Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Razmisljam, da bi jo jaz tudi odstranil, da mi nebi blo treba mocnejsega motorja kupovat  :P 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 28 minutami, Jure pravi:

Za vozit se 220 km/h in več Tracer zagotovo ni prava izbira..

Za vozit 220kmh  po magistralkah kjer se takšen motor tudi največ vozi zagotovo ni prava izbira nobeden motocikel .....:cool:

Objavljeno
pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Lej kup mojega 1190 pa boš razmišljal kako bi jih zmanjšal ne povečal :P zate pocen ,daš mi MT09 pa 6 jurjev :cool:

Da ne boš končal na biciklu - s svojimi ponudbami.:lol1:

Objavljeno
pred 25 minutami, skalar36 pravi:

En serviser, ki ima dyno mi je rekel, da ta agregat proizvede precej več KM, kot jih ima z blokado. Vsaj dva v Slo sta brez blokade, ki omejujeta KM. 

Ne navijam do blokade, se mi je pa že nardilo. Zdej a je tok težko zastopit, da bi pač rad imel malo več KM?

več konjev:

odpizdi katalizator, montiraj drug zračni filter, nisem pa prepričan, če dobiš v sami špici obratov največ. S tistim, kar sem ti jaz napisal, dobiš več čez celo območje vrtljajev.

pred 32 minutami, skalar36 pravi:

Ne vem kaj ti delaš za šankom. Jaz tam pač pijem, če že grem.

 

Baje dobiš malo več KM. Zakaj, zakaj, zakaj... To je zlo podobno, kot bi jaz tebe vprašal, zakaj nisi kupil duka 690, sej pri svojem itaq ne ponucaš vseh konjičev...

Ne gre se mi za končno hitrost, ampak za boljše pospeške.

na kratko, jaz rabim hitrosti tja do 150...do tam mora prit čimprej, to je vse, aja moped sem pa kupil izrecno zato ker mi je lep, jaz kupujem samo lepe mopede, če so pa zraun še konjički, nč ne škodi :P

Objavljeno
pred 5 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Da ne boš končal na biciklu - s svojimi ponudbami.:lol1:

Ja , kakor kaže neb blo slabo za moje zdravje :D

Drugače pa preden pridem s ponudbami do bicikla je še prej V-Strom :lol1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, DAMI34 said:

jaz kupujem samo lepe mopede. :P

Odkar te poznam si meu diverzna, sx, sx in tole pomaranco. 3 popravce v estetiki si gladko fuknu. 

 

Tracer. Zanc sm po dooolgih, ene 12 letih, spet cel dan vozu tdm 850. Pa sej ne deliuje 20 let staro jebemtis. Ajd, ima 5 brzino odvec, in gas je res pogosto odprt do konca. 

 

Ampak tracer ma 110 konj, tdm 75, in 0 let, tdm 20. Moram na furo v suhem.  Na pogled mi tracer se zmer ni vsec in izdelava zgleda cheapish.  Zato ker ni 20 kek. Kar je dobro, a ne? Plus najbols gume mitas mu lahko montiras...

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
pred 53 minutami, Cartman pravi:

Odkar te poznam si meu diverzna, sx, sx in tole pomaranco. 3 popravce v estetiki si gladko fuknu

Klevete :ras:

Objavljeno
3 hours ago, Kmet2 said:

Lej kup mojega 1190 pa boš razmišljal kako bi jih zmanjšal ne povečal :P zate pocen ,daš mi MT09 pa 6 jurjev :cool:

 

Tud KTM bo v moji garaži. Samo bo imel vsaj 900 ccm manj... vseeno hvala za ponudbo, a bom tistih 6 k raje porabil za EXC...

Objavljeno (popravljeno)

Jaz tudi ne razumem, zakaj bi blokade odstranjeval na motorju, kateremu se v 4. prestavi pri krepko čez 100km/h in polnem plinu zadnje kolo želi zavrteti v prazno (TCS rešuje zadevo). Pa to pri standardni nastavitvi načina vožnje. Motor je že v originalu prava zverina.

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Objavljeno

To imaš kakšne Rockstone gume gor, da vrti v prazno? 

Objavljeno

Zgodilo se je, ko sem se vračal nazaj na svoj pas, prečkal belo črto. Sem se pa mogoče uštel pri prestavi, možno da je bila tretja. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Hm, jaz nisem nikogar prosil, da me razume, oziroma to poskuša. Pač sem hotel zvedet, če je slučajno kdo od lastnikov, ki ima odprt motor na MS, da ga povprašam kako se to kaže v praksi. Sej res ne vem kaj sem pričakoval on MS-ja. Bedak sem jaz, ker sploh sprašujem...:headbang:

PS: Če bi jaz poskušal razumet tale MS, bi se mi zmešalo. Velika večina nabija, al v živo al pa tle...

 

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

Ne se razburjat, saj pa samo debatiramo in izmenjujemo poglede na določene stvari. ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
40 minutes ago, Andrejcer said:

Zgodilo se je, ko sem se vračal nazaj na svoj pas, prečkal belo črto. Sem se pa mogoče uštel pri prestavi, možno da je bila tretja. :hmm:

Tako pa ja, bele oznake itak drsijo. Sem mislil da so Yamahini konji močnejši :).

 

33 minutes ago, skalar36 said:

Hm, jaz nisem nikogar prosil, da me razume, oziroma to poskuša. Pač sem hotel zvedet, če je slučajno kdo od lastnikov, ki ima odprt motor na MS, da ga povprašam kako se to kaže v praksi. Sej res ne vem kaj sem pričakoval on MS-ja. Bedak sem jaz, ker sploh sprašujem...:headbang:

PS: Če bi jaz poskušal razumet tale MS, bi se mi zmešalo. Velika večina nabija, al v živo al pa tle...

 

Ko predstavi Yamaha nov model se skoraj vedno najde kakšna cvetka na forumu. Temu primerni so potem tudi odgovori če ima kdo kakšne posebne želje. Debate okrog blokad so že od nekdaj precej zanimive. :D  Curijeva gre 270 (po novem že 275) 

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Skalar, ti jo kr mal dodeli, amerji to že delajo... Zračni filter boš itak enkrat moral menjat pa zamenjaš s bmc ali K&N obenem še malo modificiraš air box,, pc ali bazaz ipd elektroniko bo treba, izpuh brez kata boš moral spedenat, pa dat nekomu na dyno narediti custom mapo,da bo kvalitetno narejeno... Amerji poročajo o 130+hp...

Tudi pri nas so nekateri dodelal cb1000R itd... Ker so pač hoteli, simpl :)

Objavljeno

Pa sej turbinco gor obesis :) Bo se najvec prinesla.....

Objavljeno

K 115 konjev je res mal premal. :scut:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pri takih stvareh je odogovor zakaj to počnemo - ker lahko! :)

Zakaj kupite močnejši, dražji motor, čeprav ga ne potrebujete? Ker lahko... tako kot folk predeluje zato ker lahko :) 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Motor ima blokado na hitrost ! Na 222kmh nekje se ustavi z odstranitvijo te blokade motor na pospeševanju ne pridobi čisto nič.

Tudi filter in avspuh ne bosta prinesla nekih  bistvenih razlik.ponavadi damo pralni filter da ne kupujemo vedno novega in avspuh ker nam je všeč zvok, saj ne postavljamo rekordov da gledamo kje povlečemo zadnje atome moči iz agregata.

Tudi z narejeno amortozacijo bo motor še vedno ostal v istem segmentu samo malo bolj stabilen bo čez ovinke.

 

Tisti ki želimo neki več ga bomo pač prodali in šli na SS segment.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, jany pravi:

Motor ima blokado na hitrost ! Na 222kmh nekje se ustavi z odstranitvijo te blokade motor na pospeševanju ne pridobi čisto nič.

Tudi filter in avspuh ne bosta prinesla nekih  bistvenih razlik.ponavadi damo pralni filter da ne kupujemo vedno novega in avspuh ker nam je všeč zvok, saj ne postavljamo rekordov da gledamo kje povlečemo zadnje atome moči iz agregata.

Tudi z narejeno amortozacijo bo motor še vedno ostal v istem segmentu samo malo bolj stabilen bo čez ovinke.

 

Tisti ki želimo neki več ga bomo pač prodali in šli na SS segment.

 

:lol1:vrjemi , da če želiš več ne rabiš ravno na SS segment  :P probaj 1190 pa povej če potrebuješ še kaj več , edino če ti je že po defoltu všeč ta segment ,to je pa druga zgodba .

Ko zamenjaš na motorju vzmetenje se ti odpre eno novo obzorje, motor občutno pridobi .

Tudi z zamenjavo izpuha in montiranjem športnega filtra brez air boxa je motor postal veliko bolj poskočen v nižjih obratih .

 

Objavljeno
pred 37 minutami, Kmet2 pravi:

:lol1:vrjemi , da če želiš več ne rabiš ravno na SS segment  :P probaj 1190 pa povej če potrebuješ še kaj več , edino če ti je že po defoltu všeč ta segment ,to je pa druga zgodba .

Ko zamenjaš na motorju vzmetenje se ti odpre eno novo obzorje, motor občutno pridobi .

Tudi z zamenjavo izpuha in montiranjem športnega filtra brez air boxa je motor postal veliko bolj poskočen v nižjih obratih .

 

Odvisno kolko več si želiš, sicer gledam po SS segmentu ker ga želim probat, verjamem pa da se 1190 oz 1290 pelje zelo pošteno in nebi rabu nič več.

 

Ja se odpre novo obzorje ma je odvisno kaj pričakuješ potem od motorja, recimo da na tracerju porihtaš amortizacijo ti bo potem postalo teh 115 konjev premalo itd... 

Jaz sem prisel do zaključka da mora bit motor v originalu namenjen temu kar iščeš od njega.

 

Ja vse se pozna karkoli narediš, ma redkokdo rabi na cesti še tistih 10KM moči več, avspuh večina dajamo zaradi zvoka.

 

Tudi blokade osebno na tracerju nebi jemal dol.. Je kar pametno postavljena.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 7 urami, Kmet2 pravi:

:lol1:vrjemi , da če želiš več ne rabiš ravno na SS segment  :P probaj 1190 pa povej če potrebuješ še kaj več , edino če ti je že po defoltu všeč ta segment ,to je pa druga zgodba .

Ko zamenjaš na motorju vzmetenje se ti odpre eno novo obzorje, motor občutno pridobi .

Tudi z zamenjavo izpuha in montiranjem športnega filtra brez air boxa je motor postal veliko bolj poskočen v nižjih obratih .

 

zdej si je utrdil rit na tracerju, zdej bi si pa rad se roke na ss-u :P

Objavljeno
pred 2 urami, cikadina pravi:

zdej si je utrdil rit na tracerju, zdej bi si pa rad se roke na ss-u :P

Tako nekako ja :-D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 14 minutami, jany pravi:

Tako nekako ja :-D 

že vidim da boš SXa nabavu :D

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!