Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

NE. Cevna zaščita ne vpliva na "garancijsko odgovornost". Prav tako kot ne nosilec gpsa, nosilci torb ali kovčkov, druga ogledala..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. Upam da drži. Za pnevmatike piše v navodilih da je Yamaha odobrila le Brdgeston Batlax T32F. Tako da verjetno ni dobro dajat kaj drugega gor.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, omek pravi:

Hvala za odgovor. Upam da drži. Za pnevmatike piše v navodilih da je Yamaha odobrila le Brdgeston Batlax T32F. Tako da verjetno ni dobro dajat kaj drugega gor.

in kaj boš dal, ko bo bridgestone ukinil ta model pnevmatike? :P

Na motor lahko namestiš pnevmatike predpisane dimenzije in hitrostnega razreda in bo dovolj za tehnične, policijo in na garancijo nima vpliva.

Namreč, fajn bi bilo razumeti, kaj sploh je garancija. Običajno je to navedeno na prvih straneh priročnika. Na kratko pa se proizvajalec obveže, da bo proizvod deloval bp v določenem obdobju in do določenih kmjev. Pa še nekaj pogojev navede, običajno je to redno servisiranje pri pooblaščenem serviserju in ostale drobnarije ...

Da bo pa zaradi cevne zaščite yamaha zavrnila kako reklamacijo recimo, če ti sklopka crkne, hladilnik pušča itd..bodi brez skrbi, da ne bo.

V skrajnem primeru, pa lahko odstraniš cevno in motor povrneš v prvotno stanje.

Veliko garancij sem že uveljavljal, tako pri ktm, husqvarni, kawasakiju, pa nikol ni bilo nikakršnih problemov s cevno, drugo šus plato, nosilci kufrov, drugačnimi pnevmatikami, kot jih oem stavijo itd..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

in kaj boš dal, ko bo bridgestone ukinil ta model pnevmatike? :P

Na motor lahko namestiš pnevmatike predpisane dimenzije in hitrostnega razreda in bo dovolj za tehnične, policijo in na garancijo nima vpliva.

Namreč, fajn bi bilo razumeti, kaj sploh je garancija. Običajno je to navedeno na prvih straneh priročnika. Na kratko pa se proizvajalec obveže, da bo proizvod deloval bp v določenem obdobju in do določenih kmjev. Pa še nekaj pogojev navede, običajno je to redno servisiranje pri pooblaščenem serviserju in ostale drobnarije ...

Da bo pa zaradi cevne zaščite yamaha zavrnila kako reklamacijo recimo, če ti sklopka crkne, hladilnik pušča itd..bodi brez skrbi, da ne bo.

V skrajnem primeru, pa lahko odstraniš cevno in motor povrneš v prvotno stanje.

Veliko garancij sem že uveljavljal, tako pri ktm, husqvarni, kawasakiju, pa nikol ni bilo nikakršnih problemov s cevno, drugo šus plato, nosilci kufrov, drugačnimi pnevmatikami, kot jih oem stavijo itd..

 

Ja saj za tehnični policijo je jasno katere stvari je treba homologirat.. Tle bi lahko bil problem le to da so bili odstranjenj vijaki, ki držijo agregat v okvirju in vstavljeni novi daljši.

Mi je pa čudno zakaj Yamaha vpisuje znamko pnevmatik. In to ne le kot priporočene temveč edine odobrene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, omek pravi:

Ja saj za tehnični policijo je jasno katere stvari je treba homologirat.. Tle bi lahko bil problem le to da so bili odstranjenj vijaki, ki držijo agregat v okvirju in vstavljeni novi daljši.

Mi je pa čudno zakaj Yamaha vpisuje znamko pnevmatik. In to ne le kot priporočene temveč edine odobrene.

to počnejo že leta in leta. Za mojo pred nekimi13 leti je bila batlax 021 če se ne motim. Pač napišejo model. V glavnem nič spornega, kar lahko preveriš pri proizvajalcih pnevmatik na njihovih spletnih straneh, boš videl da za isti motor lahko kupiš različne pnevmatike. Bolj touring orientirane ali bolj športne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

NE. Cevna zaščita ne vpliva na "garancijsko odgovornost". Prav tako kot ne nosilec gpsa, nosilci torb ali kovčkov, druga ogledala..

...in pravtako niso predmet vpisa oz homologacije pletene zavorne cevi dodatno dane na motor ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri reklamacijah je glavni: človeški faktor. Kdo jo pregleda, kaj ugotovi, kako posreduje dalje in zagovarja, ter kako se odzove proizvajalec.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

ne, v tem primeru glede pletenih zavornih cevi je bivsi zastopnik za Hel slovenija pisal in dobil odgovor lpp-ja uraden odgovor,da se ne vpisuje v homologacijski karton.

in meni ko sem uvozil motor,mi na homologaciji kljub moji prošnji,da mi vpišejo cevi, niso hoteli vpiat pletenih zavornih cevi,ki so bile ze gor na motorju s strani prejsnjega lastnika

Popravljeno . Popravil Hytech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vpisovanje v homologacijo je eno, reklamacije so drugo. brez veze je komplicirat za cevno zaščito. Zaradi tega do sedaj še nihče ni izgubil garancije. mal ZKP je potrebno in to je vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shit, sem čist narobe prebral,kar si čisto zgoraj napisal, ja na garancijo ne vpliva itak.. nevem kako mi je to ratal narobe prebrat 🫢

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kolega prodaja zelo dobro ohranjenega Tracerja (v zadnjih letih se ni vozil, motor stoji v garaži, zato je prašen :) ). Dobro opremljen, zaščite, šipa, kovčki, noilci,....

Če koga zanima

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19230907&display=Yamaha Tracer 900

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi, zamorjena? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

57 minutes ago, DAMI34 said:

se pravi, zamorjena? :P

 

Moja ni bila, pa ravno tako ni videla 6k rpm. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, krucymucy pravi:

Moja ni bila, pa ravno tako ni videla 6k rpm. 

kup dizla :P

Verjem, in spet govorim kot ubogirevežkininittehničnopodkovanampakjevidumarsikaj....moped, ki ne zadiha bo zamorjen....ampak lej vsaj 50% lastnikom to odgovarja.

 

 

pa se vedno ne strinjam z njim, ma pa običajno težko ovrgljiva dejstva

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ti ze v temi o vzmetenju in o filtrih napisal da pocni kar hoces. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

kup dizla :P

Verjem, in spet govorim kot ubogirevežkininittehničnopodkovanampakjevidumarsikaj....moped, ki ne zadiha bo zamorjen....ampak lej vsaj 50% lastnikom to odgovarja.

Ah neka teorija, ki če bi veljala, bi vsi dizli končali relativno hitro, nato avti in na koncu bi bili motorji večni. :nono:

Teorija veleva, da dlje kot gori, več in bolje zgori, torej manj neizgorelih ostankov in večji izkoristek.

Praktično pa imajo najboljši izkoristek zelooooo počasni motorji.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, ftp pravi:

 

Praktično pa imajo najboljši izkoristek zelooooo počasni motorji.

 

ki so temu primerno narejeni...za zlo počas, ma mene nihče ne prepriča v nakup z izjavo, moped je ko nov, nikol čez 5k obratov :D

sicer pa vsakemu svoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja sem pozabil da si eden od tistih, ki vozi v drugi cez naselje. 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

ki so temu primerno narejeni...za zlo počas, ma mene nihče ne prepriča v nakup z izjavo, moped je ko nov, nikol čez 5k obratov :D

sicer pa vsakemu svoje...

Imam 24 let star motor 1150 gs i 200+kkm, večinoma vožen 2,5 - 3,5 k obratov, redko morda pri kakšnem prehitevanju do 4,5-5k, pa ne spadam med ta počasne.

Kakšen smisel vozit 50 v drugi ali 90 v tretji pa AC v četrti  ???

Potem pa slišim že kilometre prej da prihaja motor v drugi na obratih pa še odprt izpuh.  :eek:

Uživacija ti povem. :headbang:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vesel zate in za vse kupce nikolnizadihal moped :P

 

pred 13 minutami, krucymucy pravi:

Aja sem pozabil da si eden od tistih, ki vozi v drugi cez naselje. 

čez naselje v četrti nikol čez 3 jurje, izven naselja:

dve dol prec pa du konca :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, ftp said:

Imam 24 let star motor 1150 gs i 200+kkm, večinoma vožen 2,5 - 3,5 k obratov, redko morda pri kakšnem prehitevanju do 4,5-5k, pa ne spadam med ta počasne.

Kakšen smisel vozit 50 v drugi ali 90 v tretji pa AC v četrti  ???

Potem pa slišim že kilometre prej da prihaja motor v drugi na obratih pa še odprt izpuh.  :eek:

Uživacija ti povem. :headbang:

Ma to je ful razlicno. Vtr je blo najleps vozit med 5 in 7500, in ce si jo pognal, se je vrtela cez 10000, brez slabega filinga. Varadero z zelo sorodnim agregatom, na 7ooo nima kaj iskat. AC, pa hudo prehitevanje. Kolkor se r1150r spomnim, cez 5000 obratov res ni melo smisla, in ce ima gs samo malo drugacn vztrajnik, menjalnik, kotni prenos…ja, si pod 4000rpm. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
36 minutes ago, ftp said:

Imam 24 let star motor 1150 gs i 200+kkm, večinoma vožen 2,5 - 3,5 k obratov, redko morda pri kakšnem prehitevanju do 4,5-5k, pa ne spadam med ta počasne.

Kakšen smisel vozit 50 v drugi ali 90 v tretji pa AC v četrti  ???

Potem pa slišim že kilometre prej da prihaja motor v drugi na obratih pa še odprt izpuh.  :eek:

Uživacija ti povem. :headbang:

Točno tako.

Tracer 900 ima recimo v 6. prestavi na vsakih tisoc vrtljajev 25km/h visjo hitrost. 
Pri 5.000 vrtljajih ima 125km/h. Kje razen po avtocesti se rabis vec kot 5.000 vrtljajev?
Ravno tako se cisto lepo pelje po damijevih omiljenih ovinkih pod 4.000 vrtljaji, ni nobene potrebe po rebernicah dajati v tretjo, kaj sele v drugo. Mozno da celo 4. nisem rabil. Se ne spomnim vec. 

Ampak, jaz se pac pocasi vozim. Saltam pa ravno toliko da se motor ne matra, to je pa pod 2.500 rpm. Poraba sitnica, pod 4 litre.
No pa saj dami ve, sva se ze peljala kdaj skupaj.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno pač od konstrukcije motorja. Vozit klasičnega HD s 6k obrati je absurd (bi moralo bit prepovedani in kaznivo 😁), po drugi strani Yamaha R6 ima tam skoraj še minimum.

Če hočeš z enim 500ccm pa še v dveh biti solidno hiter pač rabi nekaj več obratov - (več moči in večjo porabo), z 1250 GS v dveh (ali sam, skoraj ni razlike) se lahko v 6 iz 60km/h izstreliš če le ni 20% klanec.

Gušt pa je gušt in ne šteje. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, krucymucy pravi:

Točno tako.

Tracer 900 ima recimo v 6. prestavi na vsakih tisoc vrtljajev 25km/h visjo hitrost. 
Pri 5.000 vrtljajih ima 125km/h. Kje razen po avtocesti se rabis vec kot 5.000 vrtljajev?
Ravno tako se cisto lepo pelje po damijevih omiljenih ovinkih pod 4.000 vrtljaji, ni nobene potrebe po rebernicah dajati v tretjo, kaj sele v drugo. Mozno da celo 4. nisem rabil. Se ne spomnim vec. 

Ampak, jaz se pac pocasi vozim. Saltam pa ravno toliko da se motor ne matra, to je pa pod 2.500 rpm. Poraba sitnica, pod 4 litre.
No pa saj dami ve, sva se ze peljala kdaj skupaj.

jop in nikjer nisem trdil, da ni elastičen agregat. Le da je zamorjen, če nikol ni šel čez 5 jurčkov. Sicer pa jaz ko kupim moped kupim vse obrate, ne sam do 4 al pa 5 jurjev :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!