DAMI34 Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 NE. Cevna zaščita ne vpliva na "garancijsko odgovornost". Prav tako kot ne nosilec gpsa, nosilci torb ali kovčkov, druga ogledala..
omek Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 Hvala za odgovor. Upam da drži. Za pnevmatike piše v navodilih da je Yamaha odobrila le Brdgeston Batlax T32F. Tako da verjetno ni dobro dajat kaj drugega gor. Kugelschreiber in tomaz69 2
DAMI34 Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 pred 13 minutami, omek pravi: Hvala za odgovor. Upam da drži. Za pnevmatike piše v navodilih da je Yamaha odobrila le Brdgeston Batlax T32F. Tako da verjetno ni dobro dajat kaj drugega gor. in kaj boš dal, ko bo bridgestone ukinil ta model pnevmatike? Na motor lahko namestiš pnevmatike predpisane dimenzije in hitrostnega razreda in bo dovolj za tehnične, policijo in na garancijo nima vpliva. Namreč, fajn bi bilo razumeti, kaj sploh je garancija. Običajno je to navedeno na prvih straneh priročnika. Na kratko pa se proizvajalec obveže, da bo proizvod deloval bp v določenem obdobju in do določenih kmjev. Pa še nekaj pogojev navede, običajno je to redno servisiranje pri pooblaščenem serviserju in ostale drobnarije ... Da bo pa zaradi cevne zaščite yamaha zavrnila kako reklamacijo recimo, če ti sklopka crkne, hladilnik pušča itd..bodi brez skrbi, da ne bo. V skrajnem primeru, pa lahko odstraniš cevno in motor povrneš v prvotno stanje. Veliko garancij sem že uveljavljal, tako pri ktm, husqvarni, kawasakiju, pa nikol ni bilo nikakršnih problemov s cevno, drugo šus plato, nosilci kufrov, drugačnimi pnevmatikami, kot jih oem stavijo itd..
omek Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 pred 10 minutami, DAMI34 pravi: in kaj boš dal, ko bo bridgestone ukinil ta model pnevmatike? Na motor lahko namestiš pnevmatike predpisane dimenzije in hitrostnega razreda in bo dovolj za tehnične, policijo in na garancijo nima vpliva. Namreč, fajn bi bilo razumeti, kaj sploh je garancija. Običajno je to navedeno na prvih straneh priročnika. Na kratko pa se proizvajalec obveže, da bo proizvod deloval bp v določenem obdobju in do določenih kmjev. Pa še nekaj pogojev navede, običajno je to redno servisiranje pri pooblaščenem serviserju in ostale drobnarije ... Da bo pa zaradi cevne zaščite yamaha zavrnila kako reklamacijo recimo, če ti sklopka crkne, hladilnik pušča itd..bodi brez skrbi, da ne bo. V skrajnem primeru, pa lahko odstraniš cevno in motor povrneš v prvotno stanje. Veliko garancij sem že uveljavljal, tako pri ktm, husqvarni, kawasakiju, pa nikol ni bilo nikakršnih problemov s cevno, drugo šus plato, nosilci kufrov, drugačnimi pnevmatikami, kot jih oem stavijo itd.. Ja saj za tehnični policijo je jasno katere stvari je treba homologirat.. Tle bi lahko bil problem le to da so bili odstranjenj vijaki, ki držijo agregat v okvirju in vstavljeni novi daljši. Mi je pa čudno zakaj Yamaha vpisuje znamko pnevmatik. In to ne le kot priporočene temveč edine odobrene.
DAMI34 Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 pred 6 minutami, omek pravi: Ja saj za tehnični policijo je jasno katere stvari je treba homologirat.. Tle bi lahko bil problem le to da so bili odstranjenj vijaki, ki držijo agregat v okvirju in vstavljeni novi daljši. Mi je pa čudno zakaj Yamaha vpisuje znamko pnevmatik. In to ne le kot priporočene temveč edine odobrene. to počnejo že leta in leta. Za mojo pred nekimi13 leti je bila batlax 021 če se ne motim. Pač napišejo model. V glavnem nič spornega, kar lahko preveriš pri proizvajalcih pnevmatik na njihovih spletnih straneh, boš videl da za isti motor lahko kupiš različne pnevmatike. Bolj touring orientirane ali bolj športne.
Hytech Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 pred 1 uro, DAMI34 pravi: NE. Cevna zaščita ne vpliva na "garancijsko odgovornost". Prav tako kot ne nosilec gpsa, nosilci torb ali kovčkov, druga ogledala.. ...in pravtako niso predmet vpisa oz homologacije pletene zavorne cevi dodatno dane na motor DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 Pri reklamacijah je glavni: človeški faktor. Kdo jo pregleda, kaj ugotovi, kako posreduje dalje in zagovarja, ter kako se odzove proizvajalec.
Hytech Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 (popravljeno) ne, v tem primeru glede pletenih zavornih cevi je bivsi zastopnik za Hel slovenija pisal in dobil odgovor lpp-ja uraden odgovor,da se ne vpisuje v homologacijski karton. in meni ko sem uvozil motor,mi na homologaciji kljub moji prošnji,da mi vpišejo cevi, niso hoteli vpiat pletenih zavornih cevi,ki so bile ze gor na motorju s strani prejsnjega lastnika Popravljeno Januar 7. Popravil Hytech
DAMI34 Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 vpisovanje v homologacijo je eno, reklamacije so drugo. brez veze je komplicirat za cevno zaščito. Zaradi tega do sedaj še nihče ni izgubil garancije. mal ZKP je potrebno in to je vse.
Hytech Objavljeno Januar 7 Opozori Objavljeno Januar 7 Shit, sem čist narobe prebral,kar si čisto zgoraj napisal, ja na garancijo ne vpliva itak.. nevem kako mi je to ratal narobe prebrat 🫢
gift Objavljeno Februar 7 Opozori Objavljeno Februar 7 (popravljeno) Kolega prodaja zelo dobro ohranjenega Tracerja (v zadnjih letih se ni vozil, motor stoji v garaži, zato je prašen ). Dobro opremljen, zaščite, šipa, kovčki, noilci,.... Če koga zanima https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19230907&display=Yamaha Tracer 900 Popravljeno Februar 7. Popravil gift
krucymucy Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 Se ena, ohranjena v nulo. 1. lastnik, ne vem ce je kdaj videla vec kot 5.000 rpm. Servisirana pri Juretu, tudi potem ko je zaprl svoj servis. https://www.facebook.com/marketplace/item/382027664213429/
krucymucy Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 57 minutes ago, DAMI34 said: se pravi, zamorjena? Moja ni bila, pa ravno tako ni videla 6k rpm.
DAMI34 Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 pred 40 minutami, krucymucy pravi: Moja ni bila, pa ravno tako ni videla 6k rpm. kup dizla Verjem, in spet govorim kot ubogirevežkininittehničnopodkovanampakjevidumarsikaj....moped, ki ne zadiha bo zamorjen....ampak lej vsaj 50% lastnikom to odgovarja. pa se vedno ne strinjam z njim, ma pa običajno težko ovrgljiva dejstva
krucymucy Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 Sem ti ze v temi o vzmetenju in o filtrih napisal da pocni kar hoces.
ftp Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 pred 1 uro, DAMI34 pravi: kup dizla Verjem, in spet govorim kot ubogirevežkininittehničnopodkovanampakjevidumarsikaj....moped, ki ne zadiha bo zamorjen....ampak lej vsaj 50% lastnikom to odgovarja. Ah neka teorija, ki če bi veljala, bi vsi dizli končali relativno hitro, nato avti in na koncu bi bili motorji večni. Teorija veleva, da dlje kot gori, več in bolje zgori, torej manj neizgorelih ostankov in večji izkoristek. Praktično pa imajo najboljši izkoristek zelooooo počasni motorji. krucymucy in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 pred 37 minutami, ftp pravi: Praktično pa imajo najboljši izkoristek zelooooo počasni motorji. ki so temu primerno narejeni...za zlo počas, ma mene nihče ne prepriča v nakup z izjavo, moped je ko nov, nikol čez 5k obratov sicer pa vsakemu svoje...
krucymucy Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 Aja sem pozabil da si eden od tistih, ki vozi v drugi cez naselje. Joker in Kugelschreiber 2
ftp Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 pred 7 minutami, DAMI34 pravi: ki so temu primerno narejeni...za zlo počas, ma mene nihče ne prepriča v nakup z izjavo, moped je ko nov, nikol čez 5k obratov sicer pa vsakemu svoje... Imam 24 let star motor 1150 gs i 200+kkm, večinoma vožen 2,5 - 3,5 k obratov, redko morda pri kakšnem prehitevanju do 4,5-5k, pa ne spadam med ta počasne. Kakšen smisel vozit 50 v drugi ali 90 v tretji pa AC v četrti ??? Potem pa slišim že kilometre prej da prihaja motor v drugi na obratih pa še odprt izpuh. Uživacija ti povem. Joker, Kugelschreiber in krucymucy 3
DAMI34 Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 Vesel zate in za vse kupce nikolnizadihal moped pred 13 minutami, krucymucy pravi: Aja sem pozabil da si eden od tistih, ki vozi v drugi cez naselje. čez naselje v četrti nikol čez 3 jurje, izven naselja: dve dol prec pa du konca
Kugelschreiber Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 15 minutes ago, ftp said: Imam 24 let star motor 1150 gs i 200+kkm, večinoma vožen 2,5 - 3,5 k obratov, redko morda pri kakšnem prehitevanju do 4,5-5k, pa ne spadam med ta počasne. Kakšen smisel vozit 50 v drugi ali 90 v tretji pa AC v četrti ??? Potem pa slišim že kilometre prej da prihaja motor v drugi na obratih pa še odprt izpuh. Uživacija ti povem. Ma to je ful razlicno. Vtr je blo najleps vozit med 5 in 7500, in ce si jo pognal, se je vrtela cez 10000, brez slabega filinga. Varadero z zelo sorodnim agregatom, na 7ooo nima kaj iskat. AC, pa hudo prehitevanje. Kolkor se r1150r spomnim, cez 5000 obratov res ni melo smisla, in ce ima gs samo malo drugacn vztrajnik, menjalnik, kotni prenos…ja, si pod 4000rpm. ftp 1
krucymucy Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 (popravljeno) 36 minutes ago, ftp said: Imam 24 let star motor 1150 gs i 200+kkm, večinoma vožen 2,5 - 3,5 k obratov, redko morda pri kakšnem prehitevanju do 4,5-5k, pa ne spadam med ta počasne. Kakšen smisel vozit 50 v drugi ali 90 v tretji pa AC v četrti ??? Potem pa slišim že kilometre prej da prihaja motor v drugi na obratih pa še odprt izpuh. Uživacija ti povem. Točno tako. Tracer 900 ima recimo v 6. prestavi na vsakih tisoc vrtljajev 25km/h visjo hitrost. Pri 5.000 vrtljajih ima 125km/h. Kje razen po avtocesti se rabis vec kot 5.000 vrtljajev? Ravno tako se cisto lepo pelje po damijevih omiljenih ovinkih pod 4.000 vrtljaji, ni nobene potrebe po rebernicah dajati v tretjo, kaj sele v drugo. Mozno da celo 4. nisem rabil. Se ne spomnim vec. Ampak, jaz se pac pocasi vozim. Saltam pa ravno toliko da se motor ne matra, to je pa pod 2.500 rpm. Poraba sitnica, pod 4 litre. No pa saj dami ve, sva se ze peljala kdaj skupaj. Popravljeno Februar 10. Popravil krucymucy
ftp Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 Odvisno pač od konstrukcije motorja. Vozit klasičnega HD s 6k obrati je absurd (bi moralo bit prepovedani in kaznivo 😁), po drugi strani Yamaha R6 ima tam skoraj še minimum. Če hočeš z enim 500ccm pa še v dveh biti solidno hiter pač rabi nekaj več obratov - (več moči in večjo porabo), z 1250 GS v dveh (ali sam, skoraj ni razlike) se lahko v 6 iz 60km/h izstreliš če le ni 20% klanec. Gušt pa je gušt in ne šteje.
DAMI34 Objavljeno Februar 10 Opozori Objavljeno Februar 10 pred 27 minutami, krucymucy pravi: Točno tako. Tracer 900 ima recimo v 6. prestavi na vsakih tisoc vrtljajev 25km/h visjo hitrost. Pri 5.000 vrtljajih ima 125km/h. Kje razen po avtocesti se rabis vec kot 5.000 vrtljajev? Ravno tako se cisto lepo pelje po damijevih omiljenih ovinkih pod 4.000 vrtljaji, ni nobene potrebe po rebernicah dajati v tretjo, kaj sele v drugo. Mozno da celo 4. nisem rabil. Se ne spomnim vec. Ampak, jaz se pac pocasi vozim. Saltam pa ravno toliko da se motor ne matra, to je pa pod 2.500 rpm. Poraba sitnica, pod 4 litre. No pa saj dami ve, sva se ze peljala kdaj skupaj. jop in nikjer nisem trdil, da ni elastičen agregat. Le da je zamorjen, če nikol ni šel čez 5 jurčkov. Sicer pa jaz ko kupim moped kupim vse obrate, ne sam do 4 al pa 5 jurjev
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se