaj od tega letnika naprej, a imam prav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da. 2018-2020 navadna in GT je razlika le

-tempomat

-tft barvna armaturka od R1

-ogrevane rocice

-quick shifter

-moznost nastavljanja kompresije spredaj in hidravlicno nastavljanje prednapetosti zadaj

-stranski kovcki

Za 1.800€ razlike v ceni se je dobilo kar nekaj zadev. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 8. 2022 ob 10:47, krucymucy pravi:

CP3 je odlicen agregat. To je hands down najboljsi del Tracerja. 

Kolega je peljal S1000XR 2022, je rekel da ne gre nikamor. Razvajen je od Tracerja in navora v nizkih vrtljajih. 

Tale je malo bosa... Da S1000XR ne gre nikamor proti Tracerju, ne se hecat... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, gbevc said:

Tale je malo bosa... Da S1000XR ne gre nikamor proti Tracerju, ne se hecat... 

Ne vem, nisem poizkusil, verjamem pa.

Najbolj pogosto vprasanje v zvezi z S1000XR je kaksno zobnisko razmerje je najboljse da gre bolje v nizkih vrtljajih. 

Seveda ima vec moci, nihce temu ne oporeka, ampak na cesti pac ne vozis nad 5.000rpm.

Edit: sem sedaj pogledal dyno.

Tracer ima do 4k rpm vec moci kot s1000rr.

Na 4k rpm v 6. prestavi gre tocno 100km/h. 

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/25/2022 at 1:52 PM, Drosa said:

Pozdravljeni,

 

Evo berem to temo že nekaj časa, ne vse v potankosti, vendar iščem odgovore na dve vprašanji, ker se spravljem zamenjati motor v nekaj udobnejšega za dva z nekaj prtlage ( jaz 80 kg + žena 70 kg oba 170 cm + kovčki in prtlaga ). Nikakor se ne morem sprijazniti da motor s tovarniškim vzmetenjem ne zmore te teže, oz se ne pelje kako bi pričakovali. Trenutno voziva kawasaki ER6n pa gre brez problemov, vsaj zame in moj stil touring vožnje.

Kupujem tracerja 2018 l. nadalje, navadnega ali GT verzijo.

Prosim lastnike le teh da mi dajo konkreten odgovor ali je vzmetenje res tako za nič da ne bova mogla lepo potovati, a je tisto woblanje res tak problem da se ga ne da pogoltniti, pozitivne strani tega motorja pa že poznam.

Najlepša hvala vnaprej vsem...

Sem peljal Tracerja 900 pred leti na Peleponez, polno obremenjenega (sopotnica in trije kufri, v okviru deklarirane nosilnosti), pravilno nastavil vzmetenje - za normalno vožjo je bil zelo primeren, pri polaganju ovinkov pa ni bil kot bi moral.

Voblal mi ni, saj sem odstranil ščitnike rok in zamenjal originalni vetrobran z manjšim Ermaxovim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, krucymucy pravi:

Ne vem, nisem poizkusil, verjamem pa.

Najbolj pogosto vprasanje v zvezi z S1000XR je kaksno zobnisko razmerje je najboljse da gre bolje v nizkih vrtljajih. 

Seveda ima vec moci, nihce temu ne oporeka, ampak na cesti pac ne vozis nad 5.000rpm.

Edit: sem sedaj pogledal dyno.

Tracer ima do 4k rpm vec moci kot s1000rr.

Na 4k rpm v 6. prestavi gre tocno 100km/h. 

 

No, to je pa druga zgodba... Pač, moraš vedeti da enim ustreza twiner(dvovaljnik), enim tripl (trivalc), drugim 4valc. Med seboj so si karakterno zelo različni in že iz tega stališča se ne primerja Tracer 09 z XR-om, ker je popolnoma drug namen motorjem. Tracer je potovalc s športnim pedigrejem, XR je sportak s potovalnim pedigrejem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!